Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cypresss

    senior tag

    válasz cintula187 #10316 üzenetére

    Nagyobb reptereken már most is van hasonló rendszer.

    A clearance ezen keresztül küldi a FP-t a gépnek. 777-es pilóták pölö már nem pötyögnek semmit, csak ellenőrzik a kapott útvonalat, majd EXEC.

    Technikailag nem tartom különösebben bonyolultnak az autotaxit, a hold position pedig egy klikk a groundot ellátó irányítótól és az új parancs máris a gépen van.
    Ennél persze nyilván bonyolultabb, de 10 éve a mozdulatokkal vezérelhető tévén is röhögtünk. ;]

    (#10318) Geryson: Én is láttam már. Gondolom azért ilyen "finom", merthogy a 380 rendszerei azért csak újabbak, mint egy 777. Majd a 787-ben a Boeing teszi oda magát jobban. :)

    Nálam nem is kérdés, hogy melyik lesz a jobb és szerethetőbb gép. ;)

    Egyébként a CATIIIC ilyen irányú fejlesztéseiről nem hülyéskedek lassan 10 éve olvastam és ezek szerint még mindig semmi.

    Dolgoznak ezerrel, csak vártak a Honeywell SmartRunway, SmartLanding [rendszerére].
    2004-ben kezdtek fejleszteni, 2009-re lettek készen, és bő egy éve már élesben is használják több gépen.

    (#10319) Jorus: : Mit vártál? Airbus... ;] ;]

Új hozzászólás Aktív témák