Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Escape from Tarkov

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 02:26:43

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1017) mind_against válasza szTotyy (#1015) üzenetére


mind_against
tag

Előzetes javítási jegyzék a 0.12-es javításhoz.
Teljes wipe lesz.
A projekt átkerült a Unity motor 2018.4-es verziójába
Újra alkották, optimalizálták a külső nézetű animációkat, ezek mellett újakat is hozzáadtak
Új játék funkció – Rejtekhely-
Új nagy terjedelmű funkció ami magában foglalja a különböző területek építését és fejlesztését a rejtekhelyen belül, amik egyedi bónuszokat adnak
-Tárgykészítés
-A karakter alap képesség értékeinek a javítása (raiden kívüli gyógyulási sebesség, készség szinteződés gyorsítása, stb.)
-A karakter tárhelyének bővítése (hacsak nem a EoD játékverzióval rendelkezel, akkor a maximális tárhelyed van)
Új mechanika – Raid-en kívüli gyógyulás
-Ezentúl a karakter életerőt nyer vissza raid után
-Életerő, energia és a hidratáció mostantól regenerálódik amikor raid-en kívül vagy
-Használhatsz ételt, italt és elsősegély csomagokat hogy azonnal visszaállítsd a karaktert-Halál után a karakter életereje 30%-ra áll vissza és elkezdődik a regeneráció, aminek a sebességét a rejtekhely különböző fejlesztésével lehet növelni
Új mechanika – Fegyver összeállítások
-Fegyver összeállításokat készíthetsz a karakter által ismert bármely fegyveralkatrészből vagy kiegészítőből
-Gyors keresés a hiányzó részekre az egyedi összeállításokban, amiket aztán megvásárolhatsz
Új terület – RosReserve katonai bázis (Rezerv avagy Military Base)
-Eddigi legnagyobb térkép a belső területek és a felfedés szempontjából
-Új kivonási mechanikák
-Telepített 12,7 mm-es nehéz gépfegyver NVS „Utes”
-Telepített 30 mm-es automata gránátvető AGS-30 PAG-17 irányzékkal-Új korlátozó mechanikák a területeken: mesterlövészek és aknamezők
-Egyedi loot-Glukhar Scav boss a különleges taktikáivalKereskedő szolgáltatás „Taktikai ruházat”
-Ragmantől megvásárolható
-5 egyedi szett alsó és felső ruházat USEC és BEAR karaktereknek
-Különböző feltételek mögé lesznek zárva (karakter szint, lojalitás szint Ragman felé, pénz)
Új kereskedő Jaeger
-A játék kezdetekor zárolva lesz, és küldetéseket kell végrehajtani hozzá hogy feloldódjon, saját küldetéssora is lesz a feloldáson túl.
-A nála vehető tárgyak egy része egyedi tárgy lesz
-Lesz egy minimális különbözet a nála kapható tárgyakon
Új Boss Glukhar
-A katonai bázison lesz jelen
-Úgy gondolja hogy az a terület az ő tulajdona és meg is védi azt azzal hogy befészkeli magát valamelyik megerősített pozícióba a területen.
-6 emberes csapata van, minden tagnak egyedi szerepe van a csapatban. Az őrei mindig közel vannak hozzá, a rohamosztagosai előre törnek hogy letámadják az ellenséget, a fő megfigyelő az első aki észleli az ellenséget vagy ellenségeket és elindítja a támadást felé vagy feléjük.
-A boss és a csapata arra törekszik hogy ne hagyják el a védett pozíciójukat így ablakokból és egyéb megerősített helyekről fognak támadni, fejlett taktikákat használnak épületen belüli harckor és speciális viselkedés modelljük van a kültéri harcoknál-Használják a telepített fegyvereket, támadnak vagy visszavonulnak hogy védjék a boss-t és hogy tartsák a területüket. Ahogy a vonat közeledik (Vonat kimentési pont amit meg kell várni), a boss és az emberi megszállják a peront-Minden elérhető fegyvert használhatnak, gyakran viselnek nehéz páncélt és sisakokat
Új boss Shturman
-Woods-on a fűrészüzem körül tevékenykedik
-Van egy „közösen gyűjtött rejtekhelyük” különböző értékekkel. Általában magánál tartja a kulcsot
-A rejtőzködést részesíti előnyben, távolról próbál támadni, fedezékből, kijátssza az ellenfeleit azzal hogy jobb pozíciókba mozog, hagyja hogy az játékosok közelebb kerüljenek ezzel bekerülve az effektív tűztávolságba
-Kettő emberből álló csapata van
-A boss és az őrei is távolsági fegyvereket használnak
Több mint 160 új fegyver alkatrész és modul
-Új 12 és 20-as kaliberű sörétes lőszer
-Új 4,6x30 és 5,7x28-as kaliberű lőszer
-Új felszerelések
-Új mechanika a feketére lőtt testrészek kezelésére, műtő készletekkel
-T-7 hőképalkotó eszköz
-Új cserekereskedelmi tárgyak
-Új fogyasztható tárgy típus – Alkohol
-Új törés hang effektek
-Új fegyverek: AsH-12, FN P90, M9A3, FN Five-Seven, TX-15, MP5 Kurz
Új küldetések a régi kereskedőknek (+pár régi át lett dolgozva)
Új grafikai kiegészítések/javtások és animációk
-TAA élsimítás (temporal anti-aliasing)
-HBAO árnyékolás
-A talaj már árnyékot vet és van önárnyékolása is
-Textúra streaming a RAM használat csökkentésére
-Új fű, nagy távolságú renderelési és fű árnyék opciókkal
-Új robbanási effektek-Változó animációk az elsősegély csomagok használatához
-Áruk automata csoportba rendezése a kereskedők menübe
-„Mindent átvesz” gomb a tárgy átvétel képernyőn
-Az elsősegély csomagok legördülő menüjébe bekerült a „mindet meggyógyít” opció raid-en kívüli ellátáshoz
-Új pont a fegyverek legördülő menüjében „szétszed”
-„ÖSSZEÁLLÍTÁSOK” gomb az alsó panelen az összeállítások módba való könnyebb navigáláshoz
-Automata kitöltés kijelölő négyzet a kereskedők ajánlatainál
-Egyidejű stimuláns értékek értékek lettek hozzáadva pár ételhez és italhoz
-Életerő státusz kijelzés a raidbe indulás előtt a karakter választó képernyőn
-Új hangok a különböző felületen való kúszáskor
Optimálizációk:
-fű render és megjelenítési optimalizációk
-animációs rendszer optimalizációja
-a kifosztható tárgyak területre spawnolásának optimalizációja
-az ikon generálás optimalizációja
-a környezeti kitakarás effekt optimalizációja
-a volumetrikus fények optimalizációja
-Új „csak fizikai CPU magok használata” opció (mindenki számára ajánlott ezt alkalmazni)
-CPU terhelés optimalizálás
-optimalizált contact SSAO effekt algoritmus
-az optikai irányzékokon néhány optimalizáció
-területek optimalizálása
-offline mód fizikája optimalizálva-ragdoll (tehetetlen test fizikája) optimalizálva
-optimalizált eldobott loot és a gránát fizika-rengeteg fagyást és szaggatást kiváltó ok javítva (renderelés, fizika, animációk,felszerelés ablak, harci logikák, stb)
Bot javítás és fejlesztés:
-AI harcon kívüli viselkedés fejlesztve
-A botok most már forgatják a fejüket a látószög növeléséhez
-a botok mostantól üdvözlik egymást, mutogatnak egymásnak, és információt adnak át-a játékos scav negatív reakciójára a scav is negatív reakcióval válaszol, vagy mutogat
-a botok közel mennek a kifosztható tárolókhoz
-a tétlen botok körülnéznek, leguggolnak
Javított AI harc közbeni viselkedés:
-fejlesztett gránát dobási algoritmus-fejlesztett algoritmus a célpontra forgásra különböző távolságokban
-AI javítások-javítva lettek azok a bugok amikor a botok nem reagáltak a távolról vagy hangtompítóval leadott lövések találatára-javítva lettek azok a bugok amikor nem sikerült átlőni bizonyos bokrokon, kerítéseken, fákon
-javítva lett az a bug amikor a bot rossz célpontot vett célba és nem vette figyelembe a közelebbi veszélyt
-javítva azok a bugok amikor a botok beszorultak valahova
-javítva az a bug amikor a bot nem tudott rád célozni ha közel guggoltál hozzá
-javítva lett az a bug amikor a botok fenyegető szövegeket mondtak a játékos scaveknek-javítva lettek az ajtókkal való interakciós bugok
Javítva:
-a bug amikor lehetséges volt PSO és hőképes irányzékot egyszerre felszerelni és a PSO hőképes távcsőként viselkedett
-a bug amikor a fegyver eltűnt hogyha a tárolódba mozgattad miután összecsuktad a válltámaszt (bugos cellák a tárolóban)
-a tárgyak nem tűnnek el a tárolódból miután a tedd a bolhapiacra gombra kattintottál
-Error 228 miután átvetted a küldetésért járó jutalmat
-Error 228 miután a flea marketre helyett fegyveren a lámpa más helyre lett felszerelve-egy tárgy többszöri bolhapiacra helyezése miatti Error 228
- Error 228 miután egy cellában 2x akarsz szétosztani valamit
- Error 228 hogyha 2 féle fegyvert bolhapiacra raksz- Error 228 hogyha mozgatod a pénz aztán fegyvert javítasz ezzel a pénzzel
- Error 228 amikor törlöd a tárgyat a küldőtől a bejövő üzenetekben
-az eltűnő üzenetek újra bejelentkezéskor
-a bug amikor a tartósság szűrő nincs figyelembe véve a tárgy teljes elhasználódásánál
-a bug amkor a csapattárs „bad backed matching” hibát lát raidbe betöltéskor
-a bug amikor az új lojalitás szint nem nyílik meg hiába van teljesítve minden követelmény
-a bug amikor a mindet felvesz gomb megjelenik úgy hogy nem minden tárgy lett biztosításban visszatérítve
-a bug amikor a bot-ok nem tudnak spawonlni a területre
-a bug amikor szögesdrót vagy tűz miatti halálkor kiír egy nevet gyilkosnak a raid utáni összesítőn-a ui „reszketés” nem szabvány felbontásokon
-a bug amikor egymásra halmozódik a fájdalomcsillapító hatása
-a bug amikor a fájdalomcsillapító hatóideje nő a felszerelés ablak megnyitására
-a bug amikor a nehéz légzés hangja harmadik személy nézőpontjából nem szűnik meg
-a bug amikor az öngyilkosságod PMC killként van jelen a meccs összegzőben
-a bug amikor a karakter bal keze meg van csavarodva a menüben
-a bugok a tárgyfelvétel rossz feldolgozása miatt
-a bug amikor a törött lámpák újra világítanak hogyha ellépsz majd újra odalépsz hozzájuk
-a bug amikor a tárgy használat megszakítás animáció nélkül zajlik le
-a bug amikor az interakció nem működik miután a használt közelharci fegyver ki lett dobva-a bug amikor a fájdalom és a remegés hatás nem múlik el a törés kezelése után-a késés a negatív hatás megjelenésében
-a bug ami akkor történik ha fejforgatás közben fejbe csapnak és ezt nem számolja rendesen a rendszer-a lövés hangjának megszakadása fegyverváltás közben
-a bug amikor nem jelenik meg a töltény a fegyverben a raid kezdetekor
-a vizuális bug amikor a szemüveg látszik a füstben és a ködben stb.
-javítva a túl fényes tükröződések a távcsöveken és az irányzékokon vagy a tükröződések hiánya-a kereskedők kihagyása a listából ha túl sok az ajánlat-a füstgránát bug spamelése
-a matchmaking különböző hibái
-a régi küldetésekhez kötődő hibák
-különböző bugok és glitchek amik a játék összeomlásához vezetnek-a területeken lévő bugok és a nem látható tárgyak renderelésének hibái (300 különböző javítás)
-a háttér hangok a területeken játékba betöltés közben
-különböző kezelőfelület problémák és a hibák
-a hibák amik hibás raid után statisztikákat eredményezhetnek
-különböző hálózati javítások és fejlesztések a Unity 2018.4-es verziójára való átállás miatt
-különböző fordítás szövegi hibák
-különböző problémák az egymásba lógó felszerelésekből
-egyéb kis hibajavítások
Változott:
A testpáncélokat már nem lehet a golyóálló taktikai mellényekkel együtt hordani
Már nem lehet bizonyons tárolókat, fegyvereket, mellényeket és hátizsákokat rakni a konténeredbe (alfa, béta, epszilon, gamma, kappa)
Mostantól pár kulcs csak néhányszor lesz felhasználható. Ha kifogyott akkor eltűnik a tárolóbólA kereskedők menüben ha beváltunk tárgyakat, "kifogyott" jelöléssel lesznek ellátvaCustoms és Shoreline-on megváltoztott a nap pályájaA chat-ben már teljesen ki lehet törölni a beszélgetéseketA válltámasz már behajtható a menüben mikor átpakolunk a Scav kör után.Újra egyensúlyoztuk a 9x18 lőszereket
Megváltoztattuk pár válltámasz, tára, és más fegyver alkatrész tulajdonságait
Botok és Scav játékosok új felszerelésekkel kerülhetnek játékba
Megváltozott a Blackrock és AVS mellények kiosztása, most már az AVS páncélozott lett
Hozzáadtuk az "all offers" (összes ajánlat), "only from traders" (csak kereskedőktől), "only from players" (csak játékosoktól) legördülő menüt a bolhapiac szűrőihez
Ha ugyanolyan tárgyakat kapunk levélben, akkor a tárgyak összeadódnak (amennyiben lehetséges)A fegyvereket már nem üresen fogjuk megtalálni.
Fejlesztett fegyver visszarúgási rendszer és a fegyver visszarúgási képesség már működik
Az erő képesség már kevesebbet ad hozzá a futási sebességünkhöz
Hasaláskor már sokkal halkabbak leszünk
Kontéreket átdolgoztunk, megváltozott, hogy mit miben találhatunk
Átdolgozott és kibővített zsákmány helyek a térképeken
A kereskedők kínálatát megváltoztattuk
Tárgyak megvilágítása megváltozott mikor megvizsgáljuk őket a menüben
Még olvashatóbb betűtípusok a menükben
Fejlesztett spawn rendszer a pályákon
Kivettük az elsőbbségi opciót a bolhapiacról
Magasból való leeséskor még nagyobb az esélye a törésnek, és sebesülésnek
Egyéb kisebb változtatások
Mi mindannyian és személy szerint én is (Nikita) elnézést kérünk a késésért. A változások mértéke óriási és most már a hibák kijavítására koncentrálunk. Minden egyes alkalommal mikor megkíséreltünk felállítani egy javítási kiadási dátumot, néhány új kritikus hibát fedeztünk fel és ilyenkor el kellett tolnunk a dátumot amíg kijavítottuk a hibát, mert nem szerettük volna úgy kiadni. Ahhoz, hogy hibamentes legyen, kérjük adjatok még egy kis időt--- nem mondom mennyit mert akarom elkiabálni, hogy super soon soonish soon! Köszönjük a türelmeteket!!!
A BSG csapat

(A fordítás nem jöhetett volna létre ilyen gyorsan ha nincs Hebők "Fr0zen0ne" András, köszi a segítséget! Settenke)
Forrás: Escape from Tarkov Hungary facebook oldala

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Escape from Tarkov
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.