Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz hentes555 #257418 üzenetére
Nekem is ugyanez volt az utolsó két gumicserénél, van egy látható hupli, és sehogy sem tudom kiszedni. Gurulásnál is érezhetően ütemesen döcög. Még nem jöttem rá a megoldásra, maszíroztam jobbra balra, de ugyanúgy szar.
Ivana, mennyire kell túlfújni? Városi és monti gumik az elkövetők, gondolom azért ne menjek el 7 barig mint az outinál?
-
andrisbandi
őstag
válasz hentes555 #257418 üzenetére
Szappanos vízzel szoktam segíteni a külsőnek, h a helyére robbanjon.
A külső peremei, és a felni is, főképp a peremeknél tiszta legyen (pl alkoholos letörlés).
Mindkettőt beszappanosvizezem, így szerelem föl. Pumpálás elött még egy kis adagot kenek be. Nálam a tubeless folyadéknak sem árt, próbáltam több típussal is.A külső max nyomására megyek föl.
Tl rendszernél ezt nem minden külső tolerálja. Üzemi (kb fele akkora) barra engedve, könnyezhet egy ideig a külső felületén a tej víztartalma. Nem igazán látni, csak megfogja a port. Eliveg, az új külsőknél szinte biztosan, ez elmúlik magától.#257428 zsocy
...van egy látható hupli, és sehogy sem tudom kiszedni. Gurulásnál is érezhetően ütemesen döcög...
- Remélhetőleg nem tépted szálszakadtra felszereléskor, mint én az új külsőt. Nem hittem volna, h ennyire gyenge lehet egy kikönnyített gumi, de mégis. Mint utólag kiderült, nem lett volna szabad kézzel erőszakoskodni, izomból megtépni. Gumileszedővel kell, a peremeknél bírja a strapát.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz hentes555 #267508 üzenetére
nem lesz olyan ruha, ami "mindenre jó"
és mint mindig, a réteges öltözködésre kell készülni
eső esetén esőkabát, de az is az esőhöz méretezve, teljesen nejlon kabát csak órákon át tartó monszun esőzéshez kellhet szerintem (bár akkor meg alá izzadsz majd)
a hosszú ujjú mez alá egy aláöltőző, meg zsebbe egy vékony esődzseki, és gól.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz hentes555 #267508 üzenetére
Az első jó cucc, szeretem, de kora tavaszra, késő őszre való és terepre ha ugrálsz, bunnyzol nem való, mert testhezálló, de nem eléggé ahhoz, hogy a zsebeiben lévő cuccok ne repüljenek ki belőle. Ja és ez összehajtva nagy, hátizsák kell hozzá, ha levetnéd...
Második nem tudom milyen, de ha széldzseki, akkor szerintem inkább a van rysel ultralight, az széldzsekik között verhetetlen. Vékony, picire összehajtható, zsebben elfér, a háta hálós, nem izzadsz nagy intenzitással sem bele, testhezálló.
Harmadik szerintem felejtős, van ilyenem is, de olyan, mint egy vastagabb szemeteszsák, bele lehet rohadni rendesen. Ugyanakkor az esőtől valóban véd... Látom ultralightból is van esőkabát verzió is, nem tudom milyen, de valszeg sokkal jobb lehet ennél és persze drágább is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ixion77
addikt
válasz hentes555 #282541 üzenetére
Én ilyet vettem a buy3 akcióban. Nagy csalódás volt, gyakorlatilag használhatatlan. Az OBI-s csípőfogóm messze jobban és szebben átvágja a bowdent.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hentes555 #283307 üzenetére
Ajánlani majd ajánl más, nekem volt Nakamura, igaz nadrág, és gyenge. ...a kimondhatatlan nevű YI...na várj, meg kell nézzem ...YKYWBIKE sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
félisten
válasz hentes555 #283310 üzenetére
Az alsónak az az előnye, hogy mivel tökéletesen testre simul, gyakorlatilag nulla a hozzáadott légellenállása. Emellett többnyira az anyaga is komolyabb, illetve a cipzár miatt remekül szabályozható a szellőzése (mondjuk mászásnál, ahol alig van menetszél, ellenben a pulzus magasabb, igen jól tud jönni. Cserébe elég hülyén tud kinézni, ha nem olyan tested van, mint a modellnek.
A zsebek a hátán meg az extra.
Ha a fentiekből nem ismertél magadra, akkor jó a másik is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz hentes555 #283310 üzenetére
ahogy nézem, a mtb mezen nincs zseb. tudom, külsős/kezdő szemmel
kurva hülyénelég furán néz ki a pólók hátulját teletömni, de ha csak néhány dolgot viszel magaddal (és minek vinnél annál többet, mint ami ide befér ) akkor sokkal kényelmesebb, mint egy hátizsák.én amúgy rövidebb-lazásabb utakra szoktam ilyet is húzni, mondjuk ez azért érezhetően gyengébb minőség, de lehet benne létezni. de ez inkább csak ilyen extra mez, hogy minden szirszar útra ne a rendeset kelljen felvenni
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hentes555 #283310 üzenetére
Hát ha nem feltétlenül ragaszkodsz a sztereotípiákhoz melyek szerint egyiken ilyent míg a másikon szigorúan olyant kell hordani, azt veszed melyet kényelmesebbnek, célszerűbbnek, hozzád illőbbnek érzed. Én a cipzár miatt a másodikat venném, lexarom, hogy országútinak nevezik.
#283283
Dark Archon...ahogy fentebb is írja a kolléga, ma a sor és a féktárcsa miatt is aszimmetrikus fűzésre kényszerülnek a gyártók, vagyis a küllők egyik oldali rögzítését adó kerékagy közepe tulajdonképp már nem a kerék tengelyének közepe is, vagyis a felni nem az agy közepe körül forog. Egyik oldali küllők rövidebbek és más szögben is hagyják el a kerékagyat, így adott volt, hogy egy ilyen fejlesztést is meglépjenek (el lehessen adni ? ) mikor a felni metszete nem egy szimmetrikus alakzat hanem ehhez a féloldali fűzéshez alkalmazkodott forma. Azt, hogy ennek mekkora a hozadéka azt megmondják majd itt a mérnökök.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz hentes555 #283386 üzenetére
10g még semmi, 100g fölött már számít a súly. Már akinek. Nem az a 100g számít, hanem a sok kis 100g összeadva, mert általában ha az alkatrészek egyenként ennyivel könnyebbek, úgy lesz a végén a teljes bringa több kilóval kevesebb. De ja, fogyhatsz testsúlyból is, bár egy ideális világban a topikban senkinek nem lenne sörhasa és a testzsírod 10% alatt kéne legyen nem? . Ha ez megvan, akkor már csak a bringa súlyán lehet spórolni. Az nekem is fura, amikor valaki 90-100kg és grammánniás, szal előbb fogyni kéne, aztán lehet költeni súlyos pénzeket könnyebb alkatrészekre.
Hogy mitől gyorsabb egyik bringa a másiknál? Gumi anyagkeveréke, guminyomás, gumi mintázata, geometria miatt többek között.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parandroid
félisten
válasz hentes555 #283386 üzenetére
Gumi mintázata, minősége, kerék minősége, bringa súlya (ezen belül kerekek, mint gördülő súly). Váz formája annyiban számít, hogy mennyire ‘aero’, azaz maga a gép milyen légellenállással rendelkezik, de ami még fontosabb, hogy a te testpozíciód mennyire fogja a szelet. Plusz ehhez kapcsolódóan ruházat. Kb ezek a legfontosabb tényezők.
A sportoló sulya fix tényező, nem a bringan múlik, de teljesen igazad van: ezen kell kezdeni a grammozást. A biciklin fogott grammok akkor számitanak, amikor a sportoló súlya már közel van az ideálishoz. De az utolsó grammok sok esetben még olyankor is olyan keveset hoznak, hogy nem érik meg az extrém felárat, ha nem vagy profi, akinek a szoonzor fizeti. De ez egy technikai sport, van egy placebo hatás is, ha tudod, hogy csúcstechnikát hajtasz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz hentes555 #283386 üzenetére
Ahogy én megértettem, a nyers súly mellett a legtöbbet a kerék tömege (+ gördülési ellenállása), illetve a légellenállás számít. A nyers súly mászásnál nagyon jelentős szempont, a kerék tömege elsősorban kigyorsításnál (de mászásnál is), a gördülési ellenállás szinte mindenhol, a légellenállás viszont "csak" nagyobb (15 km/h feletti) sebességnél fontos tényező. A vázra aggatott súly nagy része amúgy rajtad is lehetne, kivéve persze azt, amit előre-hátra aggatsz, és már a súlyeloszlást vagy a vezethetőséget befolyásolja.
-
avl
senior tag
válasz hentes555 #283386 üzenetére
"tulajdonképpen mitől függ leginkább, hogy mennyire gyors vagy épp lomha egy bicikli? "
fontosnak véve a leginkabb szot a kedesben: attol, hogy ki tekeri :-)
különben meg: mit ertünk gyors alatt ? hol, miben gyors ? vmax ? vkanyar ? ritmusvaltas ?
vmax: TT, aramvonalas
kanyar: mindenki tudja: TT biciklivel nem álom
ritmusvaltas: ne "gumizzon" a hajtaslancban semmi, kisebb tömeg
... -
-
jjeahh
nagyúr
válasz hentes555 #285495 üzenetére
Olcsó az integrált is. Én amikor váltottam integráltra, nem éreztem semmi különbséget, de aztán egyszer visszaültem négyszögtengelyesre és elszörnyedtem mennyire hajlik, még a 60 kilóm alatt is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz hentes555 #285495 üzenetére
használtan célszerűbb bele vágni az integráltba szerintem újonnan szerintem ha spórolni szeretnél akkor kb. +10.000Ft nem igazán éri meg szerintem (Shinamo Alivio FC-T4060 FC-T4010-ből ki indulva ebike.hu árak alapján közép résszel együtt ) hajtási érzetben én speciel különbséget nem éreztem vagy tapasztaltam octalink és integrált hajtómű között de négy szögtengelyhez képest mind a kettő nagy előre lépés szerintem
-
Ringman
nagyúr
-
ZolkoW
őstag
válasz hentes555 #292869 üzenetére
ha tudnám fejből... de 1-2-nek kéne lennie, olcsókínai ovál 32-es, hasonló kerek, meg effélék. Egy 32-es rozsdamentes acél singlespeed tuti van, az nem N-W, de hosszú fogú, csak azt lehet hogy érzelmi okokból megtartanám, hiába nincs is mire felraknom
Helyileg mondjuk, hogy Fehérvár..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Nyomtató topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Formula-1 humoros
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Gitáros topic
- Autós topik
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett + Freewell Mega 16 Filter Pack (46)
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 3 akku, garancia, tartozékok (45)
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo + Motion controller
- DJI Motion Controller 2 - drón mozgásvezérlő "joystick"
- DJI Mini 3 pro drón kiegészítők - táska, propellervédő, ND Filter szett
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest