- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szellem.: Felfedezés a Gamer egerek világában: Az én egérkalandom.
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
Új hozzászólás Aktív témák
-
BB9000
senior tag
A magyar webshopból rendelt termékem hosszas várakozás után végre elindult. Kaptam csomagszámot, ami alapján a GLS csomagkövető oldalán ezeket látom:
Csomag betárolva a depóba ----------------------- 17/12/2020 08:35 Budapest
Csomag megérkezett a depóba ------------------ 17/12/2020 05:52 Budapest
Csomag megérkezett a csomagelosztó központba - 16/12/2020 19:27 Budakalász
Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe - 16/12/2020 13:18 HU000Csomagautomatába kértem a kézbesítést. Fogok kapni a GLS-től mégegy levelet amiben a csomagom átvételének a módjáról értesít, vagy ez már azt jelenti, hogy a csomagszám ismeretében mehetek az automatához?
-
Oldman2
nagyúr
GLS Te csodás...
Tegnap előtt eladtam valamit itt a Hardverapró-n, a vevő GLS Express futárt kért, én kis naiv meg belementem.
Most meg itt szopok, mert a futárnak gőze sincs arról, hogy a "központ" nekem (aki fizeti az egész kócerájt), milyen idősávot küldtek meg emailben.
12:30-ig kellett volna megérkeznie, miután felhívtam, adott egy "hát kb. 3 órára ott vagyok" időpontot.
Nem tudom hogy a pöcsbe működnek ezek a cégek, de hogy a szervezettség legkisebb jelét sem mutatják az ügyfelek felé az biztos.
Ma viszont sikeresen elvesztettek egy újabb ügyfelet!
-
mokalade
tag
Sprinter hozott két csomagot is mostanában. Jó a tapasztalatom, rendkívül rugalmas, udvarias futárok hozták, minden rendben volt.
(Annyira emberfüggő, nem a Sprinteren múlik szerintem, legfeljebb, hogy jól választ munkatársat. Pl. jó ideig egy elfásult GLS-es fickó hozta a céghez a csomagokat, aki egy rémesen nagy bunkó volt.)Mindkétszer kaptam Sprinter - sikeres kézbesítési értesítő emailt, benne egy kérdőív linket
"Segítse értékelésével munkánkat! ..." amit szívesen kitöltöttem volna, hátha a futárok látnak ebből valamit, de a linkek nem működnek. Jeleztem nekik az info-ra emailben a hibát, de semmi válasz. Önállóan nem találom a honlapjukon az értékelési lehetőséget.Van ilyen tapasztalat, a kapott Sprinter értékelő link nálatok ment?
(Érdekesség, hogy a webshop is kért értékelést ahonnan rendeltem, amibe szintén beleírtam, hogy minden oké volt, de a futárt nem tudtam értékelni. Gondolom túl sok jelentősége nem lesz...)
-
#57018880
törölt tag
Normális szerintetek, hogy a futár (GLS), köszönés után egyből lő egy képet rólam a telefonjával?
Sajnos korán jött így még félig aludtam, hogy rákérdezzek nála, no meg gyorsan ment is tovább.
Online fizetett csomag.
Erre még nem volt példa ezelőtt, nem is gondolom, hogy legális lenne így utó GDPR korszakban.
-
válasz
Intruder2k5 #86 üzenetére
Szombaton adtam fel egy csomagot, de ugyanezt látom a rendszerben a csomagszám alapján:
"Nincs találat. Kérjük ellenőrizze a csomagszámot (számokat), vagy a küldemény hivatkozási számát (számait).
Nem vagyok gyakori ügyfelük, de ez nem túl biztató... -
Végül is odaért ma, de nevetséges, hogy a tracking csak ma hajnalban kezdett működni, amikor a csomag már félúton volt. DPD-nél ez úgy működött, hogy amint feladtam a csomagot, néhány perc múlva már látható volt az oldalon, hogy felvették a feladótól. Ezek meg... Délelőtt 11-kor feladtam, és éjfél előtt még nem volt a rendszerben.
-
Kuruc2
senior tag
válasz
Intruder2k5 #86 üzenetére
Én többször adtam fel pl monitorokat a gls-sel meg mást is, sokkal olcsóbb mint a posta (az összes futárszolgálat olcsóbb kb), és sose volt probléma.
-
Eladtam egy hirdetett termékemet, amit ma szerettem volna feladni DPD futárral, ahogy eddig is szoktam. Sajnos a csomagpontra érkezvén döbbentem rá, hogy az megszűnt, már nem foglalkoznak ezzel az adott üzletben. Ajánlották helyette a GLS-t, ami kb. 200 méterre volt onnan. Átballagtam, de inkább mentem volna a Magyar Postára, ami egyrészt csak 100 méter lett volna, másrészt még azzal is jobbak a tapasztalataim mint eddig a GLS-el. Kaptam egy követési számot, amire délelőtt óta azt írja a GLS weboldala, hogy "Nincs találat. Kérjük ellenőrizze a csomagszámot (számokat), vagy a küldemény hivatkozási számát (számait)." Írtam az ügyfélszolgálatnak egy email-t délután, hogy ugyan mikorra várható, hogy működni fog a tracking, arra meg természetesen semmi válasz nem jött.
Azt hiszem részemről ez volt az első és az utolsó GLS feladásom.
-
Kuruc2
senior tag
válasz
AxBattler #84 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint ez nem futárcégfüggő, hanem az aktuális szolgáltatás megrendelésekor kötött szerződéstől függ. Pl van olyan tv webshop ami direkt megbeszéli a futárcéggel hogy az ügyfél felbonthassa a csomagot fizetés előtt.
De itt egy cikk is:
https://homar.blog.hu/2017/01/17/tippek-trukkok_igy_vegyunk_at_webshopos_csomagot
Többszáz hozzászólás van alatta tapasztalatokkal.
Én már rengeteg helyről rendeltem, rengeteg országból, olcsó és drága dolgokat is, jópárfajta futárszolgálattal. Sose volt problémám velük, ha volt hogy összetört pl 25 db üveges kézművessör, akkor minden probléma nélkül lejelentette a futár a feladónak aki másnap újraküldte jobban csomagolva.
-
DPD esetében kibonthatom a csomagot a futár előtt, és ellenőrizhetem a tartalmát, mielőtt kifizetném az utánvét árát?
-
adalbert1
veterán
A Sprinter futárszolgálat valószínűleg kikézbesítette valakinek a csomagot, amit várunk.
Először rossz volt a címzés, majd sikerült elérni, hogy a jó címre kézbesítsék - viszont a rendszerben egy olyan futár telefonszáma szerepelt, akit miután felhívtunk azt mondta, hogy nem is járt aznap a környéken - viszont kézbesítettként van megjelölve a csomag.
Ezt be is panaszoltuk náluk, erre azt írta a back office-uk, hogy ezt valaki átvette, és csatoltak is egy screenshotot egy olvashatatlan szignóval.
Emellett még azt mondták, hogy nekik felelősségük csak a feladó felé van, és ha nem mi vettük át, akkor elveszettként fogják kezelni (ezt nem tudtam értelmezni, ilyenkor ki téríti meg a minket ért kárt? Ők az eladónak, az eladó pedig nekünk?)Szóval jelenleg még lesz pár kör e-mailezés velük (akik ezt intézik, azoknak az ügyfélszolgálat szerint nincs telefonszámuk, csak e-mailben lehet velük kommunikálni, hát lol
) , reméljük, hogy vagy a csomag kerül elő, vagy az árát kapjuk vissza (akár tőlük, akár a feladótól).
Amit nem értek, hogy ha ismert volt a telefonszámunk, akkor abban az esetben, mikor állítólag kikézbesítették, miért nem tudtak felhívni minket? Illetve nem tudják, hogy melyik futár vitte ki és milyen címre?
-
#03556352
törölt tag
Sziasztok!
Még múlthéten a Jófogás Háztól-Házig szolgáltatásával feladtam egy 50.000 Ft értékű csomagot, amit hétfőn sikeresen kézbesítettek. A pénzt már elvileg szerdán elutalták nekem, de nem jött semmi. Ugye az utalásokat nem a Jófogás, hanem a GLS futárszolgálat intézi. Írtam nekik e-mailt, hogy egyeztessük a bankszámlaszámot, hogy jó bankszámlaszámra utalták -e, a bankszámlaszám jó, egyezik, a pénz viszont hozzám nem érkezett meg még ma sem, és az utalás óta eltelt 4 munkanap.
Mi lehet a gond szerintetek? Mit kéne tennem?
Köszönöm.
-
Sanyi52
tag
Sziasztok! A Royal Sprint-től várok holnap csomagot. A csomagszámot még nem kaptam meg. Állítólag 8 és 16 óra között fog érkezni. Elég nagy intervallum.
Aki mostanában rendelt, tapasztalatát kérném, hogy szólnak-e előtte telefonon? -
Edorn
senior tag
FoxPost automatából automatába küldés esetén a kazettát viszik át egyik helyről a másikra?
Azért kérdezem, mert egy terméket küldenék az eredeti kartondobozában, ami viszont nem egyszínű, hanem termékfotók, meg logok vannak rajta és olyan kevés csomagolóanyag van itthon, hogy baromi körülményes lenne bevonnom egyszínű papírral, amit pl a posta elvár... FoxPost-nál számít ez?
-
Predator2
addikt
Helló
Urak van még esély, hogy ezt megkapom? [link]
Először nem kézbesítettek, (rájuk vártunk, de nem jöttek végül)
Másnap hívtak, hogy hozzák a cuccot, de nem voltam otthon, így nem tudtam átvenni.Lesz 3. próbálkozás, vagy esélytelen?
Üdv
-
Greentea
senior tag
válasz
bLaCkDoGoNe #74 üzenetére
Nekem most Németországban ingáztatják a csomagomat Frankfurt és Nürnberg között már jó pár napja
Kiváncsi leszek...
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Az itthoni divízió kritikán aluli, idiótákból álló tróger társaság. Jó náhány csomagom volt már rajtuk keresztül, egyetlen egy (nem viccelek!) esetben sem sikerült normálisan, időben, probléma nélkül kézbesíteni azt. Mindig nekem kellett telefonálgatni, 15-20 perceket várva az ügyfélszolgálatra.
Volt olyan, hogy teljesen fals címre vitték (az egyébként helyesen címkézett) csomagot, vagy napokat utaztatták ide-oda (a csomagkövető szerint reggel felvették, este visszavitték anélkül, hogy kézbesítették volna).
A legutolsó csomagommal pl. egy hétig játszották ezt (egyébként január 2-án adták fel Angliában):
Hitvány, tróger banda.
-
hhenry
őstag
Rendeltem amazonról dhl hozta a csomagot oda adta a csávó a szomszédnak a csomagot mert,hogy ő nem vár meg nem értesitetek előre.Jelezve lett a dhl-nek és emeberünk fegyelmit kapott.
-
hhenry
őstag
Sziasztok! Express One milyen?
-
_Balee_
aktív tag
UPS-sel mik a tapasztalatok?
Az Apple-től rendeltem egy iPad Pro-t. Express kiszállítással UPS-sel küldik, elvileg a mai napon kellett volna megjönnie. Az UPS rendszerében továbbra is az látható, hogy a mai napon kiszállítják. Elvileg 7-ig szállítanak. Hát gondolom nem sok esély van arra, hogy ma megjön. Szerintem az a legnagyobb gond, hogy munkahelyre kértem a kiszállítást, a kaputelefonon értelemszerűen nincs kint a nevem. Persze megadtam, hogy hivatali épületről van szó. Elvileg az UPS-ses futár nem hívja az embert, és ha nem tudja azonosítani a címet, simán visszaviszi a csomagot. Ha ez tényleg így van, kurva szar egy cég.
-
Batib
őstag
Szerintetek most szombaton dolgozik a GLS? Lesz esetleg kiszállítás?
-
Mauzes
addikt
Sziasztok!
Cégünk várt egy csomagot a GLS-től, ezért ma reggel megnéztem a csomagszámot, hogy áll a dolog. A csomagkövetés szerint tegnap délután kézbesítették a csomagot, de mi nem vettünk át ilyet.
Több körben egyeztettem a GLS ügyfélszolgálattal és a portaszolgálattal is, ezek derültek
- Az ügyfélszolgálat beszélt a futárral, szerinte rendben leszállította a csomagot és át is vette tőle egy Jóska Zoltán nevű személy. A címzettnél csak cégnév szerepelt, személynév nem.
- Ilyen személy nem dolgozik sem a cégünknél, sem az épületben található többi irodában.
- Az épület kamera rendszerével visszakerestük a felvételeket, és ez igazolja, hogy ilyen méretű csomagot (21,3 kg súlyú, kb. 80x80x80 cm-es nagyméretű doboz) nem hozott a futár az épületbe és nem adott át se a címzettnek, se az épületen belül más irodának.
- Ugyanez a futár 18 perccel korábban egy másik kisméretű csomagot valóban kézbesített a cégünknek, amelyet rendben át is vettünk. De a későbbi csomag átadás ugyanerre a címre ugyanazon futár által nem történt meg.
Ilyenkor szerintetek mit lehet tenni?
Ha nincs személy megadva címzettként, akkor a futár bárkinek odaadhatja, majd később arra hivatkozik, hogy tőle rendben átvették?
Nem gyanús, hogy a futár ugyanabban a körben ugyanarra a címre 18 perc különbséggel kézbesít? Ennek mégis mi lenne a racionális oka?A legszarabb, hogy nem csak nagyértékű a csomag, de még sürgős is lett volna.
-
LÁZ
addikt
üdv, GLS-nél nincs vkinek értelmes kapcsolata?
sikerült az idiótáknak rossz embernek, rossz városba, rossz címre kézbesíteniük, és a hivatalos panaszkezelés max 30nap, erre a valós címzettnek se ideje, se energiája, úgyhogy jó lenne vhogy gyorsítani az ügymeneten
-
Heavyrain
őstag
Express One tapasztalat
Kaptam emailt, hogy ma 8:00 és 17:00 között ki fogják szállítani a csomagomat.
16:55-kor felhívtam a futárt, hogy mi a helyzet, azt mondta, hogy ma még kihozza. Megkértem, hogy ezt 20:00-ig tegye már meg és előtte csörgessen meg.
19:21-kor beírta a rendszerükbe, hogy "a címzett nem elérhető, nem tartózkodik a címen", mindezt úgy, hogy nem is hívott fel és be sem csöngetett. (szerintem el sem jött a címre).Értem én, hogy esetleg túl sok csomagja volt/lejárt a munkaideje, de akkor legalább tájékoztathatna erről. Nem kell kamuzni arról, hogy megpróbálta kihozni.
-
neo-geo
senior tag
Sziasztok. UPS-el van egy nem kicsi problémám. Egy ismerős vett nekem kintről egy Oakley szemüveget (opti.fashion.net) oldalról, egy olyan címre amin 07-18 óráig van mindig valaki. A probléma, már a harmadik napja nem kapom meg a csomagot, de a futár nem volt, nem hívott, és semmiféle cetlit nem hagyott, hogy ott járt volna. Ma hívtam kétszer is az ügyfélszolgálatot, és minden adat egyezik, és mondták ma meg fogom kapni a csomagot. Természetesen ma sem jött meg! Azt mondták, ilyenkor 5 napig tárolják, és utána visszaküldik a feladónak, vagy elmegyek érte a UPS Vecsési telephelyére. Na de ne Én mennyek már azért, amiért Én fizettem, hogy szállítsák le! Mit tudok tenni, hova lehet ilyenkor fordulni, mert nem az ügyfélszolgálatossal akarok ordibálni, mert Ő semmiről nem tehet. Előre is köszönöm, ha valaki tudna segíteni.
-
Fitzgerald
veterán
"Pannon XP" nevű noname futárcég ma vizsgázik nálam. Elvileg a kiszállítás napján sms-ben értesítenek annak várható időponjáról, és ha előző nap feladták a csomagot, akkor köv. munkanap délután 5.-ig kézbesítik azt.
Bár sms-t nem kaptam, a csomagot tegnap feladták, látom a rendszerükben is a tracking alapján, úgyhogy van még egészen pontosan 3 órájuk és 42 percük, hogy a kezemben legyen. Ha ez nem történik meg, a csomagot nem veszem át, a terméket megrendelem máshonnan, a webshop meg majd elgondolkozhat rajta, hogy érdemes-e a továbbiakban is szar futárral szállíttatni. Mármint ehhez én egymagam kevés vagyok, de remélem nem csak én vagyok így ezzel a dologgal, és elég nem időben kézbesített csonagjuk lesz ahhoz, hogy átgondolják az egész szitut.
Amennyiben így alakul a dolog, nem akarok én rosszat senkinek.
Drukkolok a Pannon XP-nek. -
Gyuszi83
tag
Sziasztok ! Venni szeretnék egy elektromos kerékpárt ( robogó ) jófogásról, de csak futárral tudnám megoldani a szállítását. Tudnátok esetleg olyan futárt ajánlani aki elszállítja nekem ?
Adatai: KERÉKPÁR MÉRETE 1680 × 460 × 860 mm
ÖNSÚLY (NETTÓ/BRUTTÓ) – KG 78kg
Köszönöm ! -
SigmaW
tag
Sziasztok, FOXPOST cégről írnék.. Pénteken lett feladva a csomagom egy autómatánál, úgy gondoltam, hétfőn ideér, mivel minden szolgáltató törekszik hétvégén is a címhez legközelebbi csomag depóba elküldeni a feladott cuccot, nos náluk ez nem így történik, ugyanis hétvégén semmiféle csomagmozgás nincs még raktárak között sem, nem csüggedtem, vártam kedden.. ..nem jött, semmi infó a csomagról, majd kedd este küldenek egy követési számot, péntek óta az első info amit kapok a feladott csomagról a cégtől, szerdán reggel jött az sms hogy csomagom érkezik, hívom a futárt azonnal a megadott számon, az a válasz fogad hogy ő már volt itt, és hogy majd másnap reggel tudja már csak kézbesíteni, kérdeztem hol végez nap végén oda megyek a csomagér, a futár fenhangon közli hogy minek az, úgyis jön erre holnap, ügyfélszolgálatot nem tudom hívni, mert nincs nekik telefonszám amin el lehet érni a céget, vagy ha van akkor az egy gombnyomkodós gép, csak facebookon lehet velük kommunikálni, a futár azóta fel sem veszi nekem a telefont, SENKINEK nem ajánlom ezt a link szar céget, ezek után a DPD/GLS/MPL egy álom, persze ha tovább akadékoskodom velük szerintem még a csomagomat is szétcseszik, megjegyzem hogy angliából/németországból is 4 nap alatt ideért csomagom, náluk ez a 6. napon fog sikerülni előreláthatólag.... VICC!
-
Imilenni
addikt
Sziasztok!
Egyszer használtam a DPD szolgáltatását, minden rendben volt.
Sajnos múlthét pénteken a DPD-vel adtak fel nekem csomagot, amit délben vett fel onnan a futár Pécsett. Érdekes, mert 7 órába telt a futárnak ugyaban a városban leadni a csomagját a központba.
Ugyebár ha 17:00ig felveszik a cuccot/feladod a csomagot valószínű hogy másnap már megkapod. (mindig!! Évek óta bármilyen futár céggel ideértek a dolgok másnap (munkanap))
Szóval a lényeg hogy a közelemben van az itteni kiszállító depo, gondoltam ha ki nem is hozzák ma, legalább oda beérkezik. Hát nem!
Most jött az e-mail hogy még oda se ért! (Telefonon nem értem el őket egész nap)
Most komolyan itt tartunk 2018-ban?
Persze nem garantáltan másnapra ér ide, de legalább a depoba beérhetett volna. Bár ha városon belül is 7 órába telt..akkor az évben nem ér ide. -
leslien
nagyúr
skacok. vkinek van info h a GLS szállít szombaton?
-
-
Black Friday keretein belül rendeltem valamit mert épp aprópénzért osztogatták. Tegnap jön az e-mail miszerint mai napot kézbesítik. Öröm boldogság!
Egész nap itthon ülök de semmi. Ránézek az e-mail fiókomra és tádámmm:Se egy telefon se egy dudálás az utcán, semmi. Tehát teljesen biztos vagyok benne, hogy nem járt itt a futárjuk ja és értesítőt sem hagyott (GLS-es fickó ilyenkor be szokott dobni egy sablon papírt erről a postaládába). Mit mondjak, rohadt boldog vagyok, hogy potyára baszarintottam itthon a rezet egész nap, főleg azután, hogy a BestByte oldalán megláttam ezt.
Lefordítom: a fillér.khm.szó cég megkeresi a leg-legolcsóbb futárszolgálatot majd kiköti, hogy nem vállal felelősséget a szállításért. Ez milyen már.
mod:
Majd még eldöntöm átveszem-e vagy sem.
-
maci1234
tag
Tegnap ott hagytam abba, hogy: "A csomagom tehát már úton van vissza a feladónak." Ám a történetnek nem lett vége, hiszan ma kénytelen voltam az alábbi levelet írni a DPD-nek: "T. DPD! Látom marhára sietnek a válasszal, mert ezzel is védik a szándékosan NEM KÉZBESÍTŐ futárjukat. Pedig higgyék el, minden úgy történt ahogy leírtam. a csomag már visszament a feladóhoz, és most jön a poén: Szerencsére az eladót MÁR ELŐTTE ÉRTESÍTETTEM, hogy átvételkor (visszavételkor) jól nézze meg a csomagot, hisz megismeri majd, mert az én FUTÁRNAK ALKALMATLAN hazudós DPD-sem mindenre képes. A jóslatom bekövetkezett, mert valaki, (lehet, hogy Ő, talán szándékosan) a nekem szánt csomagot TERMÉSZETESEN összetörte. "
-
-
maci1234
tag
Üdv...DPD-től soha semmit, avagy tapasztalataim a DPDvel!
Egy pénteki napon vitte el a csomagom az eladótól, s azt gondoltam, hogy hétfőn kiszállítja. Azért csak gondoltam, mert erről hétfőn reggel sms vagy email értesítést kellett volna küldeniük.Bár én nem tartozkodom otthon, mert dolgozom, viszont a feleségem otthon van és várta a futárt. Felhívott engem a futár hétfőn délelőtt, még a kézbesítési kísérlet előtt, de a munkám miatt nem voltam telefon közelbe. Az eredmény: nem fogadott hívás.A nem fogadott hívás hatására meg sem próbálta a feleségemnek átadni, hisz el sem jött a megadott címre.A nyomkövetés miatt valamit hazudnia kellett, ezért ezt írta be:"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről."
Azt gondoltam, hogy kedden újra megpróbálja és figyeltem a telefonom a munkahelyemen. Így is lett, felhívott és felelősségre vont, hogy tegnap, azaz hétfőn, "miért nem vettem fel a telefont". Amikor tájékoztattam, hogy az lenne a munkája, hogy a címre vigye el és nem az, hogy a kézbesítés előtt telefonáljon, de ha már megtette, akkor elmehetett volna a megadott címre, hiszen a feleségem állandóan otthon van és várja. Erre a telefonját kinyomta, majd a nyomkövetésnek ugyan azt hazudta, mint előző nap: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." Ezen a keddi napon természetesen megint nem jött a címre. Ekkor már tudtam, hogy szerdán sem fog. Az viszont igaz, hogy aljas és sunyi módon eljött a kapuig szerdán és gyorsan bedobott egy értesítőt a postaládába amitől 80 centiméterre van egy ablak, ahol akár be is szólhatott volna, ha már nem akart csengetni. A nyomkövetésnek ezután bemásolta az előző két nap hazugságát: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." A véletlen úgy hozta, hogy a feleségemnek is volt egy csomagja csütörtökre. Őt is felhívta, hogy "Egy óra mulva érkezik" Miután vele tudott telefonon beszélni, ezért valóban el is jött és érdekes betudott szólni, hogy megérkezett. Természetesen az én csomagom már nem hozta, sőt kijelentette, hogy az én nevemre soha ezután nem fog hozni semmit. A tanulság az, hogy ha telefonon a kézbesítés előtt nem ér el, akkor meg sem próbálja, csak behazudja a nyomkövetésnek a sablon szöveget s ha kérdőre vonom, hogy miért nem megy el a címre, akkor ne is reménykedjek, hogy kézbesít, pedig a fizetését azén futárkötségemből (is) kapja. A csomagom tehát már úton van vissza a feladónak. -
pc360
addikt
Új domainre került át az Easy Rider futárszolgálat, és függetlenedett is a cég, így végre be tudunk vezetni pár újítást. Tudom ajánlani, megbízható, korrekt kis csapat. Régi barátaim, az oldalt mi fejlesztettük hozzá. A tavalyi árakon dolgozik még pár hónapig.
-
Kékes525
félisten
-
Turist
tag
Hello, biztos megrendelted már de elmondom a tapasztalatomat.
A Szukits könyvkiadótól rendeltem, megjegyzéshez odaírtam hogy délután 4 után vagyok otthon.
A futár egy hétre rá délben felhív, hogy hozza a csomagot. Rövid eszmecsere után kiderült hogy biztosan nem tudja kihozni egyik nap sem, mert max 2-ig dolgozik.
E-mailt írtam az ügyfél szolgálatnak, a válasz az volt, hogy hiába van feltüntetve 08-17 órás szállítás. Van egy tervezett útvonal, az számít ennek az intervallumnak. Ha épp otthon vagyok mikor arra jár a futár megkapom. Ha nem akkor nem kapom meg.
Vissza is mondtam a csomagot, a reakció annyi volt hogy felhívtak és közölték hogy jobb lenne ha munkahelyre rendelném. Személyes véleményem: többet nem rendelek olyan helyről ahol ők szállítanak.A könyv kiadónak is írtam, de ők nem reagáltak semmit.
-
Kékes525
félisten
Erre valaki: [link]
-
Predator2
addikt
Helló
Melyik céggel tudnám legolcsóbban elszállíttatni egy műanyag lökhárítót?
165cm hosszú/54cm széles/ és 45cm magas. Kb 6-7kg.
Üdv
-
Kékes525
félisten
Erről tudnátok valamit mondani? TOF futárszolgálat Mennyire megbízhatóak? A ipon.hu írta, hogy velük szállítana. Mennyire biztonságos egy összeszerelt PC szállítása velük?
-
Bulp
csendes tag
válasz
Darth_Revan #41 üzenetére
Még nem használtam őket, de szerintem a partnerük megy a csomagért, nem maga a "fürgefutár", ők csak egy közvetítő cég.
Én az onlinefutar.hu-val adtam fel csomagot. GLS jött érte és vitte is ki Németországba. -
Férfiaklapja
újonc
Sziasztok. egyik ismerősöm mondja már végig próbálta a futárcégeket, és mindegyikkel gondja volt aztán megpróbálta a 24H futárcéget. Azóta is velük szállíttat, és minden okés Magyar futárcég nem az a multis embertelenség. És ez itt nem politika !!! mit hallottatok róluk? Állítólag karácsonykor is kivittek mindent én a ROJÁL lfutár helyett keresek, mert beégtem náluk. állítólag a 24H viszi a nagyobb csomagokat. A 30-tól 70 kiós pakkjaimmal mindenki elhajtott, vagy durván magas árat adott.
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Ha Fürgefutárral rendelek szállítást külföldre, akkor hoy működik a dolog?
A kívánt futárcég jön a csomagért vagy a Fürgefutár jön és majd ők adják át a futárnak ? -
viera
őstag
Sprinter futárcég sem ér semmit.Messze kerülni fogom őket,még le is beszélek mindenkit róla.Extreme Digital-tól rendeltem karácsonyra Lego-t a gyereknek december 8-án ők átadták a futárcégnek és a mai napig nem kaptam meg.Már át sem fogom venni mert ma megrendeltem máshonnan.Pedig az Extreme Digital ma már küldte az e-mailt,hogy írjak véleményt a rendelt termékről.
-
d@vee
őstag
-
-
d@vee
őstag
Lenne egy csomag, amit el szeretnék küldeni. még nem döntöttem, melyik futárszolgálat lenne a megfelelőbb. De eladó árú, a címzett utánvéttel veszi át.
Miután elért a csomag a címzetthez, aki kifizeti, én hogyan és mennyi idő alatt kapom meg az adott árú vételárát? Sem a GLS, sem a DPD oldalán nem találtam, vagy csak simán vaksi vagyok.
Valakinek van ebben tapasztalata? -
Kuruc2
senior tag
Számomra a magyar posta a legalja.
Most is 5.-ére igértek kiszállitast, és hetedike van, napokig ulnek szentgyörgyön a cuccon. Ha ma se jön meg akkor nem fizetek.
2016.10.04
17:01 Nyíregyházi Logisztikai ÜzemKüldemény információ:
Küldemény postai átvétele / Item accepted
2016.10.04
19:04 Nyíregyházi Logisztikai ÜzemKüldemény információ:
A küldemény továbbítás-, szállítás alatt
2016.10.06
07:30 Balatonszentgyörgyi Logisztikai ÜzemKüldemény információ:
A küldemény kézbesítés alatt
2016.10.06
08:05 Balatonszentgyörgyi Logisztikai ÜzemKüldemény információ:
A küldemény feldolgozás alatt
2016.10.06
19:38 Balatonszentgyörgyi Logisztikai ÜzemKüldemény információ:
A küldemény feldolgozás alatt
2016.10.06
19:49 Balatonszentgyörgyi Logisztikai ÜzemKüldemény információ:
A küldemény továbbítás-, szállítás alatt
2016.10.06
20:06 Balatonszentgyörgyi Logisztikai ÜzemKüldemény információ:
A küldemény továbbítás-, szállítás alattDe legutóbb is pl sz.rrá törték a különleges sörrendelésem.
-
Xantomas
őstag
Nah, negatív tapasztalat nekünk is meglett a DPD-vel.
Párom vett egy kicsi, 50l-es fagyasztót jófogásról, a volt tulaj vaterafutárral adta fele, elötte lefotózta a terméket, meg a csomaglást is.
A csomagot a munkahelyemre kértem, de nem tudtam akkor ottlenni, mikor átvették a kolegák, és persze mikor meglátták, hogy milyen állapotban van, csak röhögve átvették (eleve ezt nem kellett volna)A csomagolása katasztrofális állapotban volt, rajta lábnyomok, és minden sarka sérült volt. A fagyasztó burkolati lemezei össze vissza hajlottak, a sarkai behorpadtak, szegecsek kitörtek, a radiátor elhajlott, a csöve elrepedt, a gáz ezáltal kiszökött belőle. Kb totál károsra törték.
Miután több sarka is sérült, és a csomagolásán is lábnyomok voltak, valószínű, hogy fellépőnek használták, dobálták.
Telefonos ügyfélszolgálátot hívva elhajtottak minket, és a feladót is, emailre nem válaszoltak. Kiváncsi vagyok, hogy mi lesz ezzel.
Amire hivatkoztak: A terméket az ÁSZF szerint úgy kell becsomagolni, hogy 80cm-es esést kibírjon. WTF? a gyári csomagolás nem ilyen. -
Gyuszi83
tag
Sziasztok !
Ha DPD-t rendelek utánvétellel, akkor a csomag szállítást nekem kell kifizetni mikor elviszi a csomagot vagy a vevő fizeti ki azt is mikor átveszi a csomagot a vétel árral egyben ?
-
csaszi72
senior tag
GLS, három napja rendeltem, ma már reggel (08) óta kocsin van a csomagom. Sofőr számát megadta a depo, sofőr bac__a felvenni a telefont. (el kell mennem itthonról, késő este érek haza)
Kűldtem SMS-t, hogy oda megyek hozzá ahol van.
Válasz nincs.
90km-ről jön a csomag.
Posta se hozza később.
Csak éppen fele annyiért.
Soha Többet Futárcég! -
590227
aktív tag
A DPD egy aljas cég,rengeteg panasz van rájuk.A háznál felvett csomagunkat nem hajlandók kiszállítani a címzetnek,arra hivatkozva,hogy nincs megfelelő kiszállító autójuk.3 napi panasz után visszaszállítanák a gépet,mert folyik belőle az olaj.Gyárilag semmilyen olaj sincs a treking gépben.Vaterafutárként kerültünk velük kapcsolatba.
-
t3tv3s
tag
Tavaly vettem készüléket amit GLS hozott ki. Korrekt volt a feladó illetve a futár cég is, mert nem ültek a rendelésemen. Hétfőn késő du-n rendeltem másnap de-t már a kezemben volt.
-
guftabi96
addikt
Na, a DPD-vel én is megjártam.
Eddig nem volt velük problémám, elvétve két esetet, de ott nem a csomaggal volt probléma, hanem az idővel (egyszer, miután egész nap vártam, este (8-kor telefonált, hogy mindjárt itt van, a másik alkalomnál meg hívott, hogy még délelőtt 10 előtt ideér (ez kb 9:20 körül volt), de végül fél 5 lett belőle).Most viszont feladtam egy számítógépházat. Már a gyári csomagolása is elég jó, egy normálisan kezelt csomagnál bőven elégnek kellene lennie, de én azért még kibéleltem újságpapírral, stb.
De csak sikerült valamit alkotniuk vele, mert a ház oldalán apró horpadás nyom van.. -
Predator2
addikt
Helló
GLS-nek hogyan tudnék jelezni, hogy mégse akkor hozzák a csomagot amikor bejelöltem, hanem egy nappal utána? Elszámoltam magam és pont nem lesz itthon senki aki átvehetné!
THX
-
Sziasztok!
Szlovakiaba szeretnek visszakuldeni a egy csomagot, melyik a legolcsobb futar innen magyarorszagrol?
-
Gyb001
senior tag
Üdv. Az mpl csomagját át kell vennem mindenképpen?
Most jött egy sms hogy holnap hoznak valamit 40 000 ft ért. De én nem redeltem semmit.esetleg ki lehet valamit deríteni a csomagszám alapján?
PBTN900XXXXXX -
viega1
csendes tag
válasz
atomanti19 #23 üzenetére
Nemtudom, hogy van ennyi negatív tapasztalat a DPD-vel én a mai napig használom őket rendszeresen. 2009-2011 közt kb 2000 db csomagot küldtem németországba telefonokat/laptopokat, soha nem volt semmi probléma velük. Magyarországon kb 100 csomag az is hibamentesen. Szlovéniába volt egy csomag ami 2 nappal később ért oda.
Soha nemveszett el semmi, soha nemtört össze semmi. Nekem csak pozitív tapasztalataim vannak.
TNT szerintem is nagyon jó.
DHL az utóbbi időben olyan mint bankok közt az OTP minden szarért amiért lehet pénzt gombolnak le rólad.
-
atomanti19
aktív tag
Sziasztok!
Aprón adtam el egy tabletet, 10k ért. Vevö írt előre utalt, külön kérte hogy dpd vaterafutár 890ft kell neki.
Leirtam hogy nem szoktam veluk csomagotkuldeni de legyen. Becsomagolom 1 nap kesessel atveszi a futár (egy akasztani való tejfeles szájú bunkó szöke kis pondró). Megérkezik csüt du. a csomag, ír a vevő hogy szarrá van törve a tablet. Természetesen az első dolga az volt hogy kéri vissza a pénzét stb..
Mit csináljak szerintetek? Rohadtul nem en karositottam meg. Segítek neki a DPD vel de ugysem fizetnek karteritest mert nincs fotom a csomagrol illetve nem bontotta ki futár előtt.
?!?
?????
-
animatrix11
őstag
Üdv
Ezeket a nyomi DHL-t ismeri valaki, külföldről rendelt árút mindig a gls hozta, meg is van a száma, tudja mikor vagyok otthon, felhív, egyeztetünk, DHL hagy értesítőt, felhívni csak a céget lehet, akik nem adják ki a futár számát és totál értetlenek
-
Feketelaszlo
senior tag
Úgy látom mást is szivatott a DPD, most én is velük harcolok, hogy legyenek szívesek kihozni a csomagom, ami sokezer kilométerről jött, mert nincs kedvem kifizetni megint a feladási költséget.
De ha már van ilyen topic, akkor az eddigi tapasztalataim:
TNT: Nemzetköziben legjobb. Pár éve volt, hogy délután Párizs külvárosában feladtak nekem egy csomagot, másnap délelőtt már itt volt, az ezer lelkes Heves megyei kistelepülésen. Igaz, ahogy néztem nem is a legolcsóbb szolgáltatást kérte a feladó, de azért ez a logisztika eléggé lenyűgözött. Még a címet is egészen eltalálta a futár.
MPL: Mivel a futár ismeri a környéket, meg már minket is úgy-ahogy, ezért velük nem szokott gond lenni, általában időben is jönnek, meg a többi postai szolgáltatással is pozitívak a tapasztalataim.
UPS: Szintén egy a jobbak közül, gyorsak, tőlük is főleg nemzetközi csomagokat kapok, s nagyon jól átlátható a csomagkövetési rendszerük.
GLS: Anno nagyon sokat jártak felénk, 4-5 éve viszont elkezdtek kimaradozni, akkortájt eléggé leromlott a szolgáltatás minősége, sokan szidták őket mindenfelé. Most, hogy a Jófogás futárt is ők csinálják (20-30 kilós csomagokat is ingyen hoznak) viszont újra jönnek. A régi futárok megtalálták a házat, a mai srácok viszont már csak bepötyögik a GPS-be a címet, az meg hülyeséget dob ki nekik, de legalább idetelefonálnak mindig negyedórával előtte és ki tudok menni eléjük az utcára.
Sprinter: Na őket kerülöm, mióta dolgom volt velük. Kicsit a mostani DPD-s kálváriámra emlékeztet. Kétszer jöttek, mindkétszer rossz címre, de végül szerencsére sikerült rábeszélni őket, hogy ugyan ne szivassanak már, itthon voltam és nem jött senki. Azért mondhatni vevő-centrikus volt a futár (vagy csak a lelkére beszéltek, hogy ne mondjon csúnyát a kuncsaftnak). Elég sok mindent elmond a cégről, hogy egy alsó hangon is 20 éves rozsdás Transporterrel jöttek (olyan putri volt a raktérben, hogy a csomagom ragadt a kosztól!), de máshol láttam már Suzuki Swifttel szállítani is őket. Olcsók és ezért sok feladó választja őket, a címzettek "örömére".
DHL: Párszor jöttek ők is, de annyira nem ragadt meg bennem róluk semmi (tipikus német cég: nem túl emlékezetes). -
VIBO
őstag
Sziasztok
Bp-rol Nyíregyházára kuldenék kb 25 kilós csomagot. Hétfőre oda kell hogy érjen. Mit javasoltok?
-
csampei
senior tag
+1 a DPD mármint hogy az egyik legszarabb amivel volt szerencsétlenségem találkozni! a Telefonos egyeztetést egyszerűen nem ismerik,vagy ha igen akkor felárral (állítólag)! A mai világban kissé nevetséges hogy valakit arra kötelezzenek hogy "8:00-18:00-ig" otthon b@ssza rezet,még ha nem dolgozok akkor sem,hátha még melózik! Két nap alatt kétszer beszéltem a diszpécserükkel hogy egy k@rva telefont engedjenek már el kézbesítés előtt manapság ez sem egy nagy kérés,főleg céges telefonról. Persze magyarázkodás elzárkózás,vagyis magasról sz@rnak az ügyfélre! Odáig jutottam hogy mikor ezt a kommentet írom elég jelentős anyagi kár,de még nagyobb nem anyagi kár ért! Úgyhogy mivel nincs mit veszteni marad a polgári per (tapasztalat hogy a fogyasztóvédelem is sz@rik rájuk,meg egyébként is minden bejelentésre,csak ha már mondjuk média ügy van belőle,róluk is ennyit...)! A poén az egészbe hogy bármely nagyobb vagy kisebb futárcég zokszó nélkül rám csörög hogy itt járok a környéken otthon vagy vagy hova vigyem,a GLS,DHL,MPL,Royal Sprint,Trans-O-Flex,stb a DPD az nem! Hát mi a f@szt gondol magáról ez a szájbab@szott cég????? Mivel mi is egy cég vagyunk így most kurva jó emberbe "álltak bele"!!!
Összegzés aki csak teheti kerülje őket nagyon nagyívbe,mert egy kalap sz@rt nem ér az egész cég! Flegma lekezelő,diszpécser központ átlag 20 perc fél óra várakozás idő,hivatkozások,magyarázkodások kibúvók keresése,de a megoldásra nem törekednek!
Vásárlásaink,beszerzéseink 90%-ban az interneten történnek,van tapasztalat bőven,de ennyire rossz még nem volt,de nem is lesz többet!
-
Dani3457
tag
Üdv
az lenne a kérdésem melyik a legjobb belföldi futár cég, mert postázni szeretnék egy komplett gépet , és annak azt alkatrészeik dobozait.
-
maci1234
tag
Üdv.
Korábban ezt olvastam:
"Futárszolgálat általi küldés esetén van lehetőség rá, hogy kibontsam és megnézzem a csomagot aztán hogyha mindent rendben találok utána fizessek? Ha pedig nem, abban az esetben visszaküldjem?
Ha igen, akkor ez mindegyik cégnél lehetséges?"Szeretném kérdezni, hogy ezzel kapcsolatban hol találok valamilyen jogszabályi előírást????
-
Edorn
senior tag
Ha szabad, figyelmetekbe ajánlanám az alábbi futárcéget, hátha felkelti valaki érdeklődését:
http://bolthely-futar.hu/Amit kiemelnék:
- Rugalmasság
- Külön figyelem a törékeny csomagokkal kapcsolatban
- Nagy/nehéz dolgok szállítása
- Címenként és nem csomagonként megy a számlázás (azaz akárhány dobozban lehet a cucc, az összsúly számít) -
INMOTEP
őstag
Üdv mindenki ,valaki tudna mondani egy normális futárcéget akivel eltudnék küldeni Videkről -Vidékre 1 garnitúra Alufelnit gumival együtt ? A DPD vel 4 csomagban menne ez el mivel kötve van csomagmérethez....Igy kb 4400 Ft bol kijönne ami nemis rossz .De nem szeretnék 4 csomagot feladni ,ha van rá lehetőség legalább 2 csomagból szeretném megoldani ,valaki tud ilyet ?
-
#31600896
törölt tag
A DPD-t én sem ajánlom senkinek sem, inkább gyalog hozom el a csomagot komolyan mondom... egy pöpec hifitornyot törtek össze a bénák...majd nem akarták elismerni és próbáltak lerázni.
-
rayoliviero
veterán
A DPD futárcéget senkinek nem ajánlom, a legrosszabb, amivel idáig találkoztam!!!
-
Zetta
csendes tag
Sziasztok!
Ajánlanátok futár céget ? Egy "könyv méretű" csomagot kellene eljuttatni Pestről Hajdúszoboszlóra, de úgy hogy, délután kapom meg a csomagot, és másnap reggelre ott kellene már lennie.
Köszi!
-
il_v
csendes tag
Köszönöm a válaszotokat. Elsősorban azért érdekelt, mert hogyha valakitől egy műszaki cikket veszek és nem olyan az állapota, amilyennek az illető beállította, vagy pedig nem olyan mint a képeken akkor ha módomban áll nem fizetem ki és visszaküldöm. Másodsorban pedig, igen hogy épségben kiszállítsák...
Szóval mindkét esetben megtagadhatom a fizetést és visszaküldhetem, oda ahonnan jött?
-
somé
őstag
Sőt, kötelessége a címzettnek kibontani fizetés előtt, csak ezt nem szeretik hangoztatni.
Minden cég csak addig jó, amíg nem sérül valami, utána mossák kezeiket. Érdemes elolvasni a cégek ÁSZF dokumentumait erre vonatkozóan.Én esetemben, bár időben jeleztem a dolgot, sőt,- mint írtam - 7 napon belül (csomagoláson nem látszott semmi), "A külsőleg fel nem ismerhető károkat a DPD-nek a kiszállítást követő 7 napon belül írásban kell jelezni.", mégis elhárítják a felelősséget, olyan banális indokkal, hogy a nem sérült csomagolásról nem készült fotó
Most ott tartok, hogy a cég ügyvezetőivel (kettő!) levelezek, eddig csak ígértet kaptam, de az első levelem óta is eltelt már 1 hónap.....
Békéltető Testület megkeresését fontolgatom.
-
qdak
addikt
Van, nekem laptopot anya vette att nem ert hozza, gyerek mondta neki h bontsa ki, majd be is kapcsolta!
GLS nek adok 5/5 ot nagyon sok csomi jott toluk, mind rendben, telen a legnagyobb hoban is ide ert.
Amugy postaval sincs gondom, kuldeni azt hasznalom, nem volt panasz vissza, sztem nekik is jar az 5/5
Biztos volt mas ceg is mert eloszeretettel rendelek hazhoz, sokszor ha belekalkulalod az uzemanyag+ido+pakolas szivas+nalam utanfuto keres ha nagyobb dologrol van szo, olcsobban jossz ki. -
il_v
csendes tag
Futárszolgálat általi küldés esetén van lehetőség rá, hogy kibontsam és megnézzem a csomagot aztán hogyha mindent rendben találok utána fizessek? Ha pedig nem, abban az esetben visszaküldjem?
Ha igen, akkor ez mindegyik cégnél lehetséges?
-
somé
őstag
DPD-s sztori következik:
Az elmúlt hónapban csomago(ka)t (hangfalpár, 21 kg/db) küldtem a DPD futárcég által Olaszországba, viszont az erős sérülést szenvedett, az átvétel másnapján reggel, a címzett küldte a fotókat és a kárigényt. Csomagolásról annyit, hogy sok-sok év tapasztalata áll mögöttem, tehát maximális, kifejezetten nagy figyelmet fordítottam az élekre, sarkakra, összesen 3 óráig tartott a 2 db csomagolása). Csomagolás előtt, közben és a kész csomagokat is fotóztam, mindezt és a megkapott fotókat a sérülésekről kérésre csatoltam a panaszbejelentéshez. Sérülések: sarkak leverődve, egy helyen pedig berepedt a fa. A hangszórót kivéve a vasmag hátuljáról leesve a felirat tábla, a központosításnak is annyi. Használhatatlan lett. Ilyen sérülések csak nagy külső és többszöri behatástól keletkezhetnek, ami a csomagoláson nem feltétlenül kell, hogy látszódjon.
Erre, és arra hivatkozva, hogy a futár előtt nem bontotta azonnal és nem készült jegyzőkönyv, a kárigényem nem jogos.Minek van biztosítva a csomag 520-euróig minden csomag esetében, ha mégis úgy bánnak velük, mint a ronggyal, miért nincs külön "törékeny" opció sérülékeny(ebb) csomagra? (Feladáskor ezt kérdeztem, de biztosított az átvevő (csomagpontra vittem személyesen), hogy a csomagokkal finoman bánnak. Ezen kívül a vevőnek nem kötelessége egy kapott csomagot azonnal kibontani (vagy mégis?), átvizsgálni egy türelmetlen futár előtt, mi van akkor, ha nem is ő veszi át, mondjuk egy női családtag, gyerek, mert ő nincs is otthon, hozzátéve, hogy -mint olvastam-, nem értesítik a címzettet kiszállítás előtt, vagy ha igen, adott időben mégsem jön a futár.
Az ügyintézővel többször szerettem volna beszélni telefonon, nem tudom elérni, egyszerűen nem kapcsolják, hivatkozva, hogy majd visszahív. Nem hívott. A levelezés átment meddő vitába.
Amit utólag vettem észre, a szállítólevélre a következő van írva:
"A külsőleg fel nem ismerhető károkat a DPD-nek a kiszállítást követő 7 napon belül írásban kell jelezni". Gondoltam én naív, mégis van valami lehetőségem a kárigényre, hát csalódnom kellett....:Erre rákérdezve, ez alatt mit értsek pontosan, ezt a választ kaptam. "Az Ön által megküldött képek a küldemények kiszállítási állapotát tükrözik." valamint: "Kérem, legyen kedves egyeztetni a címzettel és visszajelezni felénk, hogy a küldemények kiszállítás utáni csomagolásáról tudnak e képet küldeni részünkre..". De minek?? Átvételkor/után nem történt csomag fotózás tudomásom szerint, ki vagy mi, vagy hol van az előírva, hogy a címzett ezt egyáltalán megtegye?
Tehát ott tartunk, hogy olyat kérnek, ami eleve nem is volt, tehát mindegy, hogy sérült volt-e a csomagolás vagy nem, nekik erről szerezzek képeket. Ez nem más mint mellébeszélés, ha van sapka azért, ha nincs sapka, azért verik meg a nyulat. Egyszerűen abszurdum.
(Azt még ide hozzátenném, hogy az én csomagfeladásom előtti héten ismerősöm ugyancsak ezt a céget bízta meg külföldre csomagküldéssel, az egyik rendben megérkezett, a másik műszaki cikk erősen rongálódott. A címzett 10 nap után jelezte a problémát fotókat is küldte, a csomagolás szintén bombabiztos volt, ennek ellenére a sérüléseket látva az a következtetésünk, hogy, bár a csomagban 26 kg-os műszaki cikk volt, azzal bizonyára fociztak, vagy ha nem, erős emberek ezzel próbáltak célba dobni. Ennek kapcsán is panasz és kárigény beírása történt a céghez, de azonnal elhárították, mondván, hogy nem bizonyítható, hogy a sérülések a szállítás alatt keletkeztek. ÁSZF szerint a csomagot a futár elött kell kibontani és ha sérülés van, jegyzőkönyvezni. Na de kérem, erre mindig biztosan van lehetőség, ugye? Ismétlem, akkor mit jelent az, amint feljebb írtam: A külsőleg fel nem ismerhető károkat 7 napon belül írásban jelezni kell, igaz, ebben az esetben ez nem történt meg, mert későn jelzett a címzett.)
-
válasz
ricshard444 #1 üzenetére
Mint utólag kiderült kiszállították volna ha lett volna mit.
A futárlevél ki lett töltve neten keresztül, de ennyi, nem lett feladva csomag.
Gratulálok magamnak, hogy évek tapasztalatával is csőbe tudnak húzni.
-
Gondoltam nyitok egy ilyen topikot ahova az emberek leírhatják tapasztalataikat egy adott futárcégről és mondjuk osztályozhatják megelégedés szerint egy 5-s skálán.
Mindig mondják a rutinosabb emberek, hogy a futárok nem annyira megbízhatóak, mint mondjuk a posta, teszem azt 100ból 5-6 csomag elveszik, összetörik stb, míg a postánál ennél kissebb aránnyal dolgoznak.Nekem aktuális is ez a téma, mert hétfőn vettem egy telefont, kedden kihívta az eladó a UPS futárt, szerdán megkaptam a "futárlevelet", hogy követhetem. 24 órán keresztül nem változott az állapota.
A kalkulátoruk, meg a promo szövegük szerint másnapra itt kéne lennie a csomagnak, azaz tegnapra. Fel is hívtam őket még tegnap délután, hogy mi a helyzet a csomaggal.
Egy relatíve kedves férfi vette fel, aki segítőkésznek bizonyult, de újat nem igazán tudott mondani:
A csomag még nem érkezett be a központba (80km-s táv több, mint 24 óra alatt nem volt megjárható?)
Ha ma beérkezik estig akkor holnap valószínűleg kiszállítják Önhöz. Azt mondtam rendben van, várok hátha valóban így lesz és reggel azt fogom látni, hogy a csomag LEGALÁBB BEÉRKEZETT, de NEM..., még mindig nem érkezett be, én mint laikus a témában azt kérdezném, hogy:
Hol az istenben van a futár 2 napon keresztül, hogy nem érkezik a központba se, amikor már itt kéne lennie a csomagnak, nem, hogy a központban sincs még??!!
A napjaim ezért variálom át, és várom a készüléket, mert csak Én vagyok itthon, de ez nem kivitelezhető örökké.Fél kilós csomag, jó drága készülékkel, egyelőre eltéríthette a futárt egy meteor vagy el is veszthették a csomagom ( amitől szívbajt kapok, ha valóban
) mert egyszerűen semmit nem tudok a honlétéről!
Mi a tapasztalat ilyen téren a futárokkal? Létezhet, hogy ennyi idő alatt semmi nem történt és egy helyben áll a dolog vagy egyszerűen csak nem merik még megmondani, hogy elvesztették vagy nyugodjak meg megesik az ilyen, hogy lassan megy??
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- Mobil flották
- Projektor topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F (10 mag/16 szál) +RX 7800 XT 16GB GDDR6 +Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 7 8700F + Új RTX 5060 Ti + Új 16-32GB DDR5! GARANCIA/SZÁMLA!
- Razer Book 13 4K+ TOUCH I7 eladó
- HP 2x8 Gb DDR4 2666 Mhz RAM
- Félgép eladó/ Intel i9 9900 / Asus Prime Z390-A / 64GB DDR4 / 500GB Samsung 980 /
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B350 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Lenovo Legion Pro 7 16IRX9H INTEL I9-14900HX RTX 4080 bolti ára 1.35 mill ft
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest