Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#24301) válasza munky (#24291) üzenetére



addikt

Ez valószínűleg így van, de én nem a "legtöbb néző véleményét" képviselem, hanem a sajátomat. Nekem meg így tetszik. A "legtöbb néző" meg le van.... :D

Mike: inkább hódolj be a csorda akaratának és add hozzá Te is a saját pár gondolatodat :))
a ligába amúgy nem akarsz jönni?

[ Szerkesztve ]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#24302) -Mike- válasza (#24301) üzenetére


-Mike-
addikt

Teljesen hibátlanok a színek.
Esős versenyen: narancssárga - világoskék
Szárazon: vörös - fehér , sárga - ezüst

Bárhol olvastam erről kommentet, itt is, csak azon ment a vita, hogy miért nem hígzöldfos, hupilila, barna, okker, zöldfehérpiros a lágy, a kemény miért nem piros meg egyéb répaság. Ízléseken megy a vita, aminek sosincs vége, mert valakinek ez tetszik valakinek az. Nem tudnak mindenkinek megfelelni de nem is tudnának, nem is akarnak. Azt meg nem értem, hogy minden versenyen legyen két szín. Ha a verseny előtt közlik, hogy a lágyabb lesz a sárga, a keményebb az ezüst és ezt valakinek nehezére esik megjegyezni, az nézzen kő-papír-olló világbajnokságot vagy kínozza magát és nézze fekete-fehér tv-n az F1-et. És jönnek elő az olyan hozzászólások is, hogy a Bridgestone mennyire de jobb volt, holott ha egy évet visszatekernék, azokkal sem volt senki elégedett. Kb ennyi.
A ligán még gondolkozom.

(#24303) Oliverda válasza hunnylander (#24261) üzenetére


Oliverda
félisten

Miért nem mindegy az FIA-nak, hogy a költségkereten belül melyik csapat mire költi el a pénzt?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#24304) válasza Oliverda (#24303) üzenetére



addikt

Déjà vu

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#24305) X3B6O0X


X3B6O0X
aktív tag

Szerintem nemigen lesz itt baj a gumifestéssel. Ha jól tudom, még mindig úgy viszik a gumikat, hogy két lépcsőfoknyi különbség van. Értelemszerűen ezért a másik gumiról meg fogjuk tudni különböztetni a közepeset a keménytől, bár tényleg jobb lenne, ha azonnal le lehetne olvasni. Meg az intermediate (bocs, ha rosszul írom) mondjuk lehetne zöld. És akkor lehetne úgy, hogy a kemény ezüst/fehér, a közepes sárga, a lágy narancs, és a szuperlágy piros.

De ha jól látom, -Mike- már leírta előttem ugyanezt kb.

(#24269) hunnylander

5 "szakértőből" (azért Buttont eléggé lenézik, pedig idén a vajkezű kezével sokra viheti) 4 Rosberget teszi előrébb. De óvatosak lettek hirtelen tavalyhoz képest ;] .

[ Szerkesztve ]

"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog

(#24306) hunnylander válasza X3B6O0X (#24305) üzenetére


hunnylander
őstag

Szerintem nem nézik le Buttont, csak a McLarent próbálják helyén kezelni.

(#24293) SzalaiG: Próbálnak érteni hozzá, akárcsak mi, de persze ők több bennfentes infót ismerhetnek, viszont akkor is ez nekik is egy tippjáték jelentős szerencsefaktorral.

A helyszín meg a szezonnyitó jelleg miatt, mert sok minden új lesz a csapatoknak, pl. hogy hogyan működnek az abroncsok versenykörülmények között ausztráliai időjárásban, így lehetnek nagy mellélövéssel, rossz beállítások, eltaktikázások, magyarul káoszfutam, amolyan Montreál 2010 feeling-gel. Még eső sem kellene, de arra is van esély. Szóval nagy mák kell a szakértőknek is eltalálni a befutót.

Technikailag a Red Bull ígérkezik a leggyorsabb technikának, ha a polera kéne tippelni, rájuk tippelnék, de az még messze lehet a győzelemtől egy káosz-esélyes futamon.

www.HunnyF1.com

(#24307) hunnylander válasza Oliverda (#24262) üzenetére


hunnylander
őstag

Mert nincs költség-plafon, amit Max szeretett volna.

Az RRA az más jellegű, részleteiben nem ismerhetjük.

Viszont a szabályok azok szabályok és az alakítgatásában vannak érdekellentétek is és 'F1-politika'.

És nem csak szabályokról van szó, hanem szabályértelmezésekről. Pl. hány kipufogónyílás az, ha kettővel rést hagyva belefújok egy elosztó-dobozba? A készítők szerint 2, a riválisok szerint szabálytalanul több, mint kettő. És ekkor hoznak egy interpretációt, hogy melyik szabályértelmezés lép érvénybe. A DDD elfogadtatása is egy 'jogi móka' volt; a lyuk nem is volt lyuknak minősítve, pedig ténylegesen lyuk volt.

www.HunnyF1.com

(#24308) SzalaiG válasza hunnylander (#24306) üzenetére


SzalaiG
addikt

De azért, h valaki a Mestert ne tegye be a TOP10be...
Na az ilyen az nem ért hozzá.

KERS-ről tudni valami újat? Ki használja - ki nem?

(#24310) Thrawn válasza (#24285) üzenetére


Thrawn
félisten

Ezt mondom én is :)

Bocs -Mike- hogy le mertem írni a véleményem, meg úgy egyáltalán megzavartam az ebben a topikban kialakított lelki nyugalmadat :P

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#24311) Peat;) válasza hunnylander (#24269) üzenetére


Peat;)
veterán

A Renault érdekes megnézni, úgy néz ki ezeket a tippelőket nem fogja a marketing. Mióta elment Alonso (ami lehet hogy tényleg jó dolog, mert végre maguktól és nem egy embertől várják a megváltást) egy dolog nagyon de nagyon beindult: a marketing. Érdemes megnézni hogy a tavalyi év, amikor mellet döngettek hogy mekkora fejlődést értek el(8. lett Kubica), az milyen változást jelentett az azt megelőző évekhez képest(2009-Alonso 9., 2008- 5., úgy hogy volt egy Toyota is még a mezőnyben ekkor). Végül mondjuk eladták a csapatot az tény, fel kellett futtatni a nevet.
Most nekik már megvan a kipufogó, a felfüggesztés, elvileg már most gyorsnak kéne lenniük, de pechjükre Heidfeld nem az a fajta aki össze vissza beszél és ő azt nyilatkozta hogy nem egy csapat van előttük. Csiszolgatással meg nem fognak akkorát ugrani ha tippelnem kell, mint most a Mercedes pl.
Fura dolog ez a marketing, sosem szerettem. Aztán ezt az írást majd lehet idézni, ha kettős győzelemmel nyitnak... :DDD

(#24312) kpal


kpal
veterán

Most látom lehet elmarad a Japán verseny is :O

(#24313) -Mike- válasza Thrawn (#24310) üzenetére


-Mike-
addikt

Ok, de máskor elő ne forduljon! :)

(#24314) attisx


attisx
addikt

McLaren: mínusz két kerék :C

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#24315) Qorthral válasza attisx (#24314) üzenetére


Qorthral
őstag

Ha nagyon nagy gondok lesznek az autóval, Hamiltonék még mindig előkaphatják ezt a csomagtartóból ;]
Két kiló úgysem sokat számít :DDD

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#24316) !Overdose!


!Overdose!
őstag

16:45 - Eurosport - WTCC

Egyelőre még Norbi nélkül...

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#24317) Sanya595 válasza attisx (#24314) üzenetére


Sanya595
senior tag

Most láttam 2-3 napja a national vagy discovery-n egy ilyen bringát mutattak be. :Y
F1-es technologiával készült és valami ilyesztö 160 km/h-s tempóról beszéltek amitt tud.
Komoly kis film volt. :C

(#24318) shteer válasza !Overdose! (#24316) üzenetére


shteer
titán

jó, h benéztem ide, lemaradtam volna :)

..szerintem jónak tűnik

(#24319) Motion_Blur válasza shteer (#24318) üzenetére


Motion_Blur
félisten

én is, simán :U

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24320) shteer válasza Motion_Blur (#24319) üzenetére


shteer
titán

nem volt rossz az első :) de nem szép a chevi fölény

..szerintem jónak tűnik

(#24321) Tomeee80


Tomeee80
csendes tag

http://overdrive.web4.hu/cikk/f1-mozgathato-hatso-szarny-es-a-kers Egy kis bemutató az újdonságokról Webber által, nem csak Webber fanoknak! :)

(#24322) shteer válasza Tomeee80 (#24321) üzenetére


shteer
titán

(#24323) dangerzone válasza shteer (#24322) üzenetére


dangerzone
addikt

Hány gombot kell már nyomkodniuk vezetés közben ezeknek a szerencsétleneknek? :N

(#24324) cyberkind válasza dangerzone (#24323) üzenetére


cyberkind
félisten

Ennyi pénzért azt nyomogatok amit akarnak ! :DD

Paranormal Cocktivity

(#24325) ToBeY válasza dangerzone (#24323) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Egy számítógépes játékon felnövő nemzedéknek,ez nem lehet gond:)

[ Szerkesztve ]

(#24326) shteer válasza dangerzone (#24323) üzenetére


shteer
titán

túl sokat - de alkalmazkodnak, nem kell őket félteni. 1-gyel több vagy kevesebb itt nem számít :)

..szerintem jónak tűnik

(#24327) Thom!


Thom!
veterán

Alonso szeret PS3 játszani szal neki mindegy, hogy a joy-nak vagy kormánynak szúrja ki a szemét :DDD

(#24328) zoltanz


zoltanz
nagyúr

Van valahol egy versenynaptár meg összefoglaló csapatokról, autókról pilótákról?

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#24329) hunnylander válasza attisx (#24314) üzenetére


hunnylander
őstag

Megnyerte a Milánó-San Remo-t tegnap; Matthew Goss (HTC-Highroad).

www.HunnyF1.com

(#24330) Flashcash


Flashcash
Közösségépítő

Az idei évben lesz valamilyen korlátozás a KERS használatára vonatkozóan a rajtnál? (már nem emlékszem, hogy volt-e egyáltalán régebben)

(#24331) shteer válasza Flashcash (#24330) üzenetére


shteer
titán

nem volt, most sincs rá utalás tudtommal

..szerintem jónak tűnik

(#24332) Male válasza shteer (#24331) üzenetére


Male
nagyúr

Biztos? Mintha sebességkorlát lett volna, hogy x km/h alatt nem lehet használni.

(#24333) sekli válasza Male (#24332) üzenetére


sekli
addikt

igen, 100 alatt...

(#24334) Jarod1 válasza zoltanz (#24328) üzenetére


Jarod1
addikt

van [link]

(#24335) shteer válasza Male (#24332) üzenetére


shteer
titán

valóban - ezért is volt kvázi egál a rövid rajtegyenes :B

..szerintem jónak tűnik

(#24336) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Alonso a legjobban fizetett versenyző a mezőnyben

Régi szép időkben Schumi és Kimi ennek a dupláját kapta.. :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24337) hunnylander válasza Male (#24332) üzenetére


hunnylander
őstag

Ez nemigazán nagy korlátozás, 100 km/h-t néhány másodperc alatt elérnek és ezalatt a mechanika a limit, a KERS-t nem is lenne értelme benyomni, csak miután jobban betapad az autó a sebességből adódó megnövekedett leszorítóerő okán is.

www.HunnyF1.com

(#24338)



addikt

A5-ös elemzés a tesztekről

Kicsit elnagyolt a dolog, ahhoz, hogy pontosnak lehessen nevezni, de mindenesetre a Mercinek jól áll a szénája.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#24339) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

A McLaren leegyszerűsítette kipufogóját

Ezek szerint a megbízhatóságot és a (relatív) lassúságot választották.

: a McLarennek meg elég rosszul, főleg így hogy leveszik az újításokat az autóról

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24340) Male válasza hunnylander (#24337) üzenetére


Male
nagyúr

A rajtnál való korlátozása volt a kérdés, és ez pont akkor él (meg még pár nagyon lassú részen esetleg).

Nem azért csinálták így, hogy ne lehessen egy kvázi rajtautomatikának használni a KERS-t?

(#24341) Male válasza Motion_Blur (#24339) üzenetére


Male
nagyúr

Tehát a padlólemezt is megváltoztatták hozzá... év közben ezt már nem lehet visszacsinálni?

(#24342) hunnylander válasza Male (#24340) üzenetére


hunnylander
őstag

A 100 Km/h technikai eredetű korlátozás lehet, praktikai okokból, nem az FIA belekontárkodása 'tiltani valamit a tiltás kedvéért'; szerintem a motor munkacsoport kérte/hozta így. 100 Km/h alatt a motor ereje KERS nélkül is túl sok 'az útfelületre juttatni'.

A padlólemez szabad fejlesztési terület szezon közben is.

www.HunnyF1.com

(#24343) kpal


kpal
veterán

Szombat 6:40-kor kezdés :C :DD

(#24344) Motion_Blur válasza kpal (#24343) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Vajon kik lesznek a kommentátorok?
Csak a Szabó Robikát be ne tegyék a futamra.. inkább a Walter Csabi, de a legjobb Wéber lenne.

Aztán lehet Palik orgánumára kelünk :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#24345) kpal válasza Motion_Blur (#24344) üzenetére


kpal
veterán

Ha Palik lesz akkor a hangulat a tetőfokán lesz :D

(#24346) Male válasza hunnylander (#24342) üzenetére


Male
nagyúr

Szerintem az elindulást rendesen megkönnyíthetné a KERS a villanymotor sajátosságai miatt. (Nem vagyok igazán benne a témában, de tudtommal a hibridek is előszeretettel használják az elektromos részt ebben az időszakban.)

Köszi! Szóval ha rájönnek a megoldásra akkor visszakerülhet.

(#24347) P00By


P00By
nagyúr

Várom az RBI quad padlólemezét :K :DDD

(#24348) lacos001 válasza kpal (#24345) üzenetére


lacos001
senior tag

Akárki akármit is mond,Palik 1 balfasz,de a versenyeken ha nem ő a kommentátor ( legalábbis nekem ) nem volt hangulat.....

(#24349) shteer válasza Motion_Blur (#24344) üzenetére


shteer
titán

ha már az adott listáról kell választani, akkor wéber :K

..szerintem jónak tűnik

(#24350) P00By válasza shteer (#24349) üzenetére


P00By
nagyúr

Sztem is :K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.