Új hozzászólás Aktív témák

  • kingabo

    őstag

    válasz Cicero #2297 üzenetére

    A pointerezést holnap megpróbálom összeírni, meg a "mágiás" részt. már ha elfogadod tőlem, nem írja meg elöbb senki sem, nem google-zol rá

    "Ja a lényeg kimaradt: a zh példában ha jól emlékszem 8x8-as tömb volt megadva."
    Ez esetben a progi elejére:#define MAX_MERET 8 és tömb deklarációnál ciklusoknál MAX_MERET-et írod be. C-ben nincs const, csak így lehet megoldani, a precompiler fogja minden egyes helyen behelyettesíteni a kódban a MAX_MERET helyére a 8-at. Azért célszerű így csinálni, mert ha valaki azt mondja, hogy mégse 8 hanem 10 elemű a tömb, akkor 1 helyen átírod, újrafordítod és kész is vagy, nem kell mindenütt cserélgetni.aztán meg debuggolni ha valahol mégis kimaradt. A keres + csere működhet, ha a kódban nincs pl 128, de ha van, máris nem lehet keres+cserét használni

    "Az én hibám hogy AxB-t írtam, de ha kukacoskodni akarnék nem kötöttem ki hogy A!=B :P"
    Viszont azt se írtad, hogy A==B :P , ezért vettem úgy hogy nem egyenlők.
    Nem bme-s vagyok, nem tudom ott hogy oktatják/nem oktatják a programozás. Számomra teljesen logikus volt, hogy AxB-sre ha nem megy a dolog, akkor megszorítom a kisebb dim szerinti négyzetes mátrixra...

Új hozzászólás Aktív témák