Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) saelin válasza Amiens (#93) üzenetére


saelin
veterán

Cusima amúgy, csak szivatlak titeket. :D

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#102) Amiens válasza saelin (#101) üzenetére


Amiens
tag

Pár óra játék után már csak "Csumicsá" lesz belőle... :DD

iPhone 11 Pro / LG G6 / Lumia 950 / Nokia E72

(#103) S e t h válasza Amiens (#102) üzenetére


S e t h
nagyúr

Én már csak csúcspicsának mondtam havernek.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#104) felixo


felixo
őstag

Betűméret növelés jöhetne. :K

Redmi Note 9

(#105) saelin


saelin
veterán

Nekem ma beleszaladt 5 és fél óra a játékba! Jó álmos is lettem tőle. A feudális Japánt gyönyörűen visszaadja, a tájak, a zenék mind szépek, ami az embert szinte csalogatja a fotómódba. Sajnos a látvány nem tökéletes, mert a sok növényzetnek hála a checkerboard skálázás itt azért már észrevehető. Az animációk is vagy bugosak vagy nem tudom, mert sokszor a kard nem is éri az ellenfél. Néhol a textúrák is meglepően egyszerűek (főleg a kövek vagy sziklák), de ez már szőrszálhasogatás kategória, mert így is elképesztő amit kihoztak belőle. Nálam openworld látványban még mindig a Horizon Zero Dawn viszi a prímet! Mondanám a Death Stranding-ot is, de annak a játéknak nagyon kopárak a tájai. Viszont amit mutat az már szinte nextgen.

Hardon kezdtem a Tsushima-t és hamar rá kelett jönnöm, hogy 2-3 csapás így a kari. Eléggé sok respawn-on vagyok túl, ami szerintem nagyon durván megtöri az openworld összképet, úgyhogy lehet visszarakom normálra a folyamatosabb élmény érdekében. Az irányításban pedig eléggé sok minden zavar:
- A kamera borzasztó, mert mindig birkózni kell vele. Ráadásul lock-on sincs, így állandóan pöckölgetni kell a támadások között. Nem lehet állítani a kamera érzékenységét sem. Ezt nem is értem miért.
- A másik szívfájdalmam, hogy nem lehet újraosztani a gombokat, de olyan szinten hogy még előre definiált opciók sincsenek hozzá. Szerintem ez nagy ziccer. Én pl lehet felcserélném az R1-R2-t, a kört és az X-et stb.

Na, de jöjjön a lényeg: a küldetések és a harcok!
A játék első órájában nagyon sok karaktert vezet fel, akikhez van hogy küldtés láncok is tartoznak. Ezek kellően érdekesek, de mind a harcok körül forognak és így nem túl változatosak. De nem is ez zavar, hanem hogy eléggé sűrűn kapunk AI társakat, akik gyakorlatilag lineárissá teszik az adott küldetést, mert csak az ő szájízük szerint csinalhatjuk meg. Ha azt mondja most lopakodni fogunk akkor azt kell, mert különben quest failed és visszadob az előző check pointra. Mivel még az elején vagyok, így arra fogom hogy tanítani akar a játék... Ami azért durva, mert ha ez áll fent akkor 5+ órás tutorial van benne. Erre a témára x óra játék után majd visszatérek.
A harcok... Egyszerre élvezetes és kegyetlenül büntető érzést vált ki az emberből! Pár vágás, hárítás és a mongolok hullanak mint a legyek! :D De ha többen vannak és különböző fegyverekkel, akkor az hatalmas cumi tud lenni, mert (hardon) nem igazán várnak arra hogy levágj mindenkit, hanem kegyetlenül hátba támadnak vagy lenyilaznak. A parry meglepően könnyű 1-1 elleni harcokban, de itt is ahogy nő az ellenfelek száma, úgy lesz egyre nehezebb azt kivitelezni. Ennek tetejében még ott vannak az unblockable támadások, amiket csak dodge-olni lehet.
Próbáltam full szamurájban nyomni - már amikor nem kényszerített bele Ghost-ba a játék-, de úgy nagyon nehéz! Mármint... K**VA nehéz! :DDD Elég egyszer-kétszer hibázni és lehet elölről kezdeni mindent. Ahogy viszont elkezdtem a Ghost toolkitet is használni, mint a kunai, stealth killek és az ehhez kapcsolódó lopakodás, úgy lett élhetőbb a játék, mert nem kelett egyszerre 5-6+ ellenféllel táncolni. A leszámolások is sokat segítenek az ellenfél ritkításában, csak arra még nem sikerült rájönnöm, hogy mi a trigger feltétele. Van hogy egy banda felé felajánlotta, de volt hogy nem és lerohantak a **csába. Az ellenfelek Ai-ja viszont néha érdekes. Többször véltem felfedezni, hogy gondjuk van a tereptárgyakkal, vagy magával a tereppel. Volt egy katona, aki fel le mászkált egy létrán, mert nem tudta eldönteni hogy most le vagy fel... Azon jót röhögtem. Lelőttem íjjal a fenébe, hogy ne szenvedjen tovább! :C

Jelenleg ennyit tudok róla mondani. Holnap leveszem normálra a nehézséget és a ma tanultakból folytatom Jin kalandját.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#106) Deck válasza saelin (#105) üzenetére


Deck
titán

Kamera érzékenység állítható. Nekem lassú volt az alap.

PS5

(#107) modflow válasza felixo (#104) üzenetére


modflow
veterán

Nem értem ezek mégis min játszottak a teszt alatt?
A 58"-os 4K TV-n alul a fenébe van a 3 cm-es felirat...

Nagyon kellene egy betűméret választó opció!

[ Szerkesztve ]

(#108) Deck válasza modflow (#107) üzenetére


Deck
titán

Minden játékba alapnak kéne lennie.

PS5

(#109) modflow válasza Deck (#108) üzenetére


modflow
veterán

Így van.
Death Stranding-be legalább utólag betették.

(#110) Sordoran


Sordoran
addikt

Én csak délután 5-kor tudtam elhozni a játékot konzolvilágtól, és sajna a pre-order kód elmaradt. Azt mondta eladó, hogy sajnos elfogyott, a Sony 300 db-al kevesebbet küldött ígértnél. Járt más is így? Tudok ezzel kezdeni valamit? Nem nagy érvágás, de azért elég bosszantó, és most a sony vagy a konzolvilág a ludas?
(amúgy anno a God of War-al is így jártam, csak ott a bolt volt hibás, mivel akkor még 1 Ft volt a pre-order dlc "ára", és fizetés után vette észre betanulós eladó (azóta nem is láttam ott), így nem tudták odaadni, mivel bankkártyás vásárlás volt)

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#111) Madoc válasza Sordoran (#110) üzenetére


Madoc
veterán

Nem vesztettél semmit, szerintem. Ha nem ajándékoztam volna már el akkor nekedadnám a kódot szivesen. Avatar, theme meg valami soundtrack asszem.

Dad by day, gamer by night. Jelenlegi konzoljaim: Xbox Series X, Xbox One X - Playstation 5 Standard- Nintendo Switch

(#112) saelin válasza Deck (#106) üzenetére


saelin
veterán

Lehet fáradt voltam akkor, de én sehol nem találtam. Direkt néztem az accessibility fül alatt is. :B

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#113) Deck válasza saelin (#112) üzenetére


Deck
titán

Nem ott van. :N (a másikak közül valamelyikbe)

PS5

(#114) saelin válasza Deck (#113) üzenetére


saelin
veterán

Gondolom a gameplay-ben, mert ezeken kívül már csak a graphics/display/valamihasonló és az audio van. Mindjárt otthon leszek és megnézem. Már ez is nagy "quality of life improvement" lesz. A többit meg majd talán patchelik.

Tényleg valami dlc nincs tervben? :F Gondolom nincs, mert már ilyenkor rég szokott lenni season pass és hasonlók. :O

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#115) Deck válasza saelin (#114) üzenetére


Deck
titán

Leírtam volna pontosan hol de nem vagyok otthon még :B
(sokkal jobb így amúgy. Első dolgom mindig az érzékenység állítás :DDD aztán motion blur meg ilyen szarok kikapcsolása ha lehet és a performance mód ha van.. ;])

Nem hiszem, hogy lesz :N

[ Szerkesztve ]

