Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#24851) #16741888


#16741888
törölt tag

Amúgy érdekes volt Hamilton feje a mérlegelésnél, meglátta az időket, röhögött egyet kínjában, csóválta a fejét majd kérdően a vettelre nézett... "Te meg miafaszt csináltál?" :D Nem volt abban a mosolyban olyan hogy csaltál vagy nem tisztességes, egyszerűen sportszerűen nem értette mi a fasz van. :)

Apropó 107%os szabály, ha valaki a Q1ben megpördül és sóderágy akkor vasárnap már nem is indulhat? Ez is egy érdekes színt vihet ebbe az évbe...

(#24852) Motion_Blur válasza #16741888 (#24851) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"Apropó 107%os szabály, ha valaki a Q1ben megpördül és sóderágy akkor vasárnap már nem is indulhat? Ez is egy érdekes színt vihet ebbe az évbe..."

Az FIA ilyenkor mérlegelhet..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24853) Krozoo válasza Thom! (#24846) üzenetére


Krozoo
csendes tag

Viszont Button idejéből kiindulva a Mclaren tartja a tavalyi tempoját. :K

(#24854) MPowerPH válasza Motion_Blur (#24840) üzenetére


MPowerPH
félisten

Áh, ez nagyon erős. Tavaly pont az RBR kiabált ez miatt. Idén meg megcsinálták ők, bosszúból. :DDD

Don't Tread On Me

(#24855) Thom! válasza Krozoo (#24853) üzenetére


Thom!
veterán

hát ja

(#24856) Frenky89


Frenky89
őstag

Hol nézitek Ti HD-ban/BBC-n?

(#24857) qfm


qfm
senior tag

Felkerült torrentre HD-ban az időmérő. Ha nem láttam volna reggel, azt hiszem leszedném és azt nézném inkább mint a magyart.

Na majd holnap a versenyt ha kibírom.

[ Szerkesztve ]

(#24858) [CS]Blade2 válasza #16741888 (#24851) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Ilyen nem lehet, mert nagyok az edzéseken bőven 107%-on belül vannak, ha pedig a Q1-ben nem érik el a 107%-ot kicsúszások miatt, vagy egyáltalán nem is mennek körbe, akkor is engedheti az fia, hogy rajthoz álljon a péntei idők miatt. Esőben hasonlóképp.

(#24859) Oliverda válasza Oliverda (#24848) üzenetére


Oliverda
félisten

Úgy látom a mester autójában is behalt a KERS. A kérdés továbbra is fennáll. :))

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#24860) D.Orion válasza Motion_Blur (#24840) üzenetére


D.Orion
veterán

Ez a kép kicsit durva. Szerintem itt a válasz arra, hogy miért tudja előbb felcsapni a hátsó szárnyat. Az autó orra annyira tapadhat gyorsításkor és fékezéskor, hogy bármit megtehet a hátuljával, akkor is egyenesben tartja. Persze ehhez kell egy Vettel szintű őrült, mert Webber úgy néz ki erre nem képes.

Nekem is feltűnt, hogy Vettel abban a pillanatban nyomja fel a hátsó szárnyat amikor lelép a kanyarban a fékről. Amint kigyorsítás van, azonnal felcsapja.

Hunnylander szerinted lehetséges azt megoldani egy ilyen autóval, hogy a hátsó szárny nyitásakor lecsökkenő leszorító erőt kompenzálja a:
1: a kigyorsításból származó plusz kipufogógáz ami belefúj valami diffúzorba,
2: a gyorsításkor földhöz tapadó első szárny odaszögező az egész autót az aszfalthoz.

:F

(#24861) MPowerPH


MPowerPH
félisten

A Hispania nem adja fel... Mondjuk sajnálom őket. :( De vasárnap magukban hordoznák a lassúsággal járó veszélyeket.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#24862) prmcsk


prmcsk
addikt

Már most látható, hogy 2011.-ben sem lesz verseny... :(

Megalázó különbségek vannak az autókban és variálhat a FIA bármit az előzések okán, csak a sz@rt sutulják.
Régóta ugatom, hogy + súlyt a helyezést elérő verdákba, meg ne gokart pályákon akarjanak előztetni.
Tilke csináljon a vonalvezetéssel, amit akar, de előírnám neki, hogy bármit tervez legalább egy két kilométeres egyenest húzzon már a vonalzójával minden pályára, vagy ő húzzon el a 3.14csába

"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?

(#24863) Oliverda válasza prmcsk (#24862) üzenetére


Oliverda
félisten

Azért én még inkább megvárnám a verseny az ilyen messzemenő következtetésekkel...

Amúgy az Albert Park-hoz konkrétan semmi köze Tilkének, és szvsz ezzel a pályával nincs gond a vonalvezetést illetően.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#24864) Motion_Blur válasza prmcsk (#24862) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ezt minden évben eljátszod? [link] :D

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24865) rocket válasza Motion_Blur (#24840) üzenetére


rocket
nagyúr

Tobbi csapat vajon miert nem csinalja meg ezt?
Nem jottek ra masfel ev alatt, hogy csinalja a RedBull, hogy atmennek a teszteken ilyen hajlekony szarnnyal?

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#24866) D.Orion válasza rocket (#24865) üzenetére


D.Orion
veterán

Valamilyen szárny biztos átmegy a teszten, de hogy nem ez az biztos. :U
Nem lehet, hogy az RB első szárnyán csak simán van két rögzítőcsavar amit a teszt alkalmával megtépnek, mint állat... itt versenyen meg csak beletekerik kézzel a helyére? :))

[ Szerkesztve ]

(#24867) Thom!


Thom!
veterán

A Red Bull trükközik, KERS nélkül nyert Vettel

Kérdem én 640kg súlylimit akko nem mind1 h benne van vagy sem, mert sok értelme nincs így??

(#24868) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Norbert Haug: "Már az első szabadedzéstől kezdve voltak technikai problémái Nicónak és Michaelnek is, ezek megakadályozták őket abban, hogy megtalálják a rendes beállításokat. Michaelnek KERS-hibája volt a Q2-ben, ami nem tette lehetővé, hogy beverekedje magát a harmadik fázisba. Nico ugyan bejutott a Q3-ba, de ott a gyors körében elfékezte megát az első kanyarban, blokkoltak az első kerekei. Nem kritizálom őt, mert a határon autózott. Eddigi melbourne-i teljesítményünk nem olyan, mint amilyet a barcelonai teszt után vártunk. Mindenki a csapatból azon van, hogy vasárnap jobb eredménnyel érjünk célba"

Don't Tread On Me

(#24869) Thom! válasza MPowerPH (#24868) üzenetére


Thom!
veterán

érdekes Q2-ben láttam használni a KERS-t, mert fogyott a töltés belőle????

(#24870) rocket válasza D.Orion (#24866) üzenetére


rocket
nagyúr

Valami nem stimmel az biztos, nem tul valoszinu, hogy a mernok zsenik a tobbi csapatnal masfel ev alatt nem jottek ra a legalisan megvalosithato titokra.

Egyszeruen nevetseges ez a tortenet, barki lathatja szabad szemmel, hogy majdnem az aszfaltot eri az elso szarnyuk, az FIA meg csak lapul mint nyuszi a fuben.

Szerintem a beharangozott izgalmakbol az uj szabalyok reven se lesz semmi, eso nelkul jon a vonatozas, es az igert nagyon gyorsan kopo gumikrol is kiderul megse kopnak olyan gyorsan ami barmilyen izgalmat eredmenyezne.

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#24871) D.Orion válasza MPowerPH (#24868) üzenetére


D.Orion
veterán

Holnap csak és kizárólag, akkor lesz velük elégedett mindenki ha a 6.-7. helyen érnek célba... :( Ha bárki más megelőzi őket a 3 nagy csapaton kívúl, akkor azonnal kapni fogják mindenfelől az áldást. Ezt részben köszönhetik is majd saját maguknak, mert eddig végig azt hangoztatták, hogy ooo hát komoly helyezésekért és egy egy dobogóért fognak harcolni. Holnap be kell érni 6-7-be és akkor senki nem fogja őket ócsárolni.

(#24869) Thom!:Szerintem az az ikon amit mi látunk továbbra is aktiválódik ha a versenyző megnyomja a KERS gombot, de közben maga a szerkezet nem is működik. Ebből már 2 éve is voltak félreértések. Bedöglött a Kers verseny közben, a mérnök és a pilóta ezt le is kommunikálta egymással rádióban, de utána mégis lehetett látni, hogy "jelez" az elem, mert a pilóta reflexből meg meg nyomta a gombot.

[ Szerkesztve ]

(#24872) Frenky89 válasza D.Orion (#24866) üzenetére


Frenky89
őstag

Tavaly már egyszer ki lett ötletelve, hogy mi a titka annak, hogy a teszten átmenjen a szárny, aztán amikor levegő "éri", akkor meg hajlik.

(#24873) Sandormaster


Sandormaster
aktív tag

Nem bírom megállni, hogy Heidfeld csodálatos produkciója előtt ne tisztelegjek: Respect neki! :K [fejemfogomszmájli]

(#24874) Krozoo válasza Thom! (#24867) üzenetére


Krozoo
csendes tag

Én még mindig azt gondolom, hogy nincs benne mert ha lenne akkor miért nem használják.
Nem tudom, valami itt nem stimmel... :F

Egy érdekes kérdés az általam linkelt forumról:

"Lehet, hogy a Redbull-ba olyan 'KERS' van ami csak a rajtnál működik, mert hiányzik belőle az energia vissza nyerő rész és aksiját pedig a garázsban töltik fel, vagy lehet, hogy egy sokkal lassabban (több kör alatt) feltöltődő egyszerűbb/könnyebb rendszert használnak?"

És a válasz:

"Lehetséges, ennek több előnye és hátránya is lehet. Előnye, hogy az aksiknak gyakorlatilag nem kell hűtés egyik esetben sem, ergo. oda teszik, ahová a legidálisabb a súlyelosztás szempontjából és valamivel könnyebb maga a berendezés, ha nincs töltés. Ha lassabb a töltés meg az aksik akkor is kisebbek, szal mindenképpen előny ilyen szempontból. Viszont ugyanakkor védekezésnél meg hátrány, ha üldözik őket, mert a másik csapatnak, ha gyorsan töltő KERS-e van az egy kigyorsításánál megviccelheti, főleg, ha mögötte aktiválja a drs-t."

Ez vajon mennyire állhatja meg a helyét?

[ Szerkesztve ]

(#24875) hunnylander


hunnylander
őstag

Nagy felbontású fotók:

Mercedes fotógaléria

McLaren fotógaléria

LRGP fotógaléria

'more to come...'

www.HunnyF1.com

(#24876) Krozoo


Krozoo
csendes tag

RB & Ferrari DRS összehasonlítás

(#24877) D.Orion: Elég kiábrándító... Lehet, hogy átkéne gondolni a betiltását, ha tényleg csak a támadónak akarnak kedvezni, mert így a gyengébb autók nem kis hátrányba kerülnek.

[ Szerkesztve ]

(#24877) D.Orion válasza hunnylander (#24875) üzenetére


D.Orion
veterán

RB-nél az egyik szerelőnek olyan rohamsisakja volt, hogy mikor megláttam majd beszartam a röhögéstől, remélem találsz egy olyan képet is. :U

Majd figyeljétek, az egyik "box kiállás" alkalmával mutatták egy pillanatra, asszem Q2-ben.

(#24876) Krozoo Magáért beszél az összehasonlítás.

[ Szerkesztve ]

(#24878) darál0w válasza D.Orion (#24866) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

ja...aztán egyszercsak elhagyja? :D

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#24879) Krozoo válasza D.Orion (#24877) üzenetére


Krozoo
csendes tag

Az időmérőn.... Bocsi, ez kimaradt

(#24880) D.Orion válasza darál0w (#24878) üzenetére


D.Orion
veterán

Egy csavart lehet használni rögzítésre és tartásra. Értsd akár funkcionálhat az egyfajta ékként is, hogy súly hatására ne tudjon lebukni. Nem tudom mi volt a tavalyi eszmefuttatás ezzel a flexi szárnnyal kapcsolatban, nincs időm visszakeresni.

Krozoo:Időmérőn így tényleg *********, én azt hittem, hogy csak versenyen lehet majd használni.

[ Szerkesztve ]

(#24882) Thom!


Thom!
veterán

MÁR MEGINT A KISKAPUK :W :W

RB nem tisztességes istálló.

(#24883) Thrawn válasza Thom! (#24882) üzenetére


Thrawn
félisten

:F :F

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#24884) Thom! válasza Thrawn (#24883) üzenetére


Thom!
veterán

felxi szárny
KERS sem egyértelmű sztem még mindig

(#24885) Krozoo válasza Thom! (#24882) üzenetére


Krozoo
csendes tag

A kiskapukkal nincs baj, aki tudja az használja ki...
De az FIA szemhunyása az RB vagy bármely más csapat dolgai felett az undoritó... :W
A szabályok betartatása az ő hatáskörük, de mostanság nem viszik túlzásba, vagy ha igen akkor is elég gyakran hoznak rossz döntéseket (pl. futam alatti büntetések)...

(#24886) Oliverda válasza Thom! (#24884) üzenetére


Oliverda
félisten

A KERS használata továbbra sem kötelező a szabálykönyv alapján.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#24887) Thrawn válasza Thom! (#24884) üzenetére


Thrawn
félisten

Flexi-nem flexi, átment az FIA tesztjén, innentől kezdve meg...

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#24888) werszomjas


werszomjas
őstag

Nem kell úgy megijedni, tavaly is volt ilyen fölénye a rb-nak időmérőn, aztán versenyre nem mindig maradt meg, várjunk 1-2 futamot :)

üdv

(#24889) darál0w válasza werszomjas (#24888) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

nameg majd harcolnak egymás ellen is megint...és hátha kiütik 1-2x egymást , mint tavaly :D

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#24890) Peat;) válasza Oliverda (#24886) üzenetére


Peat;)
veterán

Nem használnák akkor Hami viszont megfoghatja a rajtnál még Kers nélkül is és legalább az eleje izgalmas lenne az első hely szempontjából és még Button is elöl van akinek (akkor lehet egyedüliként) van Kerse.

A5-ön szokott lenni top sebesség és egyéb nyalánkság, most (még) nincsen, pont most lenne érdekes.

(#24891) sekli válasza Peat;) (#24890) üzenetére


sekli
addikt

(#24892) Thom!


Thom!
veterán

Teli tanknál biztos nem lesz ekkora fölény így ha ügyes Hami KERS+DRS jól jöhet egyszerre RB ellen :K

(#24893) Krozoo válasza Thrawn (#24887) üzenetére


Krozoo
csendes tag

Az lehet, de közben közel nem tartja be a 8cm-es szabályt... :W

(#24894) Thom!


Thom!
veterán

Amúgy Petrov a R-L igen jó kb egy szinten van a Ferrarival, kár h Kubica nincs

(#24895) bdav


bdav
őstag

hehh, mintha semmi se történt volna tavaly óta :D McLarennek nagyon örülök, hogy ennyire összekapták magukat a tesztelés után, bár nyilván akkor lesz csak jó a dolog ha végig is érnek holnap :)

btw valamit nem értek. DRS-t elvileg csak a pálya bizonyos szakaszán lehet használni, mégis mindenk orrba-szájba nyitotta a szárnyat ma. Ez a szabály csak a versenyre vonatkozik akkor?

mod: Pá: köszi

[ Szerkesztve ]

10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

(#24896) válasza bdav (#24895) üzenetére



addikt

Időmérőn és edzéseken ott nyitogathatják, ahol jól esik. Csak a versenyen van korlátozva.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#24897) sekli válasza Krozoo (#24893) üzenetére


sekli
addikt

Tavaly mikor módosították a szabályt, akkor úgy határozták meg, hogy 100kg terheléstől nem hajolhat többet mint 20mm. Szerintem most is ez van érvényben. Ezt nyilván teljesíti is, nem tudom, hogy páran a monitor előtt ülve miért gondolják, hogy nem. Az, hogy Te úgy látod, hogy ennél többet hajlik, az azért lehet, mert valószínűleg jóval nagyobb erő hat rajta. De ettől ez se nem kiskapu, se nem szabálytalan.

(#24898)



addikt

Én sem értem miért kell fikázni a RB-t.

Gyors a kocsi? Gyors.
Megfelel a szabályoknak? Igen.

Jó nekik. Erről szól az F1 és ők végezték a legjobb munkát, innentől kezdve a kritikát nem érzem megalapozottnak.

D.Orion: az 500N fele annyi, mint a 100kg :D

[ Szerkesztve ]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#24899) D.Orion válasza Thom! (#24892) üzenetére


D.Orion
veterán

Ha jól rémlik, akkor DRS-t nem lehet használni rajtnál és az első körben sem még. Asszem harmadik körtől engedélyezett csak és akkor is 1mp-en belül kell lenni... Ha harmadik körtől lehet csak használni, akkor addig ott is kéne maradni 1mp-en belül.

(#24897) sekli Régen ez nem valami 500N-os nyomóerő volt? 100kg édes kevésnek tűnik ahhoz képest.

(#24900) sekli válasza D.Orion (#24899) üzenetére


sekli
addikt

régen 500N volt, most 100kg, rád bízom, hogy kiszámold, hogy melyik a nagyobb...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.