Végre volt időm végigolvasni
''A Ferrari fékerőelosztó-rendszere az ügy során kiemelt figyelmet kapott. Történt ugyanis, hogy az Ausztrál Nagydíjon a McLaren tagjainak figyelmét megragadta valamilyen kapcsoló, amit a Ferrari kormánya mögött helyeztek el, ezért Lowe utasította a gárdáját, hogy a belső kamerás felvételek kimerítő elemzésével derítsék ki, mire szolgálhat. Ez egyébként, ahogy a fotók tanulmányozása is, bevett gyakorlat. A mérnökök arra a következtetésre jutottak, hogy egy háromállású, gyors kapcsolású fékerőelosztóról van szó, ezért Lowe megbízta egy emberét, Chris Lewis-t, egy hasonló rendszer megtervezésével. Lewis munkáját véletlenül éppen Coughlan felügyelte, akinek Stepney áldásos tevékenységének jóvoltából részletes műszaki rajzok álltak a rendelkezésére a Ferrari megoldásáról. A McLaren egy másik mérnöke, Rob Taylor bevallotta, hogy Coughlan megmutatta neki ezeket a rajzokat, és részletesen elmagyaráztatta magának a rendszer működési elvét. (Taylor egyébként Tozzi kérdésére elismerte azt is, hogy látta a Ferrari emblémáját a lapon, de ennek nem tulajdonított különösebb jelentőséget).''
Van olyan, aki ezek után még védi a McLarent?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section