Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Bocs, de én a "minden áron"-t csakis arra értettem, hogy például Monzában, vagy Spaban vagy akármelyik nagydíjon, nem csináltak Massa-s trükköket. Hamilton maga küzdött meg a pontjaiért, nem segített benne a csapattársa, épp ellenkezőleg, még egymás ellen is keményen versenyeztek.
Persze, hogy minden áron győzni akartak, de pilótasorrend nélkül.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #8503 üzenetére
A McLaren rosszabb, mint a Ferrari. Mert kémkedett. Továbbá hülyének is lehet tartani, mert nem a címre hajtott, minden áron.
Attól, hogy Hamilton tudott jobban beilleszkedni a csapatba, az még nem jelentette azt, hogy Alonso-nak ki kellett őt szolgálnia, úgy mint Massa-nak Kimi-t (vagy régebben Schumit, a Barrichello-s dolgkat meg ne is ecseteljük).
Én erre próbáltam utalni, hogy a McLaren-nél Kova megkapja majd az esélyeket, nem csinálnak belőle Barrichello-t. Nem kényszerítik bele a fegyverhordozó szerepbe. Hamilton Alonso ellen is maga kaparta ki a gesztenyét. Ha kevésbé utálnád Hamilton-t észrevehetnéd, hogy nem kell őt ajnározni, tolni ahhoz, hogy jó eredményeket érjen el.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #8494 üzenetére
Egy napra érd be eggyel.
Látom cáfolatot nem mellékeltél, szóval egyetértesz.
Például, ha Massa magának versenyzik a szezon végén és Brazíliában, most Alonso lenne a világbajnok. Vagy, ha a McLaren-nél lett volna olyan sportszerűtlen pilótasorrend és elengedési húzások (ami tiltott és messze a Ferrari-nál a leggyakoribb az egész mezőnyben és az egész F1-es történelemben), akkor is egy McLaren-es lenne a világbajnok.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Kimi-nek meg nem szakmai vagy elnyomási problémái voltak a McLaren-nel, hanem személyes problémái Ron-nal, merthogy az nem akarta engedni zülleni.
Érdekes módon Hakkinen nem ócsárólja a McLaren-t, sőt még visszajár vendégeskedni, Kimi-től sem szép dolog felhánytorgatni a múltat, vagy az a felesleges rádiólehallgatásos köpés sem volt szép tőle, annyi felvett suska és többéves favorizálás után. Akkor miért nem szólt amikor a csapatnál volt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ez többnyire elkerülhetetlen dolog, vagy csak úgy lehet elkerülni ahogy Montoya és Alonso tette, és főként abból fakad, hogy két pilóta ritkán tud ezredre azonos időket menni ugyanazzal az autóval, következésképpen az egyik veszíteni fog. Ha az egyik pilóta jelentősen többször kap ki vagy mindig a csapattársától, az bizony nem egy kellemes helyzet, és az fogja leginkább generálni a frusztrációját. Egyébként ez majdnem az összes csapatnál így van. Massa is kegyetlenül szenved(ett), csak erőltetett mosolyt láttam tőle Kimi előtérbe kerülése és címnyerése miatt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Atlantis #8485 üzenetére
Én meg értem Kova-t. Aki nem bízik a saját képességeiben, annak nincs keresnivalója az F1-ben. A Toyota csak szerencsétlenkedik, és a Honda-val ellentétben számukra nem sok esélyt látok a felemelkedésre. Kova nagyon szép Ralf-os karriert futhatna be náluk, ellenben a Mekinél dobogós helyekért harcolhat majd minden futamon. És akármennyire utáljátok is a McLaren-t ott nem szoktak Ferraris módon bánni a pilótákkal, és nem fognak Kova-ból 'Barrichello'-t csinálni.
És Kovalainen könnyen lehet még világbajnok is, elég ha csak Hami 'teniszezik' egyet, úgy mint Montoya.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Ricardo #8481 üzenetére
A kibontakozás rajta áll. De abban egyet értek hogy Hamilton mellet nehéz lesz neki labdába rúgnia. De Ron Dennis-t ne keverjük bele, a kocsit alá fogják tenni, az esélyei ugyanúgy meglesznek, mint idén Alonso-nak, vagy korábban Montoya-nak és Coulthard-nak is megvoltak. Csak élnie kell vele.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8479 üzenetére
Nem védekeztem, a hazudik szó meg nincs is a hsz-emben. A személyes véleményemet fejeztem ki az F1 árnyékos oldaláról.
Nekem úgy rémlik, hogy a Ferrari sem olyan csapat, akinek szomszédba kellene mennie egy kis csalásért.
Go McLaren! \o/
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Sejthető volt. Aki keres, talál. Ahol meg nem keresnek ott nem is találnak (lásd Renault). De gyakorlatilag minden csapatnál lehettek/lehetnek ilyen turpisságok. Ne legyünk már naívak, ugyan miért tudnak a csapatok fej-fej mellett haladni a fejlesztésekkel egymást koppintgatva? Vagy miért áramlanak a mérnökök ide-oda egyik csapattól a másikig, miért nagy az értékük? A csapatváltás nem okoz amnéziát.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Mutua Madrilena leaves McLaren
Egy spanyol szponzor elhagyja a McLaren-tKovalainen closes in on McLaren drive
After losing out on the Renault driver, Kovalainen recently said that he had two 'interesting' offers to remain in F1, which were believed to be McLaren and Toyota.
Kovalainen kapott két ajánlatot, az egyiket valószínűleg a McLaren-től.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Zé_Mester #8456 üzenetére
Mosley meg a McLaren védelmezés az két külön dolog. Utóbbi időben Mosley/FIA (Mosley maga az FIA
) kifejezetten rossz viszonyban van Ron-nal.
Mosely kezd rájönni, hogy az amit az FIA a McLaren-el tesz az csak addig volt fair, amíg következetlenné nem tette magát a Renault-val kapcsolatban; Max:"Használtátok az adatokat?" Flavio: "Á dehogy, hogy képzelsz ilyet rólunk?" Max: "Akkor puszillak benneteket arany bogárkáim, ti olyan helyesek vagytok! Az ügy le van zárva."
A FIA jogköréből kibújva kémkedik, nyomoz a McLaren-nél. Korábban olvastam, hogyha pl. a McLaren az EU-hoz fordulna emiatt, az FIA-nak annyi lenne. Ezekből a kémügyekből polgári peres eljárásokat kellet volna csinálni. Amit az FIA csinál az jogilag meglehetősen szürke és megkérdőjelezhető.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8446 üzenetére
Felőlem lolozhatsz, az idézett megállapításom a Renault ügy villámgyors következetlen lezárása után már megállja a helyét, (korábban nem is mondtam volna).
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Az az erős, hogy az FIA nem következetes. A Renault ügy fényében egyenesen szemétség az, amit az FIA művel a McLaren-nel.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Azt azért ne felejtsük el, hogy a McLaren költségvetését komoly érvágás érte a pénzbüntetés (és az elmaradt pontszerzési jutalékok) miatt, szóval nem nagyon engedhetik meg maguknak, hogy összevesszenek a spanyol szponzoraikkal. A másik, hogy de la Rosa szerény fizetéssel is beéri; még egy érv mellette, bár ugyanannyiért valószínűleg Kovalainen is elvállalná, én szurkolok neki.
Csak sajnos; 'pénz beszél, kutya ugat'.
Van egy olyan érzésem, hogy de la Rosa-val nem lenne meg a konstruktőri, mégha Hamilton begyűjtené is az egyéni címet egy versenyképes autóval.
Egyébként kétlem, hogy Hamilton 2008-as teljesítményére hatással lesz, hogy ki a csapattársa. Az inkább a csapat éves teljesítményére lesz hatással.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Hoppá Heikki!
Kovalainen állás nélkül marad?
Lapértesülések szerint ugyanis a wokingi csapathoz Alonsóval érkező [érkezett] spanyol szponzorok nagy nyomást gyakorolnak a csapatra annak érdekében, hogy a szintén spanyol tesztpilótát, Pedro de la Rosát léptessék elő versenyzővé...www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #8344 üzenetére
Vicc az egész. Érdekes módon a McLaren-nél többhónapos vizsgálódás után sem mondták még ki, hogy a jövőévi autójuk tiszta e. A Renault-nál meg milyen egyszerűen és gyorsan kijelentették, hogy sem régebben, sem most, sem a jövő évre, nem használtak fel semmit. Még csak ötletet sem kaptak belőle. A McLaren 2008-as autójánál még az gyanús ötletlekben való hasonlóságot is keresik. (Látszik, hogy december van és semmi jelentős nyilvánosságot nem kap az ügy. A kutyát nem érdekli. Nincs közvélemény felőli nyomás, és a Renault is egy nagy nulla volt ez évben, szóval el lehet tusolni az ügyet szépen csendben.)
A Mackereth által feltöltött állományokat felügyelet mellett teljes egészében kitörölték a Renault informatikai rendszeréből, mivel azonban az minden éjjel automatikus biztonsági mentést végez, és ezek közül havonta egyet végleg el is tárol, a csapat archívumban maradtak olyan bejegyzések, amelyek továbbra is tartalmazzák a McLaren adatait. A két csapat ezért megegyezett abban, hogy ezekhez a Renault mostantól csak a McLaren engedélyével férhet hozzá, amennyiben információtechnológiai okokból (például egy rendszerösszeomlás miatt) szüksége lesz rá.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8337 üzenetére
Akkor linkelek egy interjút.
Interjú a "tesztpilóta" Schumacherrel[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Én mindig is elismertem Schumacher képességeit és eredményeit. Sőt, jó lenne, ha még versenyezne. Szerintem, még vissza fog térni.
Ezt olvastam ki a tegnapi tekintetéből.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #8303 üzenetére
Linkeltél általam már ismert doksikat. Én meg idéztem belőle a cáfolatokat. Ennyi.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Te ne erőltesd!
Ezeket a közleményeket már rég elovastam, sőt még a jegyzőkönyveket is átnyálaztam korábban.
The WMSC does not have evidence that any complete Ferrari design was copied
and subsequently wholly incorporated into the McLaren car as a result of
Coughlan passing confidential from Stepney to McLaren. (idézet a szeptemberi ítéletből)the WMSC heard new evidence to suggest that this was not the
case and that Coughlan had, in fact, communicated to at least one McLaren driver
statements from StepneyTövábbi súlyosbító körülmény volt, hogy az olasz rendőrség bizonyítékai szerint, sokkal nagyobb kommunikáció volt Stepney és Coughlan között, annál ami júliusban kiderült.
És most már le is zárhatjuk ezt a marhára érdekes témát.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Elsőkörben azért nem volt büntetés, mert nem volt bizonyíték, hogy Coughlan-en kívül más is tudott a Ferrari-tól származó bizalmas információkról. Aztán a pilóták és az olasz rendőrség hozta a bizonyítékokat, hogy a dolog komolyabb és nem csak Coughlan volt infók birtokában, ezért már jött is a büntetés.
De ez már annyira unalmas téma, ne erőltessük.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Rosszul tudod, a McLaren-t az adatok birtoklásáért meszelték el. (Ami Coughlan magánotthonában volt.) A Renault esetében a McLaren adatok, tervrajzok a Renault számítógépes hálózatán volt. Hoppá!
Egyértelmű, hogy miért nincs büntetés. Elég ha a Renault igazgatója mondott egy mondatot: "Ha megbüntettek és ezzel szégyenbe hoztok bennünket (a Renault márkát), kivonulunk az F1-ből." Márpedig a jelenlegi F1-nek nagyon kell egy erős gyári közép- / élcsapat, több okból is.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Pos Driver Team Time Laps
1. Kubica BMW-Sauber (B) 1:19.157 87
2. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:19.331 64
3. Massa Ferrari (B) 1:19.333 68
4. Webber Red Bull-Renault (B) 1:19.605 63
5. Glock Toyota (B) 1:19.687 40
6. de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:19.787 75
7. Piquet Renault (B) 1:19.834 90
8. M.Schumacher Ferrari (B) 1:19.885 67
9. Barrichello Honda (B) 1:19.905 89
10. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:20.125 87
11. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:20.301 65
12. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.339 56
13. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.507 55
14. Trulli Toyota (B) 1:20.775 99
15. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:20.802 39
16. Filippi Super Aguri-Honda (B) 1:20.915 83
17. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:21.055 62
18. Sato Super Aguri-Honda (B) 1:21.093 79
19. Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:21.194 76
20. R.Schumacher Force India-Ferrari (B) 1:21.853 71Kubica slick-kel érte el ezt az időt. A Top10-ből Hamilton-on és Massa-n kívül mindenki slick-kel érte el a leggyorsabb idejét, úgyhogy ez a nap is Hamilton-é.
Massa is nagyot ment, 2 ezred a különbség.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Szerintem sem fair. Mégha a 100 millás büntetést nem is lehetett meglépni, de legalább a McLaren büntetéshez arányosan (tehát a költségvetéshez arányosan) a Renault-ra is ki lehetett/kellett volna szabni egy pénzbírságot plusz utólag kizárni az ezévi konstruktőri bajnokságból. Ennek hiányában, mostmár virágozhat tovább a kémkedés, de ezek után már a szőnyeg alá fogják söpörni az ügyeket.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Hamilton sets the pace at Jerez
"I have missed my car. I have really kick started my preparations for the 2008 season today and there are only 101 days to go until Australia."
'Hiányzott a kocsim, keményen belekezdtem a felkészülésbe, már csak 101 nap Ausztráliáig.'
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8263 üzenetére
A könyvet megírták a szerkesztők. Mikor jelentessenek meg róla könyvet, ha nem most. Ennél népszerűbb és felkapottabb téma már nem lesz később.
Azt elfogadod, hogy ti meg elfogultak vagytok másokkal szemben, Hamilton iránt meg túl kritikusak, és legtöbben magyarra ferdített búlvárcikkekből táplálkozva?
Schumacher-nek is volt és van sok képmutató dolga, Hamilton sem jobb vagy rosszabb mint a többi pilóta/ember.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #8255 üzenetére
ahogy a ringen a csapatfőnökével beszélt Az kamu hír volt, többször hivatalosan cáfolva lett utána, nem volt ilyen rádióbeszélgetés. Pedig azt a rádióbeszélgetést a stewardok is elemezték.
És ott él ahol akar, a pénzét meg arra költi amire akarja. (Érdekes, hogy a magyar médiába már nem jutnak el a jótékonykodásai. Nagy-Britannia meg rengeteget költ háborúzásra az adófizetők pénzéből, és nem fog belerokkanni ha Hamilton-tól nem kap adót. Ha nem fizet adót a UK-nek, az svájci rezidensként számára legális lesz.) Nem ő az egyetlen pilóta, aki nem szölőhazájában rezidens. Hányan élnek pl. Monaco-ban. Sőt, még Svájcban sem ő az egyetlen.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Teams to test slick tyres at Jerez
The test is aimed at looking at gathering data for the 2009 season, where slicks could return to the sport.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8250 üzenetére
Ezt most a slick gumi miatt linkeleted? Ne örüljé',
ez csak egy különleges teszt a slick-kel, de jövőre még nem lesz slick.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #8236 üzenetére
Hah!
Ha favorizálom Hamilton-t azt nem a PR-ral érte el nálam, hanem a pályán. Nem gondolom hogy bármelyikünk is valós jellemrajzot készíthetne pl. Hamilton-ról vagy akármelyik kedvencedről. De legalább tisztelettel tud fogalmazni (szinte mind), veled ellentétben.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #8232 üzenetére
Azért mert a "Yamamoto: én akarok lenni a legjobb pilóta" nyilatkozatból nem lesz hír és nincs is benne ráció. Nameg nem kellene félrefordítani és félreolvasni a szavait. Sehol sem mondta, hogy 'én vagyok a legjobb pilóta', nincsenek ilyen 'ő márpedig, és mindenkinél, és akkoris' nyilatkozatai, még a magyar ferdített médiában sem. Tisztelettel beszél Shcumacher-ről és jelenlegi riválisairól is.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8228 üzenetére
Nincs nagy arca, egészséges önbizalma van. Coulthard-nak van nagy arca.
"Ha lehetőségem lesz arra, hogy megdöntsem Michael rekordját, akkor küzdeni fogok azért, hogy sikerüljön is. Én akarok lenni minden idők legjobb pilótája."
Ha egy pilóta nem így gondolkozik, nem is ér el semmit, és nincs is semmi keresnivalója a versenyzők között.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8217 üzenetére
Vettem észre. De nem végeztek teljes munkát... klikk.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Champions tip Schumacher to race again
F1 bajnokok Schumacher visszatérését tippelik
Mika Hakkinen: "Hiányzik neki a versenyzés? Valószínűleg igen."
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8149 üzenetére
Azt még hadd tegyem hozzá, hogy mondtam én, hogy biztos kikapna Hamilton-tól? Nem. Egyáltalán nem Hamilton drukkerként közelítettem meg a dolgot, hanem Schumi szemszögéből.
De te sem ámíthatod magad azzal, hogy biztos nem kapna ki.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8149 üzenetére
Nem vízionálok semmit. Te nem gondolod róla, hogy képes lenne még versenyezni néhány évet? Ki linkelgeti be a tesztelős híreit, videóit olyan örömittasan? Hányan leírták már, hogy 'de jó lenne ha még visszatérne', 'még nem felejtett el vezetni', 'a kondija a régi', 'nincs berozsdásodva', 'olyan ez mint a biciklizés'?
Rajta áll! Ha még versenyezni akar, ha még össze szeretné mérni magát Hamiltonnal, ott a lehetőség! Csak rajta áll! Lenne hely neki egy jó autóban.
Mindamellett a fan-jeinél sokkal több esze van, és nem is képzeli magát verhetetlen istennek. Éppezért nem is szeretné magát összemérni Hamilton-nal, mert főként csak veszteni valója van, vedd már észre.
Ha ezt nem tudod megérteni, vagy besértődsz emiatt, sajnálom.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8145 üzenetére
Inkább gondolkozz. Mit nyerne egy McLaren pilótai állással (legjobb esetben)? 8. VB cím, ezzel bizonyítaná azt amit már nem kell, hogy nagyon jó pilóta, vagyis semmi újat.
Mit veszítene, ha házon belül kikapna Hamiltontól? Majdnem mindent, amit felépített.
Schumi okos.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Ricardo #8131 üzenetére
De szép cikket ferdített megint az Index.
Na ugyan miért nem megy Sutil vagy Rosberg csapattársnak?
Mindkettő volt már Hamilton csapattársa korábban, és mindkettőt verte Hamilton. Mindkettőnek szerződése van, Rosberg-et egyáltalán nem hajlandó Williams elengedni (már sokszor nyomatékosan megmondta, tehát nem is bontana vele szerződést, valószínüleg a Force India is meg akarná vámolni a McLaren-t egy szerződésbontásért). Mindezek ellenére Hamilton barátai a fent nevezett két pilóta.
(M.) Schumacher-t is szívesen fogadná a McLaren, de szerintem ő már berezelne egy ilyen kihívástól, mert csak lejárathatja vele a felépített imázsát.
Még egy adalék, a McLaren már az üresedés után lenyilatkozta, hogy nem fog kapkodni az új pilóta leszerződtetésével és csak a szabadon igazolhatóak közül tervez választani.
Na ezért "nem akar senki Hamilton csapattársa lenni". Az Index-et meg felejtsd el, ha normális F1-es cikkeket akarsz olvasni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #8125 üzenetére
Ezzel a dologgal az erőviszonyokat is befagyasztják nem?
Ez nekem is szöget ütött a fejembe. Szerintem nem, mert sehol sem olvastam, hogy a gyenge csapatok panaszkodtak volna emiatt. A fejlesztéseket fagyasztják, tiltják. Tehát nem lehet majd új dolgokat kitalálni, de a mostani befagyasztott motorra vonatkozó előírások betartása mellett taláni a gyenge csapatok is tudják tökéletesíteni a motorjukat.
Jó lenne, ha egy hírportál kifaggatna egy F1-es technikai szakembert erről, olyat aki nem az FIA rizsát nyomná, hanem pl. érdekelt egy csapatban.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Egyáltalán végigolvastad?
ilyen körülmények között melegítened kell a fékeket, különben egyenesen kicsúszhatsz, amikor újraindítják a versenyt.
Charlie [Whiting] azt mondta, hogy a versenyzők 99 százaléka - azaz egy kivétellel mindenki - ugyanezt csinálta.
De a te véleményed biztos objektívebb lehet, mert többet tudsz a dologról, mint Charlie Whiting és egy azon a futamon versenyző pilóta együttvéve.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8101 üzenetére
Mert Hamilton-t nem merték meghívni.
Schumi nincs berozsdásodva, de a Meki üresedés kihívását már nem merné bevállalni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #8081 üzenetére
Coughlan mondott ötleteket, füleseket a barátjának, de la Rosa-nak, meg néhány McLaren alkalmazottnak, de azért hogy előre léphessen és fényezze magát hogy ő milyen okos és milyen jó ötletei vannak. Ez még messze van attól ami a Renullt-nál felmerült. Coughlan nem csinált olyat, hogy bevitte volna: "nézzétek fiúk Ferrari doksik, tervezzünk belőle autót".
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #8079 üzenetére
A Ferrari dokumentumok csak egy McLaren alkalmazott magánlakásán voltak, és az eljárásból az derült ki hogy Coughlan nem dobta be az adatokat a közösbe, csak saját magát akarta fényezni az abban, de leginkább a Stepney-től e-mailben kapott információkkal.
A Renault-nál kicsit más a helyzet; legalább 18 (köztük tervező mérnökök is) Renault alkalmazott tudott a közösbe bedobott információkról.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8072 üzenetére
Persze, el lehet venni tőlük. De ha már elvettük, oda is adhatjuk valakinek.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
The exact nature of this information has also been made clear in the FIA submission. It has been revealed that the matter revolves around 33 files of confidential technical information that was copied onto 11 old-style floppy discs.
It is understood these files contained more than 780 individual drawings that outlined the entire technical blueprint of the 2006 and 2007 McLaren car. The figure of 780 drawings is very similar to the number of drawings in the Ferrari dossier that McLaren chief designer Mike Coughlan was found to have in his possession earlier this year.780 McLaren tervrajz (volt) a Renault birtokában. Feltérképezve ezzel az egész McLaren autót. Szóval a 2006-os VB címet oda lehet adni a Mekinek.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Állandóan? Ezt most említettem először, a sajtóval ellentétben, ami nálam sokkal többször emlegeti a dolgot. Egyébként Montezemolo sokkal jobban kedveli Alonso-t mint ti, úgyhogy nem árt megbarátkoznotok a gondolattal. Még van rá egy-két évetek.
Semmi alapja nincs? Kétlem.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8016 üzenetére
Két hét múlva a Renault WMSC előtti meghallgatása lesz Monaco-ban, az lesz a hír.
Szerintem addig Alonso nem is fogja elkötelezni magát a Renault-hoz, amig az az ügy le nem tisztul.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Azért a spanyol szponzorok magatartása érthető. De la Rosa jó tesztpilóta, mert egy szerény és szorgalmas 'munkásember', de versenyzőként nem tudott maradandót alkotni ezidáig.
Sutil-nak van a legnagyobb esélye, szerintem. Vagy Kovalainen jönne még számításba, ha a Merci lemondana a 'németes' terveitől.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ja, mert a silberpfeil 'szín' csinibb és tradícionálisabb. A Merci (vagy régebben a Marlboro márka) biztos nem díjazta volna a narancsot. De az ős-McLaren szín az a narancssárga volt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #7967 üzenetére
Briatore: 60 percent chance of Alonso deal
Briatore szerint 60% az esélye, hogy Alonso náluk fog versenyezni. Az a 40% meg a WMSC?
Állítólag Alonso-ék már kötöttek valamilyen 'szerződést' a Toyota-val arra az esetre, ha a Renault belerokkanna az aktuális kémügybe.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #7963 üzenetére
Ebből láthatja mindenki, hogy a McLaren nem akart jogi úton címet szerezni.
Ezt már Tozzi (a Ferrari ügyvédje) is mondta még az ügy végkimenetele előtt, hogy a McLaren-nek a futam végeredményét kellett (és lehetett) volna megtámadnia, ha a címet akarta volna megszerezni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ponttörlés tuti nem lesz a Renault pilótáknál sem, de ha jön a 100 millás bünti nekik is, abba könnyen 'belerokkanhatnak', vagyis a Renault egyszerűen kivonul az F1-ből.
Megjegyzem a Renault kicsit rosszabul indul neki az ügynek, mert náluk már most 3× annyi az ügyben érintett alkalmazott, mint a Mekinél az ügyzárásnál volt. Szóval 300 milla.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Most már jöhet a Renault ügy!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Börni maradhat...
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Egy nagyon érdekes cikk a "kártyavárról" (FIA).
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #7892 üzenetére
Az nem semmi volt...
..hanem az őszinteség a F1-ben maradásért cserébe.
Amiért de la Rosa és Alonso még leégetni is hajlandó volt magát.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #7882 üzenetére
Az hogy mennyire sáros egy csapat, az is nézőpont kérdése és keményen egy szubjektív téma.
Mi rosszat mondtam az F1-es csapatokra azzal, hogy "egyik kutya, másik eb"? Ami az idén kitudódott, az csak a jéghegy csúcsa. Ha ti feljogosítjátok magatokat arra, hogy a McLaren-re több sárt kenjetek, mint ami rá lett bizonyítva, akkor el kellene hogy viseljétek az én csapatokhoz való neutrális hozzáálásomat, vagy ezt a cseppet sem sértő 'kutya-eb' megállapítást.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Aktív témák
- Autós topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Folyami kavics ihlette az ASUS hordozható SSD házát
- Formula-1
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Akciógombban gondolkodhat az Oppo is
- Akciókamerák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest