emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Ndruu:] Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Vikusz77
tag
Sziasztok!
Vettem emagon egy terméket (1. számú csomag) pénteken, easyboxba kértem.
Írták szombaton, hogy megérkezett, kedd reggelig vehető át.
Vasárnap rendeltem egy másik terméket (2. számú csomag), az most ért a boxhoz, betették ugyanabba, az első csomag mellé.
Erről küldtek is most értesítést amiben az áll, hogy megérkezett az 1. és 2. számú csomag, hozzá ott a kód (megegyezik az 1. csomaghoz korábban küldöttel), és az, hogy csomagjait legkésőbb csütörtök reggel veheti át.
Kérdésem, hogy ugye biztosan nem viszik vissza az 1. csomagot már kedd reggel, amit ahhoz adtak meg lejárati időnek, amikor még nem tudták, hogy rendelek pár napon belül egy újabb cuccot, amit ugyanabba a boxba tesznek majd?
Könnyebb lenne csak szerdán átvennem, de nem akarom, hogy kikapják esetleg belőle kedd reggel azt, amit elsőnek rendeltem.
Előre is kösz a segítséget!