- btz: Internet fejlesztés országosan!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- Klaus Duran: 2025 dude
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
Oppenheimer #4439 üzenetére
Folyt.: A kódban ki az a GA? A Move most viewport (ablak) vagy világ (0-100) koordinátákban számol? Mert egyértelműen az utóbbiban kéne, és csak rajzolásnál konvertálni pixelpozíciókra. PROTIP: a játékmotor és a konkrét ablak két egymástól független dolog.
Egyébként a game loopodat kicsit rendbe kéne szedni, mert a mostani elnevezésekkel nem jön át hogy mi mit csinál. Ennek kellene történnie:
1) Kiszámolod a legutolsó periódus óta eltelt időt.
2) Ezzel az értékkel mozgatod a modell szinten (world koordinátákban) az objektumokat.
3) Kiszámolod és kezeled az ütközéseket - a ConcurrentModificationExceptionök miatt okosan kezelve a pusztulásokat - pl. naívan egy listát gyűjtesz minden meghaló entitásról, és az ütköztetés után külön ciklusban törlöd őket a világból.
4) Eltárolod az időt az első lépéshez, most.
5) Invalidálod a panelt.
6) Vársz. Várakozás helyett lehet, hogy egy jó időzítőosztályt kéne használnod amúgy.Rajzolásnál meg, ami aszinkron meghívódik, az aktuális állapotot rajzold ki. Semmi mást ne csinálj. Egyébként azt is lehetne, hogy egy másik ciklus hívogatja a rajzolást, de nem biztos hogy szükséges. Duplapufferelést is lehetne írni, nem sokból tart.
Ez így egy hótprimitív játékciklus, de egyszerű dolgokhoz elég lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Hobby elektronika
- BestBuy ruhás topik
- Synology NAS
- Filmvilág
- Melyik tápegységet vegyem?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- MiLi MiTag, MiLi LiTag bluetooth trackerek
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- DJI topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Honor 400 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest