emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [mefistofeles:] "Kezdő Gamer gép" őrület.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/penguin.gif)
Dronte
aktív tag
Mondok jobbat: november 18-ai rendelés kerek egy hónap alatt sem jött meg, aztán csak egyszerűen szó nélkül törölték (a termék továbbra is elérhető). Pedig Sameday alapján náluk volt a csomag. Gondoltam akkor megrendelem újra, december 18-án ez meg is történt, azóta 21. óta Sameday raktárban áll a csomag. Lehet majd egyszer megkapom, ki tudja
És szerintem ez nem tudható be annak, hogy "ez egy ilyen időszak". Ha nem tudják normálisan garantálni a szállításokat, akkor mondjuk nem a Sameday-el kéne szerződniük, hanem egy olyan szolgáltatóval, aki képes ellátni a feladatot, mert ez így botrány.