Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Aktív témák

  • Oliverda

    félisten

    válasz littlelion21 #4137 üzenetére

    Mikor volt teljes folytonosság az F1-ben? Szerintem soha. Van/volt egy kemény mag és közben x évente 2-3 csapat kiszállt majd később a helyükre jöttek újak. A majd 60 év alatt közel 100 csapat fordult meg az F1-ben beleszámolva a jelenlegi csapatokat is.

    "Az általam említett csapatok már hosszú évek óta a F1 résztvevői, és a "törzsgárda" részét alkották."

    A Toyota 2002-ben jött a semmiből úgy hogy előtte közük nem volt az F1-hez, a BMW 2006-ig csak motorokat adott és a gyári Honda is csak 3 évig élt kb. Mindhárom gyártó azt hihette hogy pusztán pénzzel majd mindent elérnek. Szvsz a Toyota is sokkal jobban járt volna ha anno nem nulláról indul hanem mondjuk beszáll a Jordan csapatba mint motorszállító és később ha már jobban megy a szekér akkor megvehette volna a csapat x százalékát is. A BMW sem járt túl jól azzal hogy lelépett a Williams-től. Erre gondolok.

    Ergo nekem annyira nem fog hiányozni a Toyota sem mert túl sok mindent nem tudtak letenni az asztalra. A BMW-t egy kicsit hiányolni fogom mint motorszállítót.

    "Valahol úgy érzem hogy nem csak a magam nevében beszélek, ha azt mondom hogy ez volt a F1 legsemmitmondóbb évada, amióta csak figyelemmel követem."

    Ezzel egyetértek de szerintem ennek nem sok köze van a jelenlegi témához.

    Nyilván a csapat felépítésében nem sok köze lesz a régi Lotus-hoz de így 16 év szünet után ez érthető is.

    Ápropó ha már így kiszállt a Toyota kíváncsi vagyok hogy melyik újonc csapat fog majd lecsapni a Kölnben található gyárukra. Mindenesetre úgy fest hogy a Sauber így befér a 2010-es keretbe aminek viszont örülök. :))

    Petya25: Szerintem eladják a nevezési jogukat a Sauber-nek.

Aktív témák