Röviden tömören: [insert szar emoji here]
Részletesebben néhány dolog
- raktak TP kapukat a sarkokra, azaz menjé korán gankelni, de a lane olyan széles, hogy képtelenség meglepetésből bármit is elérni, mert a legtöbb hős korai skilljei túl rövid hatótávúak
- megnövelték a térképet ~+40%-al, de kevesebb a ward mint korábban, ami eddig is ki volt spécizve
- megszüntették az XP tome-ot, helyette ilyen pickup bogyókat raktak le, meg hozzá valami miniboss-t ami azt a nemes célt szolgálja, hogy vissza tudj billenni egy vesztes helyzetből - tök szép és jó papíron, a gyakorlatban az történik hogy jön az ellen, elpicsáz a fenébe, utána meg a győztes megy felvenni az XP bogyóidat és elveri a minibosst, ami respawn után még erősebb lesz hogy még nehezebb legyen a következő próbálkozás
- több neutral campet raktak le, hogy több legyen a farm, de mégis a végcél az hogy többet apríts hősöket, érdekesebb legyen a meccs, és ne farming szimulátorozz
- jó öreg icefrog módjára alaposan elkúrták a balance-ot, már megint... több a broken szar, mint korábban
- nerfelték a BKB-t, ez talán az egyetlen egy jó dolog
Én összességében látom mit akartak elérni a változtatásokkal, az új irányuk mindenképpen pozitív, csak sajnos a kivitelezésükben eléggé súlyos hibák is akadtak.
De nem gond, majd valahol 7.33d környékén ismét kiegyensúlyozattabbra sikerül a játék, előveszik a nerfhammert, míg a broken tinker, arc warden és monkey king felett ugyanúgy homokba dugják a fejüket mint eddig.
u.i.: hoodwink bushwack-je bkb-s ellenfélre dobva kitörli annak a command order-t (megáll a mozgás és csak álldogálnak, attack animáció félbemarad, stb), exploitáljátok míg nem patchelik
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!