Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Untappd lista
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz milkabrams #27255 üzenetére
Csak automata dízel játszik? Esetleg meg lehetne próbálni olyat keresni, amin márkaker cserélt váltót, vagy ilyesmi (mobile.de-n keresve ATG a cserélt váltó). VAG DSG egész tűrhetően bírja, ha le volt dobálva az olaj, de nehéz igazolni utólag. Előny még az 1.9 motor, hátrány a kor és abból fakadó plusz nyűgök. Toyota/Lexus hibrid tud kb 0 kockázattal 2 pedálos vezetést, ott az akku a szintén húzósabb kritikus pont.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz milkabrams #27255 üzenetére
A PS az igen jó eséllyel túl van elettartaman ilyenkor. Wv dsg bol az olajosak aránylag tartósak, ha 60ezrenkent cserélik az olajat.
Én biztos egyiket se vennem...eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz milkabrams #27263 üzenetére
100e km alattit.
BMW é pl úgy tudom jó, van olajos DSG, ami egész jó, a régi 2.2es ford dieselhez is jó váltót adtak. jó a toyota féle is(bár vezetni ratyi). nomeg a nagy régi hidraulikus 4-5sebességesek is tartósak voltak.de mivel jó automata ritka, ezért én eltekintettem az automatától, és inkább nyomatékos dieselt vettem, amit ritkán kell kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
ReFleXx
addikt
-
darvinya
titán
válasz milkabrams #30749 üzenetére
Kérdés inkább az, hogy mik az elvárások és melyik tetszik jobban.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz milkabrams #30752 üzenetére
Hello
Saját mk1 kombimból kiindulva, amit bő két éve vettem 700k-ért és az is foglalkozós autó, én nem javaslom hogy 750-ért mk2-t keress.
Persze olyan mk1-et sem fogsz találni amit csak megveszel, használod és örülsz. Ilyen példányok már csak a Ford múzeumaiban vannak.
El kell fogadni a tényt hogy a mk1-ek már 20 év körüli vasak, vagyis tényleg igénylik a gondos karbantartást, de a mai autókkal ellentétben még viszonylag kis pénzekből rendben tartható autók. Nincs se kettős tömegű okosság, se részecskeszűrő, amit a fél autó áráért kellene kicserélned. Fékeket, futóművet is fel lehet újítani elviselhető összegekből. A beltér sem öregszik csúnyán, sőt, aki ült már az enyémben meg szokta jegyezni hogy 19 évhez képest teljesen kulturált. Elektromos gondokról sem hallani sokat, ami benne van az működik. Én napi szinten használom az elektromos tükröket, elektromos napfénytetőt, ablakokat, no problem. Amire vétel előtt figyelj, az a rozsda, első-hátsó sárvédők alja és a küszöbök általában foglalkozósak.
Ha jól számolom akkor havi 1500km körül gurulnál vele, én ehhez a futáshoz nem dízelt keresnék (ennyi idősen egyébként is tombola bármelyik dízelmotor). Egy benzines blokkra nem fogod rákölteni a fél fizetésedet, szereti a jó olajat és jó gyertyákat, tiszta fojtószelepet. A tank után lévő benzinvezeték-szűrőt is érdemes kicserélni, fillérekből megvan.
Egyébként egy használható, élhető autó, nem véletlenül adtak el belőle annyit. -
zoger
tag
válasz milkabrams #30752 üzenetére
Ennyiért inkább néznék fiestát. Igaz nem olyan komfortos mint egy I focus, de nem nagyon van bajuk, s a rozsda se eszi őket annyira.
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz milkabrams #30757 üzenetére
Nyilván minél újabb annál jobb (kivéve ha Escortod van ), de ennyi pénzből nehezen találsz megfelelőt.
-
-v-
addikt
válasz milkabrams #30757 üzenetére
Nem, sőt pályán a 2-es benzinesek többet forognak, csendesebbnek biztosan nem csendesebb.. és szerintem komfortra is jobb a focus 1.
-
oliwire
őstag
válasz milkabrams #30757 üzenetére
Én az MK2-t javasolnám, nekem is volt olyan, és nagyon szerettem, megbízható volt. Külsőleg mai napig tetszik, belsőleg is nagyon komfortos volt. Ha megteheted, hogy gyűjtesz hozzá, szerintem tedd meg. 1.2M-ért már szerintem jó darabokat találsz.
-
szezso15
addikt
válasz milkabrams #30762 üzenetére
Szia!
Csak hogy mint tulaj leírjam a véleményem. Nekem is első autóm lett egy MK1.5, 1.4-es Focus. Én 90%-ban városban használom, ezért is lett ez a vérszegény verzió választva (na meg az alacsonyabb biztosítás miatt), de én imádom. 5 ajtós hatchback, patentül elférek benne és szerintem tök kényelmes, voltunk már vele Zalakaroson, Balatonon többször, Kaposváron, Mátrában. Autópályán 130-135-öt simán tartja gond nélkül, az előzést meg kell gondolni, de egy 1.6 vagy 1.8-cal szerintem az is bőven jó lenne neked pályára. Én 400-ért vettem egy éve kb., rögtön elvitt 90-et a lakatolás (küszöbök vége haldoklott), ezen kívül csak szimmeringek és tömítések amik megadták magukat (pl. termosztátház vagy szelepfedél-tömítés). Küszöbök végét, első sárvédők alját nézd meg, azok rohadnak, a küszöböt nyilván drágább javítani. Típushiba a beteges alapjárat, ehhez alapjárati motort, gyertyákat, gyertyakábeleket és gyújtótrafót érdemes cserélni, ezeket én vétel után rögtön megtettem.
Mindig indul, mindig megy szó nélkül. Ja és pályán 130-nál 3750 körül forog, szóval teljesen viselhető a zaj is, pedig az enyémben nincs a motorháztetőn hangszigetelés.
750-ből szerintem a kínálat tetejéről simán tudsz választani, csak nézz meg belőle sokat, mert van bőven eladó.
Ja és a futóműve szerintem nagyon ott van ha karban van tartva, hegyi úton nagyon élvezetes tud lenni egy jó gumival (mondjuk nekem a motor miatt csak lefele ).
[ Szerkesztve ]
*Hajrá Loki!* i15+
-
oliwire
őstag
válasz milkabrams #30764 üzenetére
Ott majd próbáld megérdeklődni, hogy az olajfogyasztás milyen.
Úgy olvastam hajlamosabbak a 2.0 benzinesek jobban csipegetni. Ha kibír egy 10K csereperiódusos időt a min-max szint csökkenéssel, az nem zavaró. Ha utána kell töltögetni, az már fusztrálóbb tud lenni. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz milkabrams #30767 üzenetére
Automata? Azt lehet jobb lenne elfelejteni...
-
oliwire
őstag
válasz milkabrams #30769 üzenetére
Egy vidéki várost nézve lakhelyként, nekem 2015-ben 33600 HUF volt, egy 1999-es Opel Astra G-re, 1.4-es motorral, 90 LE.
Ez volt az első autóm és 23 éves voltam ekkor. -
oliwire
őstag
válasz milkabrams #30773 üzenetére
Azt sokallom kicsit. Budapesti lakhely?
-
oliwire
őstag
válasz milkabrams #30775 üzenetére
De ilyen régebbi, kis köbcentis autóval is ennyit hoz ki?
-
troll81
addikt
válasz milkabrams #30773 üzenetére
hogy örülnék én annak az összeg nek. éves díjban
-
nagyúr
válasz milkabrams #30767 üzenetére
közölte, hogy meg fogja verni a srácot.
Ez durva így leírva is... milyen lehetett hallani.
