- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Internet fejlesztés országosan!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megoldások IBS/IBD-re
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Vajaskinyír újragondolva
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Ezt azért kicsit túlmatekoztad szerintem Motorozok minden nap, ma is, itt még kasztni sincs és még élek. Persze a gyerkőc miatt fontos lesz a biztonság, de azért én is felnőttem valahogy, pedig a fapados fábiába se volt 2 légzsákon kívül semmi, papír az is fleg a maiakhoz képest. Akkor is sok bolond volt az utakon, most is sok van. Városon belül úgy sem megy senki gyorsan, hiába jön nekem egy többszáz lóerős SUV, akkor is csak 30-al fog belém jönni, mert gyorsabban úgy se tud közlekedni. Ekkora sebességeknél maximum horpadnak az idomok.
-
senior tag
-
senior tag
válasz axioma #14247 üzenetére
Basszus, pedig tesztekben olyan jókat mondanak róla
De amúgy miért baj, nagyon lassan tölt?
Igazából csak város, van másik benzines autónk ami nagyobb stb, minden városon kívüli használatot azzal tervezünk. Persze ha beüt a krah és le kell menni valamelyikünk szüleihez (egyik 200km oda-vissza, másik 300km oda-vissza) elektromossal, akkor tök jó lenne ha tudná, de nem kritérium, plusz szülőknél is biztos fogom tudni tölteni valahol a városban.fo_di: Céges, árakat igazából csak azért írtam hogy legyen viszonyítási alap, egyébként nem lényeg.
Vesa: Köszi, akkor +1 a Dolphin-ra, nekem nincs bajom a kínai cuccokkal, bár hosszútávú tapasztalat még nincs róluk. i3-at néztem, a 120Ah-sat, de hatótávra nem tűnik túl soknak a többihez képest, ellenben 6M környékén vannak, annyiért meg már vehetek újat, több hatótávval. Ioniq ugyanez, kicsi akksis fér csak bele a keretbe, illetve kicsit nagynak tűnik már (többi amit felsoroltál szintén nagy).
madgie: Néztem a Model 3-at, és igazából bele is férne a keretbe egy 80e km futott példány. Ezzel az a bajom, hogy túl "luxusnak" érzem, kicsit drágának tűnik a szervizelése, televan mindenféle elektronikával ami még nekem inkább nyűg mint hasznos. Meg na, őszintén szólva kicsit félek első autónak ilyet venni, azért benne van a pakliba hogy összeparkolom vagy ilyesmi
Igazából az elkövetkezendő 1-2 évben biztosan csak én járok vele csak városban, aztán ha jön a gyerkőc (vagy gyerkőcök) akkor ovibajárással egészülne ki a használat, ami szintén csak városon belül lenne, minden másra használjuk az eddigi, nagy dög suv-unkat. -
senior tag
Sziasztok!
Első autó/első elektromos autó vásárlás előtt állok (ráadásul még nő is vagyok, tehát nem értek az autókhoz ). Első körben még azt sem tudom eldönteni, hogy 2 vagy 4 személyes legyen, mert elsőre jó lenne egy igazán mini autó, viszont 2-4 éven belül szükség lesz a 4 személyesre gyerkőc várható érkezése miatt, szóval nem tudom hogy beleugorjak-e a nagyon kicsibe és később lecseréljem. Felszereltség annyira nem izgat, anno egy fapados fabia-val tanultam vezetni amibe semmi nem volt még a klímán és a szervo kormányon kívül, azóta meg nem is vezettem autót, ennek már 5-7 éve. Városi használat lenne csak (kb 30km naponta), otthon töltés napelemről, illetve munkahelyen van töltési lehetőség, tehát a városban szinte sosem szeretném tölteni, töltési sebesség mindegy, éjszaka-melóidő alatt feltölt amennyire kell. Ár keret 10M, viszont ezt nem feltétlen szeretném kimaxolni, leginkább egy jó ár-érték arányú gépet keresnék.
Ár szerint rendeztem őket (használt és új is van a listába):
1. Xev Yoyo - 3,1M-ből meg tudnám úszni, 110km reális hatótáv bőven elég, viszont a max 90km/h végsebesség aggaszt, mert előfordulhat hogy az M0-on mennem kéne vele. Viszont tényleg nagyon pici, ez a fő érv mellette.
2. Dacia Spring - 3.1M, viszont 86e km futásteljesítmény kicsit soknak tűnik, nem tudom mennyit bírnak az akksik. Egyéb bajom ezzel nincs.
3. Smart Fortwo - 3.3M, ez is jónak tűnik, legalább nincs annyira korlátozva mint a Yoyo, cserébe nem is nagyobb a hatótávja tesztek alapján.
4. Renault Zoe 41kW - 3.6M ez ár-érték arányban jónak tűnik, csak kicsit régi már.
5. Dacia Spring - 4.1M ez ennyiért 0 kilóméteres, kérdés hogy jobb deal-e 1M-el többért egy vacsi új, mint egy 86ezer km futott.
6. e-Up - 4.2M ezt legalább vezettem már (Gringo), tetszett is, 250km-ert elvileg elmegy, ez is jó ár-érték arányúnak tűnik
7. Dacia Spring 65 (Extreme) - Új lenne, 4.9M, ez hatótávra nem tűnik nagy számnak, egy előnye van hogy vatta új.
8. e-C3 - Új, 4.9M, több a hatótávja mint a Spring-nek, viszont ez már elég nagynak tűnik képek alapján, tesztet meg nem nagyon találtam még róla.
9. Renault Zoe 52 kW - 5.6M ez is jónak tűnik, sokat elmegy, viszont itt már kérdéses, hogy nem-e éri meg akkor valami vadi új autót venni.
10. BYD Dolphin - 6,8M, új, igazából ez tetszik a legjobban, talán ennek van a legnagyobb hatótávja az összes közül.
11. MG 4 (Comfort) - 6,8M, új, minimálisan drágább mint a Byd, cserébe talán kicsit kevesebbet megy el tesztek alapján. Egyik márkát sem ismerem, ha a Byd és eközött kéne választani, nem tudom melyik a jobb döntés.Ti mit vennétek ezek közül?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MIUI / HyperOS topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nyomtató topik
- Kutya topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- OWON SPM6103 programozható tápegység (0-60V/0-10A) és multiméter
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Tefal turmixgép
- Vállalom Xianomi Okos kamerák, sotveres javíttását
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest