Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RCH663

    aktív tag

    válasz andorra #10023 üzenetére

    Egyébként a teljes képernyős futtatást ne vedd alapul, mert ott nincs annyi probléma az élsimítással.

    Már csak azért sem mer windowed módban max 2x AA van technikai okokból kifolyólag FS2004, és FSX alatt is.

    nVidia-ATI: cikkben is leírva: Az FS grafikus motorja a kevesebb, de erősebb szálon történő futást preferálja. Ezért van/volt az hogy az zöld kártyák jobban teljesítettek FSX (és 2004) alatt. Igaz ez egészen az ATI 58xx szériáig, egy monitoron. Az ATI kártyák AA kezelése felhős időben kicsit megfekszik, az nVidia-n meg nem megy rendesen az AA sok esetben, vagy nem minden objektumon. Mindkettőnek van előnye, és hátránya is, az egyéni preferencia dönt, nem lehet egyértelmű győztest hirdetni. ( Jó barátom nVidia-as, mindíg megcsodálja, mennyire szépek nálam a textúrák ATI-n a Budapest 2.0-n, ő meg nem laggzik be, ha éppen REX 2.0 alatt, viharban kell leszállni Ferihegyen)

    Számtalanszor le lett írva itt is, hogy egy kijelző esetében nincs érdemi különbség a két nagy család között, több monitor esetén azonban cifra dolgok tudnak elő kerülni, és ezen a ponton a zöld kártyák több sebből véreznek. Ha gondolod kifejtem, de hidd el pár éve használom mind a két tábort.

Új hozzászólás Aktív témák