Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig
- Meggyi001: Hasznos helyek és tippek Párizsban, amiket jó eséllyel keresni is fogsz...
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: 24 éves a Windows XP! Nézzen ki úgy a Windows 11 mint az XP?
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
Új hozzászólás Aktív témák
-
buvartacsko
addikt
válasz
buvartacsko
#26100
üzenetére
Pontosítok. Nem működik más oprendszer alatt se, úgyhogy gondolom a Dell szervizben basztak el valamit.

-
SzaboZE
addikt
válasz
buvartacsko
#25332
üzenetére
RTB géphez nem fog kimenni a dell. Le akart rázni a kereskedő. Mondjuk nem is hozzá kell vinni, hanem egy dell szervízbe

-
wanted5
őstag
válasz
buvartacsko
#25199
üzenetére
"vissza a bázisra" vagyis neked kell bevinni szervizbe
amiért kijönnek az Next Business Day (NBD) vagyis "következő munkanap" -
SzaboZE
addikt
válasz
buvartacsko
#25178
üzenetére
Géptipus látom már van, de ez nem elég

-
SzaboZE
addikt
válasz
buvartacsko
#25165
üzenetére
Ez nem jó nézőpont, villámkárral akkor sem a dellt kellene zaklatni. Arcbőr kérdése... Ha mégis így teszel, akkor viszont azt tisztelettel illik tenni. Azt pedig nem tudjuk neked megmondani, hogy a nemtudom milyen tipusú gépedre milyen garanciát vettél
Nézd meg a gyáriszámot és az alapján a dell oldalán megnézheted milyen garanciád van. -
kiskaktusz
addikt
válasz
buvartacsko
#25174
üzenetére
Én sem akarok kötekedni, de..
Na szóval, techbuzik vagyunk, azért vagyunk itt a fórumon. Tudom, milyen thinkpadje van a barátnőmnek, tudom milyen thinkpadek vannak az apja vállalkozásában, pedig egy gombot nem nyomtam le soha rajtuk.. Ha jól sejtem te is techbuzi vagy, nem véletlenül vagy itt a PH hasábjain, tehát kérdem én, milyen techbuzi vagy, ha a saját barátnőd gépének a típusád sem ismered? 
-
premete
veterán
válasz
buvartacsko
#25169
üzenetére
Ne vedd kötekedésnek, de hiába hívod fel a Dell zöld számát, ha azt sem tudod, hogy milyen készülékről van szó, arról nem is beszélve, hogy a support következő kérdése a service tag, azt is illene tudni, mert anélkül semmire sem méssz.
Normális ember azért valljuk be, ismeri a készüléke/autója/telefonja típusát, és tudja, hogy milyen garancia van rá, és meddig érvényes.
Ne keverjük ide az acer és a lenovo garanciáját, ahol elviszik a laptopot 1-2 hétre, vagy esetenként 1-2 hónapra, majd visszaviszi a futár, javítva, vagy javítás nélkül.
Ha Dell NBD garancia van rá, akkor a következő munkanapon megy a szerelő és megjavítja ugyanúgy Mátészalkán, mint Karakószörcsögön. -
kiskaktusz
addikt
válasz
buvartacsko
#25171
üzenetére
Nekem nincs NBD-m, elvittem a humansofthoz, egy órát vártam és készen volt egy kijelző és hűtőcsere, aztán a következő alkalommal fél órát kellett várnom egy alaplap és hűtőcserére

-
kiskaktusz
addikt
válasz
buvartacsko
#25169
üzenetére
A dellnél ne lenne helyszíni gar?
A dellnek is van, de az inspironokra általában nem azt adnak, bár tavaly, meg idén már egyre többhöz adnak, de most nem ez a téma.. Szóval az inspiron sorozat a dell legalja kategóriája, ha 1 évnél idősebb a gép, akkor sanszos, hogy szervizbe kell elgyalogolni, vagy a boltba, ahol vette..De azért nézzétek meg a support.dell.com-on, hogy milyen garanciával vette, s hogy mennyi van még belőle..
Alapvetően tényleg a biztosítóhoz kéne fordulni, mert a dell nem vállal garanciát a természet játékaira.. Ennyi erővel a zuhogó esőbe is kirakhatnátok
Na mindegy, keressétek a szervizet és mondjátok meg, hogy annyi a LAN csatinak. -
Muerte
addikt
válasz
buvartacsko
#25165
üzenetére
Ha van rá garancia akkor hívjátok fel a supportot ezen a számon 0680016157,elmondjátok mi történt és egy két nap múlva házhoz megy egy szervizes és helyben javít ha lehetséges.
Ha nincs már gari akkor sincs semmi gond csak akivel csináltatod attól kérni kell egy szakvéleményt hogy villámcsapás okozta a kárt.A számlát és a szakvéleményt el kell küldeni a biztosítónak és akkor ők kártalanítanak,persze csak ha van lakásbiztosítás. -
premete
veterán
válasz
buvartacsko
#25165
üzenetére
Van-e valami amit tudsz?

- nem tudod, hogy milyen laptop
- először azt írod, a villámláskor történt, majd azt, hogy napokkal később
- nem tudod, hogy milyen garancia van a termékre
- semmi köze a tárgyhoz, hogy az acered meddig üdült Brnoban.
- annak sincs köze hozzá, hogy ki, hol lakik, mindenhol vannak gyengébb képességűek, akik azt sem tudják, mijük, milyen garanciával van, csak azt nem értem, hogy akkor minek nekik laptop.
"gondolom majd jól felhívja a dell szervizt ahol kicserélik" ezt jól sejted, de ha nem tudod, hogy milyen készülékről van szó, hova szól a garanciája, akkor nem sokra méssz vele. -
premete
veterán
válasz
buvartacsko
#25163
üzenetére
Villámkárral a biztosítóhoz kell fordulni.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED monitor topic
- Építő/felújító topik
- Elektromos autók - motorok
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DUNE médialejátszók topicja
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i5-8265U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga X390 - i7-8565U I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 4GB I 320GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba Ár! Dell Vostro 5468 - i3-6006U I 8GB I 128SSD I 14" HD I Cam I HDMI I W11 I Garancia!
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 USB-C Dock (ELKELTEK) - CSAK RENDELÉSRE
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W11 I HDMI I Cam I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Apple iPhone 15 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


Na szóval, techbuzik vagyunk, azért vagyunk itt a fórumon. Tudom, milyen thinkpadje van a barátnőmnek, tudom milyen thinkpadek vannak az apja vállalkozásában, pedig egy gombot nem nyomtam le soha rajtuk.. Ha jól sejtem te is techbuzi vagy, nem véletlenül vagy itt a PH hasábjain, tehát kérdem én, milyen techbuzi vagy, ha a saját barátnőd gépének a típusád sem ismered? 


