Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Ciccuka #26584 üzenetére

    A fő probléma, hogy a gázkar állást ezek a vezérlők "sebességjelnek" veszik,
    mármint a nagyon kínai cuccokban szinte mindig. Na, ha mellé odaraksz egy
    combosabb áramkorlátot, annak az eredménye, hogy kis sebességnél és kis
    gázkar változásra is hirtelen reagál: balesetveszélyes, mert minél gyorsabban
    el akarja érni a kívánt sebességet. Ez amúgy csak programozás kérdése...:K
    Valamiért "szeretik" a Laotie stb. modellekben, hogy a frászt hozza a pilótára.
    Lehet, kompenzál valamit. Ezzel mutatja, hogy milyen baromi erős, aztán, ha
    már nagy a tempó, és fogy a kraft, úgysem tűnik fel a pilótának, mert beszart.

    Szerk: ja igen, a másik probléma, hogy nem mérnek fázisáramot, így az elég
    nagy lehet az elején, tehát pont akkor idegesebb, amikor nagyon nem kéne...

    Peaceliker: nem hinném, hogy a négyszögjelnek sok köze van hozzá, annak
    inkább a cogging, és a whining a negatív hatása. Ha nyomatékra szabályozna,
    az ég világon más különbséget nem vennél észre. VESC-en tesztelhető.:R

    Az, amikor még a Hall szenzorokat is kihagyják, kis tempónál fogalma sincs,
    hogy hogyan áll a motor, és próba szekerce alapon (fix sorrend) megrángatja,
    az megint egy más kérdés. És rohadt kellemetlen, lásd pl. a Wolf King esete.
    (De mondhatnám a Kugoo G-Boostert is: próbáltam, de indulásnál egy vicc...)

    Ezeket lehet kombinálni, így egy alapvetően jó vázat (Wolf) is használhatatlan
    szarrá lehet varázsolni gagyi vezérlővel és/vagy gázkarral: a szinuszos vezérlő
    a problémák ezen részét önmagában nem oldja meg. Kell hozzá a jó program,
    és egy használható (kézre álló, és megfelelő felbontású, pontosságú) gázkar...

    Ha utána sem lehet normálisan közlekedni a rollerrel, akkor ott más baj van.:DDD
    De hát nem lehet minden - olcsó és drága - rollerbe "százezres" szabályzókat
    rakni, még ha azzal is lenne a legkomfortosabb és legbiztonságosabb. Ez van.
    Ahogy írod, maradt polcon elég szar (occó), kiszorják, aztán jóvanazúgy...:W

    Szerk: szép kis beruházás lenne egy ilyen háromkerekűbe 3 db G300-at venni.
    (Ha meg marad a gyári, akkor 3x30A, 60V-on azért odabasz: ezért veszélyes.)

  • Peaceliker

    addikt

    válasz Ciccuka #26584 üzenetére

    Azért nem olyan, csak túl durván tolja be a négyszögjelet... Nyilván ez a hitvány olcsó szabályzó maradt sok raktáron :DDD

    Az a dobfék fura. Fejben hirtelen nehezebb megalkotni, mint egy normális dobféket. G30on normálisan adagolható, erő meg van benne annyi, hogy fejre lehet vele állni

Új hozzászólás Aktív témák