PS5

(#116) saelin válasza Deck (#115) üzenetére


saelin
veterán

Amúgy a motion blur jó dolog, csak sokan az olcsó szar megvalósítást használják. Az egyik legolcsóbb és legszarabb megoldása ennek a kamera motion blur. Semmit nem ad hozzá az élményhez, cserébe mozgáskor a felismerhetetlenségig elmos mindent. Másik kedvencem a chromatic aberration... Az is nagyon kevés játéknak áll jól, mégis egy csomó vacakba beleeröltetik.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#117) Deck válasza saelin (#116) üzenetére


Deck
titán

Boldog is vagyok mikor ezek kikapcsolhatóak :C

PS5

(#118) S e t h


S e t h
nagyúr

Nekem azért fura 2020-ban, hogy nem lehet nézetet váltani, vagy csak én nem találtam.
Szikla takarásából nyilaznék és nincs jobb-bal váll közötti nézet váltási lehetőség célzás közben.

A nézetek kamera vonatkozásában időnként tényleg érdekesek, volt hogy épületből kijőve a tetőgerendában volt a nézet, harc közben ez okozhat kellemetlen perceket.

Ami viszont még feltűnt és értetlenkedve csóváltam a fejemet, spontán, nem küldetésbeli harcoknál, mondjuk út szélén tanyázó mongolok esetében ha megöltek, akkor respawn útán, amikor folytattam a játékot, akkor már nem voltak ott.

Ez még egy útnál megmagyarázható lenne, mert mozgásban vannak, de volt hogy elhagyatott épületeknél haraptam fűbe, akarom mondani levélbe, és amikor respawnoltam, akkor üresek voltak az épületek, én meg kényelmesen lootoltam.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#119) saelin válasza S e t h (#118) üzenetére


saelin
veterán

Ilyet én is tapasztaltam. Halál után eltűnt az egész camp népessége.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#120) Deck válasza saelin (#119) üzenetére


Deck
titán

Majd javítják.. :DDD

PS5

(#121) Deck válasza S e t h (#118) üzenetére


Deck
titán

L3 a nyilazás közbeni nézet váltás.

PS5

(#122) bagyulajuve válasza S e t h (#118) üzenetére


bagyulajuve
addikt

"Ami viszont még feltűnt és értetlenkedve csóváltam a fejemet, spontán, nem küldetésbeli harcoknál, mondjuk út szélén tanyázó mongolok esetében ha megöltek, akkor respawn útán, amikor folytattam a játékot, akkor már nem voltak ott" - ezen én is meglepődtem, amikor egy temetőben leltem halálom, nem tudtam hova tenni :DDD

vannak javítanivalók az tény és való, apróbb bug-ok, amik azért kissé zavaróak (pl.: a rókák a simogatáskor lebegnek, nincs lábnyoma Jin-nek, valamikor hajolnak a faágak, ha nekimegyek, valamikor nem, vagy legyilkolom a mongolt és előrebukik és feje elmerül a földben :D, stb), de ettől még játszható, remélem nagyba azért nem futok bele...igyekszem gyakran menteni

[ Szerkesztve ]

Resistencia eterna

(#123) Deck válasza bagyulajuve (#122) üzenetére


Deck
titán

Persze most jött csak ki. Egy OW játéknál meg azért vannak bugok mindig. Emlékszünk a W3 is milyen állapotban volt megjelenéskor pl.. Vagy akármelyik másik.. Ezt el kell fogadni ha valaki day 1 vesz játékot :))

[ Szerkesztve ]

PS5

(#124) S e t h válasza Deck (#121) üzenetére


S e t h
nagyúr

Köszi, próbálom.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#125) S e t h válasza bagyulajuve (#122) üzenetére


S e t h
nagyúr

Ennek ellenére az egyik, ha nem a legjobb ow játék.
A zene, hanghatások vmi. brutálisak, nem kevés pontot adnak hozzá az élményhez.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#126) Deck válasza S e t h (#125) üzenetére


Deck
titán

Így is kell nézni egy játékot :K :R

PS5

(#127) bagyulajuve válasza S e t h (#125) üzenetére


bagyulajuve
addikt

én folyamatosan váltogatom a Kuroszava módot és a színeset, nem tudok betelni vele (egyikkel sem), csinálom a screenshotokat, nézem a (nem kevés) hulló leveleket, imádom, hogy ilyenek vannak benne, hogy: onsen-ben fürdés+meditálás, kövesd a rókát vagy a madarat, iszonyatosan jó hangulata van, és hát ez az egész csak úgy ér valamit (számomra legalábbis), ha japán szinkronnal játszom, még akkor is, ha emiatt a feliratozásra nagyon kell figyelni

Resistencia eterna

(#128) felixo


felixo
őstag

A Digital Deluxe-hoz kapott dynamic theme-t azt hol találom ?

Redmi Note 9

(#129) Deck válasza felixo (#128) üzenetére


Deck
titán

Még nem szedted le?
Akkor így szoktam én (ezesetben pl) : Játék adatlapja a menüben - lefelé mész- playstation store - témáid

PS5

(#130) #20411392


#20411392
törölt tag

Pár óra után a játek jó, de azért vannak dolgok, amik nem tetszenek. Mimdegyik apróság, de azért na.

-slimen be be megy 30 fps alá
-egymásba lógó textúrák
-olyan bambuszerdő, ahol a bambuszokon át lehet menni
-a megölt ellenfelek néha haláluk után 'felugranak'
-bizonyos animációk elnagyoltak és gagyik
-a ló, amikor átugrik egy faágat, van hogy 2-3 méter magasra is felugrik
-az NPC-k tudnak rettenetesen viselkedni, pl amíg várnak ránk, úgy remegnek, mintha 30000 W-os vibrátor lenne a seggükben
-bizonyos ruhánál nincs a hátunkon a nyíl...
-amikor viszont ott van az emberen, akkor belemegy séta közben a testébe
-nincs lábnyomunk
-láttam egy rókát, aki szintén ugróbajnok...
-a karakterek feje néha eléggé nevetséges az átvezetőkben
-a karakterek szemében oda nem illően van 'csillogás'
-a történet alapja egy unalmas semmiség

Viszont a látványvilág eszméletlenül jó. A játékmenet teljesen jó. Már várom, hogy ma is odaüljek elé.

Aki azt mondta, hogy ez egy japán assassin's creed, annak igaza van.

(#131) felixo válasza #20411392 (#130) üzenetére


felixo
őstag

Nem értem ezt az AC-hez való hasonlítást. :(
Miért is hasonlít hozzá ? :F

Redmi Note 9

(#132) Deck válasza felixo (#131) üzenetére


Deck
titán

Mindegyikkel játszani lehet.. ;]

Szerintem Dark Souls.. Van benne dodge. ;]

[ Szerkesztve ]

PS5

(#133) S e t h válasza felixo (#131) üzenetére


S e t h
nagyúr

Ezzel szerint te azokkal nem játszottál.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#134) Deck válasza S e t h (#133) üzenetére


Deck
titán

Az AC Origins-ből 2017-es trailer a legelső, míg a Tsushima-ból is.

PS5

(#135) felixo válasza S e t h (#133) üzenetére


felixo
őstag

De játszottam. :K

Redmi Note 9

(#136) modflow


modflow
veterán

Ez mi ez? :F

(#137) jerry311


jerry311
nagyúr

Nem kell benne kutyát ölni --> 0/10 :DDD

Viccet félreéve, teljesen jó a játék.

(#138) Madoc válasza jerry311 (#137) üzenetére


Madoc
veterán

Vannak kutyák és meg is lehet ölni őket.

Dad by day, gamer by night. Jelenlegi konzoljaim: Xbox Series X, Xbox One X - Playstation 5 Standard- Nintendo Switch

(#139) melega


melega
őstag

Srácok lányok tegnap kezdtem a játékot és a melléküldetesekkel elment majdnem egy délután. Főből nem sokat csinaltam. A sunyin ölés megvan.

A másik, hogy amivel legjobban megszenvedek a fatelepek felszámolása. Az elsőt úgy szamoltam föl hogy se sunyin ölés nem volt kihívtam mindenkit, se fegyverkovácsnál nem jártam elötte. Azóta megvannak.

Közepes fokozaton nyomom és nem veszem lejjebb.

Jelenleg ott tartok hogy egy nő kovács testvérét mentettem meg a mongolok uralta városban. Szerintem lesz benne vagy 100 órám.

Amúgy jobb a jatek mint amire számítottam.
Nálam már top 5 ös

Köszönöm Sucher Punch Studio. :C :DD

(#140) hyggelig


hyggelig
senior tag

Nekem a hangulata iszonyat bejön. A Golden Temple-nél lévő pagoda pont olyan, mint amilyet Kiotóban láttam tavasszal. Visszahozza az élményeket :))

[ Szerkesztve ]

(#141) bagyulajuve válasza hyggelig (#140) üzenetére


bagyulajuve
addikt

a Ninna-ji?
bár a név alapján inkább a Kinkaku-ji-re kellene hasonlítania

Resistencia eterna

(#142) saelin válasza felixo (#131) üzenetére


saelin
veterán

Fáj kimondani nekem is, de vannak hasonlóságok. Főleg a collectibles részén. Ugyan még tanulom a játékot, de azt már most eltudom mondani, hogy az AC-ban a mászás és parkour miatt sokkal jobb a stealth gameplay mint ami itt van. Engem ez a lopakodás a Sekiro-éra emlékeztet, még grappling hook is van benne!

Ezen gyengeségeit pedig a katana harc és az audiovizuális hatások kárpótolják. Amivel nehezen barátkozom meg, azok az animációk esetlenségei... Az Infamous-ban sokkal szebbek voltak az átmenetek egy-egy mozdulatnál. Itt meg mintha ez hiányozna.


melega
Hardon kezdtem, de visszavettem Mediumra. És még így is ha óvatlan az ember simán levágnak a fenébe. Ahogy nyílnak meg új mozdulatok és szokja meg az ember az irányítást, úgy látja meg az új lehetőségeket is. Ez a stance váltás annyira emlékeztet a Nioh-ra, csak egy jóval leegyszerűsített "kő-papír-olló" elvre épülve. Nioh-ban is nagyobb démonok ellen jó volt a high stance, mert a szarvát könnyebb volt úgy levágni, kisebbek vagy fürgébb lények ellen low-medium stance. Itt is ez van, csak "kard-pajzs-botfegyverek-nagy ellenfelek" ellen vannak ezek kitalálva. Tetszik a harc.

[ Szerkesztve ]

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#143) felixo válasza melega (#139) üzenetére


felixo
őstag

Én hard-on tolom. Rohadt nehéz. Koga Jaszuhira boss-al 1.5 órát sz.ptam, de nem zavart túlságosan. Nekem rohadtul bejön a játék. :R
Így hard-on tuti lesz nekem még 100+ óra is a játék ... és egyáltalán nem bánom.

Redmi Note 9

(#144) Imilenni


Imilenni
addikt

Az első 7-8 óra alapján
+ nagyon szép a játék (azért ne hozzuk szóba a köveket pl)
+ maga a harc jó (Sekiro után nem nehéz)
+ történet szépen ki van tömve mellékvonalakkal
+ nincs szintezés az ellenfeleknél
+ mini "elfoglaltságok" ötletesek
+++ a Hard tényleg Hard, bár nem dark souls, de elmegy :)

- animációk (azért elég gázak pl a Last OF Us 2 höz mérten)
- kiszámítható történet
- az elátkozott távolsági íj boss harca (konkrétan 18 fps körüli értéket kaptam, a vicc az volt hogy egyre több madár volt ott, annál kevesebb volt az fps :C
- mint írták fentebb, az ai társak
--- elég passzívak az ellenfelek

Sajnálom hogy nem adtak még 1-2 évet a játéknak.
Biztosra veszem hogy akkor a végét befojásolta volna hogy hogyan játszunk (ninja VS Samu).

Remélem PS5re lesz 60FPS, ordít szerintem érte a játék.
Eddig 9/10

Press "F" to pay respects.

(#145) saelin válasza Imilenni (#144) üzenetére


saelin
veterán

Eléggé jó. Ps5-ön még azt is elvárnám hogy natív 4k-ban menjen. Itt most nem érzem a 60 fps hiányát, de ha lenne sem panaszkodnék, engem inkább a táj szomorít el, mert ha az ember megnézni akkor eléggé mosott minden. Gondolom az alacsonyabb felbontás + élsimítás kombó hozza ezt az eredményt. Tűéles képpel a gatya lemenne rólam ettől a florától, így meg érződik hogy generáció végi játék és mindent kipréseltek amit tudtak belőle. Kíváncsi vagyok mit hoznak ki Ps5 patch vagy BC keretein belül.

A Sony igazán mutathatna pár BC játékot, hogy hogy fut alapból, vagy hogy mire képes egy nextgen patchel. Van pár játék amit a rossz teljesítmény miatt hagytam ott. Vajon azokon segít az erősebb masina?

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#146) Imilenni válasza saelin (#145) üzenetére


Imilenni
addikt

Ez engem is érdekelne, hogy PS5 ön hogy futnak a mostani játékok.
Mindössze azért lenne jobb 60 fps-el, mert eléggé épít a játék a megfelelő időben lévő reakcióra, ami azért jóval könnyebb és smooth-abb 60-nál :D

Press "F" to pay respects.

(#147) Kai_Rong


Kai_Rong
senior tag

En is meg csak a felszint kapargatom, 4 ora ment bele eddig, de tobb mellekest csinaltam, mint fo szalat :D tipikus Witcher effektus, eldontom, hogy xy iranyba megyek, majd utkozben beesik egy csomo minden, ami miatt elkakandozom es a terkep teljesen masik pontjan kotok ki.
Hardon kezdtem neki, de szerintem nem kifejezetten nehez (bar mondom ezt a Sekiro meg Nioh jatekok utan). Az ijasz ellenfelek OP-k egyedul, de lattam a skill treen, hogy lehet deflectelni a nyilvesszoket az egyik skillel, az remelem segit majd a balanszirozasban. Nekem ebben a generacioban az elso olyan Sony first party exkluziv, ami tenyleg tetszik, a platinaig azert egy par ora beleeg majd. Gondolom, a Horizonhoz hasonloan itt is lesz DLC meg ultra hard mode meg egyeb nyalanksagok :)

PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

(#148) Deck válasza Kai_Rong (#147) üzenetére


Deck
titán

Én tegnap egész nap játszottam. Öcsémnek mutattam már szedte le és állt neki ő is :DDD
Nálam is ugyanaz a helyzet, minden mellékküldetés először majd a főküldetés a végén.
Hard-on addig volt nehéz számomra míg megszoktam, hogy nincs target lock (nekem ez a legnagyobb bajom) milyen sorrendben verjem le az enemyket, feloldottam a kedvenc képességeim. Nálam hozzáad az élményhez így. (látom nálad és másnál is) Jobb így, hogy jobban kell figyelni. De persze látom akik hardon játszanak itt azok mind soulsos emberek ;]
Platina a cél természetesen ami a Nioh 2 dlc előtt remélem meg is lesz.

A játékról: Énis látom és vannak bugok, hibák, rossz technikai megoldások. De szimplán nem foglalkozom vele mert élvezetes játszani a játékkal, a látvány is gyönyörű és van hangulata a játéknak, tehát számomra már emiatt is remek játék.
A 60fps persze mindig jobb, mint a 30fps de itt egyáltalán nem zavar és sose volt gondom vele. Ellenben a Sekiro, DS3-al..pl.

Én ajánlom mindenkinek aki egy nem soulsos Japán szamurájos játékra vágyott. :R :C

PS5

(#149) melega válasza Deck (#148) üzenetére


melega
őstag

Ugyanaz és egyetértek és kai rong. A dark souls nioh sekiro jatekokhoz képest nehogy ez nem nehéz hanem a legtöbb mai játék hardon.

Valaki nem tudja a karakter és fegyverfejlesztést
Nem tud masodpercre pontosan bossfightok 2. fázisában 0.5 másodpercre pontosan
Dlc boss fightokban tized másodpercre pontosan kitérni támadni védekezni és ölni halál fia.

Nekem nehezek ezert nem veszek demon souls remaket.
Mindig segítségre szorultam bennük.

Ha mar nehéz jatek a reident evil 0,1 remastered jobban bejött, de vért izzadtam velük.
Dead space ugyanaz.
Viszont azokba nem csaltam soha

A Ghost of tsushimának jó a hangulata viszont. Imádom.

(#150) Deck válasza felixo (#143) üzenetére


Deck
titán

Nekem elsőre meglett :DDD Viszont, mikor volt a Tadayori's Armor küldetés ott a csajszi "boss fight" ellen volt jó pár próbálkozásom. Sajnos nem volt healem úgy voltam ott és 2 vágásból meghaltam mindig. De meglett :C

PS5

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.