- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz
Manitou #49812 üzenetére
Láncban nem ugyanaz az XTR és a Dura-Ace?Rákerestem, az a CN-7701, szóval tárgytalan ez a sor.superecneB: És nem kezd el recsegni a sok portól? Elég letörölni?
A spray kenés mellett jól kitakarítja a láncot. Ha nagyon poros, akkor jön a WD40-es előkezelés. Lehet, hogy nem a legszebb megoldás, amit alkalmazok, nekem csak annyi a célom, hogy az 1 évet kibírja a lánc a lehető legkevesebb időráfordítással. -
hoffman_
nagyúr
válasz
Manitou #49130 üzenetére
8,5 mtb? azt én se szeretném számolni
a Reba gyanítom nem gyári, mert Fox-al szerelték, ahogy néztem, cserébe 630 ezer a boltban ez a gép... a Rebát nem is néztem, ha levegős, akkor nem túl jó választás ehhez a fékhez, beleraknék egy masszívabb telót, meg elölről száműznék egy vagy 2 tányért, de amúgy perfekt gép, pláne ennyiért.
-
hoffman_
nagyúr
-
válasz
Manitou #48792 üzenetére
Most fogytam 20 kilót, szal még 15 és slank leszek.
Esetleg nem.
BÁ Nutrition: alapvetően nem nagyon árulnak készen 120 kg környéki arcokra gépeket, szal két lehetőség van. Van megveszel egy mérethelyes gépet, és idővel lecserélsz rajta ezt-azt, vagy építesz egyet magadnak.
Amiket javasolt megfontolni vásárlás esetén: mindenképpen javasolt felpattanni a gépre egy körre, jobbra-balra bedönteni a bringát, kiállva a nyeregből, és csekkolni, hogy a fékpofák ütik-e a felnit, vagyis, hogy az első és hátsó villák mennyire kornyadoznak az oldalirányú terheléstől. Meg kell nézni, mekkora erővel tudod belehajtani a tányért az átdobóba, vagyis mennyire tolerálja a váz középrésze a tömegedet és az erőt, amivel hajtasz, stb., ugyanígy a stucnit, kormányt is érdemes megvizsgálni ilyen szempontból, mennyire rugalmasak. Szal kell egy masszív váz, de ahhoz tudni kellene, hogy milyen gépben gondolkozol. A linkelt crosshoz hasonlóban kb? Ha megvan a váz, akkor kell egy masszív hajtómű, ami lehetőleg nem négyszögtengelyes, mert azt hamar gallyra fogod vágni. Masszív kerekek, dupla falú felniből minimum 32 lyukkal, nem vékonyított küllőkkel, stb. Nyerget is olyat célszerű nézni, ami inkább nehezebb, de a pálcái acélból vannak, és nincs kikönnyítve. -
-
-
Manitou
veterán
válasz
Manitou #46265 üzenetére
Meg úgy egyáltalán egyetlen váltókaron sem lehet irányt cserélni.
Na meg a bovden, mint olyan is csak húzható, tolni elég nehéz lenneNa szóval erre akartam íri, hogy én hol írtam, olyat, hogy irányt cserélsz a váltókaron?
Mod:
Akkor ezt megbeszéltük
Nekem úgy rémlik 2000-ben már volt fordítottDualcontol meg 2003-tól volt úgy rémlik.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Manitou #46265 üzenetére
Átolvasva elölről úgy hiszem a bovdenhúzás irányának cseréjére asszociáltam.
Hogy a váltókarok ugye csak egyik irányban tudnak húzni, másik irányban meg ereszteni.
Aztán rágerjedtem erre, hogy nem lehet megcserélni a funkciókat a Rapidfire rendszernél - pöcögtetős karral húzni, és a húzóssal ereszteni. Meg úgy semmilyen karnál sem.Második nekifutásra jah, azt hiszem egyre gondoltunk.
(#46265) Manitou
Pontosan az ilyen homályos fogalmazás miatt értettem félre.
csak a szerepe változik, mint ahogy írtam is előző hszbenSzerepe a te értelmezésedben: normálnál a "pöcögtetős" kar kisebb kerékre léptet, fordítottnál nagyobbra.
Szerepe az én értelmezésemben: fordítottnál a pöcögtetős karral húzod a bovdent, normálnál meg ereszted. Persze nem így van, és én erre ugrottam. -
Teasüti
nagyúr
válasz
Manitou #46260 üzenetére
Nyilván, nekem is ilyen van. Nem az a kérdés, hogy pöckölésre nagyobb kerékre vált-e a fordított.
Eddig bovden húzásról beszéltünk és húzási irányokról. Ami mindkét esetben ugyanaz a váltókar felőli oldalán.(#46258) D.Orion
Erre miért kellene még külön ruha?
Montizás alatt nem csak DH-zást és egyéb zúzdákat lehet érteni amúgy. -
Teasüti
nagyúr
válasz
Manitou #45954 üzenetére
Ez egy tömör alu villa?
(#45960) D.Orion
A fékezés is hátrahajlítja a villákat, nem előre.
Ennél a villánál jól szemléltetik a jelenséget.(#45966) _seth_
Ilyen üzlet nincs Magyarországon, vagy igen? Futócipőnél már feljött ez az oldal, meg tegnap épp egy Angliában dolgozó barátom is mesélt az üzletről, csak épp hogy érvényesíted a garanciát itthon? Meg eleve cipőt csak próbával...Ahhh Miskolc és Debrecen!!
Megint kimaradok a jóból. -
D.Orion
veterán
válasz
Manitou #45954 üzenetére
Az, de nagyon érdekes a képeken, hogy a hajtókar felől kezdett el repedni, nem pedig "elölről". Mivel ugye ha az ember halad vele, akkor minden egyes erőhatás ami az út egyenetlenségéből adódik az a fék felőli oldalt nyújtja és a váz felőli oldalt zömíti. Itt meg pont fordítva történt, olyan, mintha a fékezések ereje(mert ugye csak ez hat nyíró/húzó erővel a váz felőli oldalra) tépte volna szét.
Számomra elképzelhetetlen, hogy ez mitől jön szét pont így. Az agyag és gyártási hibán kívűl.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
Manitou #45443 üzenetére
Hát mondjuk mondasz valamit.
ami a fura, hogy ez a belépőszintű megaranges csoda cucc néha alázza az XT váltómat is gyorsaságban, igaz markolatváltó, de hihetetlen mennyire igénytelen a cucc. Nem állítódik el, könnyű belőni.
Jó valóban lehet kis túlzás volt, de 50 körül biztos nem adnék érte amennyiért az elején szó volt. Én olyan 30-33 körül venném meg ha nagyon kéne, egy sor csere azért nem olcsó még ebben a kategóriában sem. Aztán ki tudja, hogy a csapágyak és egyéb finomságok milyen állapotban van....
-
#90933760
törölt tag
válasz
Manitou #45443 üzenetére
Ha megnézed az U alakot akkor bal oldalról már kifele dől, mert kikopott gondolom a megnyúlt lánctól. De én se cserélem addig amíg szét nem rohad, gondolom érthető. Így is úgy is cserés az egész majd rajta, tehát szarrábaszni már nem tud jobban semmit. Majd mikor tényleg fos lesz annyira elkopik akkor cserés. Remélem a fékek, csapágyak, telkó stb. minden rendbe van és nem valami szétzuhant fos.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
Manitou #45439 üzenetére
Azért annyival nem. Váz szerintem elég jó darab, festése sem rondák közé tartozik, teleszkóp egy az egyben ugyanaz, egyszerű dupla falú felnik ezen és azon is, 7-es sor van Megarange-el Shimano szettel. A fékeket lecseréltem rajta, jó fékpofák voltak rajta, jól fogott. Kenda és Panaracer gumik, B+ alu pedál. És akkor még jó állapotra is volt hozva a cucc. Ja és nem szarrá kopott sorral, amit ugye elvileg azon egyből cserélni kéne amit Ő venne.
Arról nem is beszélve, hogy annak az RST villának elég erősen csavarodik a szára minden tárcsafékkel...Tehát a teló is szépen lötyöghet már.
-
hoffman_
nagyúr
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Manitou #45011 üzenetére
Na, arra kíváncsi leszek. Sírok még egy kört, hogy megint nem ez lesz az én gépem
mod: Minden annyit ér, amennyiért el lehet adni
Nem tudom mi van rajta, szerintem nem fog nehezedre esni belőni
csabi:
Talán
Bár az itthoni boltosok sem arról híresek, hogy minél gyorsabban és olcsóbban adjanak túl a jó szajrén
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Manitou #45007 üzenetére
Utálom látni az ilyet, mert nem az van, hogy megörülök, hogy huha, na most! Mert tudom, hogy valszeg ez valakinek hiányzik(bár akkor miért van fent az aprón), úgy meg nem venném meg. Jobbik eset, ha valami kamionról kukázta az alkatrészeket, értett hozzá, és összerakta, de hát erre mennyi az esély.
csabi: Igen-igen, tudom.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Manitou #44776 üzenetére
Nem is néztem át tüzetesebben, csak megnéztem a vázat, meg a leírást gyorsan, és ment parking. Most hogy mondod, tényleg a fél bringa más. Mindenesetre rég elvitték, szóval tárgytalan. De még a képen lévő gép is jó 100-ért. A váz kis mérete mondjuk feltűnt nekem is egyből, de nem nézegettem tovább.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
Manitou #44666 üzenetére
Nem értem, hogy lehet ezzel ugrálni. Az én össztelós biciklim lehet kb. 13-14 kg körül, ami nem éppen trial-ra van kitalálva
ui.: Lehet, hogy a világítós szelepsapka dobja meg az árát
Az egyik képen kb. 30 centit ki van emelve a nyeregcső....érdekes egy trial bringán ilyet látni
-
belaazallat
addikt
válasz
Manitou #44535 üzenetére
Üdv!
Műhely pumpa itt sem volt már Kaposváron mire mentem.(3 lidl-ben voltam) Délre ki lett fosztva az összes.
Itt volt motorszelepes belső, 26" és 28"-os kivitelben. Engem a 28-as érdekelt volna, de 47 méretben volt, az meg nagy a 32, vagy a 35-ös külsőkbe.
Mindenkitől:
XXL-es férfi kék fölsőt látott valaki. Az XL-es nagyon kicsi rám.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Manitou #44069 üzenetére
TY-22 van nekem - azt hiszem -, és ez a förmedvény 10 éve szolgál rendületlenül lényegében karbantartás mentesen. És ha jól be van állítva, akkor kifogástalan váltásteljesítményt nyújt.
Most rendeltem hozzá új váltógörgőket kemény 500 ft-ért. Kap egy kis zsírt itt-ott és indulhat a következő 10 évre.
Igaz még sosem vertem oda sehova, sőt váltóvédő van felette. Rozsda nincs rajta. A 2 éves króm becsúszóm előbb rozsdásodott be. -
rii
nagyúr
-
ludsimon
veterán
válasz
Manitou #43436 üzenetére
ez szar???? jah, hallottam már vicceket, hogy a Holdon jobb az út meg ilyenek.
DDDDDDDDDDD
Konkrétan ahol nagyon szarok az utak: Csomád-Őrbotyán között hatalmas kráterek.
Őrbottyán után is elég rossz, utána pedig Erdőkertesen még elég durva az út.Én nem nagyon nézegetem, de vannak igen brutális útszakaszok, ahol tényleg nem lehet csak max 40-el menni autóval.
Def26:
Sisakkamerával.
RD32II a neve, de a gyári nagyon ótvar.
Számtalan módosítást hajtottam végre amivel felhúztam GoPro Hero 3 és Contour HD között van.Contour HD ismerősömnek volt 2 db is, mindegyik tönkrement, pedig az se drága, valami 45k 1 db.
GoPro Hero 3 a felsőkategóriát képviseli, A Ferrari szintet. Ára a black versionnak 450 euró, a leggyengébbnek, ami szegényke nagyon buta és nem lehet feltuningolni se a white edition, 250 euró.
Ezt az RD32II-t én anno 33k-ért vettem ingyen postával Hong-Kongból plusz és egyéb költségek nélkül.
Az első kormánybefogója eszméletlen hulladék műanyagból önötték ki.
Csavartam a műanyag menetes csavaron befelé 2-t és el is törött.
Írtam eladónak, küldött egy sokkal jobb felfogatást hozzá.
Sisakra pedig úgy tudtam feltenni (NEM adnak hozzá ilyet), hogy egy lámpának a tépőzáras rögzítőjét tettem a sisakra és erre ment rá a kormányrögzítős megoldás. Nem húz, meg semmi bajom vele, mert a sisak legobb pontján van, középen.Elég kreatívnak kellett lennem, hogy kiötöljem ezt az elsőre nagyon bonyolultnak tűnő sisakrögzítést, de így nem remeg, meg rázkódik, stabil és kibír mindent!
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Manitou #43081 üzenetére
Az igen, ennyi erővel aranyba is rakhatnád a pénzt
mod:
Feltűnt, hirtelen nem tudtam hova tenni, így már értem
Ez csak személyes vélemény, de akik ide írogatnak, azok között saját anyag ilyetén jellegű beszúrása egyáltalán nem probléma, én szívesen böngésztem át, mert speciel stucnit keresek az ss-re
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
Manitou #42069 üzenetére
Én is így indultam neki ennek anno, hogy akarok másik telót, aztán nem kaptam felni féktüskés foxot, jó akkor legyen tárcsás, úgyis szerettem volna egy tárcsás montit, na de akkor kerék? Régi kerekekhez hozzányúlni nem volt érdemes.. akkor csinálok egy könnyű kereket, majd így jött végül hogy akkor építek egy tök új montit.
Ha nem olyan nagyok az elvárások teló terén, akkor még lehet kifogni használtba felnifékeseket.
Tune agyakJó hogy nem chrisking.
Nem halunk bele ha nem bírja olyan soká ez a markolat.. annyira nem volt drága.Baltoafarkas
Az univerzumban található fekete lyukak.
Hátul ott van a lábad, kicsit el emeled magad a nyeregtől és akkor te vagy a hátsó teleszkóp. Elől elég hogy a kormányzott kereket a földön tartsa, valamint ott könyékből nem tudsz rázkódást annyira csillapítani, kezedet is szétrázza, tehát elől indokoltabb, de van olyan terep ahova MTB -be sem szükséges teleszkóp. Lájtos XC versenyeken előfordul hogy csak egy merev karbonvillával mennek.
Hátsó teleszkópnak akkor van értelme, ha terepen 30-35 felett akarsz menni, vagy gurulni, mert ott a bringán ülve és egyben állva is iszonyat dobál már a merev seggű váz, tekerni se tudsz már ha nagyon ráz, végén meg már megtartani se. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
Manitou #42045 üzenetére
Köszi. Jah
Sajnos már régóta felfedezhetőek nálam a gramm mánia tünetei. Csak jelenleg a monti kereke könnyebb mint az országútimé... Egyszer próbáltam outiban egy 1300 grammos szettet, azóta abba is elfogadnék valami ultra könnyű kereket, néztem is már mikből lehetne építeni, de a felni az problémás. Kínai komplett szetteket nézegettem most, de azokat meg luxus lenne bringázgatásra használni, de ha versenyeznék még akkor tuti hogy minél hamarabb berendelnék egyet. Pl ez tetszik: Link Egy könnyű szingóval mit lehetne már vele menni.
A súly az teljesen valós, apám ipari mérlegekkel foglalkozik, egy fej egység össze van rakva egy egyszerű húzócellával a szobába.Mire vadászol?
Mennyire tartós ez a markolat? Neked bevált? Én szerettem régebben is a kemény szivacs markolatokat, remélem ezzel sem lesz baj. Minden esetre ez a markolat iszonyú könnyű, végdugóval 11 gramm egy darab úgy emlékszem.Baltoafarkas
Veled együtt.
Toomy
Köszi, hát igen.. most hogy kicsit össze is sároztam, ugyan úgy vissza került a szobámba.. itt van az országúti is a görgőbe rakva.. elférni már nem lehet, de ez sosem zavart. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
Manitou #41570 üzenetére
Olcsóbb rendszerhez meg olcsón kapsz láncot, viszont ott sokszor nem cserélhetőek a tányérok, viszont acélból vannak.. szóval ezen el lehet kattogni egy darabig, de szerintem jobb ha cserélve van nyúlás szerint a lánc minden esetben, mert így a lánc szakadás is elkerülhető.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
Manitou #40933 üzenetére
Én biciklim 10300 gramm alatt van, 20 colos olcsó alu vázzal, szóval tudom hogy ha akarni kell akkor ki lehet hozni, csak éppen az enyémbe nagyon könnyű kereket fűztem, kiegészítők is olyanok, amiknél ész szerű keretek közt könnyebet nem lehet kihozni, plusz vannak extrák is, titán csavarok, titán alkatrészek stb.
És még le akarom cserélni a nyeregcsövet, meg a hátsó váltót, meg a fogsort, mert azokra már nem futotta, akkor lehet hogy be tudok menni 10 kiló alá!! -
Teasüti
nagyúr
válasz
Manitou #40674 üzenetére
Néztem váltókart, ott indul a dolog, h csak párban kaphatók.
Vagy ha nem... találtam olyan hirdetést, h három db balos kar eladó.
Ha párban kell venni, akkor az biza 10-ről indul.Váltót miért kéne lecserélni? Az jól működött, mind a kettő.
10-ért láttam Shimano (Deore talán?) tárcsaféket készre szerelve, adapterrel, tárcsával.
Hajtóművet talán el lehetne koptatni, ami rajta van. Akkora fogszámok vannak hátul, hogy még a 28-as tárcsával is egynél kisebb áttételi arányt lehet elérni. Azzal meg már azért fel lehet menni egy dombon sztem.
Főleg, hogy 1:1-es áttétel a legkisebb a gagyi fully-mon, és azzal is felmentem, ahol fel kellett.
Ami fura volt viszont, ha alacsonyan van rajta a középcsapágy, kb 10 cm a talajtól a pedál alsó állása.
Nézegettem aszfalton bedöntve már csak centik választottak el a talajtól. -
Manitou
veterán
válasz
Manitou #40674 üzenetére
Utánanézve 3-ért is lehet venni 9-es deore jobbost
balost meg 1,5-ért . Szóval akár 4,5-ből kihozható egy pár, hogy ne legyen felemás.
5k-ért 9-es XT hátsó váltót.
17-ért meg van komplett Avid Juicy 3-at első+hátsót tárcsákkal. A magurát meg el lehet passzolni valamennyiért .Ja a GT meg nem is 60 volt, hanem 50, pláne bestbuy.
-
belaazallat
addikt
válasz
Manitou #40674 üzenetére
"10k-t egy deore hátsóváltóért? Vicc
"
Én nem láttam olcsóbban, ha te igen akkor megköszönném, ha linkelnéd!
"Szerintem meg váltókar elég egy 9-es jobbos 5 ért"
Mivel nem tudom milyen állapotban van a balos váltókar, ezért én cserélném mert nem akarok úgy járni mint most. Szezon végére elkopott az első váltó váltókarja, pedig a hátsóé volt a kopottabb. Szóval most cserélhetem mind kettőt.Szerk: Használt váltókaroktól félnék. Inkább újat vennék, mert ki tudja, hogy milyen körülmények között használták.
(#40677) eddie1978
Én is erre a megállapításra jutottam.
Sajnos a kolléga megfizette a tanuló pénzt. Legközelebb bölcsebb lesz.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Manitou #40479 üzenetére
Köszönöm!
Felvettem a kapcsolatot a sráccal, holnap készít nekem pár képet a hajtóműről még.
Persze nektek is megmutatom majd.
Megtetszett ez a bringa és nekem úgy tűnik az egyetlen vállalható ajánlat Baranyában.
Már mint amivel kimehetek xc-zni is a Mecsekre. A többi hirdetés nekem csak mtb-szerű bringáknak tűnnek.
Vagy lehet csak a Judy és a hidraulikus fékek teszik vonzóvá konkrétan ezt.Azt nem tudjátok véletlen, h mekkora becsúszók vannak benne? Egyszerűen nem találtam semmilyen adatlapot a villáról. Kézikönyve az megvan, de abban nincs adatlap.
2002-es, ha minden igaz.Az mit jelent, h nem szereti a tárcsaféket?
Ezt ki tudnátok fejteni bővebben?
Talán üzemszerű használattól is eldeformálódik? És ez feltételes módban értendő, vagy fixen bekövetkezik szép lassan? -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
Manitou #40410 üzenetére
Igen azt néztem én is, de az ilyen szarból csináljunk várat ötleteknek nálunk 90% ban az lesz a vége, hogy kiderül hogy az egész hajtás lánc le van kopva, akkor kiderül hogy halálán van minden csapágy("szerencséd" van akkor még a csésze is be van szakadva, szóval agy át fűzés.. de akkor már lehet meg se éri vele foglalkozni mert egy trinity-hauser kerék 5 ezerből megvan.. akkor jönnek 20 perces telefonálások hogy akkor mi legye, mellette ellene érvek felsorakoztatása.., poénnak még fel van ütve a felni, szét vannak cseszve a hajtás oldali küllők beesett lánc miatt, egy két alkatrész úgy be van rohadva hogy több óra megbontani.. és végül a javításra olyan ár jön ki hogy szívmasszázst kell alkalmaznia magán a kedves ügyfélnek. 20 ezer körül van fent egy scott meg egy trek is, hasonló régi shimano cuccokkal, amik merev vázasak, merev villával, azokat kisebb szopásból fel lehet éleszteni hamvaikból és még egy a-ból b-be biciklizésre megfelelővé lehet tenni őket sok évre.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
Manitou #39822 üzenetére
Egyszerűen azért árazzák túl a bicikliket a videókban, hogy komolyan vegyék őket, mert a magyar törvény szerint úgy tudom csak 200 ezer ft felett nagy értékű a lopás, az alatt meg nem nagyon kapnának valamire való büntetést.. Erre fel is hívja a készítő a figyelmet, a videó leírásánál. Nincs ezzel akkora probléma, maximum annyi, hogy nem kell azt feltételezni hogy nem tudnak utána nézni valaminek az árának. Ma már a piacon se nagyon lehet kapni 5 ezer forintokért full xt-s biciklit, mert utána néznek mennyibe kerül, mindenkinek van egy ismerőse aki ért hozzá, meg már mindenhova eljutott az internet.. szóval nevetség tárgyává teszi magát kissé, ha ilyen összeget mond be.. de ez van..
Egyébként még azt hozzá teszem, ha a te biciklidet ellopják, szerintem te se az amortizált aktuális árát fogod bediktálni._seth_
Itt a lényeg: "A következő részeket is meg fogom nézni ettől függetlenül."Ez is egy ugyan olyan műsor mint a többi.. azért van hogy szórakoztasson..
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
Manitou #39802 üzenetére
Most hogy írtad megnéztem én is az előbb.
Borzalmas volt, hulivúdi bé kategória délutáni tini amerikai okádmányhoz próbáljunk hozzá tenni egy kis bringás életérzést, ami nem sikerült, és számomra ezzel frusztrálóvá is vállt az egész.
Amikor kiderült mi a konfliktus, hát én ott majdnem lefeküdtem inkább aludni..
Nálam a film a nem ajánlott kategória. Ha valaki mégis meg akarja nézni, akkor talán ajánlott eredeti nyelven, mert én szinkronnal néztem lustaságból, de az első 5 perc után már éreztem hogy rossz döntés volt. -
csabi94
őstag
-
rétisün
veterán
válasz
Manitou #39740 üzenetére
én az endonak 2x is adtam esélyt, de nem élt vele
valamiért nálam nem akart normálisan működni, de azért az endo oldalára töltöm fel a trackeket, amiket a mytracks progival készítek. mellette megy még a sportypal is mindig, az talán 3x csinált hülyeséget, 2x azért, mert bringázáshoz elfelejtettem átállítani a korábbi gyaloglásról a mérést.
gondolom attól függően, mit indítasz, ritkábban vagy sűrűbben vesz jelet, nem tudom, de erre érdemes figyelni. mondjuk más progiknál ez nem számít, nincs is állítási lehetőség.(#39743) gooool: én nyár óta használom, azóta elhagytam a betétes nadrágot is, úgy megyek bringázni, mint egy turista, rövidnadrág, póló
igaz, most télre levettem, ne fújjon át a szél a s****m alatt, mert ugye végig nyitott.
-
-
dqdb
nagyúr
válasz
Manitou #24053 üzenetére
Kell a fenének új XTR/XX/X0 felszerelés két-három vagyonért. És kell a fenének használt XTR/XX/X0 olcsón, de széthajtva
Most nézem, hogy a Kona a vázam köré épített bringán micsoda spórolást hajtott végre: full XTR hajtás-váltás-fék mellé felháborító módon képes volt holmi vacak XT láncot adni
-
dqdb
nagyúr
válasz
Manitou #24038 üzenetére
Ha egyszer ráveszem magam, hogy felrakjam a szekrényben várakozó külsőket-belsőket*, akkor bőven befigyel 11 kg alá
Amúgy szép dolog az almát körtével hasonlítani, hardtailt fullyval, aztán jön rétisün, és mindenkit lever
* a Nobby Nic túl jól bírja a vegyes terepes-aszfaltos felhasználást ahhoz, hogy a lassan 3000 km-es külsőket csak úgy leszedjem és újakat rakjak fel helyettük
-
hito
nagyúr
válasz
Manitou #24033 üzenetére
Ma vettem. Már veterán, '92-es Bridgestone. Minden Ritchey rajta (hajtás, váltás kivételével, mert az shimano), egyébként made in japan. Felni is Ritchey. Hátul Vredestein, elől Michelin. A hátsó abroncs nagyon érdekes. A felülete sima, oldalt barázdált:
Fékváltókaros, összesen 65-be volt és kaptam 2hó garit. Az előző nagyon nehéz volt ehhez képest (16kg).
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nők, nőügyek (18+)
- Ukrajnai háború
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- Linksys WRT54G/GL/GS router
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Intel i3-9100 - 24GB RAM - Samsung 980 500GB - be quite! Pure Base 500 + 1000W Táp - MSi Z390-A PRO
- Motorola G34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Új Apple iPhone 16 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest