emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Igen, most már nem lehet feltétele a garinak a doboz...
de, és ez egy nagy de, 75 colos TV-nél vagy legyen meg az eredeti doboz, vagy csomagolja be a tulaj valami másba.
Azért gondoljunk már bele ,hogy mekkora, de mekkora szívás egy 75 colost TV-t, a saját hungarocellje és doboza nélkül ténylegesen biztonságosan becsomagolni. *
A hűtős példa sántít. Nem véletlen ,hogy pont a TV-nél követelték meg a dobozt még régebben.
* Konkrétan 1 órányi legózás. És akkor se lesz közel se olyan mint a gyári.
Ha a gyártó intézné akkor még oké. Nekik lesz olyan TV-hez való doboz meg minden.
[ Szerkesztve ]