Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • edgR

    őstag

    válasz kuLi_ #70174 üzenetére

    Nem írtam, hogy tökéleteset szeretnék, hanem én ott folytatnám a finomhangolást, mert a mai napig vannak furcsa jelenségek. Persze a megtérülési rátája a nullához konvergál, sokak szerint nincs is rá szükség, másokkal ellentétben én elfogadom ezt az álláspontot is.

    Most egy béta (early access) játékkal csapom el a szabad perceim jelentős részét, és meg kell hogy mondjam, hogy a CSGO hitboxa sehol nincs ahhoz képest. Ott is ugyanúgy neten játszom, ott is ugyanúgy találkozik a tanyanet a gigabittel, mégsem érzem azt sűrűn, hogy én bizony oda lőttem, de nem adta be. Sőt, ott a játék sebessége is többszöröse annak, amit CS-ben valaha átélhetsz (ergo nagyobb bs eseteket kellene detektálnom); ráadásul ott ugyanazt az élményt kapom 70 pinggel, mint 25-tel. Ellentétben a CSGO-val. Nem kell ratekkel sem bohóckodom, és kenyérpirítón játszom az i7 16G 1080Ti-s játékosokhoz képest.

    Igaz, amit írsz az 1.6-ról, azok az emlékek valóban megszépül(het)tek, mert én azt a hitboxot is szolidabbnak érzem, viszont ennek semmi alapja, mert évek óta el sem indítottam azt a verziót.

    Nem a tiédre: A pubg, ow, és egyéb casual játékok említése a témakörben azért bicskanyitogató, mert a szememben egyik sem lesz, vagy lehet soha kompetitív szempontból igazán jelentős. Ha azzá akarják/fogják őket tenni, ha nem, azért ezek mélyen a CSGO szintje alatt tanyáznak, ezzel egyetértek. De hogy nincs jobb hitbox a CSGO-énál...?

  • vzsryl

    nagyúr

    válasz kuLi_ #70174 üzenetére

    Nekem 1.5-1.6-ban sokkal jobban adta a hitbox. Ott ha valakire rálőttem, akkor 99%-ban beadta. CS:GO-ban pedig mindegy milyen tick-es szerveren játszom, ugyanúgy nem adja. Ha 64tick miatt bevérzik, és nem adja be, azon nem idegeskedek, de amikor tisztán látom, hogy telibe kapom az ellenfelet, és vérfolt sincs, akkor idegállapotba kerülök. Ilyen se régi CS-ben (na jó bétában igen), se HL multiban, se COD4-ben nem volt. Más multi fps-sel nem játszottam.
    Egyébként LAN közvetítéseken is rengetegszer azt veszem észre, hogy mellélőnek, és beadja nekik, de ez lehet a közvetítés miatt csúszik el, szóval ezt csak afféle érdekességként írtam.

Új hozzászólás Aktív témák