Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- talmida: Változások 2. rész
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Comet lake (10gen) és DDR3 - mert ilyet is lehet!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- mefistofeles: Az elhízás nem akaratgyengeség!
- MasterDeeJay: Mi ez a pici videókártya? AMD E9173 teszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlackPhantom
csendes tag
Sziasztok még csak kezdő vagyok az f1 2016 ba. Viszont elkezdtem egy karriert 100% versennyel
szabadedzéssel és időmérővel expert nehézségi szinten . A helyzet következő nyomatom a versenyt első vagyok végig száraz napos idő a kocsi is száraz körülményekre van beállítva majd a 30. körben elered az eső és egyre erősebb. Kimegyek esőgumira váltani viszont a kocsi száraz pályára van beállítva ezért esőbe szinte kezelhetetlen a kocsi. A gép meg simán ott hagy esőbe ilyen körülmények között pedig vagy 10 másodperccel voltam a másodiktól. Az lenne a kérdésem hogy van ilyenkor valami beállítási lehetőség? Száraz idő után hirtelen eső? Mert a szemét játék erre persze nem ad egy tutorial videót vagy valamit. Ahol a fuel mix-et, differential, next tyrest állítom ott van olyan hogy Dowforce ott van 15 választható lehetőség lehet hogy itt kell valamit beállítani.. Mikor menet közbe állítom megjelenik egy kis kulcs gondolom azt jelzi hogy csak kiállásnál tudják majd beállítani a kívánt programot. Aki ért hozzá kérem segítsen mert így nem lehet játszani
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple MacBook
- Parkside szerszám kibeszélő
- RAM topik
- Háztartási gépek
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ilyen olcsó sem volt még egy Apple notebook
- Hozd azt a cementet, báttya! Készül a Keychron billentyűzet!
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 3020 MT,i3-4130,8GB RAM,128GB SSD,WIN10