Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Fel
addikt
Nem teljesen jó az összehasonlítás az SCS szimekkel. A Farm Sim sorozat egyik legnagyobb húzóereje a márkák. A licenszelt márkák. A jogdíjak pénzbe kerülnek.
Az ETS2 / ATS-ben a tartalombővítés legnagyobbrészt kimerül a játéktér bővítésében, míg a FS sorozatban mindig új gépek jelennek meg a mapok másodrendűek. Az ETS2 / ATS-ben lehet talán 20 licenszelt jármű/tréler, míg a FS '17-ben csak a márkák száma 83...
Ez adja el a játékot elsősorban, és ezért használja ezt az üzleti modellt a Giants.