Hirdetés

2024. június 23., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24901) pn4hvq válasza LantosBerry8 (#24898) üzenetére


pn4hvq
senior tag

Ha még nem tetted, próbáld a csomagszám alapján megnézni a nyomkövetést akár a dpd.com-on, akár a dpd.hu-n. Legalább azt látod, hogy az utazása melyik pontján tart a csomagod.
Értesítés ügyben nincs információm, mert melóhelyre kérem, itt mindig van valaki.

(#24902) farkassamu válasza LantosBerry8 (#24898) üzenetére


farkassamu
csendes tag

Itthon voltam de nem vettem észre, hogy jött. Hagyott értesítőt de nekem már megvan a száma felhívtam és vissza is jött!

(#24903) tobias40 válasza azbest (#24894) üzenetére


tobias40
veterán

Nem az a gond hogy későn adják fel hanem hogy "beakcióznak" vmiket eu raktár meg 4-5 nap szállítási ígérettel és 3-4 hét múlva meg törlik a rendelést,annak ellenére hogy én előtte megegyeztem velük levélben hogy nem baj ha csak 5-6 HÉT múlva kapom meg a csomagot csak VALÓBAN EU raktáras legyen és azon az áron amin megakciózták!!
Megígérték,hazudoztak 3-4 alkalommal és a végén törölték a rendelést! :F

Ha ez így korrekt szted akkor minél több ilyen akciót kívánok neked és tsaidnak akik itt ilyen nagy hévvel véditek GB becsületét,nem is értem milyen szándékkal....

Továbbra is azt mondom hogy egy hazudós cigány banda,természetesen az vesz tőlük aki akar! ;]

Az hogy mindenki olcsóbban szeretni venni ne legyen már bűn,te is azért vásárolsz itt hogy olcsóbban vegyél nem pedig azért hogy a GB gazdagodjon! (gondolom ;] )
Ők írják ki az árakat nem mi a vásárlók,nekik az a dolguk hogy szállítsanak,nekünk az a dolgunk hogy fizessünk!!
Ilyen egyszerű a KORREKT üzlet!

Befejeztem részemről csak azért írtam mert itt naponta több elégedetlen ember írja le uanazt a problémáját ,ti pedig páran mindig uanazokkal a szokványos magyarázatokkal véditek a GB p*csáját! :W

UFF beszéltem,ebben a témában utoljára! :K

[ Szerkesztve ]

(#24904) LantosBerry8 válasza farkassamu (#24902) üzenetére


LantosBerry8
senior tag

Megnyugtató, hogy legalább értesítést hagynak....

(#24905) qqzs


qqzs
őstag

Figyeljetek en mar teljesen lelazultam, van ez a dolog hogy van aki meg tudja nyalni a konyoket van aki nem ez tiszta genetika igy van a U alaku nyelvformalassal is meg a kinai rendelessel, tiszta genetika.
En peldaul se a konyokomet nem tudom megnyalni se nem tudok U alakot formalni a nyelvembol viszont tobb szaz rendelesem feladtak par napon belul amibol eddig minden megerkezett es meg is fog ezentul is. Es a poharam sem volt meg soha felig ures mindig felig tele van
...valeriana+vilagbeke...

Eladó: GTS450

(#24907) wierra válasza wierra (#24797) üzenetére


wierra
senior tag

19-én Cancel-tem a rendelést, még aznap megkaptam a full refund-ot.
Teljesen korrekt eljárás és átfutási idő :K ; mindazonáltal nagyon sajnálom, hogy anyámnak nem tudom karácsonykor odaadni a telefont. :O

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#24910) asddsa válasza asddsa (#24828) üzenetére


asddsa
tag

Update (eredeti ár: $181, első ajánlat : $70 refund, és most ez):

Dear Kovács,

Thank you for contacting our company. We are extremely sorry for this inconvenience.

As you haven't purchased any insurance during the check-out, we are sorry that we are unable to offer a full refund here.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here:

http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

However, as you are a valued customer to us, by way of compensation and as a gesture of good will we would like to refund 120 USD to your original payment account.

Please note: For Paypal account holders; please allow up to 2 business days for the transaction to appear on your Paypal account. If you do not have Paypal account, please allow 7-14 business days.

Could you please confirm that we can go ahead with the refund?

We look forward to hearing from you soon.

Best Regards
Juliana

Amúgy csak nekem furcsak, hogy nem jön e-mail arról, hogy válaszolt a support?

O_o // Megbízhatóságom : http://tinyurl.com/asddsamegbizhatosag

(#24922) mexel


mexel
veterán

Nekem az egyik rendelésre, a kisebb összegre megadták a refundot, paypalon látszik hogy megjött. A másikra a ticketben kaptam levelet, hogy töröljem a megrendelést mert nem tudnak így refundot adni ( 500$+).
Amikor törölni akarom azt írja szerverhiba, vegyem fel a kapcsolatot a Support Centerrel :) Valóban jó fejek ugye?
Ha holnapig nem lesz meg a refund akkor a paypalnál indítom, nem várok a GB hazudozására. Kb így kezdte a DX is sok évvel ezelőtt ( és volt még pár nagy megbízhatónak mondott cég), azóta normális ember nem mer tőlük rendelni hacsak nem szereti az extrém sportokat.

(#24923) azbest válasza tobias40 (#24903) üzenetére


azbest
félisten

Az, hogy töröltek rendelést valóban szívás. Sajnos előfordulhat mindenütt, hogy valamilyen logisztikai fennakadás miatt visszamondanak valamit. Másik több ezer esetben pedig a papírforma szerint történik a szállítás. Persze értem, hogy mindenkinek a saját sérelme a mérvadó, főleg, ha elsőre peches lesz. Másnak meg jó tapasztalata van több tucat vagy akár több száz rendeléssel a háta mögött. Ezért tűnik úgy, hogy páran védjük, simán csak a saját tapasztalatainkat írjuk.

Egyébként nem is kifejezetten olyan esetről írtam, ami veled történt. Hanem azokról a panaszkodásokra, amelyekből süt a tájékozatlanság. Amikor a trükkös szállítási módot sikerült megtalálni, majd verik az asztalt, hogy nincs ott azonnal. Lesznek még fennakadások, hiszen több hete téma, hogy leállhat a trükkös szállítási mód. Gondolom ezek a panaszkodók a többször felemlegetett blogokat olvasták, ahol téves és félinformációkkal próbálnak jutalékos rendelésekre rávenni embereket. Csak utána jönnek ide panaszkodni, hogy átverték őket, amikor rájöttek, hogy a magyar blog hazudott nekik a jutalék reményében.

zaccika
ne floodold már a topicot, használd a szerkesztés gombot, hogyha pár percen belül megint írsz, légyszi.

[ Szerkesztve ]

(#24924) hzx0 válasza farkassamu (#24892) üzenetére


hzx0
aktív tag

Nézd már meg a csomagon is ugyan az a tr van mint amit kaptál a GB-töl? Eddig ez nem volt jelemzö a Dpdre hogy nem müködik a nyomkövetés.

(#24925) Tommmysun válasza bacizone (#24883) üzenetére


Tommmysun
senior tag

1. Sajnos magyar webshopnál is előfordul, hogy a raktáron kifejezés az valami külső raktár, azaz importőr, stb., aztán amikor megrendeled ,akkor derül ki, hogy rossz infót kapott az eladó is a külső raktártól, vagy idő közben elfogyott, mert nem real time frissül a külső raktár árukészlet nyilvántartása a bolt felé. Bosszantó dolog, de azért nem feltételezném rögtön, hogy szándékos hazugság áll mögötte.
2. Ezt az EU express dolgot már eléggé körbe rágta itt mindenki, én is "vicceltem" rajta, hogy EU express a neve és nem World Wide Express, tehát amint EU-ba ér onnan már egészen express, csak azt kell kivárni, míg oda ér :) . Egész egyszerűen el kell fogadni, hogy jó kis kerülőúttal, vámkezeléssel, több futárcégnek történő átadással, nem fog 7-8 napos csodaidőt futni egy ilyen csomag! A költségmentesség, meg hivatalosan igaz nem lett sosem kikommunikálva, de ennek ellenére én nem tudok olyanról, aki így rendelt és végül fizetnie kellett, vagy ha mégis akkor azt térítették, vagy nem is EU expressel rendelt, csak valami hasonló elnevezésű szállítási móddal.
3. A várható szállítási időnél szisztematikusan minden reklamációnál lemarad a munkanap kifejezés, illetve az, hogy a feladástól számítva. Persze a 60 nap még így sem kevés, de azért jelentősen árnyalja a késés mértékét.

Egyébként azt is sokan elfelejtik, hogy a szállítási módok között a legtöbbször választható sokkal gyorsabb és megbízhatóbb is .... ja csak az nem olyan olcsó!

(#24889) Digitalis Az Algopyrines beszólás vicces de nem annyira értem, hogy jön ide, vagy max pont fordított értelmet tudok neki adni, azaz hiába írják a GB-nél, hogy 25 munkanap a várható max szállítási idő, néhányan lehet, hogy csak a 30-dik után kapják meg, ahogy az Algopyrinnél is vállalod a kockázatot, hogy lehet te vagy pont a 100., aztán ha a 105. vagy de mégis befosol ott sem reklamálsz. Tehát mindegyik egy várható szám, ami nagy átlagban igaz. És az 50-60 napos átlagos szállítási idő abszolút ferdítés, mert saját tapasztalatból mondom, hogy ez nagyon nem igaz!

(#24926) Digitalis válasza Tommmysun (#24925) üzenetére


Digitalis
senior tag

Előzmények figyelembevételével értelmezd. Persze hogy ferdítés, de benne van, statisztikailag pár százalékpontként, de ott van, mint Algopyrinben a lehetséges mellékhatás :DDD Ennek figyelembevételével rendelünk. Általában. :U

Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.

(#24928) UberMutant válasza Tommmysun (#24927) üzenetére


UberMutant
őstag

elég ha neppernek hívod, rögtön bekattan :)

[ Szerkesztve ]

(#24929) matt22


matt22
tag

Most hogy többször be volt itt linkelve a terms&conditions kicsit beleolvastam, bár bevallom elsősorban a garancia érvényesítése szempontjából. Hát nem csalódtam: elromlott termék visszaküldését te fizeted,ezt akkor sem térítik meg ha valóban garis a hiba. A javított termék visszaküldését a vevőhöz ők fizetik, de ki van hangsúlyozva hogy "flat rate shipping" formában, azaz várhatod megint hetekig ha meg elveszik útközben akkor így jártál (biztosításról szó sincs).
Ja és firmware frissítés = gari ugrik. Ez különösen szép egy telefon/tablet vagy akár robotporszívó esetén.

(#24930) Digitalis válasza pn4hvq (#24901) üzenetére


Digitalis
senior tag

Erre gondolsz? Mert ennél egy azonosító mellé kaptam két különböző jelszót is, de egyik sem jó. Normál keresésnél meg Southall, Your parcel is on its way. Jan 20.-án jár le a 60 munkanap, majd akkor kapálózok.

Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.

(#24931) anadroid válasza azbest (#24894) üzenetére


anadroid
senior tag

+1

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#24932) qqzs válasza matt22 (#24929) üzenetére


qqzs
őstag

azert a legjobb tovabbra is a feladott aru mar a te tulajdonod :)

Eladó: GTS450

(#24933) azbest válasza qqzs (#24932) üzenetére


azbest
félisten

a valóban elég kapufa, mert a szállítmányozó cégek meg máshogy gondolják :)

(#24934) Tommmysun válasza matt22 (#24929) üzenetére


Tommmysun
senior tag

Mondjuk azért a postázást illetőleg a magyar garanciáztatás is egészen hasonlóan működik!

(#24935) matt22 válasza Tommmysun (#24934) üzenetére


matt22
tag

A gariztatással kapcsolatban felmerülő postaköltséget nem lehetne a vásárlóra terhelni.

(#24936) asddsa válasza qqzs (#24932) üzenetére


asddsa
tag

Érdekes, a fuvarozó cég nem így gondolja, amikor érdeklődsz a pakk holléte felől :D

[ Szerkesztve ]

O_o // Megbízhatóságom : http://tinyurl.com/asddsamegbizhatosag

(#24937) farkassamu válasza hzx0 (#24924) üzenetére


farkassamu
csendes tag

Megnéztem nem egyezik a TN. Rá kerestem erre is már írja hogy kézbesítve
Amivel átvettem látszik utólag került fel alatta ott van az a TN amit GB-től kaptam.

(#24938) Beni2360 válasza matt22 (#24935) üzenetére


Beni2360
félisten

Pedig a magyar törvényekben úgy van lefektetve, hogy a hordozható méretű készüléket neked kell a szervizbe juttatnod. És ezt vagy személyesen (és ez is költség), vagy postán küldöd el.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#24939) Tommmysun válasza matt22 (#24935) üzenetére


Tommmysun
senior tag

Pedig de! Az más kérdés, hogy ha be tudod vinni egy üzletbe és utána ők továbbítják a szervizbe, de mondjuk egy webes vásárlás során a te költséged a webáruházba vagy egyenesen a szervizbe küldeni a terméket.

(#24940) Cxgrav


Cxgrav
senior tag

Sziasztok!

Kérem valaki írja le, hogy hogyan kell Paypalhoz vinni a reklamációmat full refundra, mert egyre jobban nem boldogulok az ügyfélszolgálattal a GB-nél. Ígérgetnek fűt-fát, de semmi nem történik és nem igazán szeretném tovább halogatni azt, hogy gyakorlatilag 3 hónapja náluk van a pénzem, de termék még nem jött.

Köszönöm

Picture me Rollin' by 2pac

(#24941) reka3684 válasza Tommmysun (#24925) üzenetére


reka3684
újonc

Akkor most hogy érdemes hozzá kezdeni.messengeren mar irtam nekik.de a pay palon?ott is kell jelezni?szeretném mind a 272 dolcsimat vissza kapni.

(#24942) bl4ze


bl4ze
veterán

GB nem ajánlott lett: nov29 in stock termék fizetve.
3 hétig kamu, majd PP dispute, és rögtön refund.
EU 5 raktár, ennyit az in stock és időben eu-ból rendelj karácsonyra... Tróger banda :(

.:. bl4ze .:.

(#24943) PainKiller13 válasza bl4ze (#24942) üzenetére


PainKiller13
őstag

Ugyanígy jártam.

(#24944) szabi__memo válasza PainKiller13 (#24943) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Én is, de ugyanakkor rendelt hasonló terméket meg 3 napon belül kihozták

(#24945) reka3684 válasza szabi__memo (#24944) üzenetére


reka3684
újonc

bl4ze neken válszoltál?hol kell kezdeni a paypal disputot.vagy mit... :D olyan járatlan vagyok külföldi rendelésben,ez volt az első de tuti az utolsó.inkább megveszem itthol mint hitegessenek 1 hónapig...

(#24946) matt22 válasza Tommmysun (#24939) üzenetére


matt22
tag

Neked maximum előlegezned kell a postaköltséget, de ha a szavatossági igényed jogosnak bizonyul akkor bizony visszakövetelheted. Mármint EUban, a Gearbest pont ezt is kizárja.
Ez különösen azért érdekes mert EU raktáros rendelést is Kínába kell visszaküldeni gond esetén.

[ Szerkesztve ]

(#24947) bl4ze válasza reka3684 (#24945) üzenetére


bl4ze
veterán

Belépsz a PayPal fiókba, megkeresed a fizetést (tranzakció) és ott kiválasztod, hogy nem érkezett meg a megvásárolt termék :

Innen minden érthető lesz, lépésről-lépésre.

Itt le van írva egyébként : [link]

.:. bl4ze .:.

(#24948) reka3684 válasza bl4ze (#24947) üzenetére


reka3684
újonc

Köszi.épp most kaptam
I have arranged the refund, and the transaction should process to your Paypal account within the next 48 hours.
Kíváncsi vagyok nagyon.remélem visszaküldik rendesen.
vagy ilyenkor is forduljak paypal-hoz?

(#24949) ot93


ot93
senior tag

Üdv, ha tracking number-t nem kérek csak szállításbiztosítást, akkor is kárpótolnak ha elveszett a csomag? gondolom egyiket sem választva már nem, ellentétben az ebay-el.

Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k

(#24950) cidalain válasza ot93 (#24949) üzenetére


cidalain
veterán

Ha erre jatszol, akkor elegendo csak biztositast fizetni.
A TN nem garancia semmire, max tudod az arudat kovetni.
En 20 dollar korultol szoktam biztositast kerni, TN-t meg sosem (igazabol letojom hogy eppen merre van a cuccom, a lenyeg, hogy megkapjam)
Megjegyzendo, hogy sokan biztit sem kotnek, mondvan ott a PayPal vedelem, es ha nem jon meg a csomag, akkor egybol ott intezkednek, es tojnak a GB szovegelesere az elmaradt biztositasrol.

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.