- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Celeron aranykor
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
válasz
Irukanji #1901 üzenetére
Gondoltátok volna, hogy ma 0 km vezetési gyakorlattal, alkalmassági vizsgálat nélkül lehet valaki szakoktató!?
Egészen addig így gondoltam, míg meg nem láttam a teherautós oktatómat teherautót vezetni. (~28 éves, feltünően csinos testalkattal és arccal) Én mondom vezetni tanulni öröm!!!
Ja, és jól is oktat nemcsak jól néz ki.
Eddig nem volt semmi ilyen szakmai felügyelet? Közlekedésfelügyelet mit vizsgáztatott rajtuk? Csak azt, hogy ismerik-e a KRESz-t? -
-
degu
senior tag
-
I_Am
veterán
válasz
Irukanji #1408 üzenetére
Jah igazi autósmacsó vagyok.
Mikor röhögök azon, hogy toporzékolnak mögöttem a suzukisok, mert a hungárián kényelmes 60-as tempoval ötödikben gurulgatok, fogyasztáskimélő üzemmódban, mikor ha látom, hogy a lámpa piros, akkor nem repülök rá a sor végére, hanem kinyomom a kuplungot és annyira lelassítok, hogy mire a sor végére érek a lámpa váltson és ne kelljen újra álló helyzetből indulnom (ugyancsak a fogyasztáskímélés miatt), nem törödve azzal, hogy a vad mustángok (aka kisverdák) vezetői már ütik a kormányt és vadul kicsapnak mögöttem, hogy a másik sávban rárepüljenek a sor végére.
Igazi macsó vagyok, aki inkább hallgatja a zenét a kocsiban és kényelmesen körültekintve vezetget és élvezi a motornak minden hangját, rezdülését és örömmel autózik a kocsijában.
Igen igazi macsó vagyok, mert alapjáraton mindig igy vezetek. Szeretem a kocsimat és nem hajtom állandóan, nem érdekel már, hogy ha egy trabantos legyorsul a lámpánál. Tegnap pont egy bmw-st tréfáltam meg nagyon a Stefánián.
Állunk a Hungária - Salgótarjáni lámpánál. Én elsőként, Ő egy sávval beljebb és egy autó elötte. Zöldre vált a lámpa, én kicsit dinamikusabban indulok (összkerékhajtás miatt), Ő már látja ezt és már vág is be mögém, aztán mikor hely van, már megy is a másik sávba vissza és nyomja neki. Én felgyorsítok 70-re. Következő lámpa, Ő áll, én meg mire odaérek vált a lámpa és gurulok tovább, Ő álló helyzetből megint gyorsít és lenyom.Na ezt eljátszottuk a Népstadionig, ott a balra kanyarodó sávban én voltam előrébb. (véletlenül megint elszámolta a lámpákat.
én addig 3-as alá nem váltottam, mert már ismerem hogyan váltanak) Na szóval megérkezünk a Stefánia - Thököly kereszteződéshez, Ő a belsőben én a szélsőben (kanyarodó sáv). Nézegetem a felnijeit, mert tetszettek, erre azt hitte versenyezni akarok. Na mondom barátom akkor most tréfálunk. Kicsit megbőgettem a motort és direkt nem indexeltem, hogy én jobbra fogok fordulni. Sárga-zöld, kilőtt mint egy állat és úgy zúgott át a Thököly-n, hogy nekem fájt, nem a kocsi lengéscsillapítójának. Én nyugisan elfordultam jobbra és mentem páromért.
Szóval ennyit arról, hogyan veszélyeztetem a környezetem.
Olajfoltra visszatérve a Hungárián. 225-ös gumikkal és összkerékhajtással megnézném én azt a buszjegynyi olajfoltot amin meg tudok csúszni. (nem tartom kizártnak, de azért mégis) Igen autósmacsó vagyok.
És nem ismered az autós múltam, tehát tényleg nem ismered hogyan vezetek és vezettem már sok helyzetben. Viszont nem vagyok az a fajta képmutató emberke aki nem meri elismerni ha hibázik, vagy hibázott. Nem is azt írtam, hogy mi lett volna ha és nem megyek egyből el a jövőbe és nem képzelgek semmin. Igen volt, hogy kibuktam és lereagáltam valahogy de az ilyen messzemenő és felelőtlen megjegyzéseken, hogy egyből gyilkost csináltok belőlem csak nevetni tudok. Azokon is, hogy egyből a saját tapasztalataitokat irjátok le, hogy mi lett volna ha a Budaörsin a kifelejtett aknafedélnél csinálom ezt meg, mert ugye én vak is vagyok és nem látok csak 5 méterre előre, nem veszem észre és fejreállok. Azért ilyenkor kellene kicsit elgondolkozni, hogy ki is aki nemnormális, és ki lesz előbb kórházban. Én lehet majd egyszer az intenzíven Te meg a sok fantázia miatt máshol?(na jó ezt a magaslabdát nem tudtam kihagyni
, tényleg csak viccnek szántam, nehogy komolyra vedd, nem volt szándékom sértegetni.
)
Igen autósmacsó vagyok, akinek a szíve a lowriderekért dobog és ha ismered a lowridereket, akkor tudod, hogy nem a gyorshajtásra tervezik őket. Kinőttem már a gyorshajtásból, de elismerem, néha kell egy kicsit hajtani, hogy érezd nem tunyultál még el, ahogyan az autód sem. (remélem a műszaki hozzáértésed is akkora, hogy tudd, hogy az autó eltunyul ha nem hajtod neki néhanapján) És az dobja rám az első követ aki nem hajtja meg néha magát az autójával együtt.
Igen, igazi autóbuzi autósmacsó vagyok. -
-
AMD Power
titán
válasz
Irukanji #1413 üzenetére
Ezt most vegyem bóknak?
A viccet félre téve nem véletlen ,hogy nagyon izgulok minden vezetés előtt. Mikor kiszálltam az első óra után szinte remeget a lábam. Én abban a hitben voltam ,hogy kivisz a rutin pályára és majd ott fogok bénázni. Erre 30 perc után menjek ki a forgalomba. És persze a forgalom itt Budapest egyik legforgalmasabb útja volt. -
tusi74
őstag
-
AMD Power
titán
válasz
Irukanji #1410 üzenetére
Hát pedig az volt. 30-40 perc a nyugalomban (ingerszegény környezetben) majd mikor azt hittem ,hogy vége az Első 2 órának azt mondta. Jó akkor kia Mozaik utcához és onnan haza a Szentendrei úton végig.....! másnap 3-4-ik óra. Flórián térttől Duna Plaza tanpálya , rutin készűlés majd haza , Váci út, Árpád híd...!
-
I_Am
veterán
válasz
Irukanji #1347 üzenetére
De hol gurult volna ki labda, meg gyerek elém éjjel?
Ja igen a nyóckerben.
Amugy a hungárián mentem és a need for speed style alatt azért ne a full sebességet értsd, hanem a kigyorsításokat. Az meg elég érezhető a gépemben, mert mikor zár a torsen difi ilyenkor akkorát rúg, hogy beleültet keményen az ülésbe.
Nem szoktam én sem ön sem közveszélyes lenni, mert a gyors autókázás nem egyenlő a felelőtlen vezetéssel.
Jó most jön a kövezés a nyugdíjasoktól.
szerk:
tusi: az én párom viszont bika jegyű, tehát ilyenkor csak ezek a módszerek jönnek be. Azóta amugy nem szol bele, mit hol merre. -
tusi74
őstag
válasz
Irukanji #1353 üzenetére
Akkor Te egy álompasi vagy.
Egy földi pasinak néha eldurran az agya miattunk, nők miatt, aztán, a csaj vagy úgy jár, mint I_am barátnője, hogy egy kicsit megkocsikáztatják, vagy úgy, mint én, hogy gyalogol 10 percet, addig kiszellőzik legalább a feje. Sajnos el kell ismerni, mi nők sem mindig tudjuk, hogy hol a finito. -
tusi74
őstag
válasz
Irukanji #1352 üzenetére
Irukanji!
Hát az tény és való, hogy nem szívesen ültem volna I_am mellett. Dehát nem vagyok a barátnője.csak a fórumtársa.
Miért lenne benned hiba? Ahogy láttam, 1 hozzászólásból lekövetted a szitut, leírtad a véleményed. Azért van a fórum, hogy leírjuk, ki mit gondol. Ezért miért lennél hibás?
Másrészt, az tény és való, hogy a korral nő a felelősségérzet, főleg, ha már gyerekek is vannak. A nőkbe pedig genetikailag kódolva van az óvatosság. Úgyhogy nyugi, jól láttad. -
tusi74
őstag
válasz
Irukanji #1290 üzenetére
Ezt hogy érted? Ha nagy lendülettel elindulok tolatva, akkor könnyebben beállok? És lehet azért nem fordul az autó eléggé irányba, mert lassan megyek? Na most egy órán belül ki is próbálom, beszámolok majd mire jutottam.
A láncot, bólyát köszi, valamelyik nap megnézzük. -
tildy
nagyúr
válasz
Irukanji #1289 üzenetére
kasztni az a kaszni....
Nem hinném egyébként hogy az öreg csotrogányom nehezebb lenne (940kg) sokkal egy mai , többféle biztonsági izével felszerelt cliónál. (Ami ha jól tudom 980kg körül van, szóval még nehezebb is).
Mindegy, maradjunk annyiban, hogy keveslem. Dinamikus előzés szempontjából mindenképp . (80 LE alatt nem is nagyon vennék autót... )
Egyszerűen érezhető a különbség, hogy visszakapcsolsz odalépsz neki és megindul, vagy nagy nehezen méltóztatik csak megindulni. (Mondom ezt úgy , hogy néha még ami van, azt is kevésnek érzem biztonágos előzéshez, pedig meg tud lódulni, de nem vagyok biztos magamban,,, )
[Szerkesztve] -
-
tusi74
őstag
válasz
Irukanji #1273 üzenetére
''Jó rávezető gyakorlat az elején, hogy ezt olyan úton gyakorlod, amikor egy elképzelt autót előzöl meg. Itt viszont létkérdés, hogy ne legyen betorkollás, mert senki sem számol arra, hogy valaki ok nélkül áthajt a szembejövő oldalra!''
És még meglátja valaki, hogy nő létemre a másik sávban megyek, biztos megkérdezik, hogy ennek meg ki adott jogsit.
Ha nem jelentkeznék X időn belül, akkor nem sikerült a begyorsulás. De azért mindenképpen kipróbálom, mert Soroksár-Dunaharaszti között egy traktor mögött tötyörögni este 8-kor, na az az idegeimet próbára teszi.
Viszont mentségemre szolgáljon, percenként nekidurálom magam. Index ki, kukucs ki, áááá, nem jó vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Goodyear EfficientGrip Performance 2 205/50 R17 93W méretű nyári gumi
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest