Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Egy korszak vége
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- i5 12400F - báránybőrbe bújt farkas
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
func93
senior tag
válasz eddie17 #39802 üzenetére
Kolléga képe után én is elkezdtem figyelgetni. Pénteken felmentem pályára fel is melegedett gyorsan a víz, majd 20-30 km után lejöttem és ahogy lassitottam majd megálltam egyből ment lefelé a mutató lassan.. utána már csak úgy tudtam fel tornázni a városba ha tényleg 2000 körül tartottam. Ezzel nincs is gond, inkább a fenti rész furcsa nekem. Termosztát ez is?
[ Szerkesztve ]
"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs
-
őstag
válasz eddie17 #39841 üzenetére
Ne ne, ne érezd magad szarul amiatt, hogy bedobtál egy kérdést, mert ez tényleg mindig ilyen amikor darvinya jön a tudományos érvekkel és szempontokkal Én megszoktam már ezt, de mivel vezettem dízelt is, tudom, hogy kb 10 - 15 Km és már fújja a meleg (nem forró) levegőt és nincs eszkimó üzemmód a az utastérben. Majd oszd meg velünk is, hogy mi lett a vége ha kiderül
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
7Sony7
addikt
válasz eddie17 #39802 üzenetére
Üdv. Milyen fordulatszámon jársz vele? Ha 1500 körül, akkor ilyen hidegben nem is fog felmelegedni, 2000 körül tartani kell, hogy melegedjen. Persze, attól még lehet a termosztát rossz. Ha ilyenkor megnézed a hűtőhöz menő csövet, és langyos, akkor lehet nyitva megragadt.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
#27070592
törölt tag
válasz eddie17 #39817 üzenetére
Ilyen hidegben lehet hogy érdemes egy réteg plusz ruhával készülni és nem is erőltetni a fűtést. Ha maxon járatod a ventillátorokat, akkor a kinti csonthideg levegővel próbálsz valamennyi hőt lefújni a fűtőradiátorról és betolni a beltérbe. Ami sikerül is, de csak annyira hogy a motor felől a fűtőradiátorba beáramló fagyállót visszahűtöd. Mintha lenne egy plusz vízhűtő az autóban kb.
-
zoger
tag
válasz eddie17 #39822 üzenetére
Lépj be a rejtett menübe a műszerfalon, s ott láthatod menet közben a pontos vízhőfokot. A mutatóra tényleg nem lehet adni. Az 1.0 ecoboostomon úgy emlékszem már 45 fok felett bemegy középre.
Nekem is volt termosztát bajom (2014-es a kocsi), a motorral együtt melegedtek a hűtőhöz menő csövek s a hűtő teteje aminek ugye nem szabadna. Szó nélkül gariba cserélték. -
ReFleXx
addikt
válasz eddie17 #39822 üzenetére
hmm, abban azert kene legyen kiegeszito elektromos futes sztem, de az csak abban segit foleg, hogy a kabinba mar meleg levegot fuj par perc utan hidegen is
illetve talan ha elzarja a vizkort a kabinfele akkor ez segit a bemelegitesben, mar ahhoz kepest ha valaki 0rol inditva futene folyamatosan2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
kcsa
veterán
válasz eddie17 #39809 üzenetére
A mutató mozgására ne nagyon adj, régóta nem valódi hőmérsékletet mutatnak sajnos. De ilyenkor a helyes eljárás az, hogy fűtés lekapcsol, ülésfűtés bekapcsol, és remegve várni a motor bemelegedését
Kia Ceed CRDI tudott olyat (anno új autóként...) hogy tizen-huszonpár kilométer kellett mire mutató elkezdett mozogni, addig vacogva ültem nagykabátban fűtés nélkül.
Szóval összességében nem tűnik extrémnek a helyzeted ha pl. nincs fűtésrásegítés az autóban, a klasszikus csőfogdosós módszerrel diagnosztizálni kell, nem biztos hogy (nagy-)baja van a termosztátnak.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
őstag
válasz eddie17 #39809 üzenetére
Mindenképp kiolvasnám és megnézném az élő adatokat ahogyan a többiek is írták. Forscan extended licenccel kiolvasható ha van adaptered. Ha nincs szerintem kérj meg ismerőst, vagy ha Bp-i vagy akkor akár én is, de több topiktársnak is van ELM vag másik adapter és kiolvassuk. Szervízben bevizsgálás meg kiolvasásért szerintem lazán elkérik a 15 - 20.000 Ft-ot.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
nagyúr
válasz eddie17 #39802 üzenetére
Nekem 22km után kezdett a dájzel langyosodni egykoron, amikor -5 fok alatt volt a hőmérséklet (Celsiusban kifejezve)... bemelegedni meg... ugh... persze lehet termoszát is. Meg bármi más, mint már említették az vala.
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
A Zéé
addikt
válasz eddie17 #39453 üzenetére
A fogyasztás szerintem nem lehet kérdés, mert én eljárok vele 5,5 literből így a hideg napokon is.
Szokás szidni a dízelt, de fogyasztásban továbbra is verhetetlen, és szerintem ezért sem fog kikopni egy jó ideig még. Az 1.0 ecoboost 120 lovassal városban simán meg tudom itatni a 9-9,5 litert, de vegyesben is nehezen megyek 8 liter alá... Nesze neked downsizing.Just a simple Lineman...
-
őstag
válasz eddie17 #39322 üzenetére
A helyzetjelző miatt szerintem, nem? Nálam is lekapcsolja, de csak a tompított fényt, a helyzetjelzőt nem babrálja, viszont enyém azért 8 évvel idősebb, szóval lehet, hogy nálad mindent lekapcsol. Talán ELMconfig-ból ezt a sipákolást is ki lehet kapcsolni...
Mondjuk AUTO módban nem próbáltam, lehet, hogy ott lekapcsolja a helyzetjelzőt is..."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest