Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#551) Met válasza fLeSs (#550) üzenetére


Met
nagyúr

Igen arra gondoltam, hmm, a gyorsulásosat nem játszom mert könnyű balesetet okozni ilyennel :)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#552) fLeSs válasza Met (#551) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Tegnap este tévedtem (rosszul emlékeztem). A gyorsítás-fékezés sem ér semmit.
Az a leghatásosabb, ha nyomod a gázt és közben folyamatosan nyomod a féket is (~50% körül). És ez a legbiztonságosabb is. Mondjuk felvezetőkörben bekapcsolod a pit limitert, full gáz+a fék félig (vagy annyira, hogy ne menj bele az előtted lévőbe).

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#553) tikshow válasza fLeSs (#552) üzenetére


tikshow
addikt

Ez max a féket melegíti fel. Én karrierem elején csináltam ilyesmiket, de már nem, úgy, hogy kb sose indulok az elejéről, nincs értelme, úgyis lassú az első kör, de arra pont elég, hogy a gumi üzemire felmelegedjen.

[ Szerkesztve ]

(#554) fLeSs válasza tikshow (#553) üzenetére


fLeSs
nagyúr

[link] Itt a topik.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#555) szacsee válasza Met (#551) üzenetére


szacsee
nagyúr

Van aki kombinálja is..
gáz-fék-jobb-ball-gáz-fék....stb
Mosport GT3 repülőrajt.... :
Tegnap is belefutottam ilyenbe. 3. helyről indultam, pole-ból vérpista, 2. nem csatlakozott, 4. mellettem.
1. gáz-fék-jobb bal úgy hogy az egész utat elfoglalta a pacecar mögött. :DDD
Az elvileg másik oldalról induló 4. már írt neki, hogy vegyen vissza, de nem jött össze. Mivel a 2. lemaradt a gridről így a 4. indult volna mellőle. A barma célegyenes ráfordító elött átment a másik felére és nyomott egy féket és kipördülve neki a falnak, a 4. belecsattant és gondolom még mögötte is páran, én meg mint a jóllakott napközis nyomtam egy kövér gázt. A mögöttem levő sor vette az adást és zöldre el tudtunk indulni, de 4 körön keresztül voice chaten ment a szájkaraté. ;]
Aki gyors annak nem kell melengetni a gumit úgy is gyors, aki meg balf&#sz az akár 120°C-ig is melegítheti felvezetőben akkor is bal&#sz marad ;] .

(#556) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Újra elindultam C6R-rel Bathurston és megint megszívtam. :D A 18. körben véletlenül egyesbe váltottam T14 előtt és belefordultam a falba a motorfék miatt. Amúgy sima második hely lett volna mint a múltkor.
Asszem ennyi volt erre a hétre, eleve nem is lehet ezen a pályán ilyen autókkal jól versenyezni, egyik körben egy Ford miatt 6 mp-et vesztettem, mert nem lehet megelőzni a hegy tetején, ez így egy rakás kaki.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#557) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Erről mit gondoltok?

"If you could keep your right foot on the gas pedal all the time, you would be as fast as you could get. of course when you have to brake, then do it in time. Try not to coast. Be your leg on the gas or on the brake, or on both pedals, but avoid coasting, because - in theory - it is just a waste of time. "

Én csak nemrég kezdtem el vezetni, és a fékezéseim kb. 98%-át egyenesen csinálom, ezt a "trail braking" tecnhikát szinte sosem alkalmazom. Mennyit számít ez köridőkben?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#558) Met válasza fLeSs (#557) üzenetére


Met
nagyúr

Mi ez pontosan?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#559) tikshow válasza Met (#558) üzenetére


tikshow
addikt

Kanyarivre fordulva fekezel.

(#560) JoinR


JoinR
senior tag

A trail brakinget inkább motorosok alkalmazzák, mert ott kanyarbejáraton a fékeznek, a fékezés hatására nagyobb tömeg van elöl, nagyobbat tud fékezni.
Autónál a gumi kialakítása miatt ahogy növeled a kormányszöget, egyre kisebb (hosszirányú) terhelést képes felvenni a gumi, amit nem tudsz kompenzálni a súlypont áthelyezésével.
Konklúzió: fékezni kis kormányszögnél érdemes. Viszont hogy minél jobban ki tudd használni a gumi tapadását, a hosszanti terhelést fokozatosan kell átalakítani oldalirányú terheléssé, amit nemcsak a kormányszög változtatásával tudsz elérni, hanem esetenként marad annyi tartalék a gumiban, hogy kicsit még tudsz is fékezni mellette (a kormányszöget növelve bejáraton a fékerőt fokozatosan csökkentve).
Ha tudsz úgy masszívan fékezni kanyarban, hogy az autó stabil marad, akkor kicsi a kanyarsebességed.

