Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szirtimorc

    senior tag

    válasz KonzolKartel #122 üzenetére

    Nem adnék pénzt vissza neki, az biztos, még jobban megerősítené, hogy ő csinálja jól.
    Ha valaki nem tudja értelmezni, hogy a termék hibás és a hibajelenség megfelel annak amit írtak, és még a személyes átvétel okán meg is nézheti, ott utólag szerintem nincs helye reklamációnak.
    Most a héten vettem egy hibás egeret, az eladó leírt a hibajelenséget, és szerencsére az volt amire gondoltam, kényelmes fél óra javítással hibátlan lett, azóta azt használom. De ha más lett volna hiba okozója, mint amire gondoltam-reménykedtem, az nem az eladó hibája lett volna.
    A PS5-nél érdekes a helyzet, mert egyébként igazat írt, hiszen nem kapcsolt be, és nem adott képet. Ha tudta, hogy javításra veszed és bele van gányolva, akkor az nettó átverés, ha nem, az akkor pech.

Új hozzászólás Aktív témák