Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • escie

    őstag

    válasz escie #34 üzenetére

    kicsit utánaolvastam a dolognak, kezd a kép összeállni. jelenleg az oblivion az oldBlivion ?trainer? segítségével fut cedegán. ez annyit csinál eredetileg, hogy Windowson a régebbi kártyákkal is, melyek nem vertex/pixelshader2.0 kompatibilisak, játszhatóvá teszi a játékot.
    nos, a helyzet az, hogy a vga-m (nV6600), és az nvidia driver is támogatja a pixelshader2.0-t, a vertexshader2.0-t, ha jól értem, és a szűk keresztmetszet a wine/cedega, hisz ezek csak az 1.4-est ismerik. itt jön a képbe az oldBlivion, és butítja le az obliviont, hogy fusson ps/vs1.4-en is.
    ahogy olvasom a winehq oldalain, kitűzött cél a 2.0-ás shaderek támogatása, csak ugye ki tudja, mikor lesz belőle valami. [link]
    nézve a dll-ek fejlesztésének a menetét, melyeket a Microsoft dokumentációi alapján csinálnak, az jutott eszembe, hogy lehet-e vajon a gyári Ms dll-eket használni wine/cedega alatt? (a lincesz, és egyéb problémáktól most tekintsünk el.)
    ez volna hozzászólásom fő kérdése, remélem eljutott valaki az olvasással idáig. :)

    ötleteket, tapasztalatokat, tanácsokat szívesen látok! remélem vannak, akik kicsit mélyebben is belelátnak a wine/cedega lelkivilágába, és felhomályosítanak engem is...
    köszi!

Új hozzászólás Aktív témák