Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43

LOGOUT.hu

emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#289) Vikusz77 válasza Ákinard (#288) üzenetére


Vikusz77
tag

Sziasztok!
Vettem emagon egy terméket (1. számú csomag) pénteken, easyboxba kértem.
Írták szombaton, hogy megérkezett, kedd reggelig vehető át.
Vasárnap rendeltem egy másik terméket (2. számú csomag), az most ért a boxhoz, betették ugyanabba, az első csomag mellé.
Erről küldtek is most értesítést amiben az áll, hogy megérkezett az 1. és 2. számú csomag, hozzá ott a kód (megegyezik az 1. csomaghoz korábban küldöttel), és az, hogy csomagjait legkésőbb csütörtök reggel veheti át.

Kérdésem, hogy ugye biztosan nem viszik vissza az 1. csomagot már kedd reggel, amit ahhoz adtak meg lejárati időnek, amikor még nem tudták, hogy rendelek pár napon belül egy újabb cuccot, amit ugyanabba a boxba tesznek majd?

Könnyebb lenne csak szerdán átvennem, de nem akarom, hogy kikapják esetleg belőle kedd reggel azt, amit elsőnek rendeltem.

Előre is kösz a segítséget!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.