Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-06 16:09:01

LOGOUT.hu

A source motor hihetetlen módon elsz@rt netkóddal rendelkezik. A régi cs és dod óta eszméletlen változáson ment keresztül. Próbálják a valve-s arcok heggeszteni, de néha 1-1 update csak ront a helyzeten, mint javulna. ;)
Elsősorban a 3 fő netkód paraméterre kelle figyelni. Hogy mik is azok: rate/ cl_updaterate/
cl_cmdrate
Ezeket az értékeket kell nagyjából belőni, mindegyik hihetetlen mértékű változást tud előidézni egy pillanat alatt.
Persze a túlzott félreállítás sem éppen célravezető mert könnyen vonhat kick-et vagy ban-t maga után. (ratehax...)
Hogy mire is kell beállítani ezeket az értékeket?? Az saját netedtől függ, sebesség illetve attól, hogy wi-fi-s vagy normál kábeles.
Szóval az átlagos rate értékek így nézhetnek ki: rate 20000, cl_updaterate 100, cl_cmdrate 100.
Ez egy 1Mbit/s (le) | 256Kbit/s (fel) net kapcsolatra ajánlott. Ha valakinek gyorsabb nettel rendelkezik, akkor az teheti 30k/100/100-ra is a ratejeit. Az update/cmdrate-et nincs értelme 100 fölé emelni. Akinek kisebb net sebessége van annak a 16k/80/80-as rate-eket ajánlom, feltéve ha a szerver / adminok engedik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13509) Riccsiz_h válasza enginev3.0 (#13501) üzenetére


Riccsiz_h
aktív tag

hát nem tudom, lehet szubjektív a dolog.... azzal hogy áttették a játékot engine 7-ről 15-re az egy dolog, de emlékszem mikor "kidobták" az updatet, nagyon rosszul sikerült, hitbox eltolódott , laggos volt minden, azóta persze helyre pofoztak jó néhány dolgot, de például a karakter modellek "csúszása" azóta sincs korrigálva :F

mindenképpen játszhatóbb mint volt, de a régivel játszva érezni hogy nem ugyanaz, hiába sok a foltozgatás :)

rengeteg még a "régi" szerver így lassan 2 év után is

[ Szerkesztve ]

Üdv. Riccsiz

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.