De legalább megúsztál egy felesleges oda-vissza kört.szerk.: Mostanában annyimindent' olvasni a neten, hogy gyakorlatilag autóvásárlásra, eladásra kell egy külön "eldobható" telefonszám...
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
oliwire
őstag
válasz milkabrams #30777 üzenetére
Nem tudom pontosan az adataidat, de körülbelülre beírtam, az én régi MK2 Ford Focusommal.
[kép]
57.000 Ft-tól már lehet az Unionnál újat kötni. Ennél akár kedvezőbb is lehet, ha elektronikus ügyintézés vagy mobiltelefonszám megadás is van. Ezt nem tettem meg kalkuláció során. -
oliwire
őstag
válasz milkabrams #30787 üzenetére
-
erdey_a
addikt
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz milkabrams #30875 üzenetére
Mikor vetted a kocsit? Ha még friss vásárlás akkor az előző tulajt kellene kérdőre vonnod.
Tünetek alapján (nem indul a motor) immobiliser gondja lehet.
Ha gyújtás sincs akkor meg az akku nyekkent meg.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
subaruwrc
félisten
válasz milkabrams #30875 üzenetére
biztosíték / relé táblában nézz körül szerintem
miután kérdőre vontad az eladót -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz milkabrams #30878 üzenetére
Akkura is mérj rá. De az elég ritka hogy ennyire kinyiffanjon.
Biztosíték gyanús.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
DeFranco
nagyúr
válasz milkabrams #30881 üzenetére
szerintem az, hogy esetleg rossz az immo chip benne, önmagában nem csinál ilyet.
gondolom előtte a pótkulccsal működött az indítás.
azt a szervizt pedig szerintem aki ezt neked önindító halálra gyurcsokolta azt már töröld is ki a telefonodból, gyújtásod sincs.
szerintem is első körben bizti ellenőrzés aztán akku. általános gyógymód még ilyenkor az akkusaru 10 percre le, majd vissza, az sok bugot resetel.
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz milkabrams #30883 üzenetére
Tényleg felejtsd el azt a szervizt. Mi köze ennek a vezérléshez? Motorolaj és fékolaj 58ezer? Vastagon fog az a ceruza... szerk: lehet nem is ehhez kapcsolódóan kérdezted a vezérléscserét? Akkor is sok.
Ha biztosíték gond van, akkor nem biztosíték táblát kell cserélni, hanem a 20Ft-os biztosítékot.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz milkabrams #30881 üzenetére
max megprobalhatsz egy akkusaru le egy 10percre majd vissza es utana a biztosan jo kulccsal.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz milkabrams #30888 üzenetére
lehet, a muszeregysegen nem jelenik meg valami?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz milkabrams #30891 üzenetére
Akkor főbiztosíték ment ki vagy akku halt meg. Immo nélkül mennie kell a világításnak.
Mivel nem tudod az autó előéletét én szinte biztos az akkura gyanakodnék. Megadta magát az első télen.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
nagyúr
válasz milkabrams #30891 üzenetére
Lehet volt olyan rendes és egy zárlatos akkuval adta el neked a kocsit.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz milkabrams #30897 üzenetére
Hópihe azt hogy csúszhatnak az utak. A LED-eket passzolom nekem régebbim van.
⭐ Stella
-
DeFranco
nagyúr
válasz milkabrams #30897 üzenetére
a korábban említett 750k-s keretből vetted ezt az mk2-es automatát?
-
subaruwrc
félisten
válasz milkabrams #30897 üzenetére
üzemanyagszint jelződ elég érdekes
-
lizakattila
senior tag
válasz milkabrams #30897 üzenetére
A hópihe 0-4C között narancs, 0 vagy alatta piros lesz -ez nem hiba.
A ledek: a jobb oldali piros valószínüleg a nyitott ajtó miatt világíthat, a baloldali narancs az jelezheti a szélvédő mosó folyadék alacsony szintjét. De ezeken kívül még sok más egyéb is lehet."Ha próbára akarod tenni egy ember jellemét, adj neki hatalmat." - Abraham Lincoln
-
darvinya
titán
válasz milkabrams #30897 üzenetére
Automata.
Csak úgy beugrok autó villamoságiba, hogy kiderítse miért lett kuka az autó.
Mire rendbe rakod az autót, addigra veszel egy újat.Csak tipp: indítás gátló (immo) így tilt le, mikor lopást észlel.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz milkabrams #30894 üzenetére
hanyszor probaltal ra a masik kulccsal korabban?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #30905 üzenetére
Vészmadár véletlenül sem akarok lenni, de a fényezett és látható részek ritkán rozsdásak kritikán aluliak
4 sebességes hidraulikus?
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DeFranco
nagyúr
válasz milkabrams #30905 üzenetére
nézesd meg egy elektromos emberrel de előtte szerintem teszteld ki alaposan hogy mikor milyen körülmények között jön elő a gond, mert ha a szakira bízod, sokára lesz meg a hiba.
sok balesetmentes kilométert.
-
patomi
őstag
válasz milkabrams #30908 üzenetére
Elemcseréhez biztos nincs köze. Max újra kell tanítani. Ha hozzá való a kulcs indulnia kéne vele. Váltó jó? Szépen váltogat? Sok balesetmentest hozzá.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
ReFleXx
addikt
válasz milkabrams #30908 üzenetére
lehet nem hozza valo a kulcs vagy nincs feltanitva es a kocsi letiltott.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
gabor9991
őstag
válasz milkabrams #30891 üzenetére
immobilizer hiba esetén a műszerfalon a piros led (ami leállított motornál csak néha villan fel a km óra és a fordulatszámmérő között van) gyorsan villog, önindító teker minden működik csak nem fog elindulni plusz tárolni fog egy hibakódot erről.
Valószinűleg műszerfal hiba lesz ezért áll olyan sz@arul az üzemanyag szintjezője meg a vízhőfok se lehet 70 fokos ha még dúsít a motor márpedig z emelt fordulatból úgy tűnik még dúsít mert hideg
A hiba előfordulhat attól is hogy az akkumulátoron a saru nincs rendesen meghúzva én ott kezdeném a keresgélést, meg feszültséget mérnék az akkun és a biztosítéktáblán terheletlen állapotban és indításkor is de lehet egy lelazult/elkorrodálódott testkábel is.
125 ezerért a vezérléscsere nem drága ha nem kínai alkatrész kerül bele az olaj és a fékolajcsere 58ezerért viszont nagyon sok.[ Szerkesztve ]
-
erdey_a
addikt
-
darvinya
titán
válasz milkabrams #30920 üzenetére
Gyári Ford fagyálló. [link]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz milkabrams #30935 üzenetére
Ha megadod neki a kódot. Valahol biztosan fel van írva, kezelési könyvben/szervízkönyvben. Vagy telefon az előző tulajnak. Vagy passz.
Friss elemzős video kettes Focusról, 300-ért.. -
darvinya
titán
válasz milkabrams #30935 üzenetére
Kézi könyvben ott a kódja.
Ha nincs meg, akkor android app és fejegység szériaszám beadása után megadja a kódját.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz milkabrams #30957 üzenetére
mindenképp, vidd el egy helyi muszereszhez ha magad nem tudod megcsinalni
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
troll81
addikt
válasz milkabrams #31175 üzenetére
Lehet persze sok oka... Milyen motor szerepel a hiba alatt?
-
gabor9991
őstag
válasz milkabrams #31175 üzenetére
Nullázd le az átlagfogyasztás mérőt akkor holnap reggel már 99liter/100km-t fog mutatni.
Kell neki párszáz km mire a közel valós értékét mutatja.
Ezzel a 20l/100km-rel meg komolyabban nem kell foglalkozni, ha megfigyeled majd, napról napra kevesebbet fog mutatni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest