Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz titi1990 #27072 üzenetére

    Mindkettő rokon, a videóbankos ügyintézéssel kérte a szerződés pótlását, ahol a számlát is nyitották.
    Ezt követően azoktól az ügyintézőktől e-mailen is kérték a szerződés pótlását, akiknél a számlát megnyitották, a korábbi chat beszélgetés e-mailre válaszolva.

    Eredmény:
    Az a rokonom, aki február 14-én kérte videó bankon a szerződés pótlást, és akinek 2 hetet mondtak, még mindig nem kapta meg egyik e-mail címére sem, pedig egy gmail címet is megadott, másodlagos e-mailnek.

    A másik rokonnak 1 hetet mondtak február 15-én reggel, amikor kérte a pótlást, neki már tegnap megküldték 16:20-kor a szerződéscsomagot (csak a gmail-re kapta meg, ő is megadott egy másodlagos gmail címet).

    Mindkét rokonnak freemail címe volt megadva alapértelmezettnek, ahová egyébként az összes Raiff e-mail megérkezett csak a szerződéscsomagos e-mail nem

    Majd a másik rokont hívta az ügyintéző ma, hogy azért mondott 2 hetet neki a videóhívásban, mert ennyi ideig szokott tartani a szerződés pótlása, mert engedélyeztetni kell ( :F ), amire elmondta a rokon, hogy a másik rokonunk már tegnap megkapta, a pótlási kérést követően fél napon belül, aki 1 nappal később kérte a pótlást.

    Viszont ennek ellenére a szerződést azóta sem kapta meg. :(((

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák