Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz confuser #38368 üzenetére

    Minket is hívogatnak 1 hete, és én pénteken beszéltem velük, és továbbképzést kellett nekik tartani, hogy semmit nem tudnak jól.
    Többszöri kérdésemre sem tudta megmondani, hogy hol vannak leírva azok a feltételek amire hivatkozik. Ráadásul a 100 ezres utalás decemberben meg lett csinálva, és azt is felsorolta, hogy bejövő utalást is kell teljesíteni, mert írva van a feltételek között.
    Viszont akik BF akcióban nyitották az Extra csomagot, azoknak semmilyen olyan feltételek nem voltak, és nincsenek is leírva sehol sem, akik nem jóljáró csomagban kötötték, ráadásul online.
    Még arra sem vették a fáradságot, hogy megnézzék, hogy hol lett kötve a szerződés, azt hitte bankfiókban lett, mondom videóhívásban, és mivel az online felület, ezért ott NINCS csomagbeállítási, és kártyakibocsátási díj. :(((

    Tehát sehol nincs olyan feltétel, hogy kötelező másodlagos azonosító beállítása, és a kártya aktiválása, és 1 db ATM tranzakció, kp. kivét, vagy POS vásárlás.
    A kártyát még mi sem aktiváltuk, de fogjuk majd pár nap múlva, de vásárolni, és kp. kivétet nem fogunk, és másodlagos azonosítót sem beállítani.
    Ha ennek ellenére nem írják jóvá a BF akciós összeget, vagy terhelnek csomagbeállítási díjjal, akkor meg irány az MNB.

Új hozzászólás Aktív témák