Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RCH663

    aktív tag

    válasz faragopeter #10113 üzenetére

    Hány magot látsz a feladat kezelőben? 8-at vagy 4-et? Ha 8-at akkor igen le kellene kapcsolni, legalábbis az FS-hez (bár a legtöbb játék is ezt szereti) Lényeg: az i7 nek 4 valós, fizikai magja van, mely magokat ketté tud osztani szoftveresen két szálra. Videó kódolásnál stb jól jön hogy nem 4 hanem 8 szálon futnak a dolgok.

    Az FSX úgy működik, hogy csak a fizikai magok cach-ét tudja megszólítani, melyen keresztül eléri magot. A virtuális szálnak ilyen nincs, az egy programkód intézi hogy azt is meg lehessen szólítani, de az FS-ben ez kód nincs benne. Mivel csak a fizikai magok futnak, a virtuálisak "Parked " állásba kerülnek, de erőforrás címzés ekkor is van nekik, de mivel parked-be kerülnek, munkát nem végez. Így a proci erőforrásainak a fele nem elérhető az FS-nek.

    Az FSX procimagonként cpu limites. az első szál a 3d váz, és minden más amit a programnak számolni kell ( aerodinamika, AI, időjárás, stb)

    A többi szál a texture loader. Minnél a több a magod, annál gyorsabb a textúra töltés. De ha az első szál 100%-on fut akkor be áll a cpu limit, mert nem tudja más magra átrakni a feladatot.

    Tehát minél gyorsabbak a magok, annál jobb, és mivel hyper/multi thread megfelezi a magot, így nem jó az FS-nek

  • atys25

    csendes tag

    válasz faragopeter #10113 üzenetére

    Én lekapcsoltam a Multi Thread-et a BIOS-ban és így 4 fizikai mag látszik csak. Az Affinitymask=15 nálam és így mind a 4 mag dolgozik. Felhúztam a procimat 3.8 GHz-re,de az FPS nem javult. Már elküldtem RCH663-nak az FSX.cfg tartalmát,de még nem jelzett vissza,hogy mi lehet az oka,ami miatt gyéren működik nálam az FSX Addonokkal i7-2600K proci alatt.

Új hozzászólás Aktív témák