Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Puretrak Valor
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [mefistofeles:] "Kezdő Gamer gép" őrület.
- [Re:] [MasterDeeJay:] Egy kis upgrade a gépemhez. IBM M122 billentyűzet
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/devil.gif)
luciferc
őstag
Na itt jönne a döntésed, hogy elfogadod ezt a monitort (nem vagy köteles), vagy közlöd velük, hogy ne küldjék, mert neked vagy ugyanolyan kell, vagy a 61k vissza, jogszabály szerint. És akkor vagy visszakapod a pénzt, vagy találnak egy elfekvő monitort a tiedből.
DE!! Ahogy visszaolvastam látom, hogy 1,5 éves a monitor. Ekkor viszont meg kell nézned a jótállási jegyet, hogy a 2. évre ugyanolyan feltételekkel vállalták-e a gart (pl teljes körű 2 év jótállás, és nincsenek kivételek felsorolva), mint az 1. évben (ami törvényi előírás). Ha igen, akkor jön az első bekezdés. Ha a 2. évre korlátozottabb feltételeket szabtak, akkor viszont azokat kell megnézned, hogy ott mit lehet tenni.