(#561) fLeSs válasza JoinR (#560) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Előző szezonban próbálkozgattam a GT3 Challengeben és próbálgattam az iSpeedet is, és nagyon soxor láttam, hogy emberkék nálam jóval később fékeznek viszont fékeznek a kanyarban is és (talán) emiatt gyorsabbak a kanyarokban és itt vesztem a legtöbb időt, szóval akkor? :)

Btw ezt már ajánlottam itt, de mégegyszer: [link]. Az iRacing NASCAR szériát játssza a fickó, és nagyon jók a videók, és nem versenyzek oválon, de ezeket még én is élvezem. :K A videók miatt soxor kedvet kaptam már hozzá, hogy mégiscsak oválozzak, de most sajnálom rá a lóvét. :U (igazából csak az autó hangja miatt akadtam rá a csatornára, a Corvette után ez a legjobb :D )

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#562) JoinR válasza fLeSs (#561) üzenetére


JoinR
senior tag

Most erre nem tudok még mit mondani, nincs szóval akkor :) Egy szóval se írtam, hogy ne fékezz, vagy én ne fékeznék kanyarban. de a trail braking eredeti célját tekintve nem működik autókon. Ezt bárki alátámasztja, illetve élőben is könnyen tapasztalható.
Annak, hogy miért fékez más később nálad, ezer oka lehet, de elsősorban:
- jobban érzi a tapadás határát
- nagyobb fékerőt tud használni a jobb setup miatt
- a max kanyarsebességhez elég később fékezni.

(#563) Met


Met
nagyúr

A gumikopást hogy jelzi ki?
Mert kimentem tankolni, direkt néztem a gumit 100%, kijövök a pitből és 70-80%-osak a gumik.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#564) Dudi08 válasza Met (#563) üzenetére


Dudi08
tag

Ha mész pár kört, majd a boxba ugrasz, akkor fogja csak megmutatni a hőmérsékleteket és az állapotot, mert real-time nem tudják azt monitorozni a valóságban sem.

Én pedig nagy dilemmában vagyok, mert annyira ki szeretném próbálni a mclarent, csak potyára nem akarom megvenni. Ruf Track a gt3 autóm, nekem tetszik nagyon, jól vezethető, de mégis gondolkodom egy másikon is.
A bmw is tetszik, jó vezetni, de lassabb vagyok vele, mint a ruffal.
Mik a tapasztalatok a mclarenről? Megérné megvenni, hátha bejön és akár két autóval is tudnék menni?
Egyik pályán ez a gyorsabb, a másikon pedig a másik, vagy szimplán váltogatni a kocsikat, hogy ne legyen unalmas? :D

(#565) JoinR válasza Dudi08 (#564) üzenetére


JoinR
senior tag

Létezik valósidejű gumihőmérséklet mérés, bár nem sok helyen. :)

Átlagos versenyző a Mekivel kb. állandó 0,5 mp-cel lassabb lesz bármilyen pályán a saját tapasztalataim szerint. Én jobban élvezem, mint a RUFot, de még1x nem venném meg, mert nem versenyképes.
Ha esetleg meg is lehet közelíteni a többi idejét, akkor is vért izzadva, amíg a RUFfal vagy BMW-vel stresszmentesen lehet ugyanazt futni. :(

(#566) Met válasza Dudi08 (#564) üzenetére


Met
nagyúr

Akkor ennek mi értelme?
Bemegyek a pitbe, kijövök aztán megint bemegyek cseréltetni?
A Nascar2003-ban (ami ennek a játéknak is az elődje) a %-ok helyett volt egy csík ami besárgult majd pirosodott a gumi kopástól függően, ezért várnám hogy real-be mutassa a kopást, nem azért mert a valóságban mi van.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#567) JoinR válasza Met (#566) üzenetére


JoinR
senior tag

Az esetek többségében csak a pitből lehet tájékozódni a gumi állapotáról, ennyi értelme. :) Csík, vagy %, szerintem sokat nem oszt. Aki tud vezetni, érzi hogy áll a gumi, aki nem, annak mindegy - kivéve az iRacing-ben ahol igazából semmi jelentősége nincs (még) a kopásnak.
Maga a szoftver nyilván tudja, hogy valós időben hány fokos a gumi, szándékosan nem akarja mutatni. A sofőr valós időben tényleg a legritkább esetben látja/nézi a hőmérsékletet, úgyhogy én nem látok kivetnivalót ebben. :)

(#568) Met válasza JoinR (#567) üzenetére


Met
nagyúr

Persze, írtam csak azért várnám hogy jelzi real-ben mert a régi program tudott ilyet.
Még csodálkoztam is hogy nem kopott gumi, különösebben nem is éreztem hogy nem tapadna annyira a gumi.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#569) Met


Met
nagyúr

Ahogy nézem itt is számít a skill.

Silverado, Charlotte.

Tegnap, custom setup
14 induló, 1 sárga (én) 3 zöld, többi kék.
Nem volt sárga, nem volt incidensem.
+0.19

Ma, fixed setup
17 induló, 2 sárga, 10 zöld, 5 kék
11 sárga kör, 4 incidens pont (egy falról lepattanó nekem pattant)
+0.01

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#570) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Iracing fórumon van egy topik ahol arról beszélgetnek, hogy az iRacing (nem a szimulátorok, hanem az iRacing) jót tesz az egészségnek, mert a kormányzástól (jó erős FFB) és a load-cell féktől erősödnek az izmok... és hogy emiatt, az izmok miatt magas a pulzusuk vezetés közben (nem az adrenalintól még véletlenül sem)... komolyan ilyen sötétség van az emberek fejében? Ráadásul meg vannak róla győződve, hogy ülve a gép előtt a monitort bámulva a 140-es pulzus teljesen normális.
Nekem van pulzusmérőm+hozzávaló mellre csatolható öv (jeladó) + van külön vérnyomásmérőm ami a pulzust is jelzi + edzek és nekem nyugalomban 50-60 között van a pulzusom, alacsony intenzitású lépcsőzés közben ~120, ha meghajtom akkor 140-160 (igen, a 11 emeletes ház lépcsőházában :D). Sírjak vagy nevessek? :O

Tudtok olyan programot, ami a PC-re közvetíti a pulzusszámot?

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#571) fLeSs


fLeSs
nagyúr

PGT-ben versenyeztem egyet a Ford GT-vel, 41 fős rajt, 21 HPD, 11 Corvette, 9 Ford velem együtt.
Elég durva volt a forgalom miatt, javaslom mindenkinek kipróbálásra. :D Túléltem, bár nem igazán tom hogyan, mert gyakorlatilag nem nagyon volt nyugtom a HPD-ktől és a Corvette-ektől. Egyfolytában előre-hátra kell nézegetni, hogy mi a pöcs van. Elég érdekes jelenség, amikor egymás utánban ~7-8 HPD előz meg (pár körönként). :D

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#572) Tarill


Tarill
őstag

sziasztok! a helyzet az hogy ma hallottam először erről a játékról, egy olyan ember ajánlotta aki már évek óta nyomja elég komolyan :D és eléggé felcsigázott :D elég sokat olvastam utána, nagyjából értem mi hogyan mit, azt hiszem veszek egy hónapot 6$-ért, esetleg valami jó tanácsot tippet tudtok mondani? totál kezdőként mire figyeljek? akár alap dolgok is. köszönöm :)

még annyi hogy egy kicsit öreg de kifogástalanul működő Logitech WingMan Formula Force GP kormányom van illetve a komfigom a profilomba, ezek megfelelnek?

[ Szerkesztve ]

(#573) fLeSs válasza Tarill (#572) üzenetére


fLeSs
nagyúr

A konfigod bőven elég, akár 3 monitorhoz is.
A kormányod is jónak tűnik (FFB-s), bár nem ismerem. Ha tudsz vele vezetni, akkor jó. :D
Kezdőként sokat gyakorolj és a versenyeken ne a helyezésre menj (úgy sincs semmi jelentősége), hanem arra, hogy tisztán versenyezz, tehát ne tarolj le másokat a pályáról és hasonlók. :D Lesz egy rakás másik emberke, aki ezt megteszi helyetted. :D

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#574) Tarill válasza fLeSs (#573) üzenetére


Tarill
őstag

értem,még esetleg annyi hogy ennek a játéknak nincs valami kipróbálható "trial" vagy starter verziója? vagy veszek 6 dolcsiért egy hónapot kapok egy alap csomagot és hajrá? (csak abból kiindulva hogy az eredeti wow is egy bizonyos szintig ingyenesen játszható erős korlátozásokkal)

[ Szerkesztve ]

(#575) JoinR válasza Tarill (#574) üzenetére


JoinR
senior tag

iracers.hu -n tudsz igényelni 3 hónapos ingyenes előfizetést, keresd a fórumon a részleteket.

(#576) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Meg tudja vki mondani, hogy a relatív boxon hogy lehet le-föl scrollozni?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#577) Met válasza JoinR (#575) üzenetére


Met
nagyúr

Amikor én kértem februárban akkor már nem volt ilyen promo.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#578) Met


Met
nagyúr

Most a héten nincs pályám amin tudnék menni B class versenyeket, szerintetek, próbálkozzak C vagy D-ben sr-t gyűjteni vagy nem érdemes?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#579) fLeSs válasza Met (#578) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Versenyezz máshol ha élvezed. Nem erről kéne szólnia?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#580) Met válasza fLeSs (#579) üzenetére


Met
nagyúr

De, csak rohadtul el tudja venni a kedvem tőle hogy megyek, úgy érzem hogy de durva jó volt a verseny és -0,20 a jutalom

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#581) fLeSs válasza Met (#580) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Oválról van szó? Ott ennyire rossz a helyzet?
Filózom rajta, hogy belekóstoljak a National Seriesbe.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#582) Met válasza fLeSs (#581) üzenetére


Met
nagyúr

Úgy általában mindenholról van szó de leginkább az oválnál jön ki hogy mennyire faszok az emberek.
Roadon kanyarban kicsúszik, elfékezi magát stb. ott elég sok felé tudsz kerülni de oválon ha kívül vagy és a belső kisodródik akkor felken a falra, ha belül vagy és bepörög eléd iszonyat nehéz kikerülni.

De két hete volt Charlotte Silveradóval, fixed és custom setuppal, mentem két custom settes versenyt és nem volt sárga, de baleset sem, míg a fixeden 2 kör zöld 5 kör sárga.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#583) HollyBoni


HollyBoni
veterán

Sziasztok!

iRacing.com-on cars menüpontnál ott van egy jó pár autó, viszont ha rámegyek hogy sign up, ott annyit ír hogy "7 cars included". Akkor most mennyi autó is van a játékban? :B

(#584) v!ct0y válasza HollyBoni (#583) üzenetére


v!ct0y
veterán

7 kocsit meg 10 pályát kapsz ha előfizetsz. A többit mind meg kell venni külön-külön. 12 és 15 dollár az áruk egyenként.

(#585) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Asszem végeztem a ProtoGT-vel, talán a Forddal fogok még versenyezni.

Tegnap kiütöttek a legelső körben az essesben, ma meg a 19. körig 2. voltam 14 fős Crovette gridben és egy HPD nyírt ki a Carouselben. 1 mp-re mögöttem volt a hosszú egyenesben és nem tudott feljönni hozzám, már akkor tudtam, hogy gond lesz, mert ez egy lassú HPD. És gond is lett... :D

De igazából nem emiatt hagyom a picsába, hanem azért, mert minden egyes verseny előtt szuperideges vagyok, gyomoridegem van és tegnap rájöttem, hogy azért, mert ezeket a gyors autókat nem képes a nevezők legalább fele biztonságosan vezetni. Hotlapolgatni tudnak, de nagy mezőnyben amikor kerülgetni kell egymást... :U amikor a Spec Racer Forddal vagy a Solstice-szal versenyzek nem vagyok ideges, sőt jól vagyok és a tököm akar azért leülni játszani, hogy ideges legyek, szórakozni akarok nem gyomorfekélyt kapni. Maradok a lassú autóknál.

szerk: talán az is baj, hogy túl komolyan veszem a PGT-t míg a SRFC-t és a GTC-t egyáltalán nem, csak mókából ülök be az autókba. Elvileg így kéne csinálni.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#586) Met


Met
nagyúr

Nincs valakinek jó Ruf RT12R C Spec setupja Daytona road night-ra?
Egyet találtam fórumon de szerintem az nem éjjelre készült, csúszkál mint az állat. Biast hátratoltam állítottam a szárnyon is valamivel jobb lett de végigszenvedtem vele 70 percet :U

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#587) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Na mivanmá itt? :D Mindenki eltűnt.

Most láttam a 6 hours of Glen-t. Az első caution alatt a kommentátorok kifejtették, hogy az autók a közhiedelemmel ellentétben nem azért cikáznak a felvezetőkörben, hogy melegítsék/melegen tartsák a gumikat (mivel ez nem melegíti a gumikat), hanem azért, hogy az aszfaltról a gumikra ragadt különböző szennyeződések lejöjjenek. Szóval vicces, amikor iRacingen (vagy más szimben) cikáznak az emberek verseny előtt. :D

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#588) Met válasza fLeSs (#587) üzenetére


Met
nagyúr

Én megszokásból cikázok:)
De IRL a felvezető körben is cikáznak nem? Akkor még nincs szennyeződés az aszfalton elvileg.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#589) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Van itt vki, aki 3 monitoron játszik és Core i5/i7-e van?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#590) JoinR válasza fLeSs (#589) üzenetére


JoinR
senior tag

Pl. én.

(#591) fLeSs válasza JoinR (#590) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Milyen VGA-d van?

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#592) JoinR válasza fLeSs (#591) üzenetére


JoinR
senior tag

VTX3D HD 7870 X-Edition
Kicsit offnak érzem ezt a csetszerű beszélgetést egy fórumon, kérdezz rá a tárgyra bátran, vagy folytassuk privátban :K

[ Szerkesztve ]

(#593) fLeSs válasza JoinR (#592) üzenetére


fLeSs
nagyúr

priv ment.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#594) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Kipróbáltam ma az "új" McLarent és RUF-okat.
Wow. Qrvajó lett mindegyik, a RUF Track nagyon tetszik, vezetés közben olyan volt, mintha vmi ágyúgolyót vezetnék. :D pedig ugye előző szezonban írtam, hogy nem bírom egyáltalán.
A McLaren is tetszetős, de a RUF-nak jobban tetszik a karaktere.
A RUF c-spec meg kevésbé alulkormányzott, nem kell vele folyamatosan szenvedni, szal sokkal vezető-barátabb lett.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#595) JoinR válasza fLeSs (#594) üzenetére


JoinR
senior tag

Jó lett az update, a gumikopás nagyon durva...aki nincs hozzászokva, annak jól felforgatja a versenyét, pl. nekem :DDD Elején még több mp-cel vezetek, de mivel eddig sose kellett figyelnem a gumikopást (emiatt mindig tiportam mint az állat :B ), szépen leamortizáltam a gumikat...utolsó pár körben a visszafordítókba már rendszeresen keresztbe csúsztam be, nagyon kemény :DD El is vesztettem az első helyet, de jó verseny volt, és ez egy új kihívás, hogy ésszel kell menni. Következő próbálkozásra már végig figyeltem a gumikra, így sokkal jobban kitartottak. (Ford GT természetesen...amúgy nagyon jó lett a World Sportscar Series sorozat, és a színvonalra sem panaszkodom, igazán ésszel mennek a környezetemben)

[ Szerkesztve ]

(#596) fLeSs válasza JoinR (#595) üzenetére


fLeSs
nagyúr

WSCS-ben én a Rileyval versenyzek, előző szezonban is ez volt a "fő" autóm. Akartam ma is menni legalább 1 versenyt, de a pedálom elkezdett hülyességeket csinálni (full gáz/no gáz tök random), szóval ma nem jött össze.
Tegnap mentem egy versenyt, 2700 iratinggel alsó splitbe kerültem :DDD első körben egy HPD leamortizált, de még így is simán nyertem, elég unalmas volt... :DD végig magamban körözgettem.

A gumikopásból én nem éreztem semmit, vagy mert pancser vagyok :D, vagy mert én amolyan sikamlós/sima módon vezetem az autót, elég keveset tekergetem a kormányt.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#597) #79621120


#79621120
törölt tag

(#598) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Elkészítettem első iRacing versenyvideómat... :D [link]

Valszeg jön még több is, főleg a WSCS-ben nyomom majd. Youtube-on nem láttam, hogy akár egy magyar is rendszeresen készítene ilyen videókat, szóval akkor majd én... :DDD akár terjeszthetitek is. :)

Ha már ingyenes iRacing, a Mazda MX5 (amivel versenyeztem a videóban) az ingyenes autók egyike, nem kell megvenni. Montreal (a pálya) viszont nem ingyenes.

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#599) JoinR válasza fLeSs (#598) üzenetére


JoinR
senior tag

Még nem néztem végig de teljesen jó :))
A TAB-bal előjövő csíkot nem szoktad használni verseny közben? Nekem sokat segít.

(#600) fLeSs válasza JoinR (#599) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Régebben próbálkoztam vele, de soxor elvonta a figyelmemet, szal azt csak practice sessionben használom, pláne WSCS-ben. Itt a Mazda cupban kevesebb a történés, szal végülis beleférhetne.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.