Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • littlelion21

    addikt

    válasz Oliverda #4135 üzenetére

    Nos....akkor kezdeném azzal hogy egyáltalán nem a gyári/nem gyári csapatok jelenlétével vagy éppen hiányával van bajom. Hanem a folytonosság hiányával. Az általam említett csapatok már hosszú évek óta a F1 résztvevői, és a "törzsgárda" részét alkották. Ha a Williams szállt volna ki, azt is így sajnálnám - vagy még jobban.
    Töltelékcsapatok jönnek-mennek, ez törvényszerű.

    Most írhatnék oldalakat a sirámaimról, de szerintem érted miről beszélek.

    Valahol úgy érzem hogy nem csak a magam nevében beszélek, ha azt mondom hogy ez volt a F1 legsemmitmondóbb évada, amióta csak figyelemmel követem.
    Jövőre is hány /számomra/ érdeklődést kiváltó csapat marad?
    Mclaren, Ferrari, Williams, Renault, Sauber(?)
    A többit úgy szarom telibe, ahogy van.

    És a másik, amitől tartok, hogy "hála" a költségcsökkentésnek, az elkövetkező években tömegesen fognak ki- majd beszállni a különböző multicégek /csapatot vásárolva,átnevezve/, hogy aztán 1-2 év múlva dobbantsanak, közben "megrágva és kiköpve" néhány ígéretes tehetséget.

    Úgy nagyjából 90'-től tisztában vagyok az erőviszonyokkal, úgyhogy nekem feleslegesen hoztad fel mindezt.

    Mellesleg nem kötelező 300 milliót költeni - ahogy a példád is mutatja.

    Az pedig nagyon szép amit a Lotusról összeszedtél, csak azt kétlem hogy ennek az újnak bármi köze lenne a régi nagy eredményeket elért csapathoz. Bár ha nem így lesz, annak én örülnék a legjobban. :)

  • Oliverda

    félisten

    válasz Oliverda #4135 üzenetére

    Lejárt a mod idő.

    Lotus-Cosworth

    Egyéni címek:

    1968 Graham Hill (Team Lotus)
    1970 Jochen Rindt (Team Lotus)
    1972 Emerson Fittipaldi (Team Lotus)
    1978 Mario Andretti (Team Lotus)

    Konstruktőri címek:

    1968 Lotus
    1970 Lotus
    1972 Lotus
    1973 Lotus
    1978 Lotus

    Btw, a Williams is bezsebelt pár címet velük.

Aktív témák