Most pontosan nem emlékszem a küldetések neveire, de az
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Most pontosan nem emlékszem a küldetések neveire, de az
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Én nagyon sokat vártam attól az armortól, főleg mivel elsősorban ninjában nyomtam, viszont a sebzésem kisebb lett, ezért skippeltem.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Nagyon jó a game már csak az összecsapás hiányzik(csuklóból nevű trófea) eddig nem jött még össze.
Többi minden megvan.
iPhone 15 Pro
Kérdés.
Találtam egy olyan rókalyukat ahol nincs róka, viszont a lyuk környéke olyan mintha fel lenne perzselve.
Keressek a környéken shrinet, vagy hagyjam?
Nem tudom kell-e a platinához.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Mind a 49 fox den kell a platinahoz
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Ha nincs róka, és nem mutatja a mapon, hogy kellene ott lennie, akkor hagyd. Ha mutatja a térképen de nem jelenik meg a róka, akkor combat-ba ragadtál, gyorsutazz egyet, és próbáld újra.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Gyorsutaztam oda 2-3x, de csak a kiégett rókalyuk, térképen meg aktívnak, nem teljesítettnek mutatja.
Főszál vége után még megpróbálom ismét.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Akkor nincs a közelben, egy ki nem pucolt bázis még? Talán az lehet még, ami blokkolja. Északon volt egy ilyen nekem. Egy folyó partján volt az a róka lyuk.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Végre átjutottam Act 2-be. Nekem ez 18 óra és 23 percbe került.
Szuper játék még ennyi idő után is! Egyszer sem éreztem azt, hogy már unom a küldetéseket vagy a felfedezést. Nagyon jól eltalálták a balanszot az openworld és a story között... Pár játék tanulhatna tőle! Szerintem én sem lennék kiégve az openworld játéktól ha nem 100-200+ óra lenne őket végigvinni, hanem csak 40-50 óra. Már ez rengeteg játékidő egy dolgozó embernek.
Kemény Spoilerek Act 1 végéről:
Wall of text random gondolatmenet:
Néha azon is elmerengtem, hogy milyen kegyetlen is volt ez a kor. Sokan puszta szemrebbenés nélkül képesek voltak ölni mindenféle felindulásból. El is gondolkodtam azon, hogy én mint játékos milyen lazán ölöm az npc-ket, és fel sem tűnik már ha valakit meg kell ölni a videójátékokban! Nem akarok párhuzamot vonni a kettő között, mert mindannyian tudjuk hogy az npc nem ember, nem igazi stb, csak mégis beleállt a fejembe, hogy mi ösztönösen szeretünk ölni és a videójátékok ezt a vadász/gyilkos ösztönt táplálják cenzúrázott módon. Tudjuk hogy nincs következménye, veszélye, így pár gombnyomással annyit ölünk amennyi jól esik.
Bullshit rész:
Ugye mindig felszokott merülni, hogy a videójátékok erőszakossá tehetik az embert, meg hasonló hülyeségek, aztán a Britt tudósok mindig kimutatják, hogy ez nem igaz. Akik kezdeményezik ezeket a statisztikákat valami hasonló gondolatmeneten indulhatnak el mint amit én írtam ide most le, csak ők teljesen laikusok a témában és nem igazán látják mi folyik egy játékos fejében, így kombinálgatnak össze-vissza értetlenkedve.
Én pl rosszul vagyok a valós vértől, az eltorzult emberi tagoktól és úgy en bloc mindenféle sérüléstől. Pár éve egy disznóvágásos videótól rosszul lettem munkahelyen... Szoktam Rage-elni, de elképzelni sem tudom, hogy olyat tegyek amit egy videójátékban látok, vagy netán rage közben felálljak és lemészároljak valakit (anno pl a Doom-ot keverték bele egy amerikai iskolában történt lövöldözésbe). Egyértelműen aki erőszakos és beteg alapjáraton, annak a játékok csak olaj a tűzre, de egy normális hétköznapi Józsi nem fog tőle megkattani... Már rég kiírtuttuk volna egymást!
Sorry megint az egy tonna off-ért, csak bekattantam így reggeli előtt...
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
Ezért is tetszett a DS, ott nem szabad ölni Végre egy dev, aki gondolt erre, hogy minden game csak erről szól.
[ Szerkesztve ]
Pont ezt akartam írni. A DS-es írásomban írtam is erről, hogy ha nem öldösni kell, akkor már mindenki furcsán néz.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Van egy rókalyuk, ami épp arról szól, hog
Néha azért lehettek volna benne world eventek vagy valami hasonlók. Nem is azzal volt baj hogy nem kelett benne ölni, hanem hogy a cipekedést max az átvezetők törték meg néha. Nekem is volt olyan pontom amikor már alig vártam hogy történjen valami, mert már órák óta csak a térképet másztam és hologrammokat hallgattam. Jó játék a Death Stranding, de a gameplay tényleg hagy némi kívánnivalót maga után.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
Nem találtam meg, így rákérdezek.
Hol látjátok az eltelt játékidőt?
Sajna a gép nem mutatja. Én youtube-ra veszem fel a videókat (ingyen van) és onnan látom egy-egy season milyen hosszú volt. A Sony nagy dobása ps5-re lehetne akár ez is. Egyből instant venném...
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
Az már régen megvolt. A fura inkább az, hogy ez még aktívnak néz ki és jóval messzebb is van attól a bizonyostól.
Más.
Eszméletlenül jól vágott videó, élmény nézni, kedvet kap tőle az ember játszani.
[ Szerkesztve ]
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Bácsikám kezd kib@szott idegesítő lenni...a szamuráj kódexxel együtt...
Számomra az idegesítő csak hogy a kötelezőeken kívül nem használom a Szellem módot, még túszmentésnél se, mégis annak vagyok titulálva
Press "F" to pay respects.
Engem egy dolog zavar kissé.
Ha ki akarod platinázni, akkor egy idő után azt veszed észre, hogy tele vagy ugyanolyan talizmánokkal, van amelyikből három darab is van.
Most tegyük félre azt, hogy főhősünk az összes páncélját, ruházatát egyszerre szállítja magával, ennek szélsőséges esete, amikor harc közben is képes vagy akár ruhát cserélni és itt jön a de.
Ha már minden göncünk velünk van( miért nem mondjuk egy ládában vhol?), akkor nehéz lett volna előre meghatározott felszereléseket összerakni és mondjuk egy kattintásra váltani közöttük?
Lenne egy íjász, harcos, ninja, pirotechnikus stb, de így egy káosz a sok talizmán ömlesztve.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Igen ezt én se értettem. Csak így lenne értelme a rengeteg talizmánnak.
Dad by day, gamer by night. Jelenlegi konzoljaim: Xbox Series X, Xbox One X - Playstation 5 Standard- Nintendo Switch
Én az elején pakoltam a talizmánokat, néztem melyik mit tud, mit mivel kombináljak, a játék felétől meg kb. rá se néztem arra a lapra... Láttam kaptam egy újat, mondom jó, haladjunk tovább.
https://geekpulse.hu
Jó, mondjuk én is vakon és félpucéran nyomom a hidegben, mert kemény vagyok.
[ Szerkesztve ]
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Ez jó meglátás, lehet közben változtattak a dolgon, a talizmánok meg úgy maradtak.
Egyébként ez a harc közben ruha, meg talizmán csere, ez elég furi. Mondjuk volt egy duel, ahol nekem jól jött. Teljesen át kellett spec-elnem, hogy sikerüljön.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
A GOW-ban is hasonló módon volt megoldva, ott bejött. Ez nem egy hardcore RPG játék, hanem egy akció kaland játék.
Vagyis simán implementálhattak volna egy egyszerű váltásgombot a különböző stílusoknak megfelelően, ha már velünk van egy mázsányi armor.
Nem szívesen hivatkozok egy Ghost Recon Breakpointra, ahol ezt véletlenül pont eltalálták.
Mondom, a játék nagyon jó, ha csak ez az egy dolog zavar, csak nem vágom ezt a rengeteg, ugyanazon típusú talizmánt.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
A végén járok már a játéknak és volt egy eléggé lopakodós küldetés, ahol senkit sem lehetett megölni.
Pár talizmánnal gyakorlatilag kb. 70%-ra vittem fel annak lehetőségét, hogy ne észleljenek, nagyjából a katonák előtt sétálgattam és csak dörzsölték a szemüket, hogy délibábot látnak-e.
Elég masszív segítség néhány talizmán, időnként már cheat színtű többlettel.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
A lopakodással harci armor-ban sem volt nagyon gondom. De általában Ronin cuccban lopakodtam. Viszont egy bizonyos duel-nél a Ghost armor, és a tankos talizmánok nem voltak megfelelőek, ezért át kellett pakolgatnom a dolgokat. Lethal-on nem számított nagyon a plusz védelem és hp, így is-úgy is két ütést kaphattam abban a harcban és meg is haltam.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Nagyon köszönöm nektek, hogy elmondtátok Mike-nak, hogy kell valakit lerúgni egy magaslati helyről.
Többször próbálkoztam, de nem akart összejönni a trófea, de tegnap, az itt olvasottak alapján, elsőre sikerült
Igazából már csak a standoff-os és a mongol records-os trófea van hátra. A második sima liba, de az első még elég bénán megy.
Ha ezek meglennének, meg is lenne az első igazi platinám.
[ Szerkesztve ]
A standoff nem veszes, csak az elso ellenfelt “nehez” eltalalni, amikor a tobbiek feled futnak, az mar gyerekjatek. Maxra huzott Sakai armorral fogja csak beadni, mert ott 5 ellenfelet kaszabolhatsz le standoffban.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Ügyesek ezek a srácok.
link
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Igen, néztem róla youtube videót, de az Act 3 területén egyszerűen az első emberkét se tudom kinyírni. Lehet, az act 1 területén kellene próbálkoznom.
Nagyon rossz a reakcióidőm.
Lehet, megkérem a 14 éves unokaöcsémet, hogy csinálja meg helyettem
Act 3-nál már ugye háromszor is ijeszthetnek Amúgy a legegyszerűbb módja az, hogy ha elrontod, akkor újratöltöd a checkpointot, arrébb mész 40-50 métert, és a random Mongol csapat megint ott lesz. Optimalizálj az első ijesztés utáni reakcióra, hátha bejön
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
az elején nekem sem ment, de 4-5 sikertelen kezdés után belejöttem és utána mindig legyaktam Act3-ban is standoff-ban a 3-5 embert a páncéltól függően, kicsit rá kell állnia az agynak
Resistencia eterna
Seth anno leírta a titkát.
Nézd a lábát, ha mozdul, csak akkor támad.
Act3 történet spoiler
[ Szerkesztve ]
Én meg írtam, hogy mozgatják a labukat is bemozdulásnál. Kétlem, hogy csak nehéz és halálos nehézségi szinten csinálnák. Egyszerűen azt kell megvárni amíg neked nem indul. Szerintem nagy a window, amikor el kell engedni a gombot. Én nem éreztem nehéznek. Persze volt, hogy nekem se sikerült.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Megvolt a történet, progress 91%-on, ahogy nézem van 1-2 szopatós trófea, de ezek sem vészesek, ha más játékkal hasonlítom össze őket.
Hiányozni fog ez a világ, a hangulat, a szereplői.
Egy nyugati ember által készített japán stílusú játéknak nem kell nagyobb elismerés, mint amit a japánoktól kapott, akik köztudottan lenézően állnak sok mindenhez ami nyugati.
[ Szerkesztve ]
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Én a platina után is visszajárok kicsit szamurájkodni
Dad by day, gamer by night. Jelenlegi konzoljaim: Xbox Series X, Xbox One X - Playstation 5 Standard- Nintendo Switch
En is a veget rugom mar, meg 3 inari shrine, 1 bambusz, 1 vilagitotorony, 1 shinto shrine, 1 hot spring, 2 haiku, 5 mongol artefact, 4 record meg vagy 17 zaszlo van hatra. Elfogytak a mellekkuldik is, beadta a trofeat is erte, mar csak ket tabort kell kipucolni, meg az utolso fokuldi sort lenyomni. Valahogy a random encounter rate-en lehet allitani? Nulla ertelme van mar hadakoznom barkivel, meg lethal mod ide vagy oda, fullos maxos cuccokkal nincs sok kihivas a lethal modban sem. Raadasul itt a harmadik regioban 50 meterenkent van mongol csapat, eleg idegesito. Bar valahogy tudat alatt meg szeretnem meg elhuzni, mert hianyozni fog a jatek pedig kozben mar a Nioh 2-t is nyomnam.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Az első videó nem semmi.
Nekem a végén valami bugos lehetett. A menübe ugye írja, ha valamiből megtaláltál már mindent. És nekem az Inari-nál, és a fürdőnél jelezte, hogy még nincs meg az összes. A teljes map fel volt már fedve, átnéztem az egészet háromszor, de nem találtam róka jelzést, ami ne lenne kész.. Nem értettem. És fürdő helyet se. De az Inari-hoz jelző szelet se tudtam bekapcsolni. A forráshoz viszont igen, gondoltam akkor követem azt. Aztán nekem pont az a bizonyos maradt ki
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Hol a becsületed Jin?
kihívás ugrással könnyítve
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Ez a Jin, nem az, akit én ismertem..
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Bácsikám mit szólna?
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Hozzászólásokon nagyon jót röhögtem.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Gyenge forma.. Ismerek más játékot ahol a nő jobban ki van pattintva..
PS5
800 évvel ezelőtt a BioTech még nem vetette meg a lábát a szigetvilágban, csak a hódítók jutottak hozzá jobb minőségű táplálékkiegészítőkhöz, lásd Kotun kán és tábornokai.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Tegnap este a vegere ertem en is, az utolso sztori trofeaval pedig a platina is csillant. Remek elmeny volt ez az elmult ket es fel het, es orulok, hogy vegre nagy primary Sony studiotol is ki tudott jonni olyan jatek, ami a kedvemre valo (sajnos se a Last of Us, se a Days Gone, se a Horizon, se a GoW nem tudott beszippantani). Az a szep ebben a jatekban, hogy ugy tud jo lenni, hogy azert olyan egetrengeto ujitasokat nem hozott, viszont a megszokott open world paneleket mesteri szintre csiszolta. Nekem a mufajban a kedvenc tovabbra is a Witcher 3, de ez all a legkozelebb hozza minosegben.
A sztori tetszett, a moralizalas azert nem lett annyira tultolva, mint nehany teszt alapjan vartam volna. A karakterspecifikus mellekkuldik kozul Norio meg Ishikawa volt jo, a tobbi elegge meh filler sztori lett, foleg a Masakoe volt nagy csalodas.
A legutolso sztorimissionben, ahol donteni kell
A trofea neve a vegen pedig kulonosen tetszett, mert a kedvenc japan kifejezesem:
En szivesen adnek egy sztori DLCert meg 15 eurot, remelem, lesz valami bovites a jatekhoz.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Nekem tetszett a Lady Masako történet is, főleg az eleje, azon elérzékenyültem. Nekem inkább az Ishikawa történet vége volt egy kicsit gyenge, olyan erőltetettnek éreztem.
Én másképp döntöttem
Resistencia eterna