Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • Renato1993

    tag

    válasz unravel #27430 üzenetére

    Az utolsó bekezdésnél, ahol az elméleti és a gyakorlatban elért sebbegéset firtatják, kicsit torzít az egészen, hogy a DIGI-nél nem veszik figyelembe (ami itt sorozatosan előkerül és téma) hogy az 1000Mbit/sec-es csomagnál maguk a hálózati eszközök miatt alapból 70-200Mbit-tel kevesebb megy csak át.
    Meg a 100-as csomagnál is sok helyen nincsenek gigabites, csak fast ethernetes eszközök, így ott is előjön -5-10% a sebességben az elméleti 100-hoz képest. Ami a gigabites eszközökkel ugyanazon a vonalon sokaknál viszont +5-10%-al van fölé lőve 100Mbit-nek.

    Viszont az meglepett hogy az ő ügyfélszolgálatuk lett a legjobbra értékelve, azért itt a fórumon volt pár negatív vélemény róluk.
    Én csak egyszer kerültem kapcsolatba velük eddig, nagymamáméknál számhordozással lett kérve a szolgáltatás mikor T-ről váltottak(válttattam velük :D ), a bekötés után nem történt semmi 2 hétig, gondoltam felhívom őket, fel is vették hamar, hétvégén este ráadásul, fel is vették a hibát. Hétfőn kaptam az sms-t hogy a hibát kijavították, ennek ellenére nem változott semmi, csak rá egy másfél-két héttel, akkor meglett a régi szám. El nem siették, de végül csak megoldották, szóval összességében pozitívan állnak nálam eddig megítélésben.
    Lehet hogy újra kellett volna indítani az ONT néha, és akkor hamarabb meglett volna a régi szám?

Aktív témák