Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- N€T0X|N: Poloskahegy
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
-
LOGOUT

Új hozzászólás Aktív témák
-
tutikas
tag
Még kezdő vagyok a ki és beimportálás megy most tettem be a sertés és boci olat de azt úgy töltöttem le és ahhoz volt videó a youtube-n hogy mit hova kel bemásolni a mod xml-be stb.stb ha én egy másik mapból szedem ki ami nekem kell pl vágóhíd takarmány eladóhely akkor az látható lesz a játékban úgy értem hogy leadó helyeinél ahol lehet látni az árakat vagy bele kell nyúlni a mod xml-be ?
-
tutikas
tag
most szeerkesztem új map és betettem ezt a vágóhidat, a tigerben minden ugyan az mint amit mutatsz kivétel az árú az pig és bef és az ár szorzóm 2000 2500 a játékban meg is jelenik a leadó helynél, de még más helyen pl a búza 1500euró/tonna itt a sertés és boci is 1euró/tonna néztem a giantsban a búza termény szorzó csak 1.2-1.8 és mégis nagyobb a euró/tona érték a játékban, és ezt nem értem hogy lehet most azon agyalok mivel nincs bent tizedes vessző nem e csak 0.2 0.25 lehet az árszorzó és ezért ilyen alacsony az ára
-
tutikas
tag
A k...annyát az volt a hiba csak azt furcsálom hogy amikor nem volt vid.kártya akkor is tudtam a giantsal szerkeszteni valamit biztos nem telepitettem fel viszont van egy olyan kérdésem,hogy vannak a mapban parkoló autok pl az üzletek elött de a giantsban nem látható már néztem mindenhol de semmi esetleg ha van ötlet hol keressem öket köszi
-
tutikas
tag