- Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele.
- ATK Blazing Sky X1 Ultimate Metallic Red gamer egér
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- GoodSpeed: Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ACE-
addikt
válasz
gyuri81 #11111 üzenetére
Mindig van hely ahol ki lehet kapcsolni a rendszeres fizetéseket, legrosszabb esetben zárolod addig a kártyát, vagy letiltod... Biztos volt valamilyen apró betűs rész, ahol le volt írva ez a rendszeres fizetés, bár az 1-2 óránkénti fizetést túlzásnak tartom... ott valami csalafintaság van.
-
-
fravik
tag
válasz
gyuri81 #3906 üzenetére
Azzal, hogy a Google szolgáltatások alaphelyzetbe állt a főzött ROM feltelepítésével, elvesztetted a Curve által ideiglenesen (pár hónapra) nyitva hagyott GPay fizetési lehetőséget.
Amíg nem vezetik be globálisan és nem lesz elérhető a GPay Magyarországon nem fogod tudni használni a kártyát GPay-jel. -
Krethx
aktív tag
válasz
gyuri81 #2740 üzenetére
Nálam a legutolsó frissítés bug-os. A Curve logónál nem megy tovább. Be kell zárnom az app-ot és újra megpróbálni. Van hogy többször is. Viszont amit írsz azzal én is találkoztam. Bár nem itt. Hanem a Priceless Specials-nál. Ott a megoldás az volt hogy töröltem az app-ot és újra feltettem. Egy próbát megér.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- LEGO klub
- Hisense LCD és LED TV-k
- Borderlands 4
- Hamarosan automatikusan települ a Microsoft 365 Copilot
- Fogyjunk le!
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i3-5GEN I 16GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Részletre elviheted akár 365 napra Bankmentes , azonnal elérhető Dell GAMER laptop G15 5530 360Hz
- iKing.Hu - Motorola Razr 50 Ultra Midnight Blue Használt, karcmentes állapotban 12 GB RAM / 512 GB
- Eladó szép állapotú Samsung S10+ 8/128GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest