Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- [K2]: AnyDesk átverés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- hcl: Mér' nem mér?
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
attiLANte
#30824
üzenetére
Egyebkent mivel a fordulatszammal exponencialisan nonek a tomegerok, amik pl a dugattyu hajtokar tomegenek fel-le oszcillalo mozgasabol fakadnak, lehet kisebb az erdeo tehelese a csak 12k rpm-n jaro kisebb ccm-s turbos motornak, mint a 18k-s revlimitu 1.5x akkora V8 szivoknak, mivel ezzel szemben a toltonyomas maximum is csak egyenesen aranyosan noveli az eredo terhelest.
Ezert kell a szivo motorokba konnyu es(!) egyben eros alkatresz is, mikozben a turbosba "csak" eros kell.Sot, pl probalj meg egy utcai atlag 1.6-s motort felcibalni 230-250LE-re, turbosban meg lehet a gyari bele is ehhez, szivoban mar az anyjat is kicserelted mindenfele herionaru tuningcuccokra a 230LE-hez is, nemhogy 250-hez, a turbosban meg max a dugokat a kisebb CR miatt a csapszeg felett kicsit alacsonyabbra, de vhol meg azt sem kell, mert nem tul magas CR-e amugy sem...
Na meg hogy utana mejik meg el tobbet, mennyire is maradt hasznalhato utcan is....
-
hobizoli
nagyúr
válasz
attiLANte
#30824
üzenetére
Azert lett V8 ennyi, mert sok alkatreszt lehetett hasznalni igy a 3.0 V10-bol. Mivel nagyjabol "levagtak" abbol ket hengert es keszen is volt. Nyilvan nem volt ennyire tokegyszeru, de nagyban megkonnyiti a fejlesztest, ami ido meg foleg penz-penz-penz. Es nem kis sufni 3 csapat is azert ment el, mert nem gyoztek ammoval.
Ezert sem ertem egy sor4 1.6 helyett ezt a V6 1.6-t, mert utcan kb semmibe nem lenne jo, draga, 1,5x annyi alaktreszbol all, sot, van amibol 2x annyi is kell bele, ket veztengo helyett 4, 1 hengerfejtomites helyett 2, ket szivo es kipuffsortomites, ami igaz vmivel kisebb, de akkoris. Csak ehhez lesz jo a szerszam, ami csinalja, ami az egy darab araban a szerszam arat nagyban megnoveli. Meg a V8 ~olyan hosszu blokk, mint a sor4, szoval annal kene legkevesbe attervezni az autot is, nyilvan at kell igy is, de egy V8->V6 valtasnal szerintem jobban at kell, mint V8->sor4-nel kellene, mar csak ezert is.
Az F1 meg ne a oskorszakrol szoljon konyorgom, hogy szivo motor, hol elunk, szatyorban?, amikor utcan mar evek ota nincs egy uj dizel sem turbo nelkul, meg egyre-masra jonnek az ujabb benzines turbok is ki.
Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Microsoft bedurvult, így a jövőben keményen odacsapnak a veszélyes drivereknek
- Redmi Note 14 5G - jól sikerült az alapmodell
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V130-15IKB: i5-7G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Hp, Dell gyári 65W USB-C Type-C töltők, tápegységek
- BESZÁMÍTÁS! GB B450 AORUS Elite R5 5600X 32GB DDR4 1TB SSD NITRO+ RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3360, 100% Akkumulátor
- Huawei Freebuds 6 fülhallgató
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

