- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Aquaphor Modern víztisztító
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
Nekem most is 48 colos oled tv a monitorom, de volt már 78 colos tv is monitornak használva, de konzolom soha sem volt.
Értem ezt a megvettük a kiadót és csináljunk konzolbarátabb játék hozzáállást üzleti célból dolgot, de millió játékot lehet erre a célra készíteni. Viszont ha van egy olyan ami ennek pont az ellentéte akkor nem kell beleerőszakolni, mert csak azt fogjuk elérni kb mint a netflix a filmeknél...
Összes konzolos élményem annyi amikor öcsém vett ps3-at és az nfs egyik részével nem tudott megcsinálni 1 pályát én meg már rég megvoltam pc-n vele és segítséget kért. Mindig is én voltam a jobb autós játékokban, ő a verekedősekben alázott örökké, de a lényeg hogy nekifutottam vagy 4x a futamnak az nfs-ben amikor visszaadtam neki a kontrollert hogy ha még egy kört próbálkozok akkor annak nagyon nem lesz jó vége sem a tévéje, sem a kontrollere szempontjából... -
válasz
heavygrip #156 üzenetére
Ez mindig így volt, de 2025-ben rögzítették pl. Steam szabályzatban, hogy a játékok licenceit gyakorlatilag csak BÉRLED.
Ebből egyébként már volt balhé Amerikában de az EU-ban is. Ha most veszel 2025-től egy játékot Steamen, figyelmeztet is egy felugró ablakban erről.
Egyébként nyilván elméletben ez borzalmasan hangzik, de gyakorlatban azért nyilván ennek (egyelőre!) nincs nagy valóságalapja. Itt fölöttem írták, hogy volt már erre példa - igen. A Crewt kb. 1 éve kukázták Steamről, de emlékezetem szerint a Forzánál is ez volt.
Live service ide vagy oda, a mai játékok nagy részét szerverekről üzemeltetik, mindenhez kell internetkapcsolat, aminek a fenntartása PÉNZ. Ergo, ha valaki úgy dönt, hogy ebben már nincs üzlet, akkor vége.
Sz*rul hangzik, de gyakorlatban annyira még nem rossz azért a helyzet.
De alakul és formálódik a világ.
Nem drága az új Doom? Abszolút relatív dolog ez is. Egy 20 órányi kampányért 80 euros Steam alapárcédula drágább, mint az átlagos egyjátékos játékok.
No de mennyien dolgoztak ezen a videojátékon? Mennyi pénzért? Mennyi volt a marketing? Mennyit inflálódott a videojáték ára mondjuk 2005 óta?
A válasz egészen megdöbbentő szerintem, alig-alig. A két kezemen nem tudnám megszámolni, mennyi minden drágább lett relatívan, mint egy videojáték pl. 2005 óta. És nemcsak magyar példával lehetne pedálozni.
A fenti kérdésekből kiindulva, ez egy összetett és soha véget nem érő beszédtéma lehetne.
Pedig azért tudjuk, hogy ezek a fiúk nem keresnek sz*rul. És finoman fogalmaztam.
(most persze egy AAA fejlesztőcsapatról beszélünk).
Nagyon bonyolult, érdekes téma ez.
Az biztos, hogy az MS-t nem hibáztathatom a Doom sikertelensége miatt majd, mert idén nálam eddig ők kapták a képzeletbeli pirospontjukat a Game Pass kínálatuk miatt.
-
heavygrip
senior tag
válasz
WATERDACA #155 üzenetére
Egyre nagyobb hangot kapnak újra azok az infók, hogy minden egyes megvett digitális játék soha nem lesz a tiéd, a licencet bármikor visszavonhatják.
Már olvastam erről régebben én is,de nem vágom, ezt hogy képzelik? Hogy lehetséges ez amikor kifizeted a játékot? Úgymond semmi közük hozzá ha már a tiéd.
Valaki járt már így egyébként hogy elvették tőle a játékot?Arról nem beszélve, hogy a Dark Ages fórumja is tele van olyan topicokkal, hogy drága a játék
Szerintem az ára rendbe van, Xboxon 25.900, steamen 32.000 kb. Ez van, minden emelkedett sajnos.
Én inkább a problémát ott kezdeném,hogy megjelenik a játék május 13.-án de csak annak aki a drágább kiadást vette
Régebben azért ilyet nem csinált az id, pl ott volt a Doom 2016, május 13.-án játszhatott vele mindenki. Doom Eternal: ha az alap,ha a deluxe verziót vetted, netalán a gyűjtőit akkor is március 20.-án kezdte mindenki. Kivéve a tesztelők,de ezt a részét hagyjuk.Részemről szánalmas tőlük ez a lépés is. Nem azért mert most a világ dől össze hogy két nappal később játszok majd vele, hanem maga a gondolkozás mód...
-
válasz
heavygrip #154 üzenetére
Ez most az MS üzlet politikája. GPU/Cloud...
Már nemcsak az MS üzletpolitikája ez. Egyre nagyobb hangot kapnak újra azok az infók, hogy minden egyes megvett digitális játék soha nem lesz a tiéd, a licencet bármikor visszavonhatják. Ez igaz Steamre, UbiConnect, EA stb.
Azt hiszem egyedül a GOG van más helyzetben.Ennek tudatában, felmerül a kérdés, hogyha kiindulunk a 2025-ös évből, és szeretnél minden jó játékkal játszani, megéri-e egy GamePass előfizetés (töredék áron), vagy megveszed őket 60-80 euroért külön-külön.
Fordul a világ, egyre jobban úgy látom. Írom mindezt úgy, hogy Steam megszállottként mindent oda vásároltam/vásárolok 20 éve.
Arról nem beszélve, hogy a Dark Ages fórumja is tele van olyan topicokkal, hogy drága a játék, de már a GTA VI-ról is mondják, hogy méregdrága érte a 100 dollárnyi árcédula. Zárójelben jegyzem meg, nem hazai, hanem globális probléma.
-
heavygrip
senior tag
válasz
WATERDACA #150 üzenetére
Megvette az MS, megy a Game Passba, sok új konzolos játékost várnak.
Ennyi. Az a lényeg hogy legyen egy b*szó Samsung/LG Tv-d, fizess elő, aztán mehet a felhő.. Akinek nem fontos a minőség, illetve koca játékos annak tökéletes.
Öcsém is azon fogja játszani. Konzolt akart,de már nem lehet kapni újonnan, csak elvétve. Az is méreg drágán.Ez most az MS üzlet politikája. GPU/Cloud...
Én GPU val fogom játszani. Ki próbálom pc -n, xboxon.
-
cog777
senior tag
válasz
spleenszuru #151 üzenetére
Nalam is ugyanez. Controllerrel szenvedtem, majd hagyjuk kialltassal kihagytam par evet. Most vettem meg learazva a Doom 2016-ot es egerrel siman atmentem ott ahol megakadtam.
Viszont nagy tv-n jatszani mas elmeny es szivesen hasznalnam a konzolt. Streameles meg szinten nem ugyanaz. Probaltam. -
válasz
spleenszuru #151 üzenetére
Nekem is 2 évig volt konzolom, és pont emiatt írtam a fentieket.
Itt most az történik konkrétan, hogy szélesebb körben népszerűsítenék a játékot, de előrevetítem, ez sok Doom rajongónak nem fog átjönni.
Ahogy az Eternalt is sokan köpködték. Viszont tényleg lehet, hogy ez az éra nem az én játékom lesz, de a Game Passt megéri majd kipróbálni.
-
spleenszuru
őstag
válasz
WATERDACA #150 üzenetére
Mint régi PC-s, de csak 1,5 éves konzolos, ezt meg tudom érteni. Nem azt mondom, hogy egyetértek, de azzal, hogy én is pl. másfél év után is képtelen vagyok célozni kontrollerrel, lehet nem vagyok egyedül, sőt, lehet sok ilyen ember van még.
Tudom, skill issue, de van létjogosultsága.
Ettől függetlenül, ha meg fogom venni ezt a játékot, azt PC-n fogom megtenni.
-
A kilóra megvett tesztelőkről ennyit, de május 9-ig várjunk.
"Doom: The Dark Ages’ Feels Like an Xbox 360 Shooter — In a bad way generic in visuals and tone, Bethesda's medieval prequel slows down the action and confusingly strips the game of everything that makes modern Doom great"
Van olyan vélemény is, miszerint ez a legjobb Doom, ami valaha elkészült (ez lenne a fizetett?
)
Egy szó mint száz, van olyan érzésem, hogy ez még az Eternalnál is megosztóbb lesz.
Tegnap újra megnéztem a videókat, és azt is megállapítottam, hogy nekem olyan érzésem van, mintha szándékosan erősítenék a konzolos irányítás javítását. Ez a játékstílus amit itt látunk, nagyon fekszik egy Xbox, vagy PS kontrollernek.
Megvette az MS, megy a Game Passba, sok új konzolos játékost várnak.Csak lássunk mögé a dolgoknak.
-
Ez is a marketing része, de itt a lényeg azon van, hogy nem a megjelenés napján jár le az embargó.
Itt nem csak a "fizetett" teszterek kaptak példányt, hanem szélesebb körben streamerek stb.
Én még nem vagyok biztos, hogy játszani fogok vele, de biztos vagyok benne, hogy május 9-én sokan elő fogják rendelni a játékot.
-
-
-
Túl sok a közelharc, és ez egyre jobban nem tetszik. Ha az eredeti Doomot akarják "feléleszteni", b*szó fegyvereket kell adni, nem ilyen percenkénti punchot a játékosoknak.
Btw az Eternalba is a blood punchot ki nem állhattam - egyedüli játékmechanikát.Nekem egyre inkább úgy tűnik, ez esszenciája lesz a játéknak..
-
spleenszuru
őstag
Ez a "Slayer activated" jó szarul hangzik, mint valami robot.
Amúgy, miért ilyen "lassú", vagy milyen a játékmenet? Mintha direkt lassított felvétel lenne.
Amúgy nekem tetszik a gameplay maga, de nem teljes áron. Akciósan biztosan meg fogom venni.
-
Az OK is - a Doom 2 pl. így csinálta. A Doom 3-nál már a Zeitgeist miatt kellett valami sztorit kerekíteni, az is elég vékony volt, de legalább megállt a lábán, azzal sem volt gondom. De ez az alibizős izé, amit itt betoltak - akkor már jobb lenne, ha zéró kontextussal belehajítanának a henteldébe
-
-
cog777
senior tag
Most jatszok a 2016-os Doom-al, es rapillantottam az internetre, hogy van-e ujabb az Eternalon kivul, es lam, itt a dark age-es.
Elso benyomasom:
Hell Spawn, masodik Serious Sam, harmadik a Quake 1 + 2 vilaga ...
Mivel neha tengeribeteg vagyok a gyors mozgastol, ezert en udvozlom az allithato sebesseget, max tobb demont rakok be. -
-
heavygrip
senior tag
válasz
WATERDACA #121 üzenetére
Ma már ott tartunk, hogy egy DLSS4 Quality lassan tisztább képet ad a natívnál élesítés nélkül, és kb. 40%-al jobban futnak a játékok, ez egy nagy technológiai előrelépés
Ezzel nem értek egyet. Igaz én FSR 2.1el és FSR 3al néztem, Cyberpunk volt az alany és nekem eléggé szembetűnő volt a 1440p natív VS 1440p fsr quality és itt 1080p natív volt a látvány, attól lehet picit élesebb de nem sok különbség volt közte.
Én a CP2077 natív 1440p médium beállítással játszottam és sokkal szebb volt, mint a 1440p FSR quality magas beállításal.De ne már hogy ez legyen az irány. Ott a felskálázás és megvan oldva minden?
Gyanítom hogy a teljesítmény lesz a legkisebb problémánk, és erre majdnem a fejemet tenném rá.
Legyen igazad, bár nem sok esély van rá. Láttam pár Indiana videót RTX 3060/RTX4060/RX6600/RX7600 kártyákon és nem volt meggyőző a szituáció.
-
heavygrip
senior tag
válasz
wjbhbdux #122 üzenetére
Nekem nem az optimalizálással van gondom, sőt pont hogy régebbi hardvereken is ment zökkenőmentesen a Doom 2016, topikjába írták a srácok hogy nem is gondolták volna hogy egy alap gépen is vajsimán fut.
Igaz ez az összes korábbi id motorra, pl a Wolfik(id tech 5) anno egy AMD A10 7870k-n játszottam(termesztésen dedikált VGA nélkül) végig többször.
Itt az a gond, hogy nincs választási lehetőség, kötelezően erőltetik rád, mert valjuk be ha ki lehetne kapcsolni, akkor az RX 6600as nem 1080p/60fps/low presetet tudna,hanem pl 120 fps -t medium/magas beállítással mindenféle felskálázási maszlag nélkül..
Az, hogy egy technológiailag kb 5 éves(legalábbis a Zen 3 2020novemberben debütált) processzor az ajánlott továbbra is azt bizonyítja, hogy tökéletesen tudnak optimalizálni a srácok.
Az Eternalnak max beállításra egy R7 1800X kellett, nekem a 6magos R5 2600 mindenféle akadás nélkül vitte. -
válasz
wjbhbdux #122 üzenetére
Nem lesz kikapcsolható az RT. Ezzel kapcsolatban egyébként volt egy interjú néhány hónapja, hogy nagyon komplex pályákat kreálnak ezzel, hatással van minden apró kis tárgyra, felszínre stb.
Például a hitboxot is javítja összességében, tehát nem minden a külcsín. Ha kikapcsolható lenne, akkor borulna a játékmechanika is.Ezt le kell nyelni.
-
wjbhbdux
veterán
válasz
heavygrip #120 üzenetére
id mindig jól optimalizál, de nem ősi hardverre.
Feltételezem, hogy az Indiana Joneshoz hasonlóan kikapcsolható lesz az RT, csak attól még kell hozzá hardver ami elviszi. Mert miaz ami ma nem visz RT-t? GTX1660 kártyák meg attól lefelé, hát az már kevés amúgy is.
Doom 2016 sem ment az akkor 2 generációval korábbi 780-as kártyákon már túl acélosan, nem hogy a középmezőnyön. -
válasz
heavygrip #120 üzenetére
A sugárkövetés ma már nem annyira rossz dolog, pláne DLSS vagy FSR mellett. Van ezzel kapcsolatban egy sztereotípia (sokáig bennem is élt), hogy az RT egy és ugyanaz a pocsék teljesítménnyel.
Ma már az a helyzet, hogy a 2k-4k világában már csak ez egy apró szelet, ami zabálja a gpu memóriát.
Ez a játék egy 2060-as rtx-en is elindul, ami már egy 7 éves VGA. Ez azért nem olyan tragikus. Forced RTX? Igen, az lesz, mert már a csapból is ez folyik. Én is nehezen fogadtam el eleinte, de sokat dob a látványon, még úgyis, ha nem ezt nézed. Az Eternalban nagyon tetszik egyébként a tükröződés, néha látom önmagam is minden kis tárgyról visszatükröződve, nagyon állat.
Teljesítmény kell? Ott a DLSS 4 performance, ami brutális. Szó szerint. Ha 3000-es kártyád van, már megérzed, a 4000-es még jobb, az 5000-esről nem tudok nyilatkozni, de elvileg az már örömtánc. Ma már ott tartunk, hogy egy DLSS4 Quality lassan tisztább képet ad a natívnál élesítés nélkül, és kb. 40%-al jobban futnak a játékok, ez egy nagy technológiai előrelépés
Gyanítom hogy a teljesítmény lesz a legkisebb problémánk, és erre majdnem a fejemet tenném rá.
Azért az id tech nem egy UE
-
heavygrip
senior tag
Részben egyet értek veled, elvégre ez Doom lenne, nem Skyrim vagy ahhoz hasonló, de nekem ennek ellenére bejön. Sokat nem láttam belőle (direkt) még januárban a bemutatót néztem meg,de az alapján elég b*szó lesz.
Nekem az aggályaim nem ezen alapszanak, hanem továbbra sem tudom elfogadni ezt a kötelező sugár követés felfogást. Miért ebbe az irányba megy el ez a szoftver fejlesztő brigád is? Miért kell valamelyik fel skálázási technológiát alkalmazni hogy normálisan fusson a játék?
Baromira nem ez volt korábban az id-nek az álláspontja, nekik ugye az volt a lényeg hogy mindenkihez eljusson és játszanak a játékaikkal...
Ott volt a Doom 2016 vagy az Eternal, akkoriban egy gyengébb videókártya is ki tudott magából tolni normális FPS számot a két játék alatt, még hozzá nem agyon butitva a grafikai beállításokat.Nem azzal van a bajom hogy beleteszik, mert az Eternalba is belepakolták aztán aki használta használta aki meg nem az nem. Én sebesség párti vagyok,nem is kapcsoltam be, minek negyedelni a teljesítményt ha nem szükséges? Amúgy se adott hozzá a látványhoz..
Egyszerűen itt választani sem lehet. Ez nem az a játék ahol gyönyörködni kell a tájban.
Én csak ezért is gondolkozom hogy megvegyem e, de lehet ki se fogom próbálni.
-
A rebootot a Dark Agesre való hangolásra újrakezdtem.
Néhány dolog, amire rácsodálkoztam sokadig végigjátszásra:
2016 reboot:
- Ízig-vérig classic lövölde, és ezért még mindig az egyik legjobb a műfajában.
Ez tipikusan az a játék, amire rájössz, miért szeretted meg anno az FPS játékokat, mert ebben minden benne van, ami kell.- Szubjektív, de nekem lassú a játék, főleg Eternal után. És emiatt nem tudok hova tenni néhány dolgot, például a mai napig lévő hibás hitboxok miatt.
Nightmaren kipörgettem a játékot, kb. 5-6-szor haltam meg, de ebből 2-3 azért volt, mert a hitbox hibás/bugos lett néhány helyen.
Konkrétan: A kedvencem a 12. pálya, a VEGA. Az utolsó aréna helyszínre visz a vonat, és spawnol cacot, baront stb. Ha túl gyors vagy, és előre mész, a cacot bár spawnolja, de nem nyeli be az egyértelmű sebzéseket. Ezt más arénában is észrevettem, mintha a játék nem regisztrálná a gyors kivégzést.Ez mondjuk 9 év után nagyon ciki hiba, de ennél jobban az zavart, hogy továbbra is jelen van a BFG crash bug. Egyébként arra emlékszem ez az Eternalnál volt hiba egy darabig, de nem, itt jelen volt egyszer ugyanígy, 30-ból mondjuk 1, de akkor is anomáliás eset.
- Meglepett az is, hogy mennyire rövid volt ez a 13 pálya, néhány pályán 15-20 perc alatt átszaladtam, kicsit frusztráló volt. De szerencsére a fanoknak az újrajátszhatóság magas ennél a játéknál, így nekem is.
Eternal:
- A 2016-os újrajátszás után tudtam, hogy most jön az igazi móka, a stílusomnak, a tempómnak ez a legmegfelelőbb. 2023-ban játszottam vele utoljára, ráadásul akkor még a régi gépemen, 1660 Ti után egy 4060 Ti-vel 2k mellett ultrán és RTX-el elég nagy élmény volt beindítani a játékot. Ez a játék még 5 év után is k*rva jól néz ki.
- Remekül van optimalizálva a 13 pálya, jól adagol mindent. 2. pályán már megkapod az új játékmechanikákat, pörög a játék.
- Szubjektív, de szeretem az ugra-bugrát. Harcban kifejezetten szuper, nagyon nagy szabadságot ad. Viszont a puzzlek is jók, nekem a mai napig tetszenek ebben a játékban. Viszont a fanok részét ezzel elvesztették anno, ez is tény.
- Öregszek azért, bár lehet a rutin is hiányzik, de a harmadik pályáig egy életet már veszítettem Nightmaren
- A Battlemode rosszabb mint megjelenéskor, az egy dolog hogy már senki nem játszik vele kb., de a Slayer annyira le lett csupaszítva és butítva, hogy néha már a tapasztalatlanabb játékosok is hoztak ellenem 1-1 kört., bár megverni nem egyszerű
A Dreadknight berserker hihetetlen op lett.
Mindent összevetve, az Eternalt szerintem nálam nem lehet megugrani majd, de nem is várom el, mert 20 évente csak 1 ilyen játék jelenik meg.
-
Most én a 2016-ossal kezdtem, és az első fele már nem is annyira tetszett, mint régen. Ahonnan beindul a pörgés a második felétől, és jön a teljes fegyverarzenál, na onnan kezdődik nekem az igazi móka.
Az Eternal az elejétől a végéig egy mestermű.
Dark Ages - én nem temetném. Ezek a fiúk rebootolták ezt a szériát, nem is akárhogy. Nekem az Eternal se tetszett először videókon, aztán mikor megjelent, 10 perc után szerelem lett belőle.
Kételyek helyett Gamepasson 4000-ért kipróbálható lesz a játék 1 hónapig, aki akarja, addig ki is játszhatja...
A külföldi beszámolók szerint badass a játék, de nekem se jön át - így úgy vagyok vele - puding próbája az evés lesz.
Engem leginkább egyébként ez a mech meg sárkányos rész aggaszt, félek, hogy megtöri a lendületet.
A gameplay egyre jobban tetszett a videókban.
A buzogányról meg a pajzsról annyit, hogy sok embernek már az Eternalba se tetszett a crucible - a kalapácsról meg nem is beszélve. Utána azért mindenki megbarátkozott vele.
-
" továbbra sem tudom doomként értelmezni ezt a pajzzsal védekezek és buzogánnyal támadok valamit. "
Ez kikészít engem isborzasztó, én megvettem a serious sam 4-et végig toltam 2x, de ez majdnem ugyan az, csak jobb grafikával, az összes vagány dolgot kiszedték ami az eternalba benne volt, kár érte, viszont elgondolkodtató, még úgy is hogy nagy doomos vagyok az a 100 euró körüli összeg
-
Segal
veterán
Tegnapelőtt megnéztem már ezt a videót is. Én úgy gondolom mindent megpróbáltam hogy ráhangolódjak erre a részre, de gyerekek ez nekem nem megy.
Pedig ha komolyan érdekelne a dolog akkor ki kéne használni a fanaticalos akciót, de továbbra sem tudom doomként értelmezni ezt a pajzzsal védekezek és buzogánnyal támadok valamit. -
[DraQu - The Dark Ages gameplay on Nightmare]
Izgatottan várom, de az egyértelmű, hogy messze elmarad az Eternal-tól -
heavygrip
senior tag
válasz
spleenszuru #105 üzenetére
A 400-500 annyira érthetetlen nekem.
Nekem kb 900 óra van benneEnnek ellenére nem mondanám magam profinak, ultra violence szinten tolom a játékot és csak élvezem a durrogtatást.
Nem vagyok az a hardcore gamer, esténként játszom 2-3-4 órát. Ilyenkor előveszem a régebbi FPS játékokat. Más nem nagyon köt le.
A Wolfensteinekkel és a Doom 2016al szoktam mostanában, abba is van óra bőven -
válasz
WATERDACA #104 üzenetére
Én az Eternalt kezdtem el, melegíteni
Én viszont arra nem emlékeztem, hogy ennyire jó játék ez, és már most látom hiányozni fog az ugrálás, az hogy a levegőben már lő az ember, két ugrálás között, kib@szott vagány
Nem tudni milyen ellenfelek lesznek az új Doomba, de pl. ha nem lesz a kutyás, hiányozni fog, az kiidegelt az Eternal-ba néha
Na meg ezek a hangok, zene, remélem nem lesz rosszabb.
-
válasz
spleenszuru #105 üzenetére
Ultra Nightmare runokhoz kell néha több idő, ez egy külön műfaj.
-
spleenszuru
őstag
válasz
WATERDACA #95 üzenetére
A 400-500 annyira érthetetlen nekem.
Én nem tudtam 40-nél többet beletenni.
Végigvittem mediumon, nyomtam kis horde módot, aztán újrakezdtem a sztorit eggyel magasabb nehézségen, de második pályán abbahagytam, és ennyi is volt.Valahogy nem kapott el az újrajátszás élménye ezekben a Doomokban, szóval nekem jobb is, mikor már 50-75% akción van, azért a 30-40 óráért.
-
Tegnap újra elkezdtem a 2016-osat, és őszintén megmondom, arra emlékeztem, hogy nehezebb a játék Nightmaren. Azt hittem hogy 2-3 év kihagyás után majd én is döglődök 10 percenként, de ennek ellenére kb. 7. pálya után jött az első halál, de az is azért, mert tördelem a játékot, sokszor megállítom
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Zalman N4 Plus FSP 400W
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Samsung U28E590DS 60Hz 4K TN 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest