Hirdetés
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Arctic MX-4 vs. Arctic MX-6. Melyik a jobb?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
veterán
Fú a Sekiro nekem nagyon nem tetszett, pedig/vagy pont mert abszolút souls van vagyok. Végigvittem fullra, mert azért csak csak from játék (még ha indiesouls is, értsd nem a "nagy" csapat csinálta, akik ekkor már javában az elden ringet hegesztették), de a koncepció nálam nagyon félrement. Egy cső játék volt voltaképpen, 0 fejlődési szabadsággal, (a kirakható talentek is elég egyértelműek voltak, mit szükséges azonnal, mit később, milyen sorrendben), mindennemű rpg funkció hiányzott belőle.
Továbbá a gameplay is borzalmas volt számomra, tönkre is ment benne egy kontrollerem pusztán azért, mert a hülye parry mechanika megkövetelte, hogy folyamatosan nyomkodjam eszement sebességgel az L1 bombot, ami ki is tört emiatt egy idő után... egy L1 spam az a játék. Egy adott támadásra mindig megvolt, hogy mia helyes válasz és pont akkor pont azt az utasítást kellett bevinned, ahhoz hogy életben maradj. Például egy adott támadást, ami parryre volt kondícionálva nem tudtál átugrani vagy kidashelni, ha fordítva volt akkor nem tudtad (vagy nem volt értelme) parryzni, szóval nagyon 2 bites volt az egész harcrendszer. Nem éreztem azt, hogy én tanultam meg harcolni, csak azt hogy betanultam hogy pont abban a tizedmásodpercben mit kell csinálnom, mindenféle választási lehetőség nélkül. Jó ilyen kis garázsproject volt a fromtól, így érthető a gyengébb színvonal, de maga a gameplay nekem totál nem volt fun.
-
Bad Pritt
félisten
De a dungeon bossok között is vannak durvábbak, pl. a runebearrel rendesen megszenvedtem. Ott azt éreztem, mintha azt mondták volna a Fromos dizájnerek, hogy igen? Vordt könnyű volt? Akkor tessék, random barlanban itt egy medve.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
En olyan lassura vettem most a tempot, amennyire csak lehet, minden sarkon talalok valami erdekeset, pedig meg mindig csak elso grace-t oldottam fel liurniaban valami 40 ora utan...
Eddig a sentinel, meg agheel volt a legmelegebb, a tobbivel nem volt gond, a crucible knight-tal meg nem tudok mit csinalni. Viszont nem vagyok egy farmolos tipus, szoval majd kesobb visszakanyarodok, ha mar ugy erzem. 🤷
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Shadowguard
senior tag
Nekem az elején kicsit nyögvenyelős volt, kellett némi idő mire bele/visszarázódtam a
DSElden Ring harcrendszerébe. Annyira a Nioh volt a kezemben, hogy az elején rendszeresen próbáltam ki pulse-t nyomni... Csak az itt nincs. Meg kellett idő hozzászokni, hogy olyan, mintha sorba állítani az inputot és ha kétszer nyomom a jobbra dodge-ot akkor is kétszer dodge-ol jobbra, ha az első közepén már mást szeretnék. Biztos van erre szakszóDe azért alakul a dolog, Godrick után újrakezdtem egyszer, a második karakter már szépen, gond nélkül haladt (többnyire), vele már Margit is meglett másodikra (elsőre leestem ), a kezes-lábas se másfél óra volt, aztán azóta csak szépen, aprólékosan derítek fel minden négyzetcentimétert És meg kellett állapítanom, hogy ha csinálok harmadik karaktert azzal megint csak más utat fogok követni, de azt már alaposan megtervezem és nézek guide-ot is mit hagytam ki eddig.
Sima dungeon bossoktól nem várok sokat, azok sokszor vissza is köszönnek a világban később, de azért azt gondoltam akire achit ad a játék az valamivel erősebb. Margitra és Godrickra igaz is volt, a többiekre nem. De az általános az, hogy legtöbbször maximum 1-2 halál és megvan minden, az is a build miatt: könnyű páncélos glass cannon. A kulcsőrző sárkány után raktam az első pontot életre
De hála ennek (és a mohóságomnak) tegnap találtam egy területet, ahová szerintem máshogy be se lehet menni: az akadémián vannak a kerekes vasszüzek, konkrétan kettő darab. Egy a boss előtt nem sokkal, egy a liftes terem legalján. Engedd meg valamelyiknek, hogy elkapjon és megöljön a grab attackkal.
A gaol-os szellemek más tészta, ott volt egy, akire ráment egy bő órám. Valami crucible knight. 50%-ig simán elmentem mindig, de a szárnyas, farkalós fázis nem ment az istennek sem. A többi meghalt 2-3 tryból.Az egyedül alatt azt érted, hogy players nem hívsz vagy azt, hogy a szellemeket se idézed le? Előbbi esetben én is szólózok és akkor elkezded félni, utóbbiban... A farkasokat nem adom
-
Shadowguard
senior tag
Oh, minden elismerésem Én úgy voltam vele mindig, hogy embert/NPC-t soha nem hívok be soulslike játékban, de itt a farkasok nem adnak akkora pluszt, hogy túlságos könnyítésnek érezzem. Legtöbbször nem is élik meg a fight végét, de arra jók, hogy egy rövid időre magukra vonják a boss figyelmét. Anélkül is lemenne és néha pont, hogy hátráltatnak, de első végigjátszás jó lesz így
persil: Mondjuk en hulyen vagyok osszerakva, a ds3-ban pontiffot is kettebetortem elsore, a gravetender greatwolf-on meg annyira elakadtam, hogy honapokig el sem inditottam a jatekot..
Buildfüggő is ez, nekem sokáig Pontiff volt a mumusom, két katanás karakterrel is megszenvedtem vele, de például az első halálom is ott volt NG+-on. Aztán csináltam egy teljespáncélos, pallosos karaktert és megaláztam.
De nehéznek mondott boss-okat meg bedarált a karakter: Gundyr papa kb. 6, Nameless 7-8 tryból megvolt. Gael is elég gyorsan megvolt. A legelsővel viszont pont, hogy a pallosos karakter szenvedett meg. -
krokk
senior tag
Annyival egészíteném ki, hogy megfelelő tárgy fejében (valamilyen tear). Amiből található több is elvileg, így nem csak egyszeri respecről van szó.
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
RangerFox
veterán
-
nyamsas
aktív tag
Nem sok stone-t gyűjtöttem idáig, nekem ez a game nehéz, és akkor még lehet finoman fogalmaztam.
Tényleg noob vagyok, sajnos.
lvl 35-ös vagyok, de eddig 2 db open world boss féleséget tudtam legyőzni.
Egyszerűen nem megy a dodge, hiába nyomom a gombot, olyan mintha késleltetve reagálni. Ez a timing, megfelelő időben menjen a dodge? Hülyét kapok sokszor ettől. -
Shadowguard
senior tag
Alakul már a dolog, maximum egy-két sebzést kapok be P2-ig. Első három nyilat kigurulom, utána lóra pattanok és megkerülöm. Jobbfelé elég hamar bekerül a domb közénk. Utána cirka 3 perc alatt P2, találtam egy támadást aminek a végén beviszek kettő ütést. P2 még macerás, a négy gombócát egyelőre nem tudom értelmezni...
Csak P1-ben nem értem, hogy bármilyen távolságban vagyok, csinál egy odaszippantós támadást, ami fixen sebez. -
Shadowguard
senior tag
Igen, olyasmivel próbálkozott. Lehet sokkal hamarabb beadta volna ezt, de inkább igyekeztem biztonsági játékot játszani vele és mindig elszakadtam. Aztán gondoltam megpróbálom inkább gyorsan átütni P2-be onnantól, hogy bekövezi a kardjait, mert addig nem csinálja a bunkó pullolós támadást (Tényleg, arra mi a megoldás?).
Kicsit rossz érzés, hogy így öltem meg, nem szoktam glitch-elni bossokat. Bár ha azt nézem nem szándékosan kerestem rá, csak véletlenül felfedeztem. És valahol igazságos is, egy ilyen boss pontosan ennyit érdemel
Attól függetlenül egyszer meg kell ölnöm majd becsületesen, eddig minden soulslike játékban megöltem legalább egyszer minden bosst rendesen.Viszont nyugtass meg... Vagy valaki aki előrébb van a progressben... Lesznek normális, (jó értelemben) emlékezetes bossharcok a játékban? Arról letettem, hogy olyat kapjak, mint Gael volt, de legalább a Nameless szintjét megüthetnék. Legalább a főbossok.
-
persil
nagyúr
Ezt is ertem, meg jogos is, de mar ennyi van, ami igy fert bele. 🤷
Masfelol mondom - a magam neveben legalabbis - mivel magat a harcot baromira elvezem a from jatekokban, ezert nekem total belefer, ha par orankent talalkozok egy olyan boss-szal, akit mar lattam.
De azt is megertem, ha valakinek ez igy nem oke. Nekem bejon a rengeteg boss.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Shadowguard
senior tag
Igen, az odavezető út valami pokol volt, egy ponton túl teljesen elvesztettem ott is a lelkesedésem, de maga a fight annyira nem volt borzasztó. A Benny Hill-es Havel és társai (nem jut eszembe a neve) hárombossos kergetőzéstől inkább kiráz a hideg.
De különben a dupla bosst is meg lehet oldani jól is, megint a DS3-at hozom fel. A Demon Prince hiába volt dupla P1-ben, de mégis a jobbak közé sorolnám. Kellett taktikázni is, nem volt unfair, nekem tetszett.Yodamest : Én egy helyen futottam bele teljesítménygondokba, amikor a Tree Sentinellel küzdök. De ott valami kegyetlen, amit produkál a játék. A többi részen nagyon ritkán van egy-egy pillanatnyi megingás, de ennél sokkal rosszabbul optimalizált játékokkal is találkoztam már.
-
nyamsas
aktív tag
Ezekre gondoltál? Hát, én ezektől baromi messze vagyok még.
Nagyon, nagyon kezdő vagyok. Egyenlőre ki se merek mozdulni az első 2-3 megyéből.
Tegnap este átnéztem egy másik világba, portáloztam egyet. Majd összef*stam magam, annyira horrorisztikus volt.
Megláttam egy kis mob féleséget, mondom lecsapom. 1 hitelt...Nekem ez a game, a Berserk animét, mangát juttatja eszembe, a játék hangulata nagyon hasonlit az animére. Még a fegyverek egy része is.
-
-
persil
nagyúr
-
persil
nagyúr
Mas rpg-ben mennyi xp kell egy 90->91-hez?
Nem irrealis az egyaltalan, egyszeruen "sok szintet" lehet lepni.
90-100-as szinten mar "nagy szintu" vagy a from jatekokban. 120-ban szoktak meghatarozni a build-ek csucsat, amikor eleri a teljes potencialt.En azt utalom, amikor ilyen 20-30 a level cap es 10 ora jatek utan gyakorlatilag mar meg sincs a fejlodes erzese. 🤷
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
F.B.I.
veterán
A 130 az már tökéletes a Fight Clubokhoz is.... tehát azon a szinten már OP vagy ha a fegyvered is megfelelő....persze utána már kevés lesz NG+ - hoz (szerintem).
persil: bizony ráér, én simán 2 évre tervezek vele, heti 30 - 40 óra játékkal (mondjuk ebben iszonyat mennyiségű coop segítség és Fight Club lesz) .
[ Szerkesztve ]
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
ThySoul
senior tag
Csak vázolom, ha valakit érdekelne:
Természetesen két élete van, ez nem is volt kérdés. Van grab attackja nyilvánvalóan (bár ez hála isten nem mágnes). Igen, van mozdulata amivel bünteti a healt, oda tud jutni hozzád 1 tizedmásodperc alatt. Kapott még egy combot amit közel lehetetlen Dodge-olni, egy hitel nyilvánvalóan. És a második fázisa nyilvánvalóan olyan, hogy nem látsz semmit a nyomorultból, így max tippelsz mi jön. Ja igen, a legjobb:minden hitje visszatölti a HP-ját egyébként egy fun fight, de nem sok választ el hogy hagyjam a faszomba azt le idézzek valami summont a nyomorultnak -
Bad Pritt
félisten
Az olyan hülyeségekről ne is beszéljünk, hogy valahol van stake of marika a dungeon végén, vagy ugye rögtön a site of grace mellett nyílik az óriás boss ajtó, máskor meg végig kell caplatni az egész létesítményen, hogy elérd a bosst.
Pont abban nem önismétlő a játék, amiben jó lenne, ha az lenne.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nekem a kedvencem az egyik erdtree avatar volt, ami előtt ott imádkozott fél tucat nagydarab szarvas csávó, szóval ahhoz, hogy egyáltalán eljuss a bossig, előbb őket kellett szépen egyesével kiszedni.
Ráadásul ez volt talán a második avatar fightom, annyira nem tapasztaltam még ki, úgyhogy neki kellett menni párszor, előtte mindig eljátszadozni a hívőivel...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Shadowguard
senior tag
Igen, az egészet az openworld öli meg. Voltak ismétlődések eddig is, de ennyire mégsem volt feltűnő. DS első boss azt hiszem kétszer van benne még, abból az egyik teljesen opcionális. Ha nem mész vissza a kezdő területre vele például nem is találkozol.
De itt az van, hogy ha nem tapadsz a sztorihoz hanem kalandozol akkor többször bele lehet futni ugyanazokba. Én pont az előbb találkoztam egy újabb kőmacskával, azt hiszem ez volt az ötödik. Csak ez most villámos volt... Meg találkoztam a talán harmadik demihuman queennel.De lehet negyedik, a fene se tartja számon az összes copy-paste bosst.
-
Shadowguard
senior tag
Elsőre nekem sem jött be, engem konkrétan az zavart, hogy a játék nagyon erőltette a deflect/posture mechanikát. Én meg előtte világéletemben a gyors, dodge-os játékstílust követtem. Nagyrészt azóta is, de második nekifutásra sikerült vele összebarátkoznom és az ünnepek alatt újra is játszottam az elejétől, kétszer is...
És igen, a rendes bossok között volt pár, ami emlékezetes volt. Nehéz, idegesítő, de emlékezetes. -
siposz
aktív tag
Genichirot 3X lőtték el, és mégis okés volt a boss design.
Node vissza az elden ringre, lassan neki kéne menni Margitnak, ámbátor fingom sincs ki az, de még mindig vannak érdekes helyek Limgrave alsón.
Meg találtam egy pompás low level farm helyet egy teleport kapu másik oldalán, simán összefarmoltam 3 szintet.
Másnak nincs egy kis Skyrim érzete a játékkal kapcsolatban?
A mini-dungeon részek tiszta skyrim, A baromi hosszan lefele menő lift tisztára egy Blackreach érzetű helyre visz, a teleport kapu másik oldala meg Soul Cairn szerű hely.
-
persil
nagyúr
Mert a 2 nem miyazaki, csak a kiegek. Aztan gondolom auto-hate van e miatt.
En is birtam pedig. Mondjuk a humanity-s baromkodast a mai napig utalom, de szerintem is erthetelen, hogy miert ekezik.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest