Hirdetés
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz proximus #40350 üzenetére
Minimálisan hagyhatsz többet, de ha csak 2-3 milliméterrel volt rövidebb, mint a stucni felső része, akkor annyi még belefér.
Mivel elég masszív darab a villanyak, vághatod vasfűrésszel, de tán még flexszel is, nem áll fenn az átmérőváltozás veszélye.
Xantomas: Eddig nincsenek rossz tapasztalatok a bts cuccokkal, legalábbis aggyal, kormánycsapággyal, van pár ismerősnek ilyesmi. Mondjuk szerintem elég fura, hogy nem zárták le a fejcső belső részét, de ők tudják. Amúgy nekem is sokkal szebben forog most az ipari csapágyas Syncros kormánycsapággyal a kormány, mint tette azt a régi, normál golyós Ritchey kormánycsapággyal.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Amargo!
Mondtam?
Reggel egy pizzás csigát ettem, azóta semmit.
Ott amikor megálltunk elsőnek pihenni én ott majdnem beájultam, csak nem mondtam.Rejtély, hogy sikerült ennyi energiát felszabadítanom.
Mikorra értetek haza?
Én 3-ra, de azért, mert az Andrássy utat teljesen lázárták a meleg felvonulás miatt.Sok hülyének még utat zárnak le, ahelyett, hogy a Dunába folytanák az ilyen embereket.
Azért is késtem, de azt mondtam, akkor kezdték el lezárni.
Így tettem egy hatalmas kerülőt az Árpád híd felé.
A vége 50,86 km, ja igen, a hely János-hegy bemelegítő kör.
A rejtély, hogy nem tudom ennyi kajával, hogy ment a 21 km/h-s átlag.
Az is igaz, hogy kegyetlenül megtoldad az elején, amit én nem annyira preferáltam.
Amikor felajánlottad a csokit, azért nem fogadtam el, mert egyszerűen hülye voltam.
Pedig kurva éhes voltam.
Pulzust nem írok, mert igen magas lett a nem megfelelő étkezés hiánya miatt.Azt szeretném kérni Dirtyz, hogy ne toljuk neki nagyon, mert 1000m-en nem fogom bírni terepen. Aszfalton már mentem ennyit. De terepen az első hosszú.
undefined
-
amargo
addikt
Nagy igyekezetembe elfelejtettem kifordítani a mezemet mielőtt a mosógépbe raktam volna, ennek eredményeképpen megszabadítottam pár fényvisszaverő csíktól
ludsimon:
Csak azért kapkodtam a lábam, mert igyekezni kellett haza.. 3 kor indultam volna, de nővérem 5percet nem bírt ki, hogy ne lásson az időfutamból.. negyed háromra már itthon voltam, beugrottunk még HJánosnak külsőt venni.Dirtyz:
Oks, jó lesz a hely![ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Akcept
tag
válasz szatocs #40340 üzenetére
Alumínium bringa? Mert a nejem Caprine Spirit biciklije is pattog. Már újkorában is volt kattogás - akkor a középagyra gondoltam -, és a garanciális szerviz nem igazán akart szóba állni velem. Most elvittem egy másik szervizbe, meghúzták a közép- és kormánycsapágyat, majd nem fogadtak el semmit (dicséret szmájli). Ott mondta egy srác (nem a szervizes), hogy az aluvázas bringák ropognak, az övé is, pedig nem volt egy „olcsójáték” (Merida). Szerinte melegben jobban, és lehet is benne valami. És persze ellenszélben, vagy hegynek fel. De néha hajtás nélkül is
Mivel továbbra is aggódom hogy egyszer széttörik, mások véleményére is kíváncsi lennék.
-
JColee
őstag
válasz venember83 #40348 üzenetére
A rózsával és a kupakkal csak a csapágyat húzod össze, amíg a stucnin meg nem húzod a két csavart, ami végül rögzíti. A kupakot ezután le is szedheted, nincs "teherhordó" szerepe. Ezért is rövidebb a szár picivel, hogy a kupakkal össze tudd szorítani a kormánycsapágyat.
-
fidig
tag
Mentünk ma egy Dömörkapu - Sikáros - Király-kúti nyereg - Prédikálószék - Kis rigó vendéglő - Szentendre útonalat. 45km táv, 610 m szint (legalábbis nekem, a többiek mentek tovább). Ez volt az első mászásom és hát megdöglöttem rendesen, most fáj minden porcikám. De Prédikálóra mindenképpen érdemes felmenni, gyönyörű látvány tárul az ember szeme elé. Képek itt.
[ Szerkesztve ]
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
proximus
senior tag
válasz JColee #40357 üzenetére
Nem is került bele a mai reconra (sl) történő cserénél, az már biztos...
Majd teszek bele valami pofás kis dugót....., mondjuk pezsgőset...
Amúgy az eredeti 200mm helyett 202mm-re vágtam és így nagyon precíz lett, mert még a sapka is felférne a szár+stucni tetejére, de majdnem érinti. 65 grammtól szabadult meg a drágaszág, így lett 1805, de ha ezt is 200-ra nyomom, akkor be is megy alá.Nagyon állatul néz ki, ki is próbáltam volna, csakhogy amíg nem volt benne a cangába, kicsit lejjebb eresztettem a levegőből és megnyomkodtam kézzel,.....hiba volt... Semmivel nem tudtam rendesen fölfújni innestől kezdve.(a 8bar-os kompresszoral sem)
Tudom, tudom telópumpa, de arra 5-10-15 ezret érdemes kiadni? Egy évben egyszer felfújom és annyi(jó esetben). -
rétisün
veterán
hát mit mondjak, nem vagyok elájulva az 520-as spd pedáltól.....kaptam kölcsön hozzá ilyen műanyag bizbaszt az egyik boltban, ma délelőtt beállítottam nem kotyosgóra. mikor hazaértem a délutáni bicajozásból, akkor néztem, a baloldali pedál szorul, alig forog holnap délelőtt megint beállítom, de azért ez elég gáz. a másik boltban (ott pont nem volt ilyen szerszám) néztünk egy vadiúj 540-est, az is kotyogott....
xtr-re meg sajnálok annyi pénzt kiadni.....bár, ha a bikemag aprón találnék hasonló jó árban (újat!), mint ez a 105-ös fékváltókar, azért elgondolkodnék.....[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
lehet, hogy a szorulós pedál miatt tűnt olyan hosszúnak a mai bicajozás?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dqdb
nagyúr
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
proximus
senior tag
válasz rétisün #40361 üzenetére
Az én bicajom egyik oldali pedálja is szorul, bár csak enyhén. Biztos hogy hatással van a megtehető útra, ezért jó ha minden vajpuhán mozog(de nem kotyog). Szerintem főleg ez a négy dolog határozza meg a gép ellenállását:
pedál, lánc, gumi felülete, a két kis láncgörgő
(a monoblokk, korm. csapágy, kerékagyak azért sokáig jók szoktak maradni) -
Xantomas
őstag
[link]
Ilyen volt egy hónapja, azóta még durvább, mert az esőzés miatt még jobban kiázott.
Egyébként már egy éve folyamatosan egyre nagyobb, és nagyobb a lik, de nagy ívben szarnak rá.
Most át sem lehet ott menni, hanem ki kell menni az útra, és úgy kerülni.Este elég meredek annak, aki arra fele jön-megy, és nem ismeri, mert közvilágítás nincs, a bójákat meg el szoktál lopni.
Előző télen majdnem a nyakam törtem ott ki, mikor hó fedte.
Amíg egy autó nem kap ott tengelytörést, nem jelentik be káresetként, addig nem is csinálnak vele semmit.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Katsu
aktív tag
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Kb. 2-3 napja vettem egy mechanikus tárcsafékes kerékpárt (Mali Python). Egy olyan problémába ütköztem, hogy a hátsó tárcsához hozzáér a fékpofa. De nem folyamatosan. Olyan érzés, mintha lenne a tárcsában egy nyolcas. De csak akkor jelentkezik a hiba, ha rajta ülök a bringán. Ha leszállva pörgetem meg a kereket, akkor nem ér hozzá. Visszavittem oda, ahol vettem majd másnap közölték velem, hogy menjek vele és használjam durván a hátsó féket, majd az beállítja a tárcsát...
Mivel nem vagyok járatos még ebben a tárcsás világban, ezért szeretném, ha valaki hozzáértő leírná nekem, hogy hülyeség amit mondtak nekem vagy nem.
Előre is köszönöm a segítségeteket és remélem, hogy a jövőben már nem problémával jelentkezem.Üdv: Katsu
[ Szerkesztve ]
-
proximus
senior tag
Nézd meg hogy a munkahenger melyik fékpofájához ér hozzá a tárcsa. Ha van állítási lehetőség mindkét oldalon, akkor távolíts a hozzáérő pofán, a túloldalon pedig ha lehet vedd közelebbre(amíg nem kezd el hozzáérni az is).
Utánna néztem és igen hasonló ez a promax mechanikus fék az én avid bb5 -ös fékemhez.
A kerék felé néző "nagy piros izét" valószínűleg tudod forgatni kézzel, amivel a belső fékpofát állítod. A külsőt állíthatod a kormányon vagy a munkahengeren lévő bowden-feszítőcsavarral.
(Úgy állítsd a bowdenen bármelyik tekerentyűt, hogy lehetőleg kétharmad résznél jobban ne legyenek kintebb, mert akkor erős fékezésnél sérülhet a menete. Ahogy majd kopnak a pofák, előfordulhat hogy túl sokat kellene kitekerni az előbb említett csavarokon. Ekkor vagy pofa csere, vagy ha "van még belőle" akkor a bowden belső huzalját a munkahegernek szorító csavart kell meglazítani és a "madzagot" arrébb húzva megszorítani. Persze a két bowdenes csavar legyen ekkor 3/4-ed résznyire betekerve)
Ennyi volt a gyorstalpaló. -
golyani
őstag
válasz proximus #40359 üzenetére
én vettem az R7esemhez pumpát, biztos ami biztos. ha esetleg beáll valami súlyváltozás, vagy netán elereszti a levegőt ne kelljen mindig boltba/haverhoz rohangálni fújtatni. én BBB Airshockot vettem. a boltban ahol vettem, mondta a srác, hogy már jó ideje ilyet használnak a szervízben, és frankón működik. én is meg vagyok vele elégedve. mondjuk, én rend és karbantartás mániás vagyok a bringával kapcsolatban, szóval én néha megnézem, nem-e ereszt.
villám is megjött vargányabácsitól már nem kattog
venember83 látom vettél R7-est grat hozzá. milyen?
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Xantomas #40364 üzenetére
Ez nagyon ismerős.
Múltkor arra Scottoztam, tudod, arra jó kis marha nagy leejtő, jól meg lehet engedni.
A lehető legutolsó pillanatban vettem észre, jövök 35 km/h-val, majd az utolsó 15-20 méterben vettem észre, azelőtt nem jártam arra.Egy hatalmas satut kellett beiktatni, majd a bicikli cm-re állt meg a lyuk előtt.
ráadásul a főúton kell kerülni...
Na hát ez még veszélyesebb, mint az a 3-4 cm-es szintkülönbség meg villamossínezés...Tavaly tél óta olyan?
Csak én nem járok arra annyit, vagy tényleg olyan régóta?undefined
-
Katsu
aktív tag
válasz proximus #40366 üzenetére
Szia,
Köszi a gyors választ. Az a bajom, hogy nem igazán tudom megnézni, hogy melyik fékpofa ér hozzá, mert mint írtam is, csak akkor jelentkezik a hiba, ha rajta ülök a bringán és gurulok. Ha leszállok róla és úgy tekerem meg a kereket, akkor nem ér hozzá semmi. Ettől függetlenül megpróbálok állítani rajta, de nem vagyok valami nagy szakértő.
Arra esetleg tudsz válaszolni, hogy létezhet az, hogy majd az erős fékezések beállítják maguktól ezt a jelenséget és megszűnik? Ugyanis most ezt a választam kaptam a szervízesektől. Azt meg nem szeretem, ha hülyének néznek.
Előre is köszi.Üdv: Katsu
-
Ariadne
őstag
Továbbmentünk, és végül 900 m körüli szint lett a vége, kmben pedig nekem valahol 100 körül, mert oda és vissza is tekertem, nem héveztem. (büszke smiley). Kisrigótól felmásztunk még Pap-rétre (lehet elütöttem egy gyászcincért, brühühü, a kis buta ott napozott az aszfalton, első kerékkel kikerültem éppen, de félek a hátsóval nem sikerült...), aztán onnan terepen Vöröskőre. Szép onnan a kilátás, és rengeteg állat van arra, mindenféle gyíkok, poszméhek, lepkék, nagyon érdekes. Viszont iszonyú dzsindzsás részek is voltak, meg jó emelkedők és lejtők, aztán a végén S meg S+-en visszaértünk és becsatlakoztt az utunk a Szentendréről Pap-rétre vezető aszfaltos út aljába. Onnan már csak zúzás volt Szentendrére, aztán haza, legalább 25 km/h körül bírtam simán (nem volt km órám, csak a többieké alapján). Azért elfáradtam rendesen...
Gratula egyébként, iszonyú jól jöttél felfelé is, lefelé meg pláne, főleg azon a nagy köves részen, az nem semmi volt, hogy végigmentél nyeregben. Gyere máskor is.
ludsimon: Lécci hanyagold az erősen diszkriminatív hülyeségeket, a fórum alapelveivel és a jó ízléssel is ellenkezik... Pont ugyanolyan emberek ők is, ha kicsit tájékozottabb lennél, tudnád... Ennyi erővel azt is mondhatnád, hogy a szőke hajúakat vagy éppen a félkarúakat kellene vízbe fojtani, az hogy tetszene?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
sestertius
őstag
Üdv!
Kicsit meleg volt a tegnapi nap, de nem voltam rest... A régi tervet megvalósítottam, és végre megtekertem a Tokaji hegyet!Néhány pillanatkép:
- útban a hegyhez
- már közeledek lassan
- már fent is vagyok
- szikrázó napsütés és hőség
- jól teljesítettA közel 500 m magas csúcs megmászása nem volt egyszerű, mert szar az út felfelé, és mert több mint 5 km a kaptató.. egyszer megálltam 2 percre pihenni, de végül becsülettel feltekertem, nem toltam egy centit sem...
Haza vissza Nyíregyházára a 38-as főúton. Össz. kicsivel több, mint 93 km volt, hazaértem és össze estem... ennyi.
De jó volt...[ Szerkesztve ]
Régi ph 88 pozitív negatív nélkül, új ph-n azon felül...
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #40370 üzenetére
azért van némi különbség, nem gondolod? a szőkék vagy a félkarúak nem vonulnak végig fél pesten, rázva a seggüket....nem azzal van baj, hogy buzik, csak éppen senki sem kiváncsi rájuk, mégis minden évben megcsinálják a fesztivált.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #40372 üzenetére
A fesztivállal lehet egyetérteni vagy nem (részemről a "nem érdekel, úgysem járok arra" a véleményem), de nem kellene ilyeneket írni, hogy egy nagyobb embercsoportot csak úgy vízbe kellene fojtani, és ő konkrétan ezt írta... Az ilyeneken nagyon ki tudok akadni, könyörgöm, 2010-et írunk, nem a középkorban vagyunk. Részemről egyébként a heterók kamionos seggrázós felvonulásától is kiráz a hideg, vagyis úgy általában ezektől a felvonulós hülyeségektől, de ettől még nem gondolom, hogy mindenkit, aki ezt szereti, vízbe kellene fojtani... Nem szeretem, nem megyek oda és kész, az ügy meg van oldva. Aki meg szereti, menjen, szabad országban élünk.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
venember83
nagyúr
válasz golyani #40367 üzenetére
Igen, megjelent egy használt 2007-es R7 Platinum SPV a piactéren, megfizethető árban, tíz centis rugóúttal, nem hagyhattam ki. Eddig nagyon elégedett vagyok vele. Te milyen értékekre fújod a légkamrákat a telódban? Sajnos ehhez a telóhoz nem találtam semmilyen használati utasítást ezen a cikken kívül, pedig jó lenne tudni, mit hol lehet rajta állítani...
[ Szerkesztve ]
-
fidig
tag
válasz Ariadne #40370 üzenetére
Elhiszem, hogy szép volt, de úgy érzem jól tettem, hogy nem mentem tovább. Azt a +300 méter szintet nem hiszem, hogy bírta volna a lábam, így is nagyon megszenvedtem mire visszaértem a kocsihoz. Izomlázam szerencsére nincs akkora, mert este vettem egy izomlazítós fürdőt, az kicsit jót tett. De amúgy nagyon elfáradtam. Az a köves rész nagyon durva volt tényleg, ott majdnem borultam egyet meg sajnáltam szegény bringát is, majd egy alapos tisztítás ráfér majd, meg Balcsi előtt beviszem Meméékhez egy átnézésre is. De jó volt mindenki, jól bírtuk, pedig elég dög meleg volt Viszont nagyon örülök, hogy felmentünk Prédikálóra, az a látvány tényleg vmi hihetetlen, aki még nem volt ott fent, nem tudja mit veszít.
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
proximus
senior tag
válasz golyani #40367 üzenetére
Jó reggelt az uraknak, hölgyeknek!
Érdekes módon ahogy tegnap nekifogtam telópumpákat nézegetni megjelenésben, árban és tudásban, jómagam is a bbb air felé tendáltam... Ezek szerint korrektül is működik.
Egy kérdés: A teleszkóp szelepjét a nyomásával nyitja ki a pumpa, vagy miután oda van tekerve a tömlő, egy másik tekerentyűvel kell azt átjárhatóvá tenni?
Katsu:
Nyilván a fékezésektől kopik majd mindkét betét, de a lényeg az, hogy ezek a mecha. fékek nem önbeállóak mint a hidraulikus munkahengerek dugattyúi, ezért időnként után kell állítani őket.
Próbáld meg azt, hogy 1-2 kattintást az óramutató járásával(balra) ellentétesen tekersz a belső tekerentyűn. Ezzel lazítasz rajta. Gurulj vele kicsit, ha még most is súrol, akkor állítsd vissza a helyére és tekerd bentebb a bowdenen lévő valamelyik állítócsavart 1 teljes fordulattal.
Amúgy nekem is "nyolcas" van benne, ezért nem lehet nagyon preckára beállítani, ami lehet hogy a kerékagyak pontatlansága miatt van és nem a lemez görbe.venember83:
Azt írja a linkelt szövegben, hogy a két kamra nyomása lehet egyenlő értéken, mert a legtöbb embernek ez így megfelelő volt. Persze a SAG értékét állítsd be 15-20%-ra, de tartsd meg az egyenlő nyomást a két kamrában amikor nincs teher a bringán. Ja igen, egy darabig el lehet játszani az egyenlő értékkel, mert az alsó kamrát fentebb pumpálva emelkedik a felső nyomása is. -
-
Katsu
aktív tag
válasz proximus #40376 üzenetére
Rendben, köszönöm a segítséget.
Most éppen melóban vagyok, de holnap nekiesek a dolognak és írok, hogy mire jutottam.
Még az is eszembe jutott, hogy nem is a tárcsa vagy a fékek rosszak. Előfordulhat, hogy a gyorszáras tengely okoz galibát? esetleg a kerékagy lehet még a ludas?
Üdv: Katsu[ Szerkesztve ]
-
proximus
senior tag
válasz venember83 #40377 üzenetére
Ha van valami köze a RS Rebához, akkor onnan esetleg már el lehet indulni.
-
proximus
senior tag
A kerékagy miatt lehet neki egyfajta imbolygása, nyilván, nekem is csinálja.
Vagy arra gondolsz hogy meghajlik a tengely amikor ráülsz? Ebben az esetben vagy tényleg "hajít" a tárcsa és ráüléskor a deformációk miatt már hozzá tud érni; vagy nem egyforma ez az elhajlás a kerék forgásbeli pozícióját illetően.(változó a rugalmassága az agynak, vagy tengelyének)
Tételezzük fel hogy ezred mm pontos a tárcsa a helyzetét nézve forgáskor és alapesetben nem ér hozzá. Ha a súlytól súrolni kezd, akkor az nem szaggatott kellene hogy legyen, hanem folyamatos.
Van egyébként egy ilyen okosság a beállításra vonatkozóan:
[link]
Ez ugyan avid BB5-höz van, de hasznos lehet más cuccokhoz is. -
proximus
senior tag
válasz venember83 #40380 üzenetére
Ha az spv emeli a normál kamra nyomását, de az nem emeli az spv-ét pumpáláskor, akkor már rá lehet esetleg jönni a turpisságra.
-
#56474624
törölt tag
A hátsó agyamról nem tudom eldönteni, hogy most akkor hg-kompatibilis, vagy sem. Belül található menet a kazettatest belső oldalán (ez a hg-kompatibilitásra utalna), viszont a bordázat nem hg-s, itt nincs egyetlen keskenyebb borda, mind ugyanolyan szélességű
Nekiálltam ma a hátsó agyat tisztítani, zsírozni, viszont a racsni hangjából ítélve a racsnit is kellene (na meg ugrik/reccsen is időnként, tegnap újra előjött ), jelenleg nincs hozzá szerszámom, talán délután elmegyek venni, bár nem éri meg, mert olcsóbban megcsináltatom szerelővel, túl sűrűn pedig nem kell hozzányúlni.
[ Szerkesztve ]
-
proximus
senior tag
A mai nap folytatódott a "mihez fogok kezdeni az általam leeresztett telóval" sztori...
Mindenféle szelepszár, sapka, tömítés, kompresszor játék megvolt(egy része csak fejben),
egyszer csak sikerült felfújni node mivel is??? A Kellys 8bar-ig tudó gumi pumpával. Mivel hogy nem bírtam feltenni eddig semmit a szelepre(mélyen van), csináltam rossz gumi szelepszárából hosszabbítót egy benzincsőből kivágott karikával (tömítés gyanánt), amit a két szár közé a köszörűvel megtrükközött réz szelepsapka alá raktam. Szerintem úgy a gyári nyomás köré sikerült felfújnom. (Mindenképp kéne rendes telópumpa, mert ezzel elcseszhetem a menetét)
Na megyek végre tesztelni... -
detroit17
tag
a városi közlekedés olyan lassú még bringával is...nyíregyen mire megyek 2-3 km-t -20-30perc rettenet.
Az egész hetit irom be egyszerre:
Össz Táv: 503.43km
össz idő: 17óra 20 percez nem rossz,csak a szerdai nap így is kimaradt, csütrötök,péntek, nyíregyen edzés volt,,szoknom kell még a 45-50-es tempót leszakadtam egy párszor
-
ludsimon
veterán
Gyenge vagyok, mint a lepkefing. Tőlem ne számítsatok beszámolóra.
Nem azért, mert nem volt jó, nagyon nagyon, nagyonnagyonnagyonnagyon jó volt, csak...Köszönöm Dirtyz, amargo a türelmeteket!
Remélem sikerül többet edzenem terepen, és akkor bírnám jobban. Remélem nem vettem kedvetek a közös tekeréstől.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Ariadne #40370 üzenetére
Elnézést kérek ha bárkinek a lelkébe tapostam a buzizással!
Ha tényleg valakinek nagyon szúrja a szemét az nyugodtan szóljon a mod. ker. topicban!
Egyáltalán nem bántó szándékkal mondtam, egyszerűen kimondtam 'hangosan' a véleményemet a dologról.Még egyszer elnézést!
undefined
-
amargo
addikt
Részemről a mai napon több tanulság is volt.
1. Dirtyz nagyon rendes, mert végig segített, oktatott.
2. Többet kell technika terepen menni, lefelé és felfelé is.Felfelé egy gyilkos szakasz volt, 460m ről 585, 6 perc mászás volt, itt majdnem eldobtam a hajamat, a végén volt egy kanyar, ott már leraktam a lában, 30m-re volt már csak a cél, a bajom itt is a tachnikai hiány volt.
Innentől gyakorlatilag már "laza" mászás jött. ludsimon is amennyire tudom jól jött fel, én a pihenőben regenerálódtam.
A kilátások hamar felejtették a fáradalmakat, itt csatlakozott Dirtyz barátja is Balu - ha jól emlékszem. Simont elérte az eléhezés, így kicsit vánszorgott, de jött, ami igen becsülendő, megtanulja az erejét és a táplálékát beosztani. Itt megjegyzem én sem figyeltem meg, hogy pontosan mit mondott Dirtyz az elején, így kulacsügyileg én is elég nagy fogyásban voltam, de szerencsére nem jelentett akadályt.
Dobogókőnél jött egy kis regenerálódás, víz vételezés, majd irány a lejtő.
Ami néhol olyan kemény volt, amilyenen még életemben nem mentem, hozzáteszem lefelé majd annyi volt a pulzusom, mint a legdurvább mászás részen, Dirtyz is megjegyezte, hogy nála is, így megnyugodtam, hogy ez bizony ilyen.
Volt egy rész, ahol elsőnek elpattant a hátsó kerekem, ledobva az egyik lábam, majd belekeveredve egy vízmosásba, szerencsétlen próbálkozásomra nem tudtam kiemelni az orrát csak a peremére, aminek következtében berántott és egy vékonyka fába kapott a kormányom - protektoros kesztyű, jól jött - szerencsére csak ledobott balra talpra a bringa, így gyorsan vissza is pattantam, de utána letettem Balu követéséről, féknékül könnyedén vett mindent, én nemPilis nagyon durva állapotban van, a technikás köves patakos átkelések tetszettek, meg úgy igazán, volt 1-2 rész, ahol ha leteszem a lában, sokat kellet volna tolni, hogy újra nyeregbe kerüljek.
Végül egy kis adat:
~50km
1100-1200m szint
max alt, 705
avg pulse 146
max 180
5 óra környéke, erre nem egészen emlékszem
Iszonyat hőség, az erdőben a pára a napon a meleg, többször 37fok volt.ludsimon: A beszámolódat írd le, mert többen tanulhatnak belőle, amúgy meg gondolj bele, merev bringával jöttél és terepre se jársz régóta.
Szerintem az egész túrában, nem is a szint, hanem a technika és szint volt az kemény. Több ilyet kell menni.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
rétisün
veterán
asszem délelőtt (másodikra, mert ugyebár a tegnapi nem lett az igazi ) sikerült belőnöm a balos 520-ast is, most nem kotyog, nem szorul, egész jó lett. aztán majd elválik hosszabb távon, de azért ezzel az állítgatósdival nem igazán vagyok kibékülve....
persze hagyhatnám a francba, ha majd megint kotyog egy kicsit, de úgyse fogm hagyni
meleg itt is volt, ha megálltam, egyből elöntött a víz (ill. izzadság ) nem tudom, mennyit ihattam közben, de mindenhol töltöttem a kulacsom, mert nagyon fogyott a vízem....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
detroit17
tag
válasz venember83 #40388 üzenetére
Köszi a bíztatást!
hát igen időben 19 vagyok, talán még éppen éppen:Muton:
bocsi[ Szerkesztve ]
-
proximus
senior tag
válasz tekeyagd #40390 üzenetére
Na jó, de az nem 8bar-os kompresszor lehetett, hanem valami ipari lófingató cucc.
Épp ez az, hogy még a közelébe sem tudok menni a teló max megengedett nyomásának.
Holnap szétnézek a gyöngyösi bringaboltokban pumpa ügyben, meg gyorskötöző is kellene a bicaj kompjúterhez, hogy fölrakjam az adóját az új telóra.
Megcsináltam a nyikorgó pedálomat is: csavarok kiszed, megpucol, majd zsírozva visszatesz.
A bowdenek nyekeregnek még kicsit a kormánynál, de oda nem teszek zsírt mert összeszedi a port. Megpróbálom szappannal, vagy gyertyaviasszal.[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz amargo #40393 üzenetére
Ezért nagyon jók pl. a nyílt Merida edzőtáborok. Naponta annyit tanulhat az ember, mint különben hetek vagy inkább hónapok alatt. Jövő nyáron jó lenne egy ilyet kipróbálni.
-
amargo
addikt
válasz venember83 #40399 üzenetére
Aki szemfüles a linket honlapon felfedezi az egyik - igazából kettő - topic alkot.
Én is csatlakozni szeretnék - lehetőségekhez mérten - egy ilyen táborba.Emlékeim szerint 6x7dl vizet ittam meg - ez csak úgy eszembe jutott.
Csak, hogy tud mi hordoz: Cube csapat még az elején elrobogott mellettünk, azok a srácok nem vajból voltak.. többet nem is tudok írni, valaki/valami tolta őket hátulról.
Haza érve a súly pótlás előtt, még gyorsan edzettem 1 órácskát + levezetés, igen kellemes volt ez a nap.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Aktív témák
Hirdetés
- Fujitsu Lifebook E752, 15,6" HD Kijelző, i5-3210M CPU, 8GB DDR3, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Apple iPhone 12 64gb - Makulátlan, új kijelző, akár beszámítással
- RSZAKADÁS %Új DELL Inspiron 14 (5435)/AMD RYZEN 7-7730U/16GB/512 SSD/14"/FHD/IPS/Garancia
- Pénztárcabarát áron dobozos Acer Aspire 5/i5-1135G7/16GB/512 SSD/15.6"/FHD/IPS/Gari
- Apple iPad Air 5 (2022) 64gb M1 chip - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest