Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Invitel (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:55:13

LOGOUT.hu

Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11451) jozsi252 válasza Intruder2k5 (#11449) üzenetére


jozsi252
veterán

Na ja.. De végülis azt nem írták hogy melyik nap "hajnali órájába" javítják meg ;]

Elég sokat levelezek, így nagy szerencsém hogy mivel 3 héten belül meg fog szűnni a netem, így minden levelezést most már a gmail-re raktam át. Gmail-en kívül nem is érdemes mást használni. Egyrészt még soha az életbe nem fordult elő hogy leállt volna, illetve a webfelülete is elég normális, iOS-re van gmail app ami a push-t is támogatja.

iPhone 13 Pro Max

(#11452) cigam válasza jozsi252 (#11451) üzenetére


cigam
félisten

Gmail-en kívül nem is érdemes mást használni.

Ez elég vitatható.

Egyrészt még soha az életbe nem fordult elő hogy leállt volna

:F Ennek azért jobban nézz utánna!

diegho

Ha még nincs is saját szerver, de akkor legyen rendes valaki@cégem.com címetek. Pl. a gmail is tud ilyet céges ügyfeleknek, nem is túl drágán.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#11453) Intruder2k5 válasza cigam (#11452) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Valóban, most, hogy mondod, a két világháború közt mintha írták volna, hogy állt 3 percet!

(#11454) jozsi252 válasza cigam (#11452) üzenetére


jozsi252
veterán

"Ez elég vitatható."

Merthogy? Teljesen független szolgáltató. Ahol nem kell attól tartani hogyha megszűnik a neted, akkor ugrik a mail címed is vele együtt, mint ahogy nálam most.

Leállással kapcsolatban meg igazad van, nem jól fogalmaztam meg. Akkor úgy mondom hogy a legutóbbi 5 évbe nem volt olyan alkalom amikor leállt volna a gmail. Minden nap megnézem a leveleim többször, illetve iPhone-ra is megjönnek a mail-ek, és nem volt 1 olyan alkalom sem, amikor nem tudtam volna szinkronizálni a szerverrel.

iPhone 13 Pro Max

(#11455) diegho válasza cigam (#11452) üzenetére


diegho
nagyúr

Ez a fizetős gmail jól hangzik. Ha csinálok egy címet és beállítom azt kimenőnek thunderbirdben, akkor elég egy felhasználó, mert mindenkinek forwardolom a leveleket saját gmail címre, kimenő pedig lesz ez a fizetős. Jól gondolom?

(#11456) cigam válasza jozsi252 (#11454) üzenetére


cigam
félisten

Független, kis hátsóajtókkal(NSA,inteligens kereső robotok). Mint egy átlagos magánszemély pont lekakkantom, de nem egy cégnél szempont, hogy a levelezésbe ne kukkantson bele, még egy robot elemző sem.

Nem 5 éve, de még csak 5 hónapja sem volt a legutolsó 2 kiesés:
2013.09.23. 20:05
2013.08.17. 1:37
...

Mert nem vetted észre, még nem jelenti hogy nem volt. Lehet éppen mással voltál elfoglalva, vagy a te fiókod éppen nem volt érintett.

Biztos hogy az invitelnél is vmi nagyobb gubanc van, és szándékosan szivatják a jónépet.

diegho

Igen, így is működhet.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#11457) diegho


diegho
nagyúr

Most nézem a telekomnak is van ilyen üzleti csomagja elég jó áron, pont annyit tud, amennyi nekem kellene, mennyire ajánlott ez? [link]

(#11458) cigam válasza diegho (#11457) üzenetére


cigam
félisten

Szerintem erre inkább itt találsz tapasztalattal rendelkezőt.

Az érdekes lehet, ha invitel területen akarsz telekom előfizut. ;)

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#11459) diegho válasza cigam (#11458) üzenetére


diegho
nagyúr

Telekom területen vagyunk, el nem tudom képzelni miért invitel a szolgáltatónk. Mint már mondtam itt annyi érthetetlen dolog van, hogy el sem hinnétek...

(#11460) Intruder2k5 válasza cigam (#11458) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Telekom nem ad Invitel területre semmit tudtommal! Fordítva működik, de így nem! Én anno körbejártam ezt, szerettem volna T DSL-t, a honlapjukon fel is van tüntetve a lakhelyem mint szolgáltatási terület, több ügyfélszolgálaton is megkérdeztem, mégsem adnak ide semmi! Sőt, egyáltalán nem adnak Invitel területre! Mondtam, nekik, hogy akkor jó lenne levenni a listáról az Invis településeket, de ezek szerint nem nagyon hatotta meg őket!

(#11461) cigam válasza Intruder2k5 (#11460) üzenetére


cigam
félisten

Igen, ezért írtam, hogy érdekes lesz. :K

diegho

Akkor meg pláne

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#11462) kabelmania27 válasza Intruder2k5 (#11460) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Régebben 2006 körül adtak ki T-s adslt Invitel területre, ha jól emlékszem külön menüpont van hogy ajánlatunk Invitel területre, 29-es körzetre.

[ Szerkesztve ]

(#11463) Intruder2k5 válasza kabelmania27 (#11462) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ezt nem tudom, az én történetem kb. 2-3 éve volt! Akkoriban hagytam ott Invitelt...

szerk.:
ITT most is benne van a településünk, de tuti nem adnak ide DSL-t!

[ Szerkesztve ]

(#11464) cigam válasza kabelmania27 (#11462) üzenetére


cigam
félisten

Nem csak 29-es körzet az invitel. Pl. Veszprémben (88-as körzet) csak egy kis lakóparkban van Telekom, sehol máshol. Nem is értem, oda hogyan került.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#11465) poli27 válasza cigam (#11464) üzenetére


poli27
veterán

valszeg őket keresték meg az építésnél :D

(#11466) Ghoost


Ghoost
tag

Továbbra se jó a levelezés, pedig a hajnali órák elmúltak :(

Battle.net: Mcghoost#1381

(#11467) Intruder2k5 válasza Ghoost (#11466) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ennyi idő alatt már ki is lehetne festeni a szervertermet...

(#11468) diegho


diegho
nagyúr

Ez már felháborító!!!!

(#11469) Newyorker válasza Ghoost (#11466) üzenetére


Newyorker
addikt

így van, nálam sem :S csak ez már nevetséges tényleg, 2 napja???

[ Szerkesztve ]

★ 🎮 ★ PS4 PSN ID.: HUN_Zoocsemege ---> ONLINE BFV

(#11470) regvoltrossz


regvoltrossz
tag

Nekem már jó a levelezés. Kaptam is egyből fizetési felszólítást. Már nem azért, de jó lenne ennek a fizetését online módon megoldani, mint ahogy az egy informatikai szolgáltatóhoz illik! Nem szántszándékkal nem fizetem be sokszor a csekket, hanem azért, mert mire megérkezik sokszor csak néhány nap a határidő, én pedig posta közelébe ritkán jutok ezen idő alatt. Régebben a telefonszámlával is hasonlóan jártam, aztán mióta online be lehet fizetni, mintha csak vásároltam volna, ráadásul a rendszer többször szól nekem, azóta az már ritkán marad el!

Oly korban éltem én e földön, mikor a majom visszaszállt a fára,a százrészes tévédrámák közé,hol a hős daliás menedzser, lő, sose fél,s az elhagyott nő könnyek közt kefél. [Orbán Ottó]

(#11471) Newyorker válasza regvoltrossz (#11470) üzenetére


Newyorker
addikt

Nálem még mindig nem ok :S többieknél mizu?

★ 🎮 ★ PS4 PSN ID.: HUN_Zoocsemege ---> ONLINE BFV

(#11472) diegho válasza Newyorker (#11471) üzenetére


diegho
nagyúr

Thunderbird leszedi a leveleket, de a webes felületen nem enged be.

(#11473) Newyorker


Newyorker
addikt

Nálam továbbra sem ok, ez barátok közt is már 4 napja :S ez normális? :(

★ 🎮 ★ PS4 PSN ID.: HUN_Zoocsemege ---> ONLINE BFV

(#11474) Intruder2k5


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem, ez már nagyon nem normális...

(#11475) jozsi252 válasza Newyorker (#11473) üzenetére


jozsi252
veterán

Nekem tegnap előtt már jó volt. A webmail-be sem tudsz belépni?

iPhone 13 Pro Max

(#11476) diegho válasza jozsi252 (#11475) üzenetére


diegho
nagyúr

Én sem tudok belépni a webmail-be, de thunderbird-el bejönnek a levelek.

(#11477) cs-robert


cs-robert
csendes tag

Erről kaptam e-mailt:

[link]

Beállítottam az új adatokat, de nekem nem akarja lekérdezni a leveleket. Visszaállítottam a régi beállításokat, azzal megy. Érdeklődnék, hogy másnál működik-e az új beállításokkal.

[ Szerkesztve ]

(#11478) Intruder2k5


Intruder2k5
MODERÁTOR

Levelezési rendszer fejlesztése...

Persze, fejlesztése... Két hete sz@r az egész! :)

(#11479) Ghoost válasza Ghoost (#11129) üzenetére


Ghoost
tag

Sziasztok!

Az internet bugyraiban találtam a következő cikket (pár napos) ami a szigetszentmiklósi és környékbeli adsl előfizetőket érinti. Talán ebben a topicban vannak a legtöbben ebből a térségből.

Battle.net: Mcghoost#1381

(#11480) cigam


cigam
félisten

Tegnap este 20 óra körül úgy elszált a 88-as körzet(optika, veszprém), Hogy se telefon, se internet, se tv. Sőt, a 1445-öt is csak annyit mondott, hogy a hívott szám jelenleg nem kapcsolható ...

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#11481) cigam


cigam
félisten

Egész pöpec volt szeptemberben a kapcsolat:

Átlagos letöltési sebesség : 49.47Mbps (Min 26.36Mbps, Max 69.91Mbps)

Átlagos feltöltési sebesség: 11.34Mbps (Min 9.52Mbps, Max13.94Mbps)

Átlagos ping idő : 27.47ms (Min 24.12ms, Max 32.52ms)

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#11482) thEndeR válasza cigam (#11481) üzenetére


thEndeR
tag

Ezt hogy lehet megnézni? :D

(#11483) cigam válasza thEndeR (#11482) üzenetére


cigam
félisten

http://www.samknows.com/broadband/index.php

Lehet kérni tőlük egy dobozt, amin keresztül megy az internet forgalmad, és mindenféle statisztikát készít.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#11484) adammkaa


adammkaa
senior tag

Jó estét. Ma voltunk bent az Invitel-nél és rendeltünk egy 5Mega-s adsl-t. Mivel itt ez a maximum, ezen kívül optikai volt még, de azt nem lehetett nálunk bekötni. A hölgy mondta hogy a szolgáltatáshoz egy wifis modem lesz, tudjuk ennek a nevét? Meg szeretném nézni.

Nexus 5 Black

(#11485) adammkaa válasza Ghoost (#11479) üzenetére


adammkaa
senior tag

Már kiépült a rendszer, én is köttetem be ahogy elő lehet rá fizetni, már csak arra várnak hogy elfogadják a dolgokat, papírmunka, adminisztráció. Szerintem hónap végére már elő is lehet fizetni. A kérdésem az lenne hogy mivel jön egy adsl csomag is, nem baj hogy az is lesz, attól még a t-home nál bekötik az optikát? Mert az adsl anyám használná, én meg az optikát.

Nexus 5 Black

(#11486) Intruder2k5 válasza adammkaa (#11484) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Biztosra nem lehet tudni szerintem...

Modemek/ Routerek

(#11487) Ghoost válasza adammkaa (#11485) üzenetére


Ghoost
tag

Én is azonnal váltani fogok optikára. Az hogy két külön szolgáltatást használsz két különböző cégektől, miért lenne probléma? Külön kábelen megy az invitel adsl és a telekom optika.

Battle.net: Mcghoost#1381

(#11488) Ruszki


Ruszki
senior tag

Üdv!

Valakinek ezzel a csomaggal ill. a szolgáltató eme szolgáltatásával kapcsolatban van valami információja!!??Most szeretnék váltani ilyen csomagra.Jelenleg is Invitel van de csak net+telefon.Kíváncsi lennék milyen a tv-jük.Amúgy vidéken vagyok azért lennék kíváncsi más véleményére,hogy milyen lehet.Sajnos a optika az esélytelen.

Üdv,Ruszki!

Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.

(#11489) albiosz válasza Ruszki (#11488) üzenetére


albiosz
őstag

IPTV nálunk egész jó. Viszont ha mondjuk 2 gépen netezünk meg megy mindhárom tévé is, akkor a net hajlamos elmenni, de modem restart megoldja. Ilyen hc igénybevétel azért mondjuk havonta egyszer van kb.

(#11490) Ruszki válasza albiosz (#11489) üzenetére


Ruszki
senior tag

Értelek!

Nálunk lenne 2 tv 3 gép(2 lapos és egy asztali) aztán meg néha telefon wifi-ről!
Sok rosszat olvastam az Invitel-lel kapcsolatban hála istennek nekem még nem volt ilyen tapasztalat lassan már 8 éve!Igaz most mintha b@asz@akodna a modem de még az sem volt cserélve!
Minden cuccot hoznak ill. adnak ők gondolok itt Lan kábelre meg ilyenekre!?

Üdv,Ruszki!

Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.

(#11491) albiosz válasza Ruszki (#11490) üzenetére


albiosz
őstag

Hoznak mindent, igen. Viszont ha 2 tv van, akkor a második vevőegység már nem ingyenes. Havonta valemennyi plusz bérlési költsége lesz.

[ Szerkesztve ]

(#11492) Ruszki válasza albiosz (#11491) üzenetére


Ruszki
senior tag

Nem tudom pontosan de nekem olyat habogott a diszpécser ha most kötöm be akkor a második vevőegység ingyenes!!
De azért majd még rákérdezek pontosan!

Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.

(#11493) adammkaa válasza albiosz (#11491) üzenetére


adammkaa
senior tag

Akkor már érdemesebb innen az apróról nézni egy vevőegységet, és akkor otthon megcsinálnia magának hogy 2 tv-n legyen, minthogy fizetne havonta a második vevőegységért !?

Nexus 5 Black

(#11494) albiosz válasza Ruszki (#11492) üzenetére


albiosz
őstag

+990/hót írnak rá. Viszont lehet van arra is akció, ha most írsz alá. Megéri rákérdezni, lehet csak idén ingyenes, jövőre meg csengetni kell. Havi 1 rugó is pénz.

(#11493) adammkaa: nem tudom. Elvileg működnie kéne a dolognak, de lehet, hogy van technikai akadálya. Felhasználói fiókok vannak Invi TV-nél. Lehet egyszerre nem mehet két beltérin. Majd az okosok megmondják.

[ Szerkesztve ]

(#11495) Ruszki válasza adammkaa (#11493) üzenetére


Ruszki
senior tag

adammkaa

Ha van ilyen opció akkor azt választjuk persze ha nem ingyenes a 2. vevőegység!

albiosz

Sok kicsi sokra megy! :D

[ Szerkesztve ]

Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.

(#11496) StLui


StLui
veterán

Cégesen ma búcsút intettem az invitelnek, 4M/0,2M adsl netet adtak telefonnal, semmi lebeszélhetőség, 13,5eFt-ért. Kaptam egy tcom kábel ajánlatot 6eFt-ért de 15M/valami, legjobb ajánlat invitől a 6,5eFt volt az eredeti csomag mellett, mondtam, hogy köszönöm nem, ennyit még az sem ért nekem, hogy a vonalas számunk megegyezett a mobil számmal, csak a körzet, és mobilban az azóta már elé biggyesztett 9-essel tért el.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#11497) poffsoft válasza jozsi252 (#11380) üzenetére


poffsoft
addikt

Na, apró fejlemény:
Ugye, válaszolni még nem válaszoltak a panaszos leveleimre, azonban most megérkezett az aktuális számlám:
Simán fizettetik velem az 5M csomagot 09.05-től kezdődően.
Bár 09.06-án lemondtam a szerződésmódosítást.
Most panaszkodtam náluk a téves szerződésért és a hibás számláért.
Valamint jeleztem, hogy lassan lejár az 1 hónap a válaszra. (10.22.)

Ezek tényleg eldöntötték hogy megyünk a békéltető elé, de szerintem nekik fog fájni amit kapnak...

[ Szerkesztve ]

(#11498) jozsi252 válasza poffsoft (#11497) üzenetére


jozsi252
veterán

Nálam is van fejlemény. Mégpedig úgy néz ki hogy jöv hét hétfőn vagy kedden jönnek bekötni a kábelnetesek a netet. És utána én már le is mondom. Nyomatják az e-mailemre a sablon szöveget hogy sajnálják meg minden, erre írom hogy nem az én hibám, hanem az övéké.
Aztán persze erre már nem írtak semmit..

De ahogy látom nálad is hosszú lesz még ez mire vége lesz. Nem is szabad hagyni magad.

iPhone 13 Pro Max

(#11499) poffsoft válasza jozsi252 (#11498) üzenetére


poffsoft
addikt

Optimista vagyok, tán jövő ilyenkorra végre szakítunk :)

[ Szerkesztve ]

(#11500) poffsoft válasza jozsi252 (#11498) üzenetére


poffsoft
addikt

Új fejlemény: megjött a válasz a 09.22-én kelt emailre, de csak részsiker. Nem kommentelem, itt az újabb válaszom:

Tisztelt üfsz!

Örömmel jelzem, hogy a kért hangfelvételt ma megkaptam, példás gyorsasággal október 17-én elkészítették álláspontjukat 09.22-én iktatott panaszomra az AUGUSZTUS 29-ÉN INDULT SAGA-ról.
Örömmel észleltem, hogy elismerték az önök hibáját. Külön öröm számomra, hogy levelüket az alábbi frázissal zárják:".. az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük!"
Sajnos a következő mondat már nem áll helyt: "Bízunk abban, hogy tájékoztatásunkkal segítségére voltunk".

Nos, tételesen értékeljük az eredeti panaszt és a kapott választ.

1.) Nyomatékosan kérem a beszélgetésről készült hangfelvétel eredeti, szerkesztetlen verzióját sürgősen eljuttatni szíveskedjenek hozzám.
Ehhez képest a később megérkező szerződésen (valamint később munkatársaik tájékoztatása alapján a rendszerükben 5M internetcsomag került rögzítésre. (tájékoztatásuk szerint ez beállításra is került 09.05-én)
Nos, eddigi válaszaikban ezt az "apró" anomáliát(=eltérést, különbséget, zavart, hibát) nem sikerült megnyugtatóan tisztázniuk, hogyan lett a 10M ajánlatból 5M szerződés, azonos díjért.
...

E kérdést sikerült megválaszolniuk, részemről lezárva

2.) Kértem, mivel aktuális internetes ajánlataik áttanulmányozása után megdöbbenéssel tapasztaltam, hogy a jelenlegi csomagom normál havidíja méltánytalan a jelenlegi csomagajánlataik normál havidíjához képest, adjanak ajánlatot egy mindkettőnk megelégedését szolgáló csomag/díj (váltás) vonatkozásában. Nos, ezt nem sikerült megtenniük, ellenben a válaszlevél kb 90%-ban azt taglalja, hogy az invitelnek joga van adott szolgáltatásért olyan díjat megállapítani, amilyent csak akar. Bizonyos határok között ezt én is kétségtelenül, pontosan így gondolom, gondoltam /tapasztalom/, ennek ellenkezőjét soha sem állítottam.

E kérdésben is részsiker könyvelhető el: Alakul az ajánlatuk (1307CSV1InVilágL2-Net10-Start), azonban a csomag tovább bővíti a következő (3-as) kérdést, mely eddig nem megnyugtatóan megválaszolt.

3.) Az szerződés megérkeztével egy újabb fontos kérdés merült fel bennem: a jelenlegi díjcsomagom önök szerint (postázva 2013.09.11-én) "2012 jan - IN - AkcKomfort ADSL 5M" .
Sajnos fenti kóddal honlapjukon nem találom fenti csomagjuk teljes, és pontos leírását, kondícióit.Kérem, a pontos internetes, nyilvános online elérési linkjét /műszaki-gazdasági paraméterek/ fenti csomagjuknak küldjék el számomra elektronikusan, valamint nyomtatott formában a pontos, beazonosítható csomagazonosítóval (2012 jan - IN - AkcKomfort ADSL 5M) ellátott dokumentumot, hangsúlyozom, nem egy "www.invitel.hu" link vagy egy ÁSZF.pdf a kérésem tárgya. Továbbá kérdezem, hogy - a kód alapján - egy 2012 januárjában indított, nyilvánosan fel nem lelhető paraméterű akciós ajánlat hogyan tudott aktív szerződéssé válni 2013 szeptemberében?

3.a) Itt sajnos ismét komoly szövegértési problémákkal küzd valamelyikünk.
Röviden és tömören fogalmazok, hogy mindketten követhessük a gondolatmenetet:
"2012 jan - IN - AkcKomfort ADSL 5M" elnevezésű díjcsomag nem létezik a publikus dokumentációkban.
Kérem ennek pontos, részletes paramétereit (beazonsítható módon) írásban részemre megküldeni szíveskedjenek. Hangsúlyozom, nem a "Komfort ADSL szolgáltatáscsomagok kondíciói kellenek, hanem a számomra a már érvénytelen szerződésben feltüntetett "2012 jan - IN - AkcKomfort ADSL 5M". Ilyen elnevezésű díjcsomagjuk nem létezik.

3.b) Továbbá kérdezem, hogy - a kód alapján - egy 2012 januárjában indított, nyilvánosan fel nem lelhető paraméterű akciós ajánlat hogyan tudott aktív szerződéssé válni 2013 szeptemberében?
Sajnos erre a kérdésre semmilyen választ nem sikerült megfogalmazniuk. Nos?

3.c) Jelenlegi legfrissebb ajánlatuk hasonló kérdés tárgyát képezi :
"1307CSV1InVilágL2-Net10-Start" elnevezésű díjcsomag nem létezik a publikus dokumentációkban.
Kérem ennek pontos, részletes paramétereit (beazonsítható módon) írásban részemre megküldeni szíveskedjenek. Hangsúlyozom, nem a "Komfort ADSL szolgáltatáscsomagok kondíciói kellenek, hanem a számomra a már érvénytelen szerződésben feltüntetett "1307CSV1InVilágL2-Net10-Start". Ilyen elnevezésű díjcsomagjuk nem létezik.

4.) A szerződés 3.11 pontja : "2012 jan- Havidíj kedvezmény egyéni 12 hó- Bundled / -2000 Ft"; szerződés 4.2 pontja: "határozott: 24 hónap".
Magyarázzák meg, ez mit is jelent. Ilyenre nem emlékezem az ajánlatukból, hogy 12 hónap után emelkedni fog az előfizetés díja (megjegyzem arról sem volt szó, hogy a szerződéskor csökkenni fog.)

4.a) Nos, nem sikerült megnyugtató választ alkotniuk. A szerződés melyik pontja írja le azt, hogy a 3.11 pontban feltüntetett kedvezmények a szerződés lejártáig érvényben maradnak? Valamint, ha a kedvezmény a teljes szerződés idejére szól, ami 24 hónap, miért tartalmazza a kedvezmény elnevezése a "12 hó-" kifejezést?
Továbbá bizonyára nekem van problémám a magyar szövegértelemzéssel, de az én szerény értelmi képességem szerint a (idézem:) "A jelenlegi havidíjáért tudunk most önnek beállítani egy nagyobb csomagot" kifejezés számomra nem azt takarja, hogy a kedvezményekkel csökkentett havidíj ideiglenesen alacsonyabb lesz ugyan a jelenleginél, ám a szerződés határozatlan idejűvé válásakor jelentősen megemelkedik.
5.) Csomagváltás ajánlatukat is meghallgatom. Elvárásom a méltányos, írásbeli ajánlat és a pontos, részletes és érthető kondíciók írásban.

5.a) Köszönöm az ajánlatukat. Sajnos a pontos kondíciókat beazonosítható módon nem sikerült megosztaniuk velem (lásd 3.c) pont).
"1307CSV1InVilágL2-Net10-Start" elnevezésű díjcsomag nem létezik a publikus dokumentációkban.
Kérem ennek pontos, részletes paramétereit (beazonsítható módon) írásban részemre megküldeni szíveskedjenek. Hangsúlyozom, nem a "Komfort ADSL szolgáltatáscsomagok kondíciói kellenek, hanem a számomra a már érvénytelen szerződésben feltüntetett "1307CSV1InVilágL2-Net10-Start". Ilyen elnevezésű díjcsomagjuk nem létezik.
Kérem, a kondíciók mellett egy szerződésajánlatot írásban részemre megküldeni szíveskedjenek, melynek azonosítható és összekapcsolt és elválaszthatatlan módon képezze mellékletét az ajánlott előfizetési díjcsomag pontos kondícióit leíró dokumentum is.

5.b) Az általános ismertető sajnos nem tér ki az extra szolgáltatások és az ingyenes extra eszközök kérdésére sem. (wifi router, STB)

5.c) Válaszuk megerősítette a méltánytalan ajánlat tényét (valamint elismerték a hibás teljesítést is): a "2012 jan -IN- AkcKomfort ADSL 5 M" díjcsomagot 24 hó hűséggel (bruttó 9240 Ft havidíjjal) aktiválták szerződésemre, és lám, jelenlegi ajánlatuk "1307CSV1InVilágL2-Net10-Start" 24 hó hűséggel bruttó 7490 Ft havidíjért...
6.) Válaszukban jelzik , mivel éltem a 8 napon belüli elállás lehetőségével, hívjam ügyfélszolgálatukat , ahol kollégáik készséggel (SIC!) állnak rendelkezésemre. Kérdésem: Miért is kell felvennem a kapcsolatot? Tudomásul vették (?) az önök részéről hibásan teljesített(!!!) kontraktus visszautasítását. Milyen egyéb intézkedni valóm lenne nekem ez ügyben? Úgy gondolom, önöknek lenne sürgős intézkedni valójuk, szigorúan írásos formában.

Nos, e kérdésen is sikerült átsiklaniuk. Továbbra is érdekel, miért és mit?

A "[Invitel hibajegy #1688611][Invitel hibajegy #1705113][Invitel hibajegy #1705114]1705100 ticketszám" kérdéseim továbbra is megválaszolatlanok maradtak.

És az utolsó gondolat e panaszomhoz mára:
Idézem: "Tájékoztatjuk, hogy munkatársunk többször próbálta Önt telefonon hívni csomagváltással kapcsolatban, eredménytelenül"
Amennyiben munkatársuk az önök részére megadott elérhetőségeimen próbálkozott volna, akkor hivatali időmben el is ért volna.
Én felettébb kívánatosnak és szükségesnek tartom a minél gyorsabb elektronikus alapú kommunikációt, így sokadszorra felhívom tisztelt figyelmüket az önök előtt sem titokként kezelt email válaszcímemre:

poffsoft@xxxxxxxxxxxxxxxxx

Legegyszerűbb használata a levelező programban a levél megnyitása után a "Válasz" vagy "Reply" ikon/gomb/menüpont rákattintásával történhet.
Szóbeli megkeresést sajnos a +xx-xxx-xxx számon nem áll módomban fogadni.

Üdvözlettel:
xxxxxxxxxxx

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Invitel (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.