Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz #68216320 #8593 üzenetére

    Kugoo S1-et 100 kg fölött én nem igazán ajánlanék. A kormány beállítható,
    de a legmagasabb állásában se olyan magas, mint mondjuk egy M4 Pro-n.
    Ha kifogsz egy régebbi verziót, szarul van meghegesztve, kitörhet a kereke.

    A rugózás sem valami acélos (de legalább van), az első villa nyaka kikopik.
    Hosszú távú nyektetéssel el lehet törni a hátsó rugóstagot is.:D A sima S1
    hátsó kereke borzalmas, kemény műanyag, nem tapad, csúszik, és zörög.

    Szokták cserélni E-Twow hátsó kerékre (1:1 belemegy, ennek a klónja), az
    puhább, így sokkal komfortosabb, viszont valami 15K (ha egyáltalán kapni).

    Alternatíva a pneumatikus hátsó kerék, amivel még komfortosabb. De ugye
    ezzel az ember bevállalja a defekt lehetőségét. Az S1 Pro jobb választás...
    (Erősített villa, szélesebb, puhább kerekek...) Mondjuk a puhább abroncs is
    lehet hátrány, főleg 100 kg fölött. Nyöszörög, mert deformálódik, melegszik,
    és viszonylag sokat fogyaszt emiatt. (Erről amúgy a gyártó is tud, mivel tök
    ugyanakkora hatótávot adnak meg, miközben 25%-kal nagyobb akkuja van.)

    Inkább az M4 felé kéne nézelődni, ha relatíve olcsó modell kell, rugózással.
    A Xiaominak semmilyen felfüggesztése nincs, csak a felfújható kerék segít,
    de az se tökéletes, ha meg tuningolod Monorimmel, úgy alsó hangon +30K.
    Csak az első kerékre, de szoktak rakni a hátsóra is: összesen min. 50K.:K

    Szerk a szerkre: hatótáv a vázat koppra kiterhelve a béka segge alatt lesz...
    Kiegészítő akkupakkot lehet hozzá venni persze, vagy egyedileg gyártani.:D
    Nálam összegyűlt az elmúlt hónapok során vagy 2kWh-nyi 36V akku...:R

    Szerk: de ezen a képen nincs is rajta még egy S1 Pro akku, ami táskában
    simán felrakható a kormányra, úgy dupla hatótávolsággal lehet számolni.:DDD
    De nem a reklám helye csak mondom: a szerelgetéssel el lehet szórakozni.

Új hozzászólás Aktív témák