Minden játék ilyen, hogy ha belejössz akkor már nem nehéz
PS5
Minden játék ilyen, hogy ha belejössz akkor már nem nehéz
PS5
Azt vártam, hogy az írod "Igen LnB, te egy isteni tehetség vagy" Jól van akkor...
Nem szoktam sose a nehézségen agonizálni, de itt azért valahogy nagyobb szenvedést várnék, egy szamuráj kín-keserves útját. Nem gáz, csak nehezebbre számítottam.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Nem baj hogy ilyen.Ez a játék mindenkié, a maradéknak meg ott van a Nioh1.2...simán megvenném a Nioh 2t is, ha lenne benne állítható nehézségi fokozat. A Team Ninjanak nem kell a pénzem...
[ Szerkesztve ]
Azt írtam eredetileg, de kitöröltem..
PS5
Én se tartom bajnak, nincs semmi bajom a játékkal. Csak leírtam a tapasztalataimat a nehéz szinttel kapcsolatban.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Az rendben van, hogy nekik ez a mojojuk, nélküle nem lennének azok akik, viszont csak kíváncsi vagyok mennyire lennének mások az eladási statisztikák eltérő nehézségi szintekkel.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Mi az a mojojuk?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
El se kezdjük ezt itt is. A soulslike játékokba nem kell nehézségi fok. Megölné a játékot.
PS5
kezdd újra és semmit ne fejlessz fel
és izzadhatod is a vért
Bocsánat hogy leírtuk.
Legközelebb privátban fogjuk.
De az ugye nem gond, hogy magamban felteszem a kérdést, mi lett volna ha......, mármint eladási számokat illetően.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Az a szinte egyedi, speciális, sajátságos jellegzetesség, ami jellemzi a játékaikat, amit egy általam nem ismert nagyságú réteg tart csak szórakoztatónak.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Néha előjön a téma és csak a felesleges vita, érvelés megy róla. Ezért, írtam.
PS5
Az armorok színezésére, festésére vonatkozó spoiler:
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
elég a god mód
Egy kis off belefér.
Sosem értettem ezt a magyarázatot.Tesznek bele öt nehézségi fokozatot, külön öt trófeával így a büszke embereknek is megmarad az önbecsülése, mert a legdurvább nehézségen vitte végig, amit bizonyítani is tud.Nekik közben megmaradt a soulslike érzés, én meg egy jót játszom normal fokozaton.Mindenki nyer, a kiadó is, mert több a bevétel, nagyobb az esély a következő részre.
[ Szerkesztve ]
A második rész sokkal könnyebb mint az első! Talán 2-3 boss volt aminél hosszabban elidőztem, viszont az új gameplay elemek miatt az egyszerűbb ellenfelek miatt sűrűbben haltam.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
Ettől souls játékok.. Ha lenne benne nehézség állítás, nem lennének azok. Ahogy a roguelike játékok is hasonlók.. Ha ezt kiveszed belőlük akkor máris nem ilyen játékok és értelmüket is vesztenék. Ez egy külön műfaj ezt elkéne fogadnotok. Nem kell mindent megváltoztani. A játékok 99,9%a nem souls játék. A maradék 0,1%-ot meg békén lehet hagyni.
(sok sok millió eladásaik is vannak)
[ Szerkesztve ]
PS5
"A második rész" osszehasonlithatatlanul gyengebb/rosszabb "mint az első!"
De miért nem maradna az? ULTRA, extra extrém very brutál hard fokozaton nyomod avagy a souls játékosok mekkája nehézségen, én meg szerencsétlen normálon tolom.Te továbbra is három csapástól élvezettel meghalsz 30x, én meg csak kétszer, mert nálam a boss 200% kevesebb élettel kezd, mint nálad.
Mi olyan nehéz ebben a megvalósításban?
[ Szerkesztve ]
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Meg kell keresnem, mert hülyén mutatok a fekete lovon.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Látod. Nem érted és nem is fogod.
Annyiszor lelett futva ez, más topikokba is.
PS5
Egyébként ez a nioh nehézség is kicsit túl van tolva szerintem. Én mikor elkezdtem az 1-t aláírom, hogy tényleg rengetegszer meghaltam.Ez volt az első soulslike játékom(és az utolsó is a második részén kívül )
De miután megszoktam a harc rendszert meg kicsit fejlődött William volt olyan, hogy 2 pályán úgy mentem végig, hogy meg sem haltam. Egy boss volt aki ellen tényleg vért izzadtam és szinte ordítottam örömtől mikor sikerült(Data Masamune) de ő is DLC-s boss volt.
.LnB:
Komolyan? Az úgy vicces. Jó, de van csonkolás akkor is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Lehet a játékban csonkolni. Levágtam az enemy karját, slow motion jelenet volt, láttam ahogy repül le a karja.
Ja, percekig röhögtem az első esetnél, amikor az elrepülő lecsonkolt kézben még pirosan világított a dárda. Mi a fene, felém repül vagy megbotlok és beleesek?
Miért lenne túltolva? A mostani generáció akció kaszabolda zsánerében a nehezebbek között van, ahogy a többi Soulslike is. Amit írsz (progress + megszokás, azaz a learning curve) után nyilván minden könnyű, az a nem mindegy, hogy ilyen Kirby szintről indítunk, ami a 4 éves keresztlányomnak is a rohadt könnyű kategória, vagy pedig eleve "nehézről" indítunk.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Így van... Szerintem amúgy a bambusz dolog nem bug hanem feature, sok helyen át sem tudnál menni ha felakadnank benne. Kurva idegesítő lenne az egész. Ok így nem realisztikus, de kevésbé zavaró ez így.
https://geekpulse.hu
Nem ettől nehezek a souls like játékok.
Hanem mert nem fogják a kezed, néha előfordul a Csucsimában is, hogy segít, hiába játszom hardon.
De próbáld ki nyugodtan, amikor alacsony HP n küzdesz egy boss harcban, néha nem meghalsz, hanem egyszerűen pont addig ütheted az ellent, amíg épp hogy lesz egy gömböd healelni.
Na pont ilyenek nincsenek a souls like játékokban.
Volt erről hogy videó is, hogy itt pl nem azért lesz nehezebb a játék hardon mint normálon, hogy több HP nagyobb sebzés, hanem egyszerűen okosabbak, gyorsabbak és kiszámíthatatlanabbak az ellenfelek.
Ez a játék valamilyen szinten hibrid, nehézséget nézve.
Press "F" to pay respects.
Ja, utálatos pontja a Tsushimának, hogy erőlteti a különböző állásokat.
Közli, hogy Stone stance hatásos a kardos ellenfelek ellen, és nem enged semmit amíg át nem váltok rá.
Bevallom, még nem néztem meg, hogy ki lehet-e kapcsolni, de jó lenne ha lehetne.
[ Szerkesztve ]
Azt aláírom, hogy a nehezebb játékok között van de annyira nem nehéz játék mint sokan gondolják. Mielőtt elkezdtem én is rettegtem, hogy sose fogom végigvinni mert mindenhol azt olvastam milyen nehéz. Játék közben meg rájöttem, hogy annyira remekül van megcsinálva az egész harcrendszer felépítése amik a játékost segítik(tekercsek,tárgyak stb..), hogy egy Fallen Order 1-2 boss harca sokkal szenvedősebb volt nekem mint bármelyik pálya a Niohban(Datan kívül). De végre egy olyan játék volt amiben tényleg mindent amit felvettél érdemes használni.
Számomra az első 3 pálya volt nehéz. A 3. leginkább amiatt mert olyan szűk folyosók voltak, hogy állandóan leestem
[ Szerkesztve ]
Sosem használtam még ennyit a fotó módot Talán mert könnyű elérni.
nem nehéz megvalósítani, hanem nem akarják. ettől mások. nem kell minden játékkal játszani. mint ahogy hardon sem, hiába egyesek mániája, meg erre presszionálni másokat is, mintha az nem lenne ember
ja és mindig kell a nyafogás és a károgás
nyafogás - meglévő játék, hardver
károgás - még meg nem jelent játék, hardver
az összes topik ilyen
[ Szerkesztve ]
Szeretem a Nioh-t, de ezt közepes nehézségen játszom. Openworld játéknál nem díjazom a fight, die, respawn menetet, mert csak értékes időt vesz el tőlem. Most is kicsivel több mint egy órám volt csak játszani.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
Ha .LnB-nek is megy Hard-on, akkor neked gyerekjáték lenne.. Semmi die-respawn. Ő is leírta, hogy nem nehéz.
Szerintem még akár ezek a játékok is mennének neki. Ha már itt a hard-on könnyű neki és a DS-hez is volt türelme végigsé... akarom mondani játszani..sőt platinázni..
Ezt a kardállás dolgot is ami van a Cusimába, a Nioh-ból vették át.
[ Szerkesztve ]
PS5
Spec nem rád gondoltam
Majd ha
Mike
Nem vettem magamra, csak megjegyeztem.
[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
Ma találkoztam egy illedelmes medvével. Szépen abbahagyta a mongolok gyilkolászását a standoff idejére.
Aztán persze bunkó módon inkább velem folytatta, nem a megmaradt mongolokkal.
A medve nem játék
PS5
Act 2-ben kicsit nehezebb.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Két act2-es armorral kapcsolatban lenne kérdésem, illetőleg annak használatával.
Melyiket és miért?
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Nem értem. Le van írva milyen bónuszokat ad. Vagy még nincsenek meg?
PS5
Próbálgattam mindkettőt, egyik se volt nagy cucc. Amelyik külsőre jobban tetszik.
Eskü én mást nem tudok mondani. Tegnap ~40 percet játszottam, pont annyit, hogy megszereztem
Én azt mondom még mindig, hogy a Szamuráj klános a legjobb.
Tegnap a Ronin rucihoz szereztem két frankó sötét skin-t, elég jól mutatnak. A hófehér allandóan tiszta kosz meg vér volt.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Ez egy fasza szerkesztés lett. Elfelejtettem kitörölni, amit előre másoltam.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Ma léptem act2-be, megsasolom majd őket, köszi!
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
Az egyiket időbe telik megszerezni.
Én is épphogy átértem Act2-be. De maradok is egy ideig, szerencsére rengeteg tennivaló jelent meg most. Elkezdem megint kipucolni a mapot.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Inari talizmánja igen hasznos.Növeli a gyűjtögetésből származó készletek, ragadozó írhák, bambusz és tiszafa mennyiségét. Így van miből fejleszteni.
Szamuráj vagy, nem lomis. Használjál már normális talizmánokat!
Nekem +def/HP, +sebzés van leginkább. De van olyanom is, hogy ölés után visszakapok HP-t.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Még csak act1(?) végén vagyok.Az egy fő küldetést leszámítva megcsináltam minden küldetést és felfedeztem minden területet amit lehetett. Megvan a 6 slot talizmán is.
Szóval mindenhová 🏇 háton megyek, így gyűjtögetek mindent.