Hirdetés
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyeptegla
tag
Sziasztok.
Kezdő programozó vagyok.
Szeretném segítségeteket kérni ebben a feladatban.
Összeállítottunk egy zenelejátszási listát, amelyben N zeneszám van. A listában a lejátszás sorrendjében szerepelnek az előadók neve (egy szó), a dal címe (egy szó) és a hosszúsága másodpercekben. (Ugyanaz az előadó, ugyanazzal a dallal csak egyszer szerepel.)
a) Szerepel-e egy adott E előadó a listán?
b) Igaz-e, hogy a lejátszási listán egyre rövidebb számok kerülnek előadásra?
c) Ha a lejátszási listát végtelenítjük, melyik dalt halljuk kezdéshez képest K másodperc múlva?
d) Az azonos című dalok közül melyik a leghosszabb?Az A-t sikerült megoldanom. (Van már saját Listám ami következő oszlopokat tartalmazza:
Másodperc | Előadó | Dal) Az első feladatot sikerült tömb nélkül megoldanom. De a többihez kelleni fog, és nem tanultuk hogyan kell több adatsorból álló tömböt tölteni fájlból.Előre is bocsánat ha ez nem ide tartozik, de egyedül nem hiszem, hogy megtudnám őket oldani.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Fotók, videók mobillal
- EAFC 26
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Metal topik
- Elektromos autók - motorok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- További aktív témák...
- ÚJ bontatlan S9 41mm Midnight / éjfekete Cellular Azonnal átvehető Deák térnél