- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- ldave: New Game Blitz - 2025
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carasc0
őstag
255 oldalt?
Erre még jó lenne választ kapnom: Amúgy aki nem rég KRESZ vizsgázott. Azt vágom hogy 55 kérdés. De ez témákként hogy oszlik meg? Tehát hány kérdés a KRESZ+vez elm. + műszaki?
ja, azért van, hogy ismerd. nyilván sok minden nem lesz aktívan a fejedben, de ha már eleve leszukited, akkor meg annyi sem.
Azt ugye nem akarod nekem bemesélni, hogy azok az általam ismert trógerek akik tanulni nem tudnak (tanár vagyok és tudom hogy van aki analóg órát nem tud olvasni de jogsija van) és megvan a KRESZ vizsgájuk azok megtanultak 255 oldalt? Lassan másfél hónapja tolom és csak a 124. oldalnál járok. És még ez a fele
Egyetemi feelingje van komolyan... Kizárt hogy a trógerek ezt így megtanulták. Ez kamu....
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- NVIDIA® driverek topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- 2025 - A nyár összes videojátékos eseménye
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ubiquiti hálózati eszközök